بهترین بازی ها برای کسب درآمد

بهترین بازی ها برای کسب درآمد ارز دیجیتال کدم‌اند؟ (محبوب ترین بازی های کریپتو)

زمان مطالعه 7 دقیقه

آیا می ‌دانستید که می‌ توانید سبد ارزهای دیجیتال خود را با انجام بازی‌ ها گستردش دهید؟ امروزه، بازار ارزهای دیجیتال طیف وسیعی از راه‌ها را ارائه می دهد که از طریق آن افراد می‌توانند به کسب رمزها و توکن ها بپردازند. بهترین بازی ها برای کسب درآمد را در ادامه با هم بررسی خواهیم کرد.

برخی از افراد بر این باورند که خرید و فروش ارزهای دیجیتال در بازی ها معمولاً کلاه‌برداری است؛ اما نه! کلاه‌برداری نیست؛ در واقع شما می توانید دارایی های دیجیتالی را از طریق بازی به دست آورید و با طی کردن مراحل آن کریپتوهایی را به عنوان پاداش دریافت کنید.

اما برای این کار باید اول با بهترین بازی های ارز دیجیتال آشنا شوید، برای بازی و کسب در آمد ارز دیجیتالی بهتر است معروف‌ترین ها و معتبرترین بازی ها در اولویت قرار دهید چرا که امروزه بسیاری از افراد از این بازی ها هم برای سرگرمی و هم برای کسب درآمد استفاده می کنند.

در ادامه با ما باشید تا به معرفی بازی هایی که به شما امکان می دهد ارزهای دیجیتال و NFT کسب کنید، بپردازیم. با بهره‌مندی از این بازی ها در طول روز می توانید هم اوقات فراغت خود را پر کنید هم برای خود درآمدهای غیرفعال ایجاد نمایید.

معرفی بهترین بازی ها برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتالی

معرفی بهترین بازی ها برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتالی

معرفی بهترین بازی ها برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتالی

بازی‌هایی که برای کسب درآمد ارزهای دیجیتالی (یا P2E) در اختیار کاربران قرار می گیرند، همان‌طور که از نام آن پیداست، به معنی کسب نوعی ارز دیجیتال از طریق بازی کردن هستند. این بازی ها معمولاً شامل به دست آوردن ارز با انجام ماموریت ها، برنده شدن در نبردها و تکمیل انواع دیگر چالش ها هستند.

شما معمولاً می توانید ارزهای دریافت شده درون بازی را با بیت کوین، اتریوم یا توکن های دیگر در یک صرافی غیرمتمرکز مبادله کنید.

گاهی اوقات می‌توانید به صورت رایگان شروع به بازی کنید، اما گاهی اوقات نیز نیاز به سرمایه‌گذاری اولیه دارید.

وجوهی که با انجام این بازی‌ها به دست می‌آورید را می‌توانید به یک کیف پول رمزنگاری شده منتقل کنید یا برای خرید سایر موارد درون بازی استفاده نمایید.

همچنین می توانید از آن‌ها برای خرید NFT بهره‌مندی شوید. البته در برخی موارد، NFT ها همان ارزهای درون بازی هستند. این بدان معناست که بازیکنان می توانند ادعای مالکیت آیتم های درون بازی را داشته باشند و آن‌ها را بفروشند یا معامله کنند.

مزایای مالی این بازی ها انگیزه بزرگی برای بازیکنان به شمار می آید و به همین دلیل است که صنعت P2E به سرعت در حال رشد است.

خوب است بدانید که چنین پروژه هایی تحت برنامه ای به نام GameFi که ترکیبی از بازی و امور مالی غیرمتمرکز (یا DeFi) می باشد، قرار می گیرند.

اکنون که می دانید بازی های مبتنی بر ارزهای رمز نگاری شده، به عنوان یک گام بزرگ رو به جلو برای علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال به شمار می آیند و راه خوبی برای کسب درآمد هستند، این سوال پیش می آید که کدام یک از بازی هایی که تاکنون عرضه شده اند، بهترین گزینه برای کسب درآمد به حساب می آیند؟

اگرچه، پاسخ به این سوال ممکن است سلیقه باشد، زیرا افراد مختلف از انواع متفاوتی از بازی ها لذت می برند. اما، در ادامه فهرستی از بازی‌های مبتنی بر ارزهای رمزنگاری P2E را گردآوری کرده‌ایم که انجام آن‌ها سرگرم‌کننده است و می توانید با استفاده از آن ها دارایی های رمزنگاری شده نیز به دست بیاورید.

1. Axie Infinity

Axie Infinity

Axie Infinity

Axie Infinity یکی از محبوب‌ترین بازی‌های بلاک چین، برای کسب درآمد ارزی است که امروزه هواداران بسیاری را به خود جلب کرده است.

یکی از دلایل اصلی محبوبیت Axie Infinity این است که ارز درون بازی، که Smooth Love Potion (یا SLP) نام دارد را می توان به پول نقد تبدیل کرد. این بازی همچنین دارای توکن دیگری است که با نام (Axie Infinity Token (AXS شناخته می شود.

Axie Infinity از دو حالت تشکیل شده است که این دو حالت عبارتند از حالت ماجراجویی و حالت نبرد. حالت ماجراجویی شامل انجام وظایف و تکمیل ماموریت ها است، در حالی که حالت نبرد شامل مبارزه با حریفان می باشد.

همچنین در دنیای Axie Infinity، شما می توانید مزرعه هایی را در اختیار داشته باشید و با خرید و فروش آن ها ارز SLP دریافت کنید. علاوه بر این، می‌توانید شخصیت‌ های خود را در بازی بسازید و با آن‌ها در نبردهایی به نام Axies شرکت کنید و در صورتی پیروزی در نبرد با کسب درآمد AXS در جدول امتیازات PVP رتبه بالاتری را از آن خود کنید.

به طور خلاصه، Axie Infinity یک اکوسیستم و اقتصاد پیچیده دارد، بنابراین احتمالاً باید زمانی را اختصاص دهید تا بیاموزید که بازی چگونه کار می کند و شما چگونه می توانید به کسب درآمد در بازی بپردازید.

2. Plant vs. Undead (بازی گیاه در مقابل مردگان)

Plant vs. Undead (بازی گیاه در مقابل مردگان)

Plant vs. Undead (بازی گیاه در مقابل مردگان)

اگر به مبارزات بی وقفه در بازی ها علاقه ای ندارید، Plant vs. Undead یک بازی عالی برای شما به حساب می آید. این بازی بر کشاورزی تمرکز دارد و شما با تولید انرژی نور یا LE در بازی پیشرفت می کنید.

Light Energy ارز درون بازی Plant vs. Undead است که می توانید آن را به توکن های رسمی Plant vs. Undead (یا PVU) تبدیل کنید، سپس می توانید آن‌ها را در صرافی های غیرمتمرکز مختلف معامله کنید.

همچنین NFT های گیاهی وجود در بازی دارند که می توانید آن‌ها را برای کسب سود به دست آورید و بفروشید، در نظر داشته باشید که ارزش هر NFT بسته به نادر بودن آن متفاوت است.

Plant vs. Undead دارای یک جنبه مبارزه ای نیز می باشد، زیرا شما باید از مزرعه خود و در نتیجه از گیاهان ارزشمند خود دفاع کنید، اما به هیچ وجه هدف اصلی بازی مبارزه نیست. در عوض، اهداف این بازی برداشت دانه، حفظ مزرعه خود و انجام ماموریت ‌ها خواهد بود.

3. Battle of Guardians یا نبرد نگهبانان

Battle of Guardians یا نبرد نگهبانان

Battle of Guardians یا نبرد نگهبانان

Battle of Guardians اولین پلتفرم NFT چند نفره است. این بازی علمی تخیلی که توسط Unreal Engine ساخته شده، شامل سه نوع شخصیت انسان‌ها، شیاطین و نگهبانان است و یک داستان هیجان‌انگیز در مورد فناوری، پورتال‌ها و موارد دیگر را در خود جای داده است.

همچنین این بازی دارای چندین حالت بازی از جمله حالت عرصه، حالت داستانی و حالت مسابقات است که همگی از چالش های مختلفی تشکیل شده اند.

راه اصلی که بازیکنان می توانند از طریق Battle of Guardians کسب درآمد کنند، به دست آوردن NFT می باشد. با پیشرفت در بازی، می توانید جوایز بیشتری کسب کنید، اما اگر بخواهید در یک تورنمنت بازی کنید، باید برای ورود مبلغی را واریز کنید.

Battle of Guardians نیز بازار رسمی خود را دارد که می توانید شخصیت های NFT را با بازیکنان دیگر مبادله کنید یا حتی آن‌ها را بفروشید.

همچنین دو نوع ارز Battle of Guardians Share (BGS) و Fighting Points (FP) نیز درون بازی موجود است و هر دوی آن‌ها عملکردهای متفاوتی دارند، با این وجود، شما برای به دست آوردن جوایز خود می توانید از هر کدام که مایل هستید، استفاده کنید.

4. MetaWars

MetaWars

MetaWars

MetaWars یک بازی چند نفره هیجان انگیز با موضوع علمی تخیلی است که در آینده اتفاق می افتد. این بازی P2E که در اکتبر 2021 در زنجیره هوشمند BNB (یا زنجیره هوشمند بایننس) راه اندازی شد، ترکیبی از کاوش در فضا و نبرد می باشد و معاملات صورت گرفته درون بازی توسط کاربر کنترل می شوند. همچنین شما می توانید ناوگان فضایی خود را تشکیل دهید و ربات هایتان را ارتقا دهید.

با برنده شدن در نبردها و انجام چالش ها، این فرصت را دارید تا رمزارز اصلی بازی که WARS نام دارد را به دست آورید. حتی می توانید WARS را به اشتراک بگذارید و از آن برای خرید تجهیزات و مدیریت منابع خود درون بازی استفاده کنید.

علاوه بر این، شما قادر خواهید بود تا NFT‌هایی را از بازی بخرید و آن ها را با سایر بازیکنان معامله کنید و در نتیجه به کسب سود بپردازید.

MetaWars دارای یک توکن ثانویه به نام Gamma (یا GAM) است که به عنوان پاداش اولیه بازی در اختیار شما قرار می گیرد. با این حال، شایان ذکر است که هر دو این ارزها در حال حاضر ارزش بازار بسیار کمی دارند.

5. DeFi Kingdoms

DeFi Kingdoms

DeFi Kingdoms

DeFi Kingdoms یک بازی رمزنگاری هیجان انگیز P2E است که در ابتدا به عنوان یک صرافی غیرمتمرکز شروع به کار کرد و در حالی که هنوز دارای DEX است، به عنوان یک بازی بلاک چین در سطح جهانی محبوب شده است. این بازی در اصل یک پلتفرم برای دارایی های NFT به شمار می رود که رفته رفته تبدیل به یک بازی فانتزی شده است و می ‌توانید با معامله ارز دیجیتال JEWEL در بازی، نقدینگی به دست آورید.

همچنین این فرصت را دارید تا NFT هایی را در بازی خریداری کرده و با معامله آن ها به کسب درآمد بپردازید.

در DeFi Kingdoms، می‌توانید زمین‌هایی خریداری کنید و با انجام ساخت و ساز بر روی آن، پادشاهی خود را گستردش دهید.

دو راه برای معامله JEWEL خود در DeFi Kingdoms پیش رو دارید، این دو راه عبارت اند از باغ و بانک. بانک یک استخر واحد است و به طور کلی امن ترین گزینه بین این دو گزینه به شمار می رود.

از طرف دیگر، باغ به نسبت سهمی که در بازی ارائه کرده‌اید، قطعه ‌هایی از زمین را در اختیار شما قرار می‌دهد که سپس می‌توانید برای به دست آوردن نقدینگی آن را توسعه دهید.

همچنین می توانید با استفاده از شخصیت های قهرمانان خود در مسابقات شرکت کنید و از سرزمین خود در برابر سایر بازیکنان دفاع کنید.

این بازی هم اکنون قابل دسترس عموم می باشد، با این حال هنوز در حال توسعه و بهبودی است و قرار است تا ویژگی‌های هیجان‌ انگیزتری در ماه‌ های آینده به آن اضافه ‌شوند.

بازی‌ های مبتنی بر ارز دیجیتال ( P2E ) آینده امیدوارکننده‌ای در صنعت رمزارزها خواهند داشت

بازی‌های رمزنگاری شده ( P2E ) و به طور کلی GameFi، در حال رشد و توسعه برای تبدیل شدن به عنصری هیجان‌انگیز از اکوسیستم غیرمتمرکز بلاک چین هستند.

به احتمال زیاد این بازی ها روزی با پیشرفت‌های جذاب و فرصت های مالی فراوان خود به یکی از محبوب‌ترین بازی ‌ها تبدیل شوند. با این حال، زمان نشان خواهد داد که آیا بازی‌های P2E جایگاه ویژه ای در صنعت بلاک چین پیدا خواهند کرد یا خیر.

برای نقد کردن درآمد ارزی خود می توانید به اول پرداخت مراجعه کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Fatal error: Uncaught TypeError: Cannot access offset of type string on string in /home/aval/blog/wp-content/themes/topnevisan/elementor/widgets/single/reading-widget.php:252 Stack trace: #0 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/controls-stack.php(2297): Elementor_reading_box_Widget->render() #1 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php(614): Elementor\Controls_Stack->render_by_mode() #2 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php(755): Elementor\Widget_Base->render_content() #3 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Widget_Base->print_content() #4 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #5 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #6 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #7 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #8 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #9 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #10 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #11 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #12 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/core/base/document.php(1775): Elementor\Element_Base->print_element() #13 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(418): Elementor\Core\Base\Document->print_elements() #14 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/frontend.php(1165): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->print_elements_with_wrapper() #15 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/core/base/document.php(1219): Elementor\Frontend->get_builder_content() #16 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/library/documents/library-document.php(76): Elementor\Core\Base\Document->get_content() #17 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(158): Elementor\Modules\Library\Documents\Library_Document->get_content() #18 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(173): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->get_content() #19 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/single-base.php(93): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->print_content() #20 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/classes/locations-manager.php(364): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Single_Base->print_content() #21 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/classes/locations-manager.php(240): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\Locations_Manager->do_location() #22 [internal function]: ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\Locations_Manager->ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\{closure}() #23 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/page-templates/module.php(207): call_user_func() #24 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/page-templates/templates/header-footer.php(19): Elementor\Modules\PageTemplates\Module->print_content() #25 /home/aval/blog/wp-includes/template-loader.php(106): include('...') #26 /home/aval/blog/wp-blog-header.php(19): require_once('...') #27 /home/aval/blog/index.php(17): require('...') #28 {main} thrown in /home/aval/blog/wp-content/themes/topnevisan/elementor/widgets/single/reading-widget.php on line 252
وردپرس › خطا

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.