بهترین ثبت کننده های دامین

بهترین ثبت کننده های دامین را مقایسه کنید

زمان مطالعه 16 دقیقه

آیا می خواهید مستقیماً به سراغ پاسخ بروید؟ بهترین سرویس ثبت دامین برای اکثر افراد GoDaddy یا Hostinger است. بهترین ثبت کننده های دامین را در ادامه معرفی کرده ایم.

فقط به یک نام دامین بدون هاستینگ نیاز دارید؟ Domain.com یکی از بهترین ثبت کنندگان دامین برای افرادی است که فقط به یک نام دامین نیاز دارند. مقرون به صرفه و استفاده آسان است. برای دریافت 25% تخفیف در Domain.com با کد کوپن QUICKSPROUT اینجا را کلیک کنید.

به هاستینگ هم نیاز دارید؟ هنگامی که برای هاستینگ وب هاستینگر ثبت نام می کنید، می توانید فوراً یک نام دامین رایگان دریافت کنید (از 2.99 دلار در ماه شروع می شود!). اگر به یک اکانت هاستینگ برای نام دامین جدید خود نیاز دارید، توصیه می شود که اکثر مردم این کار را انجام می دهند.

یافتن ثبت کننده دامین مناسب برای کل تجربه ساخت وب سایت شما بسیار مهم است. اما هزاران گزینه برای انتخاب وجود دارد.

خوشبختانه برای شما، صدها نام دامین را در طول حرفه خود خریداری کرده ایم. بنابراین دقیقا می دانیم که در موقعیت های مختلف به دنبال چه چیزی باشیم. بر اساس تحقیقات و تجربه‌، هفت ثبت‌کننده برتر بازار امروز را محدود و بررسی کرده‌ایم.

نکته حرفه ای: زمانی که ثبت دامین و هاستینگ وب را با هم در هاستینگر بسته بندی می کنید، یک نام دامین رایگان دریافت کنید

اگر چندین دامین خریداری می کنید یا قصد خرید و فروش نام دامین را به عنوان یک تجارت دارید، معمولاً بهتر است ثبت دامین را جدا از هاستینگ وب نگه دارید. رجیستری دامین و هاستینگ وب بسیار متفاوت است، و شما باید به ارائه دهندگان متخصص برای هر سرویس پایبند باشید.

اما اگر یک وبلاگ یا وب سایت نمونه کار ساده راه اندازی می کنید، بسیار خوب است که نام دامین و خدمات هاستینگ وب خود را از یک ارائه دهنده واحد دریافت کنید.

اگر در این دسته قرار می گیرید، هاستینگر بهترین گزینه است. آنها یک نام دامین رایگان با هاستینگ وب بسیار مقرون به صرفه ارائه می دهند. Hostinger سریعترین و ساده ترین راه برای راه اندازی یک وب سایت جدید و راه اندازی است – و شما می توانید با بسته بندی دامین خود با یک بسته هاستینگ در هزینه خود صرفه جویی کنید.

7 بهترین ثبت کننده دامین

  1. GoDaddy – بهترین برای حفاظت از دامین و حریم خصوصی
  2. Hostinger – بهترین برای ثبت دامین و هاستینگ وب
  3. Porkbun – بهترین برای پسوندهای دامین خلاق
  4. Domain.com – بهترین برای خرید سریع و ساده دامین
  5. راه حل های شبکه – بهترین برای ثبت دامین طولانی مدت
  6. Namecheap – بهترین برای ثبت دامین مقرون به صرفه
  7. NameSilo – بهترین برای خرید دامین به صورت عمده

تمام انتخاب های برتر خود را با جزئیات در زیر بررسی کرده ایم. برای درک گزینه های خود و تصمیم گیری هوشمندانه در مورد خرید دامین، ادامه مطلب را بخوانید.

بهترین بررسی های ثبت کننده دامین

GoDaddy – بهترین برای حفاظت از دامین و حریم خصوصی

GoDaddy یک سرویس ثبت دامین مقرون به صرفه و ساده ارائه می دهد.

هر دامین GoDaddy با حریم خصوصی و حفاظت اولیه دامین بدون هزینه اضافی همراه است. این بدان معناست که اطلاعات شخصی شما مانند آدرس، ایمیل، نام و شماره تلفن شما از دید عموم پنهان می‌شود. در حالی که سایر ثبت‌کننده‌های دامین برای حفظ حریم خصوصی دامین هزینه می‌کنند، خوب است که یک امتیاز رایگان از GoDaddy دریافت کنید.

برای حفظ حریم خصوصی بیشتر، می‌توانید از پوشش اولیه به یک طرح حفاظت از دامنه کامل یا برنامه حفاظت از دامین نهایی ارتقا دهید.

اگر حریم خصوصی و امنیت برای شما مهم باشد – و باید مهم باشد، عالی است. این از هویت شما در برابر کلاهبرداران، هکرها و سایر افراد با اهداف مخرب محافظت می کند.

GoDaddy همچنین یکی از بهترین پیشنهادات مقدماتی در این صنعت را ارائه می دهد. شما می توانید با ثبت نام دو ساله یک نام دامین فقط با 0.01 دلار برای سال اول خود دریافت کنید. یافتن معامله بهتر از چنین ثبت کننده دامین معتبری دشوار است.

برای کمی بیشتر، می‌توانید با بسته‌بندی ایمیلی که با دامین شما و حریم خصوصی دامین کامل مطابقت دارد، 39 درصد صرفه‌جویی کنید. این بسته فقط از 2.50 دلار در ماه برای دامین .com شروع می شود.

یکی دیگر از برجسته های GoDaddy ابزار جستجوی دامین انبوه آن است. تنها با چند کلیک، می توانید در دسترس بودن حداکثر 500 دامین را به طور همزمان بررسی کنید و همه دامین های موجود را خریداری کنید.

این ویژگی فهرست کردن یا پارک دامین ‌ها را با استفاده از GoDaddy آسان می‌کند—ایده‌آل برای هر کسی که می‌خواهد با بازی سرمایه‌گذاری دامین درگیر شود.

اگر می بینید که دامین ای که واقعاً می خواهید گرفته شده است، می توانید از سرویس کارگزار دامین GoDaddy استفاده کنید. آنها یک نماینده اختصاصی را تعیین می کنند تا به عنوان واسطه بین شما و صاحب دامین عمل کند و به شما کمک کند بهترین معامله را برای آن انجام دهید.

امروز GoDaddy را امتحان کنید و سال اول خود را تنها با 0.01 دلار دریافت کنید.

Hostinger – بهترین برای ثبت دامین و هاستینگ وب

هاستینگر بهترین راه برای ثبت دامین رایگان در کنار هاستینگ وب است.

به جای دریافت این موارد از ارائه دهندگان جداگانه، از Hostinger استفاده کنید و از همه چیز در یک مکان مراقبت کنید.

شما هاستینگ وب سریع، قابل اعتماد و مبتدی پسند دریافت خواهید کرد و برای سال اول نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای برای ثبت دامین نخواهید داشت.

به طور جدی، هاستینگر ثبت دامین رایگان را با برنامه هایی که از 2.99 دلار در ماه شروع می شود ارائه می دهد.

اگر در حال ساخت یک وب سایت کاملاً جدید هستید، این سرویسی است که ما توصیه می کنیم. می توانید نام دامین مناسب را در هاستینگر جستجو کنید، هاستینگ وب را راه اندازی کنید و وب سایت خود را در کمترین زمان راه اندازی کنید.

وردپرس یک نصب با یک کلیک با هاستینگر است که شروع به دریافت محتوا در سایت شما را آسان می کند. حتی بهتر از آن این است که هاستینگر نصب با یک کلیک را برای بیش از 100 برنامه دیگر ارائه می دهد.

هاستینگر همچنین شامل گواهینامه های رایگان SSL است که بسیاری از ثبت کنندگان دامین هزینه های اضافی را برای آن از شما دریافت می کنند. به علاوه کنترل گواهینامه های SSL در hPanel، داشبورد کاربر پسند هاستینگر برای مدیریت سایت شما، آسان است.

یکی دیگر از مزایای دریافت دامین شما از طریق هاستینگر، حفاظت از حریم خصوصی رایگان است. این شرکت به طور خودکار اطلاعات تماس شما را از پایگاه داده عمومی WHOIS پنهان می کند. سایر ثبت کننده ها 10 تا 15 دلار در سال برای این خدمات هزینه خواهند داشت.

دامین خود را با هاستینگر ثبت کنید، با نرخ عالی در هاستینگ وب قفل کنید و سایت خود را در عرض چند دقیقه آنلاین کنید. در زمان و هزینه راه اندازی دامین خود با هاستینگر صرفه جویی کنید.

Porkbun – بهترین برای افزونه های دامین خلاق

Porkbun یک تازه وارد نسبتاً در این لیست است، اما آنها با قیمت گذاری مقرون به صرفه و رقابتی – از جمله در تمدید، که بسیاری از ثبت کنندگان دامین شما را دریافت می کنند، نام خود را به دست آورده اند. Porkbun متعهد است که قیمت های خود را پایین نگه دارد و گزینه های خود را کاملاً باز نگه دارد.

با توجه به تعداد بسیار زیادی از دامین‌های com یا بسیار گران قیمت، ایده‌آل است که بتوانید از پسوندهای دامین جایگزینی که URL شما و نام تجاری شما را به یاد ماندنی‌تر می‌کنند، استفاده کنید.

جستجوی کلمات کلیدی در Porkbun تعداد زیادی پسوند دامین جدید و پرطرفدار را برای انتخاب باز می گرداند. راه اندازی یک وبلاگ در مورد بهترین انواع وسایل کمپینگ؟ Snag .review یا .camp. آیا می خواهید نمونه کارهای خود را به نمایش بگذارید و گیگ های جدید دریافت کنید؟ .studio، .art یا .ink را امتحان کنید.

بسیاری از این افزونه‌های غیر سنتی، اما به یاد آوردن آسان، از Porkbun با قیمت کمتر از 8 دلار برای سال اول شما در دسترس هستند. و آنها به معنای واقعی کلمه صدها مورد برای انتخاب دارند که منجر به ترکیبات تقریباً بی پایان ممکن با کلمات کلیدی مورد نظر شما می شود. البته، آنها دامین های .com را نیز در دسترس دارند که برای ثبت دامین جدید از 4.75 دلار شروع می شود.

در حال حاضر، می‌توانید یک پسوند .shop برای فروشگاه وب خود دریافت کنید که قیمت آن تنها از 2.04 دلار برای سال اول شروع می‌شود. این یک معامله اولیه باورنکردنی است و پس از آن با 26.85 دلار در سال هنوز قابل قبول است. این قیمت تمدید بهتر از هر چیز دیگری در این لیست است.

همچنین می‌توانید بیش از یک سال از قبل، حداکثر تا 10 سال خرید کنید. مطمئناً، تخفیف شیرین سال اول را از دست خواهید داد، اما می‌توانید خانه خود را در وب تا یک دهه در فروشگاه بزرگ Porkbun ایمن کنید. نرخ ها همین برنامه افزودنی فروشگاه می تواند برای ده سال فقط با 228.93 دلار قفل شود، که نرخی حتی بهتر از قیمت تمدید آن است.

به علاوه، هر خرید دامین به صورت رایگان دارای امکانات اضافی زیر است:

. حریم خصوصی WHOIS

. گواهی SSL

.URL و ارسال ایمیل

. آزمایشات سازنده سایت، هاستینگ وب و هاستینگ ایمیل Porkbun

نیمی از شکار دامین در حال حاضر در حال طوفان فکری از ترکیب صحیح کلمات کلیدی و برنامه های افزودنی است. اگر ندانید چه چیزی در دسترس است، دومی می تواند سخت باشد. اما صفحات مفید Porkbun برای افزونه های دامین پرطرفدار و بهترین معاملات آنها می تواند به شما کمک کند چیزی موثر و ارزان پیدا کنید. در زمان نگارش این مقاله، Porkbun کمترین هزینه ثبت نام را در بازار برای بیش از 200 افزونه دارد. و آنها بیش از 500 پسوند دامین در دسترس دارند.

با URL خود خلاقیت به خرج دهید و چیزی به یاد ماندنی بسازید که ثبت آن برای یک دست و پا هزینه ندارد. با ثبت دامین از طریق Porkbun، خانه منحصر به فرد سایت خود را بیابید.

Domain.com – بهترین برای خرید سریع و ساده دامین

Domain.com به دلیل کیفیت خدمات، سادگی کلی و حفاظت از حریم خصوصی مقرون به صرفه، یکی از انتخاب های برتر ما است.

شما می توانید یک دامین .com از Domain.com تنها با 9.99 دلار در سال دریافت کنید. آنها همچنین به شما این امکان را می دهند که دامین را تا پنج سال خریداری کنید، به این معنی که می توانید آن را تنظیم کنید و برای آینده قابل پیش بینی آن را فراموش کنید.

جایی که آنها واقعاً می درخشند، پایین نگه داشتن هزینه های کلی دامین شما از حد متوسط ​​است. در حالی که حفظ حریم خصوصی و حفاظت از دامین دو مورد از مهم‌ترین چیزهایی است که شما صاحب یک سایت و دامین هستید، این یکی از افزونه‌هایی است که هزینه‌های آن واقعاً افزایش می‌یابد.

Domain.com فقط 8.99 دلار در سال برای حفظ حریم خصوصی دامین + محافظت دریافت می کند. برای مقایسه، Network Solutions 9.99 دلار در سال است و فقط از اطلاعات شما در پایگاه داده WHOIS محافظت می کند و از حفاظت دامین اضافی مانند اسکن بدافزار صرف نظر می کند.

هاستینگر شامل محافظت رایگان از حریم خصوصی WHOIS با اکثر دامین ‌هایی است که از طریق سرویس آنها ثبت شده‌اند، که در صورت داشتن دامین ‌های زیاد، می‌تواند باعث صرفه‌جویی بسیار زیادی شود.

با اضافه شدن SiteLock در Domain.com، اسکن‌های منظم بدافزار و جلوگیری از فهرست بلاک‌ها را دریافت خواهید کرد. حفاظت از حریم خصوصی Domain.com همچنین اطلاعات تماس شخصی شما را از پایگاه داده حذف می کند و آن را با اطلاعات خود جایگزین می کند.

می‌توانید در هر زمان Domain Privacy + Protection را اضافه کنید و برای همه محبوب‌ترین دامین‌ها مانند .com، .net، .org، .co و غیره در دسترس است. برخی هستند که از حریم خصوصی دامین پشتیبانی نمی کنند، از جمله .ae، .es، .gg، و دیگران. اگر دامین انتخابی شما پشتیبانی می شود، می توانید با شرکت تأیید کنید.

فراتر از حریم خصوصی، Domain.com خدمات عالی دیگری و پشتیبانی 7/24 مشتری دارد. به عنوان مثال، اگر می خواهید از آنها برای هاستینگ استفاده کنید، ممکن است بتوانید حتی پول بیشتری پس انداز کنید. هاستینگ مشترک با Domain.com 3.75 دلار در ماه است، چه 12 یا 36 ماه متعهد شوید. این برخلاف برخی دیگر از خدمات هاستینگ است که فقط در صورتی که چندین سال از قبل متعهد شوید هزینه ماهانه کمتری به شما می دهد.

می توانید از وب سایت Domain.com یا فروشگاه ساز آنلاین استفاده کنید تا همه چیز مورد نیاز خود را در یک مکان دریافت کنید یا از خدمات آنها برای انتقال دامین استفاده کنید. آنها فرآیند انتقال را بسیار آسان می کنند.

کل فرآیند خرید را می توان در یک دقیقه تکمیل کرد، از جمله گرفتن افزونه حفظ حریم خصوصی و محافظت.

مناسب برای نام دامین خود، Domain.com باید یکی از اولین مکان هایی باشد که به دنبال دامین می گردید. با کد کوپن QUICKSPROUT 25% تخفیف دریافت کنید

راه حل های شبکه – بهترین برای ثبت دامین های طولانی مدت

پس از پیدا کردن دامین رویایی خود قفل کردن آن بسیار مهم است. شما می خواهید تا زمانی که ممکن است ملک اصلی خود را در وب داشته باشید بدون اینکه نگران از دست دادن آن با از دست دادن یک تمدید باشید.

Network Solutions فراتر از سایر ثبت ‌کننده‌های موجود است—شما می‌توانید دامین خود را از یک سال تا ۱۰۰ سال ایمن کنید.

اگر این مسیری است که می‌خواهید بروید (و هیچ بازپرداخت نسبتاً زیادی برای تغییر نظرتان در حدود نیم قرن وجود ندارد) باید برای 100 سال کامل هزینه پرداخت کنید. اما اگر روی طول عمر سازمان، شرکت یا برند شخصی خود شرط بندی می کنید، Network Solutions تنظیم دامین خود را برای مدت طولانی آسان می کند.

در حالی که ممکن است یک قرن کامل بیش از حد باشد، گزینه‌های ثبت‌کننده برای دوره‌های 10 و 20 ساله در مقایسه با سایر گزینه‌های فهرست من یک مزیت واقعی است.

حتی اگر با یک مدت کوتاه‌تر بروید، فقط با 9.99 دلار برای هر دامین، می‌توانید محافظت از انقضا دریافت کنید. اگر فراموش کردید تمدید کنید، نمی توانید، یا اگر فقط یک کارت اعتباری قدیمی در پرونده دارید که نمی توان آن را در زمان تمدید شارژ کرد، Network Solutions دامین شما را تا یک سال در برابر شکارچیان و افزایش نرخ ها ایمن نگه می دارد.

Network Solutions همچنین دو ویژگی مشترک، انتقال دامین و ثبت خصوصی را ارائه می دهد، اما از نظر هزینه کمی تندتر از سایرین در این لیست هستند.

با این حال، Network Solutions نسبت به بسیاری از دیگر قابلیت‌های جستجوی بهتری دارد، و به شما امکان می‌دهد از پورتال خود برای پیشنهاد قیمت در دامین‌های منقضی شده، ارائه یک پیشنهاد تایید شده در دامین‌های نگهداری‌شده، فهرست موجودی دامین‌های فروش برتر، جستجوی انبوه حداکثر ۲۵ کلمه یا عبارت کلیدی استفاده کنید. و امتیازات پیش ثبت نام در پسوندهای دامین جدید را کسب کنید.

در هر صورت، اگر به دنبال قفل کردن دامین رویایی خود برای چندین دهه هستید، این ثبت کننده ای است که به آن نیاز دارید.

امروز برای جستجوی نام دامین خود به Network Solutions بروید و از کد کوپن QUICKSPROUT برای دریافت 25 درصد تخفیف استفاده کنید.

Namecheap – بهترین برای ثبت دامین مقرون به صرفه

درست به نام خود، Namecheap نام های دامین عالی را با قیمت های فوق العاده مقرون به صرفه ارائه می دهد.

آنها همچنین تجربه خرید سریع دامین را به شما می دهند. در کمتر از دو دقیقه، می‌توانید یک نام دامین را با کمتر از قیمت متوسط ​​وعده غذایی UberEats خود خریداری و ثبت کنید.

همچنین فروش های محدودی وجود دارد، هیچ چیز گیج کننده ای در مورد فرآیند نیست، و همچنین هیچ چیز باعث کاهش سرعت شما نمی شود.

این همه آن چیزی است که در تجربه خرید دامین می‌خواهیم و چیزی نیست که نمی‌خواهیم.

وقتی به تسویه‌حساب رسیدید، این پیشنهاد ما است که برای چه فروشندگانی باید خرید کنید – همه چیز را نادیده بگیرید. به طور جدی، هیچ چیز اضافی برای خرید وجود ندارد. Namecheap در حال حاضر حریم خصوصی دامین را از طریق اشتراک WhoisGuard فراهم می کند، محافظت از حریم خصوصی که از نمایش اطلاعات تماس شخصی شما در پایگاه داده WHOIS در دسترس عموم جلوگیری می کند – و این برای همیشه رایگان است.

تا زمانی که دامین شما با Namecheap باشد، هرگز برای WhoisGuard هزینه نخواهید کرد. از طرف دیگر، GoDaddy سالانه 10 دلار برای آن هزینه می گیرد و اکثر هاست های وب دیگری که ثبت دامین را ارائه می دهند، 12 دلار در سال دریافت می کنند.

هنگامی که دامین خود را خریداری کردید، داشبورد به وضوح مشخص می شود.

ما پایگاه دانش Namecheap را کامل و مفید یافتیم. مستندات عالی بسیار مهم است، زیرا خرید و راه‌اندازی دامین بخشی از تخصص اکثر افراد نیست. این چیزی نیست که شما هر روز انجام دهید.

اگر به پشتیبانی بیشتری نیاز دارید، Namecheap دارای کمک چت زنده 7/24 و زمان پاسخگویی بلیط دو ساعته است.

با گرفتن دامین از طریق Namecheap، بودجه کوچک خود را به حداکثر برسانید.

NameSilo – بهترین برای خرید دامین به صورت عمده

NameSilo دومین ثبت کننده دامین در حال رشد در جهان است. یک دلیل بزرگ برای این روش آسان و مقرون به صرفه آنها برای خرید دامین به صورت عمده است.

تنها با چند کلیک، می توانید صدها نام دامین موجود را جستجو کرده و آنها را خریداری کنید. همچنین برای خرید دامین عمده تخفیف زیادی دریافت می کنید.

در واقع، در صورت خرید بیش از 5000 دامین، کمترین نرخ آنها به 8.39 دلار در هر دامین در سال می رسد. این به راحتی کمترین نرخ موجود برای دامین ها است.

البته، شما باید دامین های کافی برای سکونت در یک شهر کوچک خریداری کنید. اما اگر کسب‌وکار شما می‌خواهد مجموعه‌ای از فرصت‌های بالقوه برندسازی را تضمین کند یا وارد تجارت تجاری دامین شود، این یک راه سریع و ارزان برای انجام آن است.

عملاً هیچ افزایش فروش وجود ندارد و می توانید پیکربندی دامین خود را در هنگام پرداخت شروع کنید – آن را به یک سرویس شخص ثالث (مانند سازنده وب سایت) لینک دهید و سرورهای نام سفارشی را وارد کنید. فراموش نکنید که در حفاظت از حریم خصوصی WHOIS شرکت کنید.

اوه، و NameSilo حریم خصوصی دامین را به صورت رایگان وارد می‌کند (اگرچه باید با انتخاب آن در سبد خرید خود شرکت کنید).

امروز با NameSilo شروع کنید.

چگونه بهترین ثبت کننده دامین را پیدا کنیم

پیدا کردن یک ثبت کننده دامین مناسب برای کسب و کار شما می تواند مشکل باشد. حتی در فهرستی مانند این، وقتی هر گزینه عالی است، چگونه انتخاب می کنید؟

اجازه دهید به شما کمک کنیم آن را از بین ببرید.

در زیر معیارهایی است که ما هنگام تهیه این لیست استفاده کردیم. هر محصول را بر اساس این معیارها قضاوت کردیم تا ببینیم عملکرد آنها چگونه است. از اطلاعات زیر به عنوان چارچوبی برای کمک به تصمیم گیری بر اساس نیازهای منحصر به فرد خود استفاده کنید.

حفاظت از دامین رایگان در مقابل پرداخت

هنگامی که برای یک دامین ثبت نام می کنید، باید اطلاعاتی را برای WHOIS ارائه دهید – یک پایگاه داده عمومی پر از اطلاعات کاربرانی که یک نام دامین خریداری کرده اند یا یک آدرس IP ایجاد کرده اند.

آن را به عنوان یک دفترچه تلفن برای اینترنت در نظر بگیرید. مانند دفترچه تلفن، می‌توانید از آن برای یافتن اطلاعات شخصی (از جمله نام، شماره تلفن، آدرس ایمیل و آدرس پستی) هر کسی که نام دامین دارد استفاده کنید.

هرزنامه‌ها دایرکتوری WHOIS را دوست دارند. این به آنها دسترسی آسان به افراد مختلفی را می دهد که می توانند با آنها تماس بگیرند – و همچنین اطلاعات تماس آنها.

خوشبختانه، شما می توانید با حفظ حریم خصوصی و حفاظت از دامین، اطلاعات را از دست آنها دور نگه دارید.

اکثر ثبت کنندگان دامین ، مانند Namecheap، حفاظت WHOIS را به صورت رایگان در نظر می گیرند. کسانی که حدود 12 دلار در سال شارژ نمی کنند.

این ممکن است تصمیم نهایی شما را در مورد اینکه با کدام ثبت دامین بروید تعیین کند. شما قطعاً می خواهید در مورد خط مشی رازداری WHOIS ثبت کننده دامین تحقیق کنید و اینکه آیا باید آن را هنگام پرداخت خریداری کنید یا خیر.

همچنین می‌توانید از اطلاعات کسب‌وکارتان استفاده کنید، زیرا از قبل در دسترس عموم است. اما هر کاری که انجام می‌دهید، قطعاً از اطلاعات شخصی خود استفاده نکنید، مگر اینکه بخواهید تماس‌های تلفنی و ایمیل‌های هرزنامه را پس از خرید دامین خود وارد کنید.

آیا به هاستینگ وب و/یا دامین نیاز دارید؟

معمولاً برای ثبت دامین، خدمات هاستینگ وب ارائه می شود. برای ارائه دهندگان هاستینگ وب نیز معمول است که ثبت دامین را ارائه دهند.

این بسته ها ممکن است وسوسه انگیز به نظر برسند، اما در بیشتر موارد باید هر سرویس را جداگانه نگه دارید. چرا؟ اگر می‌خواهید هاست های وب و/یا ثبت‌ کننده‌های دامین را در آینده تغییر دهید، جداسازی به شما انعطاف ‌پذیری بسیار بیشتری می‌دهد. همچنین کیفیت خدمات را در هر دو بهبود می بخشد.

فقط در صورتی که قصد خرید دامین های بیشتری در آینده ندارید، ثبت دامین و هاستینگ با همان شرکت را توصیه می کنم. شرکت هایی که دامین و هاستینگ را با هم ارائه می دهند، توانایی صرفه جویی در هزینه را با انجام هر دو با هم تبلیغ می کنند. با این حال، هنگامی که تعداد زیادی دامین خریداری می کنید، اغلب می توانید با خرید و جداسازی این دو سرویس، معامله بهتری دریافت کنید.

اگر کار ساده ای انجام می دهید، مانند راه اندازی یک وبلاگ یا وب سایت شخصی، استفاده از یک شرکت هم برای هاستینگ وب و هم برای خرید دامین می تواند به خوبی کار کند. هنگامی که یک وب سایت ساده در برنامه خود دارید، می توانید با استفاده از همان شرکت مقداری پول پس انداز کنید.

اگر تصمیم دارید ثبت کننده دامین و هاست وب خود را در یک ارائه دهنده بسته بندی کنید، باید از هاستینگر استفاده کنید. این بهترین خدمات برای ارائه هر دوی این خدمات در سطح بسیار بالا و در عین حال ارائه هر دوی آنها با قیمت عالی است.

انتقال سریع و آسان دامین

انتقال دامین یکی از جنبه های مهم یک ثبت کننده خوب است. این امر مخصوصاً در صورتی صادق است که خدمات خود را بسته بندی کنید.

چرا؟ در برخی مواقع احتمالاً دامین خود را منتقل خواهید کرد، به خصوص اگر انتخاب کرده باشید که آن را با یک سرویس هاستینگ وب همراه کنید.

در حالی که استفاده از هاستینگر را برای مبتدیان توصیه می کنیم، هاستینگر احتمالاً آخرین مکانی نیست که وب سایت شما زندگی می کند اگر واقعاً در مورد رشد ترافیک و حضور وب خود جدی باشید.

همچنین ممکن است بعداً معامله بهتری با یک ثبت کننده دامین دیگر پیدا کنید. یا ممکن است با ثبت کننده دامین فعلی ژل (gel) نگیرید.

دلیل شما هرچه که باشد، باید مطمئن شوید که یک ثبت کننده دامین با یک خط مشی انتقال واضح و ساده انتخاب می کنید. فقط برای انتقال دامین خود به یک ثبت کننده جدید، نباید هزینه و زمان زیادی برای تماس تلفنی با یک نماینده پشتیبانی مشتری برای شما داشته باشد.

در حین تحقیق، ببینید چه چیزی برای انتقال دامین از پلتفرم آنها لازم است. مطمئن شوید که به زبانی واضح نوشته شده است. اگر نه، ممکن است در نهایت از انتخاب خود ناراحت شوید.

خرید دامین انبوه

این مطمئناً برای اکثر شما صدق نمی کند – اما برای کسانی که در مورد آنها صدق می کند، این یک ملاحظه مهم خواهد بود.

آیا ثبت کننده دامین ای که در حال تحقیق آن هستید خرید انبوه ارائه می دهد؟ این می تواند ابزار مهمی برای بسیاری از کسب و کارها باشد، به خصوص اگر در حال ساخت چندین سایت هستید یا اگر به دنبال ورود به بازی پارکینگ دامین هستید.

اگر می خواهید دامین ها را به صورت انبوه خریداری کنید، پلتفرم هایی مانند Namecheap، NameSilo و GoDaddy گزینه های فوق العاده ای هستند. آنها حتی تبلیغات و تخفیف های عالی نیز ارائه می دهند.

اما مطمئن شوید که یک ثبت کننده دامین با یک ابزار خرید انبوه ساده و کاربرپسند پیدا کنید. این بدان معناست که استفاده از آن آسان است و هیچ افزایش فروش یا هزینه‌های پنهانی ندارد.

گرفتار شدن در یک ابزار پر زرق و برق بسیار آسان است، اما بعداً متوجه می شوید که به طور تصادفی تعداد زیادی کالای فروش را خریداری کرده اید که به آن نیاز نداشتید.

به طور خلاصه برترین ثبت کنندگان دامین

چه برای اولین بار یک دامین جدید بخرید و چه به صورت انبوه دامین را به عنوان سرمایه گذاری خریداری می کنید، پیدا کردن یک ثبت کننده دامین مطمئن زندگی شما را بسیار آسان تر می کند.

GoDaddy و Hostinger برترین ثبت کنندگان دامین در بازار امروز هستند. GoDaddy به دلیل فرآیند ثبت ساده خود با حفظ حریم خصوصی و حفاظت از دامین همراه با هر خرید متمایز است. هاستینگر یک دامین رایگان با هاستینگ وب ارائه می دهد – مناسب برای مبتدیانی که می خواهند هر دو سرویس را از یک ارائه دهنده بسته بندی کنند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT