بهترین توکن های NFT

بهترین توکن های NFT | جدیدترین پروژه های NFT

زمان مطالعه 3 دقیقه

توکن های NFT در خط مقدم اقتصاد رمزنگاری رو به رشد قرار دارد. تقریباً هزاران پروژه مختلف NFT در حال حاضر وجود دارد که بسیاری دیگر نیز تقریباً هر روز راه اندازی می شوند. در حال حاضر NFT ها درصد غالب از تمام فعالیت های انجام شده در شبکه اتریوم را نشان می دهند. در این مقاله به بررسی بهترین توکن های NFT می پردازیم.

بهترین توکن های NFT

NFT ها یا توکن های غیرقابل تعویض به کاربران اجازه می دهند تا مالکیت دارایی های دیجیتال منحصر به فرد را مدیریت و پیگیری کنند. آنها توسط یک بلاک چین اساسی ایمن می شوند، به این معنی که سوابق مالکیت تغییرناپذیر هستند و نیازی به شخص ثالث قابل اعتماد مشابه سایر ارزهای دیجیتال ندارند.
بسیاری از سرمایه گذاران به دنبال پیدا کردن پروژه NFT جدید هستند تا قبل از اینکه ارزششان افزایش یابد، در این پروژه ها سرمایه گذاری کنند. در ادامه 4 مورد از برترین پروژه های NFT را معرفی میکنیم که باید در فوریه 2022 یعنی ماه جاری میلادی به آنها توجه کنید.

مجموعه اسلاتی جونیور (Slotie Junior) 

بهترین توکن های NFT

بهترین توکن های NFT

رسانه‌های خبری رمزنگاری مختلف در مورد موفقیت اخیر مجموعه ان اف تی Slotie گزارش داده‌اند. این توکن ها را می توان بهترین بلیط برای شرکت در بزرگترین شبکه کازینوی مبتنی بر بلاک چین در جهان توصیف کرد. این پروژه در دسامبر سال گذشته راه اندازی شد و بیش از 200000 عضو جمع آوری کرد. از طریق ان اف تی های Slotie کاربران می توانند به دنیای جدید و ایمن قمار دیفای در بلاک چین اتریوم دسترسی داشته باشند.

این پروژه اخیراً شروع به کار خط جدیدی از NFT ها به نام Slotie Junior را اعلام کرد. از مجموع 10000، فقط 5000 Slotie Junior NFT ساخته خواهد شد. قبلاً این تیم مجموعه Slotie Originals را راه اندازی کرد که در عرض 4 دقیقه فروخته شد. ان اف تی های اسلاتی جونیور بر اساس استاندارد ERC-721 است و به دارندگان مدرک مالکیت بلاک چین اتریوم اعطا می کند. هر NFT منحصر به فرد است و با توجه به ویژگی خود دارای مزایای متفاوتی است

مجموعه جرنی کلاب (JRNY Club)

بهترین توکن های NFT

بهترین توکن های NFT

JRNY Club یک NFT مبتنی بر عضویت است که به تازگی راه اندازی شده است که دسترسی اولیه به پروژه های شریک را فراهم می کند. همچنین به کاربران این فرصت را می دهد که به مجموعه های آینده JRNY NFT و لیست طولانی از ویژگی های دیگر دسترسی داشته باشند. در حال حاضر، بیش از 10000 NFT در گردش است.

با پیوستن به JRNY Club، به محض تکمیل NFT Mint یعنی ساخت NFT ، اعضا به چت اجتماعی و ویدیوهای به‌روزرسانی خصوصی NFT دسترسی خواهند داشت. این پروژه به دنبال معرفی کیف پول NFT مبتنی بر جامعه است که به کاربران امکان می دهد در مسابقات هدایای مکرر شرکت کنند. یکی از بزرگترین اهداف این پروژه ایجاد یکی از بهترین کلوپ های NFT در متاورس علاوه بر ایجاد مدل های سه بعدی در مجموعه های NFT آینده است.

مجموعه دوستان نامرئی (Invisible Friends)

Invisible Friends خود را به عنوان یک NFT الهام گرفته از GIF معرفی می کند که توسط Random Character Collective در بلاک چین اتریوم راه اندازی شده است. هنرمند مارکوس مگنوسن 5000 NFT متحرک و منحصر به فرد را برای این پروژه ایجاد کرده است. ایجاد توکن های این پروژه قرار است در ماه جاری آغاز شود، اما تاریخ دقیقی ارائه نشده است.

پیش فروش این پروژه در 28 ژانویه آغاز شد. این پروژه به طور تصادفی 50 نفر را که بسته کالای پیش فروش را خریداری می کنند انتخاب می کند و به طور خودکار آنها را به لیست سفید اضافه می کند. این پروژه به دارندگان ان اف تی های Mood Rollers یا SlimHoods در لیست سفید اولویت می دهد.

مجموعه اسکوییگلز (Squiggles)

Squiggles مجموعه ای از 10000 NFT است که اخیراً منتشر شده است که صدها ویژگی منحصر به فرد و پایه شخصیت را در بر می گیرد.این مجموعه NFT متشکل از میمون ها، سر شعله ها، ابرها، ساعت ها، بشر یا انسان و جمجمه است.

طبق نقشه راه پروژه، تیم Squiggles NFT قصد دارد میزبانی بازار ساز خودکار، سازماندهی رویدادها و حفظ شفافیت 100% را در همه زمان ها برنامه ریزی کند. هدف آن فراهم کردن منبع قابل اعتماد درآمد غیرفعال برای دارندگان است، با برنامه‌هایی برای کنار گذاشتن 15٪ از کل درآمد حق امتیاز بازار ثانویه به خزانه خود.

منبع: کوین گیپ

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT