جدیدترین قوانین پی پال

جدیدترین قوانین پی پال | بررسی خدمات paypal | آپدیت پی پال

زمان مطالعه 4 دقیقه

PayPal در حال به روزرسانی شرایط خدمات خود است. این تغییرات برای خیریه ها خوب به نظر می رسد، اما برای مشاغل باعث ضرر است. در این مقاله دلایل آن را بررسی میکنیم. در این مقاله به بررسی جدیدترین قوانین پی پال می پردازیم.

جدیدترین قوانین پی پال

PayPal شرایط خدمات خود را به ‌روزرسانی می‌کند، حرکتی که عمدتاً بر هزینه‌ های مربوط به تراکنش‌ های مختلف تأثیر می‌گذارد. ما در این مقاله به روندها و متن اطلاعیه نگاه خواهیم کرد تا بتوانیم جزئیات را کشف کنیم.

به طور کلی، روندها به این معنی است که هزینه ‌ها برای مؤسسات خیریه کمتر می‌شود، اما برای کسب ‌و کارها و کسانی که پول را به آن سوی مرزها منتقل می‌کنند، گران‌ تر می‌شوند.

بررسی قوانین paypal

اگر به طور منظم از PayPal استفاده می کنید، به دلیل از دست دادن این تغییرات، که از 2 آگوست 2021 اعمال می شوند، بخشوده خواهید شد.

این به‌روزرسانی در ایمیلی در تاریخ 26 ژوئن به کاربران PayPal ارسال شد. به احتمال زیاد اکثر کاربران این ایمیل را یک هرزنامه گمان کردند و بدون خواندن آن را پاک کردند. حتی برای کسانی که ایمیل را باز کردند، تغییرات واقعی چند کلیک با ایمیل فاصله داشت.

قوانین پی پال

قوانین پی پال

با کلیک بر روی پیوند صفحه به‌روزرسانی‌ های خط ‌مشی در ایمیل، کاربران را به صفحه ‌ای می‌آورد که در آن توضیح می‌دهد: «ما در حال افزایش برخی از هزینه ‌هایی هستیم که برای سرویس ‌هایمان اعمال می‌شود.» که با پیوند دیگری ارسال شده است. این لینک کاربران را به جزئیات به روزرسانی می برد.

بررسی تغییرات سیاست پیپال

به روزرسانی کامل 32 صفحه است، ما برخی از موضوعات اصلی و نکات مهم را بررسی میکنیم.

کاهش نرخ ها و هزینه های خیریه

وقتی برای کمک به یک موسسه خیریه از برنامه PayPal استفاده میکنید، مقداری هزینه به عنوان کارمزد از شما دریافت میشد، با این به روزرسانی این هزینه کاهش می‌یابد. این موارد شامل کاهش نرخ دریافت کمک های مالی داخلی و نرخ تراکنش های اهدایی (هر دو 2.89 درصد به اضافه کارمزد ثابت) است.

این تغییرات منطقی است زیرا PayPal سابقه خوبی در برخورد با مؤسسات خیریه دارد. تا حدی که شامل دکمه ‌هایی برای یافتن مؤسسات خیریه در صفحه «ارسال» داشبورد حساب PayPal می‌شود.

این صفحه می‌گوید که کمک‌ های مالی «بدون کسر، بدون کارمزد» دارند، بنابراین برای شفاف‌ سازی با PayPal تماس گرفتیم. طبق گفته PayPal، تنها کمک ‌های مالی که از طریق PayPal Giving Fund انجام می‌شود از پرداخت هزینه معاف هستند.  سایر موسسات خیریه که کمک های مالی را از طریق PayPal می پذیرند، هنوز هزینه هایی دارند که می تواند توسط خیریه یا اهدا کننده پرداخت شود.

قوانین پی پال

قوانین پی پال

افزایش کارمزد در سراسر پلتفرم، کاهش نرخ برای پرداخت های خرد

نرخ ثابت برای تراکنش ها در اکثر ارز ها، نه فقط برای موسسات خیریه، بلکه برای تقریباً همه کاربران در حال افزایش است. این قضیه احتمالاً معیاری برای محاسبه تورم بین آن ارز ها است. اما ممکن است تأثیر به ظاهر منفی بر افرادی که از برخی ارز ها استفاده می کنند یا روی کاربران PayPal که به طور منظم با ارز های مختلف تراکنش می کنند، داشته باشد.

قوانین پی پال

جدیدترین قوانین پی پال

کارمزد ثابت پرداخت ‌های خرد نیز در حال افزایش است (0.09 دلار)، با این حال، درصد پرداخت‌ های خرد PayPal در حال کاهش است (4.99 درصد). این کار احتمالاً تلاشی برای جذاب‌ تر کردن پرداخت ‌های خرد با توجه به موارد استفاده روزافزون آنها، به ویژه در برنامه‌ ها و خدمات آنلاین است.

افزایش نرخ برای حساب های تجاری و فاکتورها

تعداد نرخ های معاملات تجاری از جمله نرخ های مرتبط با صورت حساب در حال افزایش است. با این حال، نرخ ها و هزینه های مربوط به ارسال و دریافت پول برای کالاها و خدمات در حال کاهش است.

قوانین پی پال

جدیدترین قوانین پی پال

به طور بالقوه تأثیر منفی بر تعداد افرادی دارد که از PayPal برای راه اندازی یک تجارت کوچک استفاده می کنند. با این حال، در دفاع از PayPal، این گروه‌ ها پشتیبانی و منابع زیادی را از PayPal دریافت می‌کنند.

نرخ‌ های برداشت فوری از حساب ‌های PayPal و برداشت از کارت ‌ها نیز اندکی افزایش می‌یابد (هر دو 1.5 درصد)، اما برداشت ‌های استاندارد که ممکن است بیشتر طول بکشد رایگان می‌مانند، مشروط بر اینکه این برداشت ‌ها نیازی به تبدیل ارز نداشته باشند.

این افزایش چگونه بر شما تأثیر می گذارد؟

اینکه چگونه این موضوع مستقیماً بر شما تأثیر می گذارد بستگی به نحوه و میزان استفاده شما از PayPal دارد. با این حال، از آنجایی که تعدادی از این شرایط استفاده بر روی بازرگانان تأثیر می گذارد، تقریباً همه کاربران PayPal ممکن است تأثیر غیر مستقیمی را ببینند.

منبع : makeuseof

امتیاز 5/5 - از 31 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT