بهترین ثبت کننده دامین

بهترین ثبت کننده دامین در سال 2023

زمان مطالعه 15 دقیقه

در حالی که اکثر صاحبان مشاغل و اپراتورها می‌دانند که داشتن یک وب‌سایت ضروری است، مراحل راه‌اندازی و راه‌اندازی یک وب‌سایت همیشه آنقدر واضح نیست. بهترین ثبت کننده دامین را بشناسید.

خرید دامنه خارجی

خرید هاست خارجی

چه بخواهید وب سایت شما به عنوان یک فروشگاه آنلاین عمل کند، رزرو یا قرار ملاقات داشته باشد، مأموریت و کارکنان خود را به نمایش بگذارد، یا فقط به مشتریان اجازه دهید که بدانند کجا هستید و چه زمانی باز هستید، ابتدا باید یک دامین ثبت کنید. این اولین قدم برای داشتن یک حضور فعال در وب است، و تعداد زیادی ثبت کننده مختلف وجود دارند که می توانند به شما در انجام آن کمک کنند.

شرکت های محبوب

دامین شما روشی است که مردم شما را پیدا می کنند و مختص شماست. برای شروع فرآیند راه‌اندازی و راه‌اندازی یک وب‌سایت، باید یک ثبت‌کننده دامین انتخاب کنید که توسط شرکت اینترنتی برای نام‌ها و شماره‌های اختصاص‌ یافته (ICANN) تأیید شده باشد. هنگامی که تصمیم گرفتید با کدام شرکت کار کنید، می توانید یک نام دامین در دسترس را انتخاب کنید و ثبت کننده روند ثبت را انجام می دهد. شما همچنین به یک هاست وب نیاز خواهید داشت. برخی از شرکت ها هم ثبت نام و هم هاستینگ را انجام می دهند، اما اگر ترجیح می دهید فقط با یک ارائه دهنده کار کنید، حتماً از قبل این موضوع را تأیید کنید.

بهترین ثبت کننده های دامین در جزئیات

برای گردآوری لیست خود از بهترین ثبت کننده های دامین، مجموعه ای از عوامل را بررسی کردیم. ما به دقت به قیمت‌گذاری و طرح‌ها، حریم خصوصی دامین، در دسترس بودن یا نبودن هاستینگ با شرکت، دوره‌های ثبت نام، سیاست‌های انتقال، خدمات افزودنی و موارد دیگر نگاه کردیم. روش شناسی کامل ما برای این تعیین ها در اینجا موجود است.

بهترین ثبت کننده دامین  Namecheap

حریم خصوصی دامین در دسترس است

هاستینگ در دسترس است

افزودنی ها شامل

تشکیل کسب و کار، برنامه های اجتماعی و بصری

جزئیات بیشتر

رتبه‌بندی ما: Namecheap در رتبه‌بندی بهترین ثبت‌کننده‌های دامین، شماره ۱ و در رتبه‌بندی ارزان‌ترین ثبت‌کننده‌های دامین، رتبه ۲ است.

قیمت گذاری: پس از IONOS، Namecheap کمترین نرخ های اولیه را برای ثبت دامین شرکت هایی که ما رتبه بندی کردیم ارائه می دهد و نرخ های تمدید آن رقابتی است. با هر ثبت یا انتقال جدید، Namecheap حفاظت از حریم خصوصی دامین مادام العمر را ارائه می دهد.

ملاحظات دیگر: خدمات تکمیلی Namecheap شامل طیف وسیعی از گزینه ها و برنامه های هاستینگ وب، ایمیل تجاری حرفه ای و ویژگی های امنیتی وب سایت است که شامل VPN، Premium DNS و گواهینامه های SSL می شود. برای مشاغل کوچک یا متوسط ​​که علاقه مند به ترکیب ثبت دامین و هاستینگ وب از یک ارائه دهنده واحد با قیمت مقرون به صرفه هستند، Namecheap یک گزینه عالی است. با این حال، این شرکت برخی از خدمات جانبی، مانند خدمات مارکتینگ یا ویژگی‌های بهره‌وری تجاری سفارشی‌شده را که برخی دیگر از ثبت‌کنندگان در رتبه‌بندی ما انجام می‌دهند، ارائه نمی‌کند.

Domain.com

حریم خصوصی دامین در دسترس است

هاستینگ در دسترس است

افزودنی ها شامل

N/A

جزئیات بیشتر

رتبه‌بندی ما: Domain.com در رتبه‌بندی بهترین ثبت‌کننده‌های دامین، رتبه دوم و در رتبه‌بندی ارزان‌ترین ثبت‌کننده‌های دامین، رتبه ۳ را به خود اختصاص داده است.

قیمت گذاری: Domain.com قیمت اولیه پایینی را ارائه می دهد و دامین ها را می توان با همان نرخ اولیه برای دوره های حداکثر پنج ساله تمدید کرد. با این حال، پس از آن دوره اولیه، قیمت های تجدید می تواند به شدت افزایش یابد. مشتریان بالقوه همچنین باید بدانند که طرح حفاظت از حریم خصوصی + دامین شرکت، هزینه جداگانه‌ای معادل 8.99 دلار در ماه متحمل می‌شود، در حالی که برخی دیگر از شرکت‌ها در رتبه‌بندی ما، ویژگی‌های حریم خصوصی و حفاظت را در برنامه‌های قیمت‌گذاری پایه خود لحاظ می‌کنند.

ملاحظات دیگر: Domain.com گزینه خوبی برای مشاغلی است که می خواهند ثبت دامین خود را با هاستینگ وب و سایر خدمات مانند ایمیل تجاری از طریق Google Workspace یا خدمات مارکتینگ حرفه ای ترکیب کنند. با تنوع TLD های موجود و خدمات جانبی شرکت، Domain.com چیزهای زیادی برای ارائه دارد اگر مایل به تعهد طولانی مدت هستید.

بهترین ثبت کننده دامین  Google Domains

حریم خصوصی دامین در دسترس است

هاستینگ در دسترس است

افزودنی ها شامل

تبلیغات آنلاین، ادغام محصولات Google

جزئیات بیشتر

Google Domains با IONOS برای رتبه 3 در رتبه بندی بهترین ثبت کننده های دامین، با IONOS لینک دارد و ارزان ترین ثبت کننده دامین شماره 4 ما است. برای کسب‌وکارهایی که از استفاده از همه چیز Google لذت می‌برند، Google Domains ویژگی‌های زیادی از جمله ایمیل حرفه‌ای از طریق Google Workspace، ابزار طراحی وب‌سایت از Google Sites و تبلیغات با استفاده از Google Ads را ارائه می‌دهد. یکی از نقاط ضعف مهم دامین های گوگل این است که خدمات هاستینگ را ارائه نمی دهد، بنابراین باید با یک هاست جداگانه کار کنید.

برخی از رایج‌ترین TLD‌ها، مانند .com، .net. و .org، سالیانه ۱۲ دلار با دامین‌های Google هزینه دارند. در حالی که شرکت‌های دیگر در رتبه‌بندی ما ممکن است تخفیف‌های تبلیغاتی و نرخ‌های اولیه ارائه دهند که ممکن است جذاب باشد، این نرخ‌ها اغلب با افزایش شدید قیمت‌های تمدید همراه هستند. قیمت دامین‌های Google پس از تمدید افزایش نمی‌یابد.

Google Domains همچنین حریم خصوصی دامین را در قیمت گذاری خود لحاظ می کند. اگر در حال حاضر از مجموعه محصولات گوگل برای کسب و کار خود استفاده می کنید، ثبت وب سایت خود در شرکت یک مرحله منطقی است، اما اگر به دنبال خدمات افزودنی گسترده هستید یا می خواهید ثبت کننده دامین و هاست وب خود را ترکیب کنید، باید گزینه های جایگزین را در نظر بگیرید.

IONOS

حریم خصوصی دامین در دسترس است

هاستینگ در دسترس است

افزودنی ها شامل

ذخیره سازی آنلاین، ابزارهای سرور، محاسبات ابری

جزئیات بیشتر

رتبه‌بندی ما: IONOS، در کنار دامین‌های Google، رتبه سوم را در رتبه‌بندی بهترین ثبت‌کننده دامین ما دارد. همچنین در رتبه بندی ما از ارزان ترین ثبت کننده های دامین، شماره 1 است.

قیمت گذاری: برای برخی از رایج ترین TLD ها، از جمله .com، .org، .net و .info، قیمت دامین فقط 1 دلار برای سال اول است. هاستینگ وب با IONOS از 1 دلار در ماه برای سال اول شروع می شود. IONOS همچنین در رتبه بندی ما از بهترین خدمات هاستینگ وب، رتبه 4 را به خود اختصاص داده است و ترکیب ثبت نام و هاستینگ شما با شرکت ساده و سرراست است.

ملاحظات دیگر: در حالی که مقاومت در برابر قیمت های اولیه دشوار است، مشتریان بالقوه همیشه باید تأیید کنند که قیمت های تمدید سالانه در حد بودجه آنها برای ثبت دامین است. قیمت‌های تمدید IONOS با سایر شرکت‌های موجود در رتبه‌بندی ما رقابتی است و حریم خصوصی دامین شامل می‌شود. IONOS همچنین طیف وسیعی از ویژگی های تجارت الکترونیک، هاستینگ تخصصی وردپرس و خدمات بهره وری تجاری را ارائه می دهد.

بهترین ثبت کننده دامین  GoDaddy

حریم خصوصی دامین در دسترس است

هاستینگ در دسترس است

افزودنی ها شامل

خدمات خبره، GoDaddy Pro، سرمایه گذاری دامین

جزئیات بیشتر

رتبه‌بندی ما: GoDaddy در رتبه‌بندی بهترین ثبت‌کننده‌های دامین و ارزان‌ترین ثبت‌کننده‌های دامین، رتبه پنجم را به خود اختصاص داده است. GoDaddy همچنین برای رتبه 10 در رتبه بندی بهترین خدمات هاستینگ وب ما قرار دارد.

قیمت گذاری: مشتریان می توانند دامین خود را از بین بیش از 500 افزونه انتخاب کنند و قیمت ها می توانند بسیار متفاوت باشند. ثبت نام برای .com TLD از 19.99 دلار برای سال اول شروع می شود و سالانه با 19.99 دلار تمدید می شود. در حالی که GoDaddy گران‌ترین شرکت در رتبه‌بندی ما برای ثبت‌نام و تمدید است، اما گسترده‌ترین مجموعه خدمات و ویژگی‌های افزودنی را ارائه می‌کند که می‌تواند برای کسب‌وکارهایی که می‌خواهند همه چیزهای مرتبط با وب و بازاریابی را در یک مکان داشته باشند، مفید باشد.

ملاحظات دیگر: GoDaddy طیف وسیعی از بسته‌های هاستینگ را برای خرید ارائه می‌کند، اما این شرکت همچنین شامل مواردی مانند سازنده وب‌سایت و حریم خصوصی دامین است که فقط با ثبت دامین رایگان است. همچنین برای خرید از طریق GoDaddy خدمات کارگزار دامین، ایمیل و ابزارهای مارکتینگ و طیف وسیعی از ویژگی های تجارت الکترونیک مانند نقطه فروش در دسترس هستند.

نام دامین چیست؟

نام دامین نام و آدرسی است که کاربران می توانند شما را در وب بیابند. دامین شما منحصر به فرد است و هیچ کس دیگری نمی تواند مشابه آن را داشته باشد. هر نام دامین با یک آدرس IP فیزیکی مرتبط است، اما استفاده از نام دامین برای شناسایی این مکان برای کسانی که شما را جستجو می کنند یا دامین شما را در نوار جستجو تایپ می کنند آسان تر است.

هر نام دامین شامل دو بخش است:

1. دامین سطح دوم (SLD) از “www” در یک آدرس وب پیروی می کند. به عنوان مثال، در نام دامین www.usnews.com، “usnews” SLD است.

2. دامین سطح بالا (TLD) از SLD پیروی می کند. در www.usnews.com، “.com” TLD است. TLD ها گاهی اوقات به عنوان پسوند دامین یا پسوند دامین نیز نامیده می شوند.

در گذشته، دامین‌های سطح بالایی فراتر از دامین‌هایی که بیشتر ما با آن‌ها آشنا هستیم، مانند .com، .net، .org یا .gov وجود نداشت. اما اکنون گزینه های زیادی فراتر از این ها وجود دارد که محبوب تر و گسترده تر می شوند، مانند .io و .co.

ثبت دامین چیست؟

ثبت کننده دامین سازمانی است که نام دامین را می فروشد. اگر می خواهید یک وب سایت داشته باشید، باید با یک ثبت کننده کار کنید تا نام دامین را درخواست کنید. ثبت کننده های دامین مسئول کار با پایگاه های داده رجیستری برای شناسایی و فروش TLD های موجود هستند و در عین حال رجیستری را به طور مناسب با اطلاعات شما به روز می کنند.

ثبت‌کننده‌های دامین باید توسط شرکت اینترنتی برای نام‌ها و شماره‌های اختصاص‌یافته (ICANN)، که یک شرکت غیرانتفاعی با منافع عمومی است که نام‌های دامین را در سراسر وب هماهنگ می‌کند، تأیید شده باشند.

برای تبدیل شدن به یک ثبت کننده معتبر ICANN، یک شرکت باید یک فرآیند غربالگری و صلاحیت دقیق را تکمیل کند. چندین صد ثبت کننده دامین معتبر در سراسر جهان وجود دارد و ICANN به طور فعال لیستی از این شرکت ها را در سایت خود نگهداری می کند. اگر در مورد معتبر بودن یا نبودن یک ثبت کننده شک دارید، می توانید برای تأیید آن را جستجو کنید.

هزینه ثبت دامین چقدر است؟

هزینه ثبت دامین بسته به چند عامل مختلف می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد:

. TLD: قیمت دامین بسته به پسوند دامین مورد نظر شما متفاوت است. به طور کلی، TLD های عمومی رایج مانند نام های دامین .com، .net و .org در محدوده 1 تا 23 دلار در سال برای سال اول و تمدید سالانه بعدی کاهش می یابد. TLD های کمتر متداول می توانند به طور اساسی متفاوت باشند – از 1 دلار برای سال اول به هزاران دلار، بسته به ثبت کننده، طول مدت، و در دسترس بودن دامین. اگر خدمات کارگزاری برای دامین مورد نظر شما مورد نیاز باشد، قیمت شما می تواند سر به فلک بکشد.

. مدت زمان: متداول ترین طول مدت ثبت دامین یک سال است و قیمت گذاری هر سال پس از آن تجدید می شود. با این حال، برخی از ثبت کننده ها طیف وسیعی از طول دوره، از یک ماه تا 10 سال را ارائه می دهند. به عنوان یک قاعده کلی، هر چه مدت زمان ثبت نام طولانی تر باشد، هزینه شما کمتر خواهد بود.

. تبلیغات: بسیار رایج است که ثبت کنندگان تخفیف های فروش و تبلیغاتی ارائه می دهند. اینها می توانند صرفه جویی بسیار شدید و بسیار وسوسه انگیزی در ثبت دامین داشته باشند. در حالی که این فروش ها می توانند پول قابل توجهی را برای دوره ثبت نام اولیه صرفه جویی کنند، باید اطمینان حاصل کنید که هزینه های تمدید شما چقدر خواهد بود، زیرا ممکن است با پایان دوره تبلیغاتی به شدت افزایش یابد.

. بسته‌بندی و افزودنی‌ها: اگر به دنبال چیزی بیش از ثبت دامین هستید، تعدادی ثبت کننده دامین وجود دارند که خدمات جانبی مانند هاستینگ، مارکتینگ و ابزارهای بهره‌وری را ارائه می‌دهند. دسترسی به همه این خدمات تجاری از طریق یک ارائه دهنده واحد ممکن است سود مالی داشته باشد.

اگر ثبت‌کننده شما حریم خصوصی دامین را شامل نمی‌شود، باید آن را به همراه هزینه‌های هاستینگ قابل اجرا در نظر بگیرید.

چگونه بهترین ثبت کننده دامین را برای خود انتخاب کنید

هنگامی که یک نام دامین را ثبت می کنید، یک ثبت کننده نام دامین می شوید. طبق گزارش ICANN، حقوق ثبت‌کنندگان نام دامین شامل «دسترسی به اطلاعات ثبت‌کننده شما در مورد فرآیندهای ثبت، مدیریت، انتقال، تمدید و بازیابی ثبت نام دامین شما» است.

هر ثبت کننده معتبر ICANN باید بتواند آن اطلاعات را در اختیار شما قرار دهد، و اگر نمی تواند، شما باید در جای دیگری جستجو کنید. همانطور که به دنبال یک ثبت کننده معتبر ICANN هستید، مانند مواردی که در این رتبه بندی هستند، سوالات زیر را از خود بپرسید:

. بودجه من چقدر است؟

. آیا می خواهم ثبت دامین و هاستینگ خود را با هم ترکیب کنم؟

. آیا حاضرم برای حفظ حریم خصوصی دامین هزینه اضافی بپردازم؟

. به چه TLD علاقه مند هستم و آیا حاضرم برای TLD کمتر متداول هزینه بیشتری بپردازم؟

. آیا من به خدمات اضافی مانند مارکتینگ یا طراحی وب سفارشی علاقه مند هستم؟

ممکن است متوجه شوید که به دنبال یک فرآیند ثبت دامین ساده و بدون هیچ گونه زواید اضافی هستید. همچنین ممکن است متوجه شوید که در واقع به دنبال همکاری با شرکتی هستید که منابع تجاری جامع تری را برای کمک به شما برای ایجاد حضور در وب فراهم می کند.

نکاتی برای انتخاب نام دامین

فراتر از فرآیند ثبت دامین، چند ملاحظات مهم وجود دارد که کسب و کارها می خواهند در مورد خود نام فکر کنند. به یاد داشته باشید که این نماینده شرکت شما در وب خواهد بود، بنابراین مهم است که نام دامین شما کار شما را به گونه ای منعکس کند که منطقی باشد، حرفه ای بودن را حفظ کند و برای مشتریان و مشتریان واضح باشد.

هنگام انتخاب نام باید به نکاتی توجه داشته باشید:

. آن را ساده نگه دارید. هرچه نام دامین شما طولانی تر و پیچیده تر باشد، افراد هنگام تایپ آن در مرورگر خود یا چاپ آن بر روی سایر مواد مارکتینگ اشتباهات احتمالی بیشتری می توانند مرتکب شوند. سعی کنید آن را تا حد امکان به نام کسب و کار یا خدماتی که ارائه می دهید نزدیک نگه دارید.

. به برند خود وفادار بمانید. حتی اگر نامی هوشمندانه یا خنده‌دار به ذهن شما خطور کند، اگر با مشتریان شما همخوانی نداشته باشد، می‌تواند مردم را دور کند. به یاد داشته باشید که وب سایت شما اغلب اولین نقطه تماسی است که مشتریان بالقوه با شرکت شما دارند، بنابراین مطمئن شوید که تداوم صدا وجود دارد. همانطور که گفته شد، اگر سبک کسب و کار شما به طور طبیعی دمدمی مزاج یا شوخ طبع است و مشتریان شما با آن لحن طنین انداز می شوند، پس استفاده از مقداری هوشمندی در نام دامین شما قطعا می تواند به جنبه ای از استراتژی وب شما تبدیل شود.

. شما می توانید از طیف وسیعی از برنامه های افزودنی انتخاب کنید. لازم نیست وب سایت شما به .com ختم شود، یا اگر افزونه .com مورد نظر شما قبلاً گرفته شده است، می توانید گزینه های دیگر را بررسی کنید. به عنوان مثال، اگر شما یک رستوران پیتزا هستید، طبیعی است که وب سایت شما دارای پسوند پیتزا باشد.

. قوانین را به خاطر بسپارید اطمینان حاصل کنید که نام دامین ای که می خواهید ثبت کنید دارای علامت تجاری نباشد. آخرین چیزی که می خواهید یک نبرد قانونی بر سر وب سایت جدیدتان است. می توانید از پایگاه داده علائم تجاری اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده، TESS، برای بررسی مجدد نامی که در ذهن دارید استفاده کنید.

سوالات متداول

آیا ثبت دامین همانند هاستینگ وب است؟

خیر. ثبت دامین و هاستینگ وب یکسان نیستند، اما هر دو برای داشتن یک وب سایت کار نیاز دارند. یک راه برای فکر کردن به آن این است که هاستینگ وب زمینی است که برای ساختن خانه خود در آن خریداری می کنید و نام دامین شما آدرسی است که می دهید تا مردم بتوانند شما را پیدا کنند. هاست وب تمام داده ها و فایل هایی را که برای ساخت سایت خود استفاده می کنید ذخیره می کند و از آنجایی که این اطلاعات در سرورهای فیزیکی ذخیره می شود، باید برای این سرویس هزینه ای را به هاست پرداخت کنید.

برخی، اما نه همه، ثبت کننده های دامین خدمات هاستینگ وب را نیز ارائه می دهند. خرید یک نام دامین از طریق ثبت نام و هاست سایت از طریق یک شرکت دیگر معمولاً یک فرآیند ساده است، اما اگر ترجیح می دهید همه چیز را از طریق یک ارائه دهنده انجام دهید، باید آن را در ملاحظات خود لحاظ کنید.

برای مطالعه بیشتر در مورد هاستینگ وب، رتبه بندی ما از بهترین خدمات هاستینگ وب را ببینید یا درباره اصول هاستینگ وب در راهنمای ما، هاستینگ وب چیست بیشتر بدانید؟

چگونه می توانم بررسی کنم که نام دامین مورد نظر من موجود است؟

چند راه مختلف برای بررسی در دسترس بودن دامین وجود دارد، از جمله پایگاه داده WHOIS، اما ساده ترین راه معمولاً از طریق ثبت کننده دامین انتخابی شما است. همه ثبت کنندگان در رتبه بندی ما یک گزینه جستجو برای بررسی اینکه دامین مورد نظر شما در دسترس است وجود دارد. اگر اینطور نیست، برخی از ثبت کنندگان خدمات کارگزاری را برای کمک به مذاکره برای نام دامین ای که قبلاً گرفته شده است ارائه می دهند. با این حال، این خدمات می تواند بسیار گران باشد، بنابراین بسته به موقعیت شما، یافتن یک نام دامین جایگزین می تواند مقرون به صرفه تر باشد.

چگونه یک نام دامین را منتقل می کنید؟

به گفته ICANN، این حق ثبت کننده نام دامین است که در صورت تمایل دامین شما را به ثبت کننده دیگری منتقل کند. این فرآیند ممکن است بسته به ثبت کننده فعلی و ثبت کننده جدید شما کمی متفاوت باشد، اما فرآیند انتقال دامین معمولاً به این صورت است:

دامین خود را با ثبت کننده فعلی خود باز کنید.

یک کد مجوز از ثبت کننده فعلی خود درخواست کنید.

پس از ایجاد یک اکانت کاربری با ثبت کننده جدید خود، کد مجوز خود را وارد کنید.

مجوز انتقال دامین

بسته به ثبت کننده، ممکن است نیاز به پرداخت هزینه انتقال داشته باشید.

انتقال را نهایی کنید.

تمام خدمات با ثبت کننده قبلی خود را لغو کنید.

توجه داشته باشید که در حالی که برخی از ثبت کننده ها ممکن است انتقال دامین را در هزینه های ثبت اولیه شما لحاظ کنند، برخی از آنها هزینه خدمات انتقال را دریافت می کنند. هزینه خدمات انتقال می تواند بسته به TLD شما متغیر باشد، بنابراین هنگام انتخاب یک ثبت کننده جدید، حتما این را در ملاحظات بودجه خود لحاظ کنید.

حریم خصوصی دامین چه می کند و آیا ارزش دریافت آن را دارد؟

ثبت دامین ICANN عمومی است و اطلاعات تماس شما برای دریافت نام دامین مورد نیاز است. هر کسی می تواند این اطلاعات را جستجو کند و این می تواند شما را در برابر هرزنامه و سرقت احتمالی داده آسیب پذیر کند. ثبت‌کننده‌های دامین حفاظت از حریم خصوصی دامین یا خدمات پروکسی را ارائه می‌دهند، که اطلاعات تماس شخصی شما را با اطلاعات پروکسی به عنوان ثبت‌کننده فهرست شده جایگزین می‌کند.

خدمات حفظ حریم خصوصی دامین به شدت توصیه می شود. بسته به ثبت کننده شما، این ممکن است یکی از ویژگی های شامل هزینه ثبت نام شما باشد، اما برخی هزینه اضافی دریافت می کنند. حتما این را در بودجه ای که برای حضور در وب خود اختصاص داده اید لحاظ کنید.

آیا می توانید برای همیشه یک نام دامین خریداری کنید؟

خیر، شما نمی توانید یک نام دامین را به طور دائم خریداری کنید. با یک نام دامین، شما اساسا آدرس خود را در اینترنت اجاره می کنید. تا زمانی که هزینه های تمدید سالانه خود را بپردازید، می توانید این کار را به طور نامحدود انجام دهید، و برخی از ثبت کنندگان شرایط تا 10 سال را ارائه می دهند. اما شما هرگز نمی‌توانید دامین خود را «مالک» کنید، زیرا همه آنها تحت اختیار اداره شماره‌های اختصاص داده شده اینترنتی ICANN (IANA) هستند. نگران نباشید – تا زمانی که برای هر مدت پرداخت کنید و اجازه ندهید دامین شما منقضی شود، نمی توان آن را به شخص دیگری داد.

کوپن ها و معاملات مرتبط

چرا می توانید به ما اعتماد کنید: روش 360 ما برای ارزیابی ثبت کننده های دامین

در زیر رویکرد 360 ما برای تحقیق و تجزیه و تحلیل ثبت کننده های دامین برای راهنمایی مصرف کنندگان احتمالی توضیح داده شده است.

1. ما درباره شرکت ها و محصولاتی که مردم بیشتر به آنها اهمیت می دهند تحقیق کردیم.

U.S News انواعی از داده‌های در دسترس عموم، از جمله داده‌های جستجوی اینترنتی را تجزیه و تحلیل و مقایسه کرد تا مشخص کند آمریکایی‌ها به کدام ثبت‌کننده‌های دامین بیشتر علاقه‌مند هستند. ما ۹ ثبت‌کننده دامین پیدا کردیم که از نظر حجم جستجوها و تحقیقات در میان مصرف‌کنندگان و همچنین در منابع مختلف رتبه بندی

سپس ثبت‌کننده‌های دامین موجود را در چندین معیار از جمله قیمت ثبت، قیمت تمدید، حریم خصوصی دامین، هاستینگ وب و سایر خدمات افزودنی مقایسه کردیم. تحقیقات نشان می‌دهد که اینها مهمترین معیارها برای افرادی هستند که برای ثبت دامنه خریداری می‌کنند.

2. ما رتبه بندی کلی هدف 360 را بر اساس تجزیه و تحلیل بررسی های شخص ثالث ایجاد کردیم.

تیم بررسی های 360 US News یک روش بی طرفانه را اعمال کرد که شامل نظرات نظرات حرفه ای و همچنین نظرات مصرف کنندگان است.

روش امتیازدهی ما مبتنی بر تجزیه و تحلیل ترکیبی رتبه‌بندی‌ها و بررسی‌های منتشر شده توسط منابع معتبر نقد حرفه‌ای و مصرف‌کننده شخص ثالث است. رتبه بندی ها بر اساس نظرات شخصی یا تجربیات U.S News نیست. برای محاسبه رتبه ها:

(الف) ما دو نوع رتبه‌بندی و بررسی شخص ثالث را گردآوری کردیم:

. رتبه بندی و بررسی های حرفه ای بسیاری از منابع مستقل ارزیابی کننده ثبت دامین، ارزیابی های خود را از ثبت کننده های دامین و محصولات آنها به صورت آنلاین منتشر کرده اند. ما چندین مورد از این بررسی های شخص ثالث را معتبر و مورد تحقیق می دانیم. با این حال، داوران حرفه ای اغلب توصیه هایی را ارائه می دهند که با یکدیگر در تناقض هستند. به جای تکیه بر یک منبع واحد، U.S News معتقد است که مصرف کنندگان بیشترین سود را زمانی می برند که این نظرات و توصیه ها به طور جمعی با یک روش عینی و مبتنی بر اجماع مورد بررسی و تحلیل قرار گیرند.

. رتبه بندی مصرف کنندگان و نظرات. US News همچنین رتبه‌بندی‌های منتشر شده مصرف‌کننده و بررسی‌های ثبت‌کنندگان دامین را بررسی کرد. منابع با تعداد کافی رتبه بندی و بررسی های مصرف کننده با کیفیت در مدل امتیازدهی ما گنجانده شده است.

لطفاً توجه داشته باشید که همه منابع رتبه‌بندی حرفه‌ای و مصرف‌کننده معیارهای ما برای عینیت را ندارند. بنابراین، برخی از منابع از مدل ما حذف شدند.

(ب) ورودی ها را برای ایجاد یک مقیاس مشترک استاندارد کردیم.

داده‌های منبع بازبینی شخص ثالث به اشکال مختلف، از جمله رتبه‌بندی، توصیه‌ها و تمجیدها جمع‌آوری شد. قبل از گنجاندن هر نقطه داده شخص ثالث در معادله امتیازدهی خود، باید آن را استاندارد می‌کردیم تا بتوان آن را به‌طور دقیق با داده‌های سایر منابع بررسی مقایسه کرد. ما از روش امتیازدهی شرح داده شده در زیر برای تبدیل این سیستم ها به مقیاس قابل مقایسه استفاده کردیم.

فرآیند امتیاز دهی 360 ابتدا هر رتبه بندی شخص ثالث را به مقیاس 0 تا 5 مشترک تبدیل کرد. برای متعادل کردن توزیع امتیازها در مقیاس هر منبع، از یک محاسبه انحراف استاندارد (یا Z-Score) برای تعیین نحوه امتیاز هر شرکت در مقایسه با میانگین امتیاز منبع استفاده کردیم. سپس از Z-Score برای ایجاد یک امتیاز استاندارد شده اخبار ایالات متحده با استفاده از روش ذکر شده در زیر استفاده کردیم:

. محاسبه Z-Score: Z-Score نشان دهنده رابطه یک نقطه داده با میانگین اندازه گیری مجموعه داده است. Z-Score زمانی که نقطه داده کمتر از میانگین باشد منفی و زمانی که بالاتر از میانگین باشد مثبت است. Z-Score 0 به این معنی است که برابر با میانگین است. برای تعیین امتیاز Z برای هر رتبه‌بندی شخص ثالث یک شرکت، میانگین رتبه‌بندی‌ها را در همه شرکت‌های ارزیابی شده توسط آن منبع شخص ثالث محاسبه کردیم. سپس میانگین را از امتیاز شرکت کم کردیم و آن را بر انحراف استاندارد تقسیم کردیم تا Z-Score تولید شود.

. محاسبه T-Score: ما از یک محاسبه T-Score برای تبدیل Z-Score به مقیاس 0-100 با ضرب Z-Score در 10 استفاده کردیم. برای اطمینان از اینکه میانگین در تمام نقاط داده برابر است، ما مورد نظر خود را اضافه کردیم. میانگین امتیازدهی (بین 0 تا 10) به T-Score برای ایجاد یک T-Score تنظیم شده.

. محاسبه رتبه بندی مقیاس مشترک: امتیاز T تنظیم شده را که در مقیاس 100 امتیازی است، بر 20 تقسیم کردیم تا رتبه شخص ثالث را به یک سیستم امتیاز 0-5 معمول تبدیل کنیم.

(ج) ما امتیاز کلی 360 را بر اساس یک مدل میانگین وزنی محاسبه کردیم.

ما «وزن منبع» را به هر منبعی که در مدل امتیازدهی اجماع مورد استفاده قرار می‌گیرد، بر اساس ارزیابی خود از میزان اعتماد و شناسایی منبع توسط مصرف‌کنندگان و اینکه فرآیند بررسی منتشر شده آن نشان می‌دهد که هم جامع و هم از نظر ویرایشی مستقل است، اختصاص دادیم. وزن منبع در مقیاس 1-5 تخصیص داده می شود. هر منبعی با وزن اختصاص داده شده کمتر از دو از مدل امتیازدهی اجماع حذف شد.

در نهایت، ما نقاط داده شخص ثالث تبدیل شده را با استفاده از یک فرمول میانگین وزنی بر اساس وزن منبع ترکیب کردیم. این فرمول امتیاز اجماع برای هر محصول را محاسبه می کند که ما آن را رتبه بندی کلی 360 می نامیم.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT