ارسال پول با پی پال

نحوه ارسال پول با پی پال

زمان مطالعه 2 دقیقه

پی پال یکی از محبوب ترین سرویس های پرداخت آنلاین در جهان است و روزانه میلیون ها نفر در سراسر جهان از آن استفاده می کنند.

PayPal به عنوان یک روش پرداخت آنلاین ایمن و سریع است و از اطلاعات کاربران محافظت میکند. در این مقاله نحوه عملکرد PayPal و چگونگی انجام پرداخت های آنلاین را مورد بررسی قرار میدهیم. با ما همراه باشید.

PayPal چگونه کار می کند؟

پی پال یکی از محبوب ترین روش های پرداخت است زیرا استفاده از آن آسان، ایمن و سریع است. برای ارسال پول با پی پال در ابتدا باید یک حساب PayPal ایجاد کنید و یک منبع مالی به آن اضافه کنید.

PayPal چگونه کار می کند؟

PayPal چگونه کار می کند؟

این منبع مالی می تواند یک حساب بانکی یا یک کردیت کارت و دبیت کارت باشد. پس از ثبت حساب پی پال می توانید از طریق کیف پول پی پال خود پرداخت ها را ارسال و دریافت کنید.

PayPal چگونه کار می کند؟

PayPal چگونه کار می کند؟

کیف پول PayPal تمام جزئیات حساب بانکی، کارت اعتباری و دبیت کارت شما را به صورت ایمن ذخیره می کند، بنابراین میتوانید انتخاب کنید که از کدام منبع مالی می خواهید برای پرداخت استفاده کنید.

نحوه ارسال پول با پی پال

ارسال پول با پی پال بسیار راحت است. اگر شخصی که میخواهید برای او پول ارسال کنید حساب پی پال دارد، برای پرداخت به آدرس ایمیل او نیاز دارید.

برای ارسال پول از طریق PayPal وارد حساب خود شوید، بر روی گزینه Send & Request کلیک کنید و آدرس ایمیل، نام کاربری یا شماره تلفن گیرنده را وارد کنید.

در مرحله بعد باید مبلغ را وارد کرده و روش پرداخت را انتخاب کنید. اگر می خواهید منبع مالی را تغییر دهید، روی گزینه Change کلیک کرده و روش پرداخت دیگری را انتخاب کنید.

اگر میخواهید از طریق حساب PayPal خود به یک حساب بانکی پول ارسال کنید، می توانید از سرویس Xoom پی پال استفاده کنید.

اگر در حساب بانکی خود پول نداشته باشید چه اتفاقی می افتد؟

اگر روش پرداخت اصلی شما یک حساب بانکی است و بودجه کافی برای پرداخت ندارید، PayPal از روش پرداخت پشتیبان شما استفاده کند. همچنین می تواند دبیت کارت یا کارت اعتباری باشد. اگر روش پرداخت پشتیبان در دسترس نباشد، پرداخت انجام نمی شود.

برای شارژ حساب پی پال و خرید با پی پال از خدمات اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT