ربات های معاملاتی سهام هوش مصنوعی

بهترین ربات های معاملاتی سهام هوش مصنوعی 2023

زمان مطالعه 10 دقیقه

هوش مصنوعی (AI) با استفاده از قدرت محاسباتی برای انجام وظایفی که منطق و تخصص انسانی را در سطح بسیار پیشرفته ای تکرار می کند، چشم انداز معاملات سهام را متحول می کند. ربات های معاملاتی سهام هوش مصنوعی را بشناسید.

هوش مصنوعی و یادگیری ماشین (ML) به دلیل فرآیندها و قوانین خودکار منجر به اشتباهات کمتری می شود که خطای محاسباتی انسانی را از بین می برد و در عین حال نیاز انسان را به صرف ساعت ها برای انجام وظایف کاهش می دهد.

بسیاری از فناوری‌های هوش مصنوعی می‌توانند مقادیر باورنکردنی از داده‌ها و مجموعه داده‌هایی را که به راحتی در دسترس هستند پردازش کنند. سپس این مجموعه داده ها در برابر داده های بلادرنگ اعمال می شوند که منجر به پیش بینی و تجارت دقیق می شود.

یکی از راه‌های اصلی که هوش مصنوعی دنیای معاملات سهام را تغییر می‌دهد، معرفی ربات‌ها به آن است. این ماشین‌ها سریع‌تر و با خطاهای بسیار کمتر تصمیم‌گیری می‌کنند، به این معنی که منجر به سودآوری بیشتر می‌شوند.

1.ربات های معاملاتی سهام هوش مصنوعی Trade Ideas

در صدر فهرست بهترین ربات‌های معاملات سهام هوش مصنوعی، Trade Ideas است، که یک نرم‌افزار معاملات سهام چشمگیر است که توسط یک تیم فوق‌العاده با استعداد که شامل کارآفرینان و توسعه‌دهندگان فناوری مالی است، پشتیبانی می‌شود. این فناوری از ابتدا توسط تیم توسعه دهندگان آمریکایی خود این شرکت ساخته شده است و سرور آنها مستقیماً به Exchanges متصل می شود. این سیستم تک تک تیک‌ها را تماشا می‌کند و رفتار را نسبت به گذشته در زمان واقعی اندازه‌گیری می‌کند. راه اندازی ربات معاملات سهام هوش مصنوعی شامل چندین ده الگوریتم سرمایه گذاری است که به کاربران اطمینان می دهد تجارت خود را بهبود می بخشد.

ایده های تجاری برای سرمایه گذاران در تمام سطوح تجربه طراحی شده است. مبتدیان می توانند به سرعت یاد بگیرند و با جلسات آموزشی و تمرینی شبیه سازی شده شروع کنند، در حالی که معامله گران متوسط ​​می توانند تجربیات خود را با فناوری های مدیریت تجارت هوش مصنوعی از پیش ساخته شده استوار کنند. در مورد کارشناسان، Trade Ideas آنها را قادر می سازد تا به طور کامل استراتژی های تجاری خود را سفارشی کنند و از هوش مصنوعی برای بهبود آنها استفاده کنند.

ربات AI-Holly این شرکت سیگنال‌های ورودی پیشنهادی را ارائه می‌دهد که از نظر آماری وزن دارند، و سیگنال‌های خروج پیشنهادی بر اساس مدیریت ریسک مختلف برای مدیریت تجارت درون روز وجود دارد.

Trade Ideas همچنین Windows Quote کامل خود را ارائه می دهد که درک قیمت سهام را با بالا کشیدن پنجره ای با تمام داده های اساسی که به سهام کمک می کند و همچنین طرح بندی های سفارشی را آسان می کند که به شما امکان می دهد کانال های خود را سفارشی کنید یا انتخاب کنید. یک طرح از پیش تنظیم شده

در اینجا برخی از ویژگی های اصلی ایده های تجاری آورده شده است:

. الگوریتم های هوش مصنوعی

. آموزش شبیه سازی شده

. سیگنال های ورودی و خروجی پیشنهادی

. نقل قول کامل ویندوز

. طرح بندی سفارشی

2. TrendSpider

TrendSpider تجزیه و تحلیل فنی خودکار پیشرفته را با الگوریتم یادگیری ماشین منحصر به فرد و پلت فرم بازار سهام خود به ارمغان می آورد. نرم افزار تجزیه و تحلیل سهام همه را از معامله گران روزانه گرفته تا سرمایه گذاران عمومی هدف قرار داده است.

الگوریتم اختصاصی TrendSpider از طریق داده های تاریخی بازار اسکن می کند تا روندهای بازار فارکس را بیابد. پس از شناسایی این روندها، آنها را برای معامله گران انسانی ارسال می کند که از اطلاعات برای انجام معاملات موثر و سودآور استفاده می کنند.

وقتی صحبت از ربات‌های تجاری TrendSpider به میان می‌آید، می‌توانند به شما کمک کنند تا استراتژی خود را به یک ربات کاملاً خودکار و آگاه از موقعیت تبدیل کنید که می‌تواند تقریباً هر کاری را انجام دهد. ابتدا استراتژی خود را با تستر استراتژی پلتفرم قبل از راه‌اندازی آن به‌عنوان یک ربات تجاری، تنظیم و کامل می‌کنید.

ربات‌های معاملاتی به شما این امکان را می‌دهد تا زمانی که شرایط خاصی از استراتژی شما برآورده شد، رویدادی را به‌طور خودکار راه‌اندازی کنید. این بدان معنی است که یک ربات تجاری می تواند برای ارسال به یک سرور خصوصی Discord ساخته شود، یا می تواند یک سیستم مسیریابی سفارش را برای انجام معاملات در یک اکانت کارگزاری یا صرافی راه اندازی کند.

ربات های معاملاتی بسیار قابل تنظیم و انعطاف پذیر هستند، به این معنی که می توانند با استراتژی دقیق شما مطابقت داشته باشند. آنها در هر بازه زمانی از 15 دقیقه به بالا کار می کنند، هرگز منقضی نمی شوند و توسط یک سیستم مبتنی بر ابر نیرو می گیرند.

علاوه بر ربات‌های تجاری، پلتفرم همه‌کاره TrendSpider اسکن و غربالگری را برای تنظیمات تجارت بهتر، نمودارهای هوشمندی که در زمان صرفه‌جویی می‌کنند، هشدارهای قیمت پویا که زمان‌بندی معاملات شما را بهبود می‌بخشد و موارد دیگر ارائه می‌دهد.

در اینجا برخی از ویژگی های اصلی TrendSpider آورده شده است:

. ربات های تجاری

. هشدارهای قیمت پویا

. بینش دارایی

. بک تست

. نمودارهای قطره باران

3.ربات های معاملاتی سهام هوش مصنوعی Signal Stack

SignalStack یک راه سریع، آسان و ساده برای تبدیل هر هشدار از هر پلت فرم معاملاتی به یک سفارش اجرا شده در هر حساب کارگزاری است. بطور خودکار.

SignalStack با اجازه دادن به شما برای خودکارسازی سفارشات خود به همان روشی که صندوق های تامینی این کار را انجام می دهند، زمین بازی را یکسان می کند.

این یک پلتفرم درجه یک سازمانی است که بسیار در دسترس و قابل اعتماد طراحی شده است. این برای پردازش سیگنال های دریافتی از هر سیستم خارجی و تبدیل آنها به سفارشات زنده در یک حساب کارگزاری طراحی شده است. این فناوری است که قبلاً در دسترس خرده‌فروشان نبود.

در اینجا برخی از ویژگی ها آورده شده است:

. با تنظیم بار ارسال شده به SignalStack، سفارش‌های Market و Limit را به‌طور خودکار انجام دهید.

. سیاهههای مربوط به جزئیات تمام تعاملات با کارگزاران خارجی را نگه می دارد و می تواند هشدارهای خودکار را در صورت استثنا برای شما ارسال کند.

. بدون نیاز به کدنویسی

. سیگنال ها را به ترتیب در میلی ثانیه تبدیل کنید تا لغزش را به حداقل برسانید

4. Stock Hero

نزدیک به بالای لیست، Stock Hero یک پلتفرم چند وجهی است که یک مبادله کاغذ شبیه سازی شده را ارائه می دهد تا به شما امکان می دهد استراتژی خود را به روشی بدون ریسک آزمایش کنید. هنگامی که از نتایج راضی هستید، می توانید به راحتی ربات خود را در دنیای واقعی مستقر کنید.

بدون نیاز به کد نویسی می توانید به راحتی ربات ها را در چند دقیقه ایجاد، آزمایش و اجرا کنید. گزینه های ارائه شده عبارتند از:

. کلیدهای API را برای تجارت در چندین صرافی وصل کنید.

. با رابط وب یا برنامه iOS یا Android موجود است.

. بک تست در دسترس است معمولاً می تواند در 6 بازه زمانی مختلف، 1 روز، 1 هفته، 1 ماه، 3 ماه، 6 ماه، 1 سال انجام شود.

. StockHero از داده های کندل استیک استفاده می کند که از کارگزاری های مربوطه آنها استخراج شده است. سیگنال‌های تجاری با مقدار باز هر کندل که با فرکانس تعیین می‌شود، ارزیابی می‌شوند.

از آنجایی که این پلتفرم از یک پلتفرم ربات معاملات سهام مبتنی بر ابر استفاده می کند، این باعث افزایش سرعت و کاهش تاخیر احتمالی معاملاتی می شود که به زمان حساس هستند.

مهمتر از همه، StockHero’s Bots Marketplace است، یک بازار انقلابی که هدف آن آسان کردن کاربران تازه وارد به دنیای تجارت خودکار و/یا StockHero است تا فوراً از ربات های معاملات سهام با عملکرد خوب بهره ببرند. این ربات ها توسط معامله گران با تجربه ساخته شده اند.

5.ربات های معاملاتی سهام هوش مصنوعی Tickeron

یکی دیگر از گزینه های برتر برای ربات معاملات سهام هوش مصنوعی Tickeron است که یک پلتفرم پیشرفته است که طیف گسترده ای از گزینه های معاملاتی هوش مصنوعی را ارائه می دهد. ربات‌های هوش مصنوعی این پلتفرم به شما امکان می‌دهد معاملات خرید و فروش شده را با سود بالقوه و توقف ضرر در زمان واقعی مشاهده کنید.

ربات های هوش مصنوعی هر دقیقه سهام و ETF ها را اسکن می کنند و آنها را در یک زمینه قابل تنظیم ارائه می کنند. شما می توانید انتخاب را از لیست داده شده تنظیم کنید، و ربات هوش مصنوعی تیک تیک های لیست را اسکن می کند تا فرصت های معاملاتی را بر اساس الگوهای زمان واقعی پیدا کند. ربات‌های هوش مصنوعی همچنین اتاق‌های معاملات خودکار را اداره می‌کنند که در آن هوش مصنوعی بر اساس چندین شبکه عصبی معاملات انجام می‌دهد.

Tickeron بسیاری از ویژگی های عالی مانند پیش بینی روند AI را ارائه می دهد. موتور پیش ‌بینی روند هوش مصنوعی این پلتفرم برای پیش‌ بینی تغییر روندهای بازار به داده‌های قیمت تاریخی متکی است و شامل یک سطح اطمینان است تا بتوانید شانس موفقیت را برای هر روند پیش‌بینی‌شده ببینید.

این پلتفرم همچنین کاربران را قادر می سازد تا سطوح اطمینان را سفارشی کنند. هر کاربر می‌تواند حداقل سطح اطمینان را برای روندها و الگوهای شناخته‌شده هوش مصنوعی تعیین کند، که به افرادی که ریسک گریزتر هستند، این امکان را می‌دهد تا از تکنیک‌های اثبات‌شده‌تر استفاده کنند.

در اینجا برخی از ویژگی های اصلی Tickeron آورده شده است:

. پیش بینی روند هوش مصنوعی

. نمونه کارها فعال هوش مصنوعی

. معیارهای جستجوی الگوی سفارشی

. ربات های هوش مصنوعی

. سطوح اطمینان قابل تنظیم

6. Scanz

Scanz پلتفرم اسکن بازار “همه در یک” است که برای معامله گران روزانه و معامله گران نوسانی ساخته شده است. این یک پلت فرم قدرتمند است که کاربران را قادر می سازد کل بازار سهام را در چند ثانیه اسکن کنند.

هدف این پلتفرم ارسال یک جریان ثابت با فرصت های تجارت بی پایان در زمان واقعی است.

کاربران به راحتی می توانند ترکیبی از بیش از 100 متغیر قیمت، حجم، فنی و اساسی را اسکن کنند، یا برای یک رویکرد غیرفعال تر، به سادگی می توانید یک اسکن از پیش ساخته شده طراحی شده توسط تیم بازرگانی Scanz را انتخاب کنید.

این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که از ساعت 5:00 صبح تا 8:00 بعد از ظهر به وقت شرقی، سهام فعال را شناسایی کرده و روی آنها حرکت کند.

News Scanner که برای معامله‌گران خبری ساخته شده است که انگشت خود را برای فشار دادن ماشه آماده می‌کنند، سریع‌ترین و پیشرفته‌ترین فید خبری موجود را با قابلیت فیلتر و مرتب‌سازی فوق‌العاده قدرتمند ارائه می‌دهد.

با استفاده از بیش از 100 منبع خبری، سیم‌های انتشار مطبوعات، وبلاگ‌های مالی و پرونده‌های کامل SEC، تضمین می‌کنند که هرگز یک رویداد لحظه‌ای و بازار را از دست ندهید.

برخی از اعلان‌های سهام که می‌توانید دریافت کنید:

. سهام در حال افزایش یا پایین آمدن جدید هستند

. خارج شدن از محدوده قیمت یا حجم

. یکی از انواع سیگنال های تجاری بلوک

. نقدینگی یا فیلترهای فنی

یک پنجره آموزنده همه اطلاعات مورد نیاز، نمودارها، سطح 2، زمان و فروش، اصول، اخبار و موارد دیگر را ارائه می دهد.

بهترین از همه، به راحتی با چندین کارگزار از جمله Interactive Brokers یا TD Ameritrade ادغام می شود.

7.ربات های معاملاتی سهام هوش مصنوعی Imperative Execution

Imperative Execution اطلاعات مربوط به مبادلات مالی، به ویژه آنهایی را که مربوط به سهام ایالات متحده است، جمع آوری می کند. این سازمان شرکت مادر شرکت Intelligent Cross US Equities ATS است که اولین مکانی بود که از هوش مصنوعی برای بهینه سازی عملکرد معاملاتی استفاده کرد.

این پلتفرم کشف قیمت را بهینه می کند و تاثیر بازار را برای افزایش کارایی بازار به حداقل می رساند. ابزار IntelligenceCross سفارش‌ها را در زمان‌های مجزا و در عرض میکروثانیه پس از رسیدن مطابقت می‌دهد، که به به حداکثر رساندن کشف قیمت کمک می‌کند.

Imperative Execution همچنین دارای سیستم ASPEN (Adverse Selection Protection Engine) است که به عنوان کتاب پیشنهاد/پیشنهاد عمل می کند. همچنین خوراک داده IQX وجود دارد که به شما نمای عمیقی از تمام اجراها در آسپن می دهد.

در اینجا برخی از ویژگی های اصلی Imperative Execution آورده شده است:

. IntelligenceCross

. سیستم ASPEN

. مدیریت سفارشات خودکار

. تطبیق سفارش تقریباً پیوسته

8. Algoriz

نزدیک به پایان لیست ما، Algoriz است، که یک نرم افزار هوش مصنوعی است که به شما امکان می دهد تا به سرعت استراتژی های معاملاتی در Equities و Cryptocurrency را بسازید، آزمایش کنید و به طور خودکار استراتژی های معاملاتی خود را بسازید. رابط بصری شما را به فروشندگان داده های مختلف متصل می کند و از بیت کوین، اتریوم، XRP و بسیاری از سکه های دیگر پشتیبانی می کند.

همچنین می‌توانید اکانت کارگزار خود را به‌طور ایمن به Algoriz متصل کنید تا الگوریتم‌های معاملاتی خود را خودکار کنید، و همچنین استراتژی‌هایی را با داده‌های کارگزار به تنهایی یا با داده‌های فروشنده Algoriz بسازید.

این پلتفرم یک گزینه عالی برای کسانی است که دانش محدودی در برنامه نویسی دارند زیرا موتور تطبیق شبیه سازی شده را برای آزمایش الگوریتم های مختلف در اختیار کاربران قرار می دهد. از بیش از 10000 استراتژی مختلف که در Algoriz ساخته و آزمایش شده اند پشتیبانی می کند.

در اینجا برخی از ویژگی های اصلی Algoriz آورده شده است:

. رابط بصری

. شما را به فروشندگان داده های مختلف متصل می کند

. از BTC، ETH و غیره پشتیبانی می کند

. اتصال اکانت کارگزار

9.ربات های معاملاتی سهام هوش مصنوعی Kavout

فهرست بهترین ربات‌های معاملات سهام هوش مصنوعی Kavout است که یک پلتفرم سرمایه‌گذاری خلاقانه هوش مصنوعی است. هسته اصلی این پلتفرم “Kai” است، که یک ماشین هوش مصنوعی است که میلیون ها نقطه داده و پرونده و قیمت سهام را تجزیه و تحلیل می کند. هوش مصنوعی همچنین اخبار، وبلاگ ها و کانال های رسانه های اجتماعی را تجزیه و تحلیل می کند تا دقیق ترین دید را ارائه دهد.

این نرم افزار داده ها را از طریق انواع مدل های مالی و مهندسی اجرا می کند که شامل طبقه بندی، رگرسیون و موارد دیگر می شود. این نرم افزار نتایج را در یک رتبه بندی پیش بینی برای سهام و دارایی های مختلف جمع آوری می کند.

برخی از ویژگی های اضافی Kavout شامل یک سبد معاملات کاغذی است که به شما امکان می دهد قبل از استفاده از پول واقعی، استراتژی های سرمایه گذاری را آزمایش کنید. ابزار تجزیه و تحلیل بازار این پلت فرم بهترین سهام را فیلتر می کند و تقویمی برای پیگیری عملکرد سهام ارائه می دهد.

در اینجا برخی از ویژگی های اصلی Kavout آورده شده است:

. فرآیند یادگیری ماشینی “کای”.

. میلیون ها نقطه داده را تجزیه و تحلیل می کند

. سبد معاملات کاغذی

. ابزار تحلیل بازار

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT