سایت برای فروش آنلاین بیت

11 بهترین وب سایت برای فروش آنلاین بیت های خود 2023

زمان مطالعه 9 دقیقه

فروش بیت های آنلاین یکی از بهترین راه های کسب درآمد به عنوان یک تولید کننده موسیقی است. اگر به‌طور مداوم آهنگ‌های جدیدی ایجاد می‌کنید، وب‌سایت‌های پرفروش پلت‌فرم مناسبی برای کسب درآمدی یکسان از کار سختتان هستند. سایت برای فروش آنلاین بیت را در ادامه معرفی کرده ایم.

خرید با ویزا کارت

خرید با پی پال

کسب درآمد از فروش بیت ها غیرممکن است، اما به صبر زیاد، سخت کوشی و نگاه خوب به تجارت نیاز دارد. «کسب و کار» کلمه کلیدی در اینجا است: وقتی کار شما فروش بیت است، باید با بیت های خود به عنوان یک محصول و صفحات پرفروش خود را به عنوان یک تجارت واقعی در نظر بگیرید.

به طور کلی، هنرمندان بیت‌فروش دو نوع مشتری دارند: سایر هنرمندان و شرکت‌ها. رپرها علاقه خاصی به خرید بیت های آنلاین برای استفاده در آهنگ های خود دارند. به عنوان مثال، آهنگ موفق «جاده شهر قدیمی» بر روی بیتی ساخته شد که لیل ناس ایکس تنها به قیمت 30 دلار خرید. شرکت‌ها نیز تعداد زیادی بیت می‌خرند، زیرا اغلب برای استفاده در کمپین‌های تبلیغاتی، ویدیوهای آموزشی و موارد دیگر به موسیقی بدون حق امتیاز نیاز دارند.

بیت ها را می توان اجاره یا به طور قطعی فروخت. اجاره برای قراردادهای غیر انحصاری است. هنگامی که یک بیت غیر انحصاری را می فروشید، می توانید همان بیت را به طور نامحدود به فروش خود ادامه دهید. وقتی یک بیت را به طور قطع می فروشید، آن را منحصراً به یک نفر می فروشید. وقتی یک توافق انحصاری انجام دادید دیگر نمی توانید بیت را بفروشید. به همین دلیل است که معمولاً بیت‌های انحصاری گران‌تر از بیت‌های غیرانحصاری هستند.

هشدارهای دیگری نیز وجود دارد که هنرمندان بیت فروش از آنها برای افزایش قیمت بیت های خود استفاده می کنند. مثلاً می‌توانید نسخه‌های باکیفیت یک بیت را با قیمت اضافی بفروشید. همچنین می‌توانید نسخه‌های برچسب‌گذاری‌شده و بدون برچسب همان بیت را بفروشید (برچسب یک امضای صوتی است که برخی تولیدکنندگان برای برند آهنگ‌های خود از آن استفاده می‌کنند) و برای فروش استم‌ها یا فایل پروژه موسیقی مورد استفاده در یک بیت، هزینه اضافی بخواهید.

مگر اینکه بیت ها را منحصرا به نزدیک ترین دوستان خود بفروشید، باید یک صفحه آنلاین راه اندازی کنید. در زیر، می‌توانید فهرستی از 10+1 بهترین وب‌سایت‌ها را برای فروش آنلاین بیت‌های خود پیدا کنید.

وب سایت خودتان

به عنوان یک مدل کسب و کار، هیچ چیز بهتر از داشتن وب سایت خود برای فروش بیت نیست. شما می توانید ظاهر و جریان کل صفحه را کنترل کنید، به 100٪ آنچه می فروشید دسترسی دارید و می توانید برند خود را در سطح عمیق تر و شخصی تر تبلیغ کنید. ایجاد وب سایت خود کاری است که باید انجام دهید، حتی اگر بیت هایی برای فروش در پلتفرم های دیگر دارید.

ممکن است احساس کنید که ایجاد یک وب سایت کاری است که فقط باید پس از کسب درآمد زیاد از فروش بیت انجام دهید. با این حال، چرا صبر کنید؟ ایجاد یک وب سایت موسیقی ساده تر از همیشه است و سازندگان وب سایت های موسیقی زیادی برای انتخاب وجود دارند. نکته منفی این است که جذب افراد برای بازدید و خرید از وب سایت شما می تواند دشوار باشد. برخلاف کسب و کارهایی که از قبل تأسیس شده‌اند، شما از نو شروع می‌کنید و زمینه‌های زیادی برای پوشش دارید، به‌ویژه از نظر تبلیغات.

سرمایه‌گذاری در رسانه‌های اجتماعی یکی از بهترین استراتژی‌ها برای اطلاع رسانی است، به‌خصوص اگر در اینستاگرام یا TikTok پایگاه دنبال‌کننده مناسبی دارید. راه اندازی یک لیست پستی گروه نیز می تواند بسیار موثر باشد. برخی از هنرمندان و شرکت‌ها مرتباً بیت می‌خرند، پس چرا وفاداری مشتری را بهبود نمی‌دهیم در حالی که سعی می‌کنیم توجه مشتریان جدید را به خود جلب کنیم؟

سایت برای فروش آنلاین بیت AirBit

AirBit یکی از وب سایت های پیشرو در جهان برای فروش بیت است که هزینه زیادی دارد. رقابت بسیار زیادی در AirBit وجود دارد که انجام آن اولین فروش مورد علاقه می تواند چالش برانگیز باشد. به غیر از آن، با این حال، AirBit نزدیک به کامل است. این به نوازندگان کمک می کند تا به راحتی مجوز کار خود را بگیرند و هیچ کمیسیونی دریافت نمی کند!

قابلیت سفارشی سازی نیز مزیت بزرگ استفاده از AirBit است. در حالی که در AirBit هستید، احساس نمی‌کنید که بیت‌ها را در مکانی می‌فروشید که مال شما نیست. به لطف فروشگاه های وب سفارشی آن، این به شما بستگی دارد که ظاهر صفحه خود را ایجاد کنید. این واقعیت که می توانید فروشگاه خود را جاسازی کنید نیز یک مزیت بزرگ است: می توانید به راحتی بیت های AirBit خود را در وب سایت، وبلاگ یا حتی ایمیل خود بفروشید.

BeatStars

دو راه برای استفاده از BeatStars برای فروش بیت وجود دارد: یا به صورت رایگان این کار را انجام می دهید یا اشتراک پرداخت می کنید. کاربران مشترک می‌توانند بیت‌های خود را با کارمزد صفر بفروشند، در حالی که کاربران رایگان باید 30 درصد از درآمد خود را بپردازند. این ممکن است یک نقطه ضعف بزرگ به نظر برسد اما در واقع یک حرکت هوشمندانه است.

می‌توانید BeatStars را به صورت رایگان امتحان کنید تا اولین بیت‌های خود را بفروشید و زمانی که ارزش پولتان را داشت، اشتراک دریافت کنید. BeatStars به اندازه AirBit محبوب است، این وب‌سایتی است که برای مثال Lil Nas X بیت را برای «Old Town Road» خریداری کرده است، اما کمی رقابتی‌تر است. فاقد ویژگی‌های سفارشی‌سازی AirBit است، اما موارد اضافی جالبی مانند تقسیم پرداخت برای هنرمندان دارد.

TrakTrain

بیت‌های با کیفیت بیشتر از بیت‌های بی‌کیفیت می‌فروشند، این بدیهی است! اما، اگر قصد دارید بیت‌ها را در TrakTrain بفروشید، باید کالا را حتی قبل از ایجاد حساب کاربری تحویل دهید. برخلاف AirBit و BeatStars، TrakTrain تولیدکنندگان خود را بررسی می‌کند، به این معنی که باید نمونه‌هایی از کار خود را قبل از ثبت‌نام به آنها نشان دهید.

از آنجایی که TrakTrain فقط بهترین ها را انتخاب می کند، جای تعجب نیست که بسیاری از هنرمندان و شرکت ها از آنها خرید کنند. پس از پیوستن به TrakTrain، یک فروشگاه آنلاین شخصی سازی شده و دسترسی به جامعه ای با بیش از 30 هزار عضو دریافت می کنید. اگر به کیفیت ضربات خود اعتقاد دارید، مکانی عالی برای فروش است.

SoundClick

SoundClick حتی قبل از اینکه فروش بیت در اینترنت به جریان اصلی تبدیل شود وجود داشت. SoundClick به عنوان وب‌سایتی که در سال 1997 راه‌اندازی شد، پیشگام بازار موسیقی آنلاین برای هنرمندان تازه‌کار و بدون قرارداد با شرکت موسیقی بود.

SoundClick هیچ شباهتی به وب سایت دهه 90 ندارد، اما مدل کسب و کار آن تا حدودی قدیمی است. کتابخانه SoundClick بسیار بزرگ و بسیار متنوع است، اما همه بیت ها برای فروش نیستند، برخی از آهنگ ها فقط برای پخش در دسترس هستند.

چیزی که حتی گیج کننده تر است این است که بخش خوبی از کتابخانه SoundClick از آهنگ های کامل با آواز ساخته شده است، که دقیقاً آن نوع محصولی نیست که اکثر هنرمندان و شرکت ها به دنبال آن هستند.

سایت برای فروش آنلاین بیت PremiumBeat

تا به حال نام Shutterstock را شنیده اید؟ خب، این شرکت پشت پریمیوم بیت، نسخه موزیکال Shutterstock است. فروش بیت های خود از طریق PremiumBeat بسیار آسان است: فقط باید موسیقی خود را ارسال کنید و مطمئن شوید که 100٪ اورجینال است.

PremiumBeat به دلیل شهرت Shutterstock و تخفیف های شگفت انگیز آن برای فروشندگان مشترک عالی است. با این حال، یک نکته وجود دارد: PremiumBeat بر انحصار بودن اصرار دارد، به این معنی که پس از ارسال موسیقی خود نمی توانید آن را در جای دیگری آپلود کنید.

ساندی

Soundee که در نسخه‌های رایگان، استارتر و حرفه‌ای موجود است، یک وب‌سایت موسیقی شیک برای فروش بیت است که برای هنرمندانی که به دنبال افزایش استریم و فروش از طریق رسانه‌های اجتماعی هستند، عالی است. اگرچه به اندازه AirBit و BeatStars محبوب نیست، اما برخی از تأثیرات هر دو وب سایت را می گیرد.

در Soundee، 30٪ کمیسیون پرداخت می کنید، مگر اینکه برای اشتراک ماهانه ثبت نام کنید. کاربران رایگان نیز به 10 آپلود محدود می شوند، در حالی که کاربران شروع کننده می توانند تا 50 بیت آپلود کنند (برای کاربران حرفه ای محدودیتی وجود ندارد). شما همچنین دسترسی رایگان به یک پخش کننده جاسازی دارید.

سایت برای فروش آنلاین بیت Soundgine

بدون نسخه رایگان در دسترس و کارمزد صفر برای همه هنرمندانش، Soundgine کاملاً متناسب با نیازهای تولیدکنندگان موسیقی با تجربه طراحی شده است. طبق وب سایت رسمی آنها، اعضای Soundgine تاکنون بیش از 390 میلیون دلار از فروش بیت های خود دریافت کرده اند!

با این حال، به نظر می رسد کتابخانه Soundgine در برخی جنبه ها فاقد آن است. من برای کلمه کلیدی “پانک” جستجو کردم و فقط دو آهنگ پیدا کردم. قابل توجه است که کلمه کلیدی “indie” هیچ نتیجه ای ارائه نکرد. این می تواند نشانه ای باشد که فرصت های زیادی برای نوازندگان جایگزین در Soundgine وجود دارد، یا … نشانه این است که برچسب گذاری وب سایت به خوبی کار نمی کند.

GoBuyBeats

گاهی اوقات، ایجاد یک کسب‌وکار خوب به معنای قضاوت درباره چیزی است که اکنون ارزشش را ندارد، بلکه بر اساس ارزشی که در آینده می‌تواند داشته باشد. در حالی که GoBuyBeats هنوز یک پلتفرم فروش بیت ناشناخته است (فقط به کانال YouTube آنها نگاه کنید)، این بدان معنی است که شما می توانید یکی از اولین تولیدکنندگانی باشید که شروع به فروش در آنجا می کنید.

صادقانه بگوییم، GoBuyBeats دارای پتانسیل است زیرا استفاده از آن رایگان است (بدون محدودیت یا طرح های برتر) و پیمایش بسیار آسان است. ساده و سر راست است.

AudioJungle

یکی از بهترین چیزهای AudioJungle این است که فقط یک وب سایت برای فروش بیت نیست. AudioJungle که تحت دامنه Envato کار می کند، یک بازار مجازی برای انواع فایل های صوتی، از جمله آرم های صوتی شرکت ها و کیت های موسیقی است.

اگر ساخت بیت کار شما نیست اما دوست دارید صداهای اصلی را برای فیلم ها و برنامه های تلویزیونی ایجاد کنید یا حتی بسته های نمونه برای هنرمندان دیگر بسازید، AudioJungle را دوست خواهید داشت. با توجه به کتابخانه نزدیک به دو میلیون آهنگ، AudioJungle مملو از منابع برای نوازندگان نیز است.

اگر هدف شما بهبود ضربات و همچنین فروش آنها است، باید به عنوان فروشنده و خریدار به AudiJungle بپیوندید! بسته‌های صوتی عالی و SFX با قیمت کمتر از 1 دلار در آنجا وجود دارد.

سایت برای فروش آنلاین بیت SoundCloud

خوب، من تقریباً مطمئن هستم که قبلاً در مورد این مورد شنیده اید. SoundCloud وب سایت محبوبی است که جای خود را به سبک موسیقی هیپ هاپ خود داد. بله، Mumble Rap در ابتدا به عنوان رپ SoundCloud شناخته می شد. احتمالا SoundCloud را به عنوان یک وب سایت محبوب برای پخش موسیقی می شناسید، اما آیا برای فروش بیت خوب است؟

بستگی دارد. از یک طرف، SoundCloud بسیار محبوب است، و میلیون ها نفر هر روز برای کشف هنرمندان جدید به وب سایت متصل می شوند. این بدان معناست که شما به مخاطبان زیادی دسترسی دارید. از سوی دیگر، SoundCloud به عنوان یک وب سایت فروش موسیقی شناخته نشده است، به این معنی که اکثر مشتریان وفادار بالقوه شما (به عنوان مثال، سایر هنرمندان و شرکت ها) در جاهای دیگر به دنبال موسیقی بدون حق امتیاز هستند.

SoundCloud برای فروش بیت های شما عالی است اگر می خواهید به عنوان یک تهیه کننده نیز مشهور شوید. به عبارت دیگر، این مکان برای آپلود بیت های هیپ هاپ عمومی و دستگاهی و موسیقی پس زمینه نیست.

آیا جایگزین دیگری برای فروش بیت های شما وجود دارد؟

داشتن وب سایت خود و برخورد با آن به عنوان یک تجارت احتمالا بهترین گزینه است. با این حال، تقریباً در هر جایی که بتوانید به مخاطبان آنلاین دسترسی پیدا کنید، می‌توانید بیت‌ها را بفروشید. همه پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی برای تبلیغ ضربان‌های شما عالی هستند و اگر در این بازی هستید، یوتیوب یک ابزار ضروری است.

آیا فروش بیت ها یک تلاش سودآور است؟

صنعت بیت فروش با خواندن این جمله در حال رشد است و درآمد سالانه بیش از 30 میلیون دلار در حال حاضر ایجاد می کند. این به این معنی است که کسب سود (و حتی زندگی راحت) از فروش بیت‌ها بیش از حد ممکن است.

بیت هایم را چقدر باید بفروشم؟

برای فروش بیت های خود، قیمت بیت متوسط در وب سایت مورد علاقه خود و تجربه خود را به عنوان یک تولید کننده در نظر بگیرید. آیا شما یک هنرمند شناخته شده هستید؟ سپس می توانید بیت های انحصاری را به قیمت 500 دلار و حتی بیشتر بفروشید. تازه شروع می کنی؟ درخواست بیش از 100 دلار برای یک انحصاری می تواند خیلی زیاد باشد.

آیا می توانید از فروش بیت ها امرار معاش کنید؟

این کار آسانی نیست و نیاز به ذکاوت تجاری دارد، اما مطمئناً می توانید! تولیدکنندگان زیادی هستند که از فروش بیت ها امرار معاش می کنند، از جمله Kyle Beats:

حقوق انحصاری یک بیت چیست؟

اگر یک بیت را به صورت انحصاری بفروشید، به این معنی است که فقط یک بار می توانید آن را بفروشید. هنگامی که آن را بفروشید، دیگر متعلق به شما نیست، بلکه متعلق به مشتری است. اگر بیت‌ها را به‌طور غیر انحصاری می‌فروشید، بیت خود را به مشتری اجاره می‌دهید، اما می‌توانید همان بیت را به دیگران بفروشید.

سایت برای فروش آنلاین بیت: نتیجه

راه های زیادی برای کسب درآمد آنلاین به عنوان یک نوازنده وجود دارد، اما تعداد کمی از آنها به اندازه فروش بیت ها جالب هستند. اگر هر روز آهنگ‌های جدیدی تولید می‌کنید، وب‌سایت‌های پرفروش مکان مناسبی برای ساختن چیزی از همه آن فایل‌های پروژه منتشر نشده در هارد دیسک شما هستند.

اما بیش از راهی برای بدست آوردن مقداری پول نقد اضافی، فروش بیت نیز می تواند یک تجارت باشد. اگر کار را به اندازه کافی جدی می گیرید، باید بیش از اندازه کافی منابع آنلاین پیدا کنید تا از طریق فروش بیت ها امرار معاش کنید. و در پایان، آیا حرفه ای بودن موسیقی به این معنا نیست؟

امتیاز 1/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT