بهترین افزونه های مرورگر برای گوش دادن به پادکست

بهترین افزونه های مرورگر برای گوش دادن به پادکست

زمان مطالعه 6 دقیقه

اینها بهترین افزونه های مرورگر برای گوش دادن سریع و بدون سر و صدا به پادکست ها هستند. افزونه های مرورگر برای گوش دادن به پادکست را در ادامه معرفی کرده ایم.

گوش دادن به پادکست مورد علاقه خود در حال حرکت، ساده ترین راه برای رسیدن به آخرین قسمت هاست، اما وقتی نیاز به گوش دادن به چیزی در هنگام استفاده از رایانه دارید، چه می کنید؟

هنگامی که برنامه های افزودنی مناسب را برای کمک به شما در این مسیر پیدا کنید، گوش دادن به پادکست ها در مرورگر شما می تواند آسان و راحت باشد.

افزونه های مرورگر برای گوش دادن به پادکست: SmarterPod

این افزونه مرورگر به شما امکان می دهد در فیدهای پادکست ثبت نام کنید، به این معنی که دیگر هرگز قسمت های پادکست داستان سرایی مورد علاقه خود را از دست نخواهید داد. دکمه های اختصاصی در افزونه به شما امکان می دهد محتوا را به لیست پخش اضافه کنید.

همچنین می‌توانید پادکست‌ها را جستجو کرده و با یک کلیک مشترک آن‌ها شوید. با استفاده از دکمه‌های پخش، مطالب را پخش، مکث یا دانلود کنید. و جالب ‌تر این است که SmarterPod همچنین به شما امکان می‌دهد محتوا را بین رایانه‌ها همگام‌سازی کنید.

به خاطر داشته باشید که در زمان نوشتن، SmarterPod به صورت بتا در دسترس است، به این معنی که ممکن است چند باگ پیدا کنید. با این گفته، هنوز هم یک افزونه عالی است که باید امتحان کنید.

دانلود: SmarterPod برای کروم (رایگان)

افزونه های مرورگر برای گوش دادن به پادکست: Podcast Player Prime

این افزونه مرورگر پخش کننده پادکست به شما امکان می دهد هر پادکستی را دانلود کنید و به طور خودکار به حافظه پنهان شما می رود تا بتوانید بعداً به آن گوش دهید. Podcast Player Prime دارای یک رابط چشم نواز است که می توانید با تم های مختلف آن را سفارشی کنید – و حتی دارای ویژگی است که امکان مشاهده حافظه پنهان شما و حذف سریع پادکست ها را فراهم می کند.

این افزونه همچنین با دکمه‌های اکشن مختلفی همراه است. برای مثال، دکمه Refresh به‌روزرسانی‌ها را برای همه پادکست‌ها و فیدها مجبور می‌کند، و دکمه plus به سرعت به شما امکان می‌دهد در هر پادکستی که می‌خواهید مشترک شوید.

علاوه بر جستجوی پادکست‌ها، می‌توانید نموداری از برترین‌ها را مشاهده کنید که می‌تواند به انتخاب‌های شنیداری شما کمک کند.

به طور کلی، استفاده از Podcast Player Prime می‌تواند به شما کمک کند تا پادکست‌هایی را که می‌شنوید پیگیری کنید یا محتویات حافظه پنهان را مرتب کنید و آن را به یک مدیر پادکست عالی برای رایانه شخصی خود تبدیل کنید.

دانلود: Podcast Player Prime برای فایرفاکس | کروم (رایگان)

PodStation Podcast Player

PodStationPodcast Player یک جمع کننده پادکست با محتوای iTunes و سرویس جستجوی پادکست است. می‌توانید با نماد بعلاوه فید اضافه کنید یا در پادکست‌ها مشترک شوید و پس از انجام این کار، علامت مثبت سمت راست عنوان به علامت علامت تبدیل می‌شود.

اگر در چندین رایانه مرورگر دارید، این افزونه می‌تواند محتوا را در همه همگام‌سازی کند، که اگر مرتب از بهترین برنامه‌های پادکست برای اندروید استفاده می‌کنید عالی است. محتوای اشتراک‌گذاری شده بین دستگاه‌ها حتی جایی که گوش دادن به یک قسمت را متوقف کرده‌اید، تشخیص می‌دهد، بنابراین می‌توانید از جایی که متوقف کرده‌اید، حتی در رایانه دیگری ادامه دهید.

چیزی که PodStationPodcast Player را متمایز می کند این است که کنترل های پخش آن کمی عمیق تر از سایر موارد موجود در لیست است. به عنوان مثال، می توانید سرعت را کاهش دهید یا آن را افزایش دهید تا متناسب با ترجیحات شما باشد. همچنین یک ویژگی پخش مداوم وجود دارد که پس از پایان قسمت فعلی، مستقیماً به قسمت بعدی در لیست می‌رود.

دانلود: PodStation Podcast Player برای Chrome (رایگان)

افزونه های مرورگر برای گوش دادن به پادکست: Podcast App

علیرغم نام غیر توصیفی آن، این افزونه مواد زیادی را ارائه می دهد. می‌توانید پادکست‌های جدید را از فهرست جهانی iTunes بیابید یا بهترین مجموعه‌های NPR را ببینید، که آن را راهی عالی برای کشف پادکست‌های جدید می‌کند.

می‌توانید انواع اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌های کشف پادکست را امتحان کنید، اما اگر از آن گزینه‌ها راضی نیستید، برنامه Podcast به شما امکان می‌دهد به فهرست پخش «What’s Hot» از PodcastOne نگاه کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از پیوندهای بالای پنجره اصلی برنامه افزودنی برای جابجایی بین ارائه دهندگان محتوا استفاده کنید.

همچنین می‌توانید جستجوی خود را با مرور دسته‌های مختلف از سرگرمی گرفته تا سفر متمرکز کنید. پس از یافتن گزینه جالب پادکست، روی پیوند پخش قرمز در سمت راست توضیحات کلیک کنید.

برخی از پادکست‌ها دارای پیوندهای قرمز رنگ هستند. با کلیک بر روی یکی به شما امکان می دهد در یک فید مشترک شوید و قسمت های جدید را به محض رسیدن مشاهده کنید.

علاوه بر این، دسته بندی ژانرها و عناوین پادکست مربوطه را در زیر آن عناوین در سمت چپ مشاهده خواهید کرد. اگر در خلق و خوی یک پادکست موضعی هستید، مطالب موجود در دسته‌ها می‌تواند جستجوی شما را هدایت کند.

برخی از نام های پادکست می گویند “برنده!” در متن قرمز در سمت راست این نام نشان‌دهنده یک پادکست برنده جایزه است که می‌تواند به شما کمک کند برخی از محتوای با بالاترین کیفیت موجود را پیدا کنید.

دانلود: برنامه پادکست برای کروم (رایگان)

افزونه های مرورگر برای گوش دادن به پادکست: SndControl Your Audio ControlPad

SndControl یک انحراف جزئی با برخی از ورودی های دیگر در این لیست دارد، زیرا به خودی خود یک سرویس پخش پادکست اختصاصی نیست. در عوض، SndControl به عنوان یک کنترل کننده صوتی عمل می کند که می توانید با بسیاری از محبوب ترین سرویس های پخش پادکست استفاده کنید.

اگر به پادکست‌های خود در Spotify، TuneIn Radio یا PocketCasts گوش می‌دهید، SndControl کنترل بیشتری نسبت به قبل بر روی گوش دادن به شما می‌دهد.

SndControl به شما امکان می دهد میانبرهای صفحه کلید را اختصاص دهید، برای کنترل صدا روی افزونه مرورگر کلیک کنید یا یک صفحه کنترل هوشمند کاملاً برجسته.

همچنین می‌توانید به یک راه‌اندازی سریع به عنوان بخشی از برنامه افزودنی دسترسی داشته باشید، که به شما امکان می‌دهد به سرعت و به راحتی هر کجا به پادکست گوش می‌دهید پیمایش کنید.

دانلود: SndControl: کنترل پد صوتی شما برای کروم (رایگان)

Podcasts – A Player, Downloader, Transcriber

اگر به دنبال یک برنامه افزودنی کروم کاملاً شناخته شده با قابلیت پخش، بارگیری و رونویسی پادکست هستید، پادکست یک انتخاب عالی است.

با پادکست ها می توانید به راحتی پادکست ها را به صورت تکی یا انبوه دانلود کنید. می توانید این کار را با استفاده از عملکرد جستجو انجام دهید، که به شما امکان می دهد به سادگی آنچه را که می خواهید تایپ کنید یا فیدهای RSS خود را وارد کنید. این یکی از راه‌های عالی برای کشف پادکست‌های جدید است که ارزش شنیدن دارند.

هنگامی که پادکست‌های خود را دانلود کردید، می‌توانید هر طور که می‌خواهید به آن‌ها گوش دهید، و حتی گزینه‌هایی وجود دارد که می‌توانید پادکست‌ها را یکی پس از دیگری در صف قرار دهید، آن‌هایی را که واقعاً دوست دارید مورد پسند قرار دهید، و حتی در حین گوش دادن، آن‌ها را رونویسی کنید، هرچند این ویژگی آخر نیاز دارد. ثبت نام.

دانلود: پادکست برای Chrome (رایگان)

Podcast Hero, Best Podcasts and Search

در نهایت، ما Podcast Hero را داریم، یک افزونه کوچک جالب کروم که صفحه تب جدید معمولی شما را با راهی برای یافتن پادکست های جدید جایگزین می کند.

به‌جای آنچه که معمولاً می‌بینید، یعنی پربازدیدترین صفحات وب و موارد مشابه، « Podcast Hero » آن را طوری می‌سازد که برخی از محبوب‌ترین پادکست‌های موجود در حال حاضر در وب به جای آن ظاهر شوند.

می‌توانید از تب جدید برای جستجوی عادی استفاده کنید، اما اگر به ندرت از تب جدید برای بازدید از وب‌سایت‌ها استفاده می‌کنید، این یک جایگزین مفید و راهی عالی برای کشف پادکست‌های جدیدی است که ممکن است در غیر این صورت به آن‌ها گوش نمی‌دادید. نگران نباشید؛ این ویژگی به اندازه کافی محجوب است که ممکن است به سختی متوجه وجود آن شوید.

دانلود: Podcast Hero برای Chrome (رایگان)

برنامه های افزودنی مرورگر گوش دادن به پادکست ها را آسان می کند

همانطور که می بینید، طیف گسترده ای از برنامه های افزودنی برای کروم و فایرفاکس وجود دارد که به شما امکان می دهد پادکست ها را راحت تر از همیشه کشف کنید و به آنها گوش دهید. بهترین بخش در مورد آنها این است که اضافه کردن یا حذف آنها در هر زمان بسیار آسان است، بنابراین می توانید آنها را برای خودتان آزمایش کنید و ببینید کدام را بیشتر دوست دارید.

با این حال، اگر مطمئن نیستید، همیشه پادکست‌های عالی در گوشه و کنار منتظر شما هستند تا آنها را کشف کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که گوش کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT