ویرایشگرهای عکس هوش مصنوعی

بهترین ویرایشگرهای عکس هوش مصنوعی در سال 2023

زمان مطالعه 14 دقیقه

در حالی که تولیدکننده‌های تصویر هوش مصنوعی همه سرفصل‌ها را به خود جلب می‌کنند، ویرایشگرهای عکس هوش مصنوعی – برنامه‌هایی که تصویر شما را می‌گیرند و به‌طور خودکار آن را ویرایش یا بهبود می‌بخشند – بی‌سر و صدا در پس‌زمینه توسعه یافته‌اند. ویرایشگرهای عکس هوش مصنوعی را در ادامه بشناسید.

و در واقع، ویرایشگرهای هوش مصنوعی ابزار مفیدتری هستند. بیشتر اوقات، شما به دنبال تصویری از یک مرد کانادایی نیستید که سوار بر گوزن در جنگل افرا به سبک یک هنرمند امپرسیونیست مدت‌ها مرده است. درعوض، می‌خواهید عکس‌هایی که گرفته‌اید بهترین ظاهر را داشته باشند—خواه عکس‌های سلفی باشند یا عکس‌های محصول برای یک کمپین تبلیغاتی. اینها ویرایشگرهای عکس هوش مصنوعی هستند که می توانند به شما در انجام این کار کمک کنند.

به‌عنوان یک عکاس، نزدیک به 15 سال است که عکس‌برداری و ویرایش می‌کنم، و بخش عظیمی از حرفه نویسندگی من در واقع در مورد عکاسی بوده است. من ویرایشگرهای عکس هوش مصنوعی (و ویژگی‌های هوش مصنوعی در ویرایشگرهای عکس استاندارد) را از زمانی که در دسترس هستند، آزمایش و استفاده می‌کنم.

بهترین ویرایشگرهای عکس هوش مصنوعی

. Adobe Photoshop برای یک برنامه ویرایش و طراحی عکس با امکانات کامل

. Luminar Neo برای ویرایشگر عکس با هوش مصنوعی

. Canva برای یک برنامه طراحی مبتنی بر هوش مصنوعی

. Pixlr برای ویرایشگر هوش مصنوعی آنلاین با استفاده آسان

. Lensa برای ویرایشگر عکس هوش مصنوعی موبایل

یک ویرایشگر عکس هوش مصنوعی چه کاری انجام می دهد؟

ویرایش عکس با هوش مصنوعی مدت زیادی است که وجود داشته است. Photoshop بگیرید: Content Aware Fill در سال 2010 اضافه شد، اولین فیلترهای عصبی مبتنی بر هوش مصنوعی در سال 2020 راه اندازی شدند و بسیاری از قدرتمندترین ویژگی های آن به سطحی از یادگیری ماشین وابسته هستند. برخلاف مولدهای هنری هوش مصنوعی که بر برخی پیشرفت‌های مهم اخیر متکی هستند، بیشتر ویژگی‌های ویرایش تصویر هوش مصنوعی مبتنی بر به‌روزرسانی‌های تکراری فناوری‌های قدیمی‌تر هستند.

پس چه نوع کارهایی می توانند انجام دهند؟ در اینجا برخی از ویژگی های اصلی نرم افزار ویرایش عکس با هوش مصنوعی که در این برنامه ها مشاهده خواهید کرد، آورده شده است.

. ارتقاء و شارپ کردن تصاویر با وضوح پایین یا تار.

. تشخیص اینکه آیا پرتره، منظره یا نوع دیگری از عکس گرفته‌اید و پیشنهاد ویرایش‌ها یا ابزارهای مناسب.

. با یک کلیک سوژه خود را از پس زمینه جدا کنید.

. جایگزینی آسمان با آسمانی متفاوت و مطابقت با نور در بقیه تصویر.

. به طور خودکار تنظیمات ساده ای را برای سطوح نور، رنگ ها و کنتراست انجام می دهد.

. “بهبود” چهره ها با صاف کردن پوست، روشن کردن چشم ها و ایجاد تغییرات دیگر.

. تعمیر یا رنگی کردن عکس های سیاه و سفید قدیمی.

. انتخاب یا پوشاندن سوژه، بنابراین می توانید ویرایش های عملی انجام دهید.

و این فقط موارد بزرگ است.

برخی از این ویژگی ها به شدت به هوش مصنوعی متکی هستند. برای مثال، Generative Fill جدید فتوشاپ دقیقاً به همان روش DALL·E 2 یا Stable Diffusion عمل می کند. برخی دیگر، مانند توانایی لنسا برای تشخیص پرتره یا منظره، بر الگوریتم‌های تشخیص تصویر بسیار ساده‌تر تکیه می‌کنند.

در هر صورت، در اصل، این ویرایشگرهای عکس بر تکنیک‌های هوش مصنوعی مانند یادگیری ماشین برای ایجاد یک تجربه ویرایش تصویر هوشمند و خودکار تکیه می‌کنند. به هر حال شما آن را برش دهید، برای من مانند ویرایش تصویر با هوش مصنوعی به نظر می رسد.

چگونه هر ویرایشگر عکس هوش مصنوعی را آزمایش کردم

چگونه برنامه ها را ارزیابی و آزمایش می کنیم

همه بهترین جمع‌بندی برنامه‌های ما توسط انسان‌هایی نوشته شده‌اند که بیشتر دوران حرفه‌ای خود را با استفاده، آزمایش و نوشتن در مورد نرم‌افزار گذرانده‌اند. ما ده‌ها ساعت را صرف تحقیق و آزمایش برنامه‌ها می‌کنیم، از هر برنامه همانطور که برای استفاده در نظر گرفته شده است استفاده می‌کنیم و آن را بر اساس معیارهایی که برای دسته تعیین می‌کنیم ارزیابی می‌کنیم. ما هرگز برای قرار دادن در مقاله‌های خود از هیچ برنامه‌ای یا برای پیوند به هیچ سایتی پولی دریافت نمی‌کنیم—ما برای ارائه ارزیابی‌های معتبر از دسته‌ها و برنامه‌هایی که بررسی می‌کنیم، به اعتمادی که خوانندگان به ما می‌دهند، اهمیت می‌دهیم. برای جزئیات بیشتر در مورد فرآیند ما، خلاصه کامل نحوه انتخاب برنامه‌ها برای نمایش در وبلاگ Zapier را بخوانید.

ما بیش از یک دهه است که درباره ویرایشگرهای تصویر می نویسیم، بنابراین از قبل با اکثر 30 برنامه ای که باید آزمایش می کردیم آشنا بودیم. اما از آنجایی که این لیستی از ویرایشگرهای عکس هوش مصنوعی است، ما روی ارزیابی قابلیت استفاده عمومی و جنبه‌های هوشمند (مصنوعی) هر برنامه تمرکز کردیم. این بدان معناست که ما مجبور نبودیم همه ویژگی های فتوشاپ را دوباره امتحان کنیم – فقط ویژگی های متمرکز بر هوش مصنوعی.

برای اکثر برنامه‌های موجود در لیست، این به معنای ویرایش چند نمونه عکس برای مشاهده تنظیمات خودکار آنها، نحوه مدیریت تصاویر با کیفیت پایین و توانایی آنها در برش سوژه‌های پیچیده و حذف اشیا بود. اکثر برنامه‌هایی که در فهرست نهایی قرار نگرفته‌اند در اینجا اجرا نشدند.

برای برنامه‌هایی که عملکرد خوبی داشتند، زمان بیشتری را صرف بازی کردن و ویرایش تصاویر کردیم. ما همچنین قابلیت استفاده و قیمت کلی را در نظر گرفتیم – برخی از برنامه های نسبتاً متوسط ​​​​قیمت فتوشاپ را دریافت می کنند و آنها برای این کار تلاش کردند.

بهترین ویرایشگر عکس هوش مصنوعی چیست؟

اکنون بسیار آسان است که هر نوع ویژگی ویرایش خودکار تصویر را “AI” صدا کنید. و انجام این کار کاملاً اشتباه نیست. با این وجود، تفاوت زیادی بین چند گزینه با یک کلیک که روشن‌تر و کنتراست عکس را اضافه می‌کنند، و ابزارهایی که واقعاً با ارائه پیشنهادها و تنظیمات هوشمندانه به شما کمک می‌کنند بهتر و سریع‌تر کار کنید، تفاوت زیادی وجود دارد.

بنابراین در حالی که برنامه های زیادی وجود دارند که ادعا می کنند ویرایشگر تصویر هوش مصنوعی هستند، ما به دنبال بهترین ها بودیم. در اینجا چیزی است که ما هنگام آزمایش هر برنامه توجه ما را به آن جلب کردیم:

. ویژگی‌های ویرایش هوش مصنوعی پیشرفته، مانند هوش مصنوعی داخلی، تشخیص و انتخاب خودکار سوژه، ارتقاء مقیاس هوشمند، و تمرکز کلی بر ابزارهای قدرتمند و مؤثر.

. برنامه های کامل با گردش کار تصویر از شروع تا پایان. افزونه های بسیار خوبی برای فتوشاپ و لایت روم و همچنین تولید کننده های تصویر هوش مصنوعی قدرتمند مانند DALL·E 2 و DreamStudio وجود دارد، اما آنها واقعاً ویرایشگرهای کامل تصویر نیستند. ما فقط ابزارهایی را گنجانده ایم که می توانند یک گردش کار کامل را انجام دهند.

. تجربه سریع، موثر و شهودی. به عبارت دیگر، برنامه‌ها باید قدرتمند، با منحنی یادگیری مطابق با مجموعه ویژگی‌های آن‌ها باشند. استفاده از فتوشاپ دقیقاً ساده نیست، اما طرح‌بندی و گزینه‌های آن به محض صرف زمان کمی برای درک آنچه انجام می‌دهد بصری هستند.

. نتایج خوب. تعداد زیادی از ویرایشگرهای تصویر هوش مصنوعی که ما آزمایش کردیم بسیار سنگین با کنتراست یا تنظیمات رنگ بودند، قادر به انتخاب صحیح سوژه های آزمایشی نبودند، یا در غیر این صورت کار خیلی خوبی انجام ندادند. با وجود تعداد ویرایشگرهای عالی عکس هوش مصنوعی در اطراف، واقعاً درخواستی برای گنجاندن هر کدام که در بیشتر موقعیت‌ها کار کمتری را انجام می‌دهند وجود نداشت.

. سفارشی سازی و کنترل. ما واقعاً طرفدار ویرایش های یک کلیک نیستیم – آنها به ندرت نتایج عالی ارائه می دهند. درعوض، بهترین ویرایشگرهای عکس هوش مصنوعی به شما اجازه می‌دهند تا بر میزان قوی بودن ویرایش‌های خاص و مناطقی از تصویر شما کنترل داشته باشید. آنها همچنین ابزارهای ویرایش دستی را در اختیار شما قرار می دهند، بنابراین می توانید هر گونه ترفند نهایی را خودتان انجام دهید.

بر اساس تمام آزمایش‌های ما، در اینجا پنج بهترین ویرایشگر تصویر هوش مصنوعی را انتخاب می‌کنیم.

بهترین برنامه ویرایشگر و طراحی عکس با هوش مصنوعی کامل

Adobe Photoshop (ویندوز، macOS، iPad)

مزایای Adobe Photoshop:

. برخی از بهترین ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی که می توانید در هر برنامه ای پیدا کنید

. این هنوز فتوشاپ است، با تمام قدرت و کنترلی که به شما می دهد

معایب Adobe Photoshop:

. هیچ کس تا به حال نگفته است که یادگیری نحوه استفاده از فتوشاپ آسان است

ادوبی فتوشاپ بیش از سه دهه است که نرم افزار ویرایش تصویر استاندارد صنعت بوده است، اما به جای اینکه سن خود را مانند بسیاری از نرم افزارهای 30 ساله دیگر نشان دهد، هنوز احساس تازگی و نوآوری می کند.

می‌خواستیم این شوخی را بسازیم که فهرست کردن کارهای ویرایش عکس که فتوشاپ نمی‌تواند انجام دهد آسان‌تر از کارهایی است که می‌تواند انجام دهد – تا اینکه متوجه شدیم به طور قانونی نمی‌توانم فهرستی از کارهایی که فتوشاپ نمی‌تواند انجام دهد ارائه دهیم. به طور خلاصه، فتوشاپ بهترین ویرایشگر تصویر با امکانات کامل است.

و این به ویژگی های هوش مصنوعی نیز گسترش می یابد. از ابزار Remove Tool استفاده کنید که اخیراً معرفی شده است. در حالی که فتوشاپ همیشه حذف اشیاء، افراد و مصنوعات ناخواسته را از تصاویر شما ممکن کرده است – و ویژگی هایی مانند Patch Tool و Spot Removal Tool تمام تلاش خود را برای ترکیب با تصویر شما انجام داده اند، ابزار Remove Tool آن را به سطح دیگری می برد. از بین تمام برنامه‌هایی که ما آزمایش کردیم، این برنامه در حذف چیزی از یک تصویر و جایگزینی آن با محتوای تولید شده که با هم ترکیب شده بود، بهترین بود. همچنین یک تولیدکننده متن به تصویر به نام Generative Fill در نسخه بتا وجود دارد.

در تصویر بالا می توانید هر دوی این موارد را در عمل مشاهده کنید. تصویر اصلی در مرکز قرار دارد. ما توانستیم گونتر را با چمنی که با بقیه تصویر مطابقت دارد – از جمله تاری عمق میدان – را فقط با یک بار نقاشی روی او جایگزین کنیم. ما همچنین توانستیم پس‌زمینه را با یک قلعه جایگزین کنیم – دوباره با عمق میدان مطابقت دارد – فقط با انتخاب آن و تایپ “قلعه قرون وسطایی”. ما حتی سه نسخه برای انتخاب داریم.

فتوشاپ ابزارهای دیگر با هوش مصنوعی نیز دارد. فیلترهای عصبی وجود دارند که می توانند کارهایی مانند تنظیم هوشمند حالت چهره سوژه، انتقال پالت رنگ از یک تصویر به تصویر دیگر و حذف آثار فشرده سازی را انجام دهند. انتخاب خودکار سوژه و پس‌زمینه عالی است و تنظیم خودکار تن، رنگ و کنتراست همه آن‌طور که انتظار دارید کار می‌کنند.

از همه مهمتر، فتوشاپ هنوز هم اپلیکیشنی با امکانات کامل است که همیشه بوده است. برای اکثر ویژگی‌های هوش مصنوعی، کنترل زیادی دارید و همیشه می‌توانید آنها را به صورت دستی ویرایش کرده و در تصویر خود ادغام کنید. اگر هوش مصنوعی بهم ریخته باشد، همه ابزارهای لازم برای رفع آن را در اختیار دارید – حتی اگر کمی بیشتر طول بکشد.

قیمت Adobe Photoshop: از 19.99 دلار در ماه به عنوان بخشی از برنامه عکاسی از جمله Adobe Photoshop Lightroom. (Lightroom به خودی خود یکی دیگر از ویرایشگرهای عالی تصویر است، اما مانند فتوشاپ از ویژگی‌های هوش مصنوعی عمیق برخوردار نیست. اگر فقط می‌خواهید عکس‌ها را ویرایش کنید، قطعاً ارزش بررسی کردن را دارد.)

بهترین ویرایشگر عکس هوش مصنوعی برای داشتن واقعاً هوش مصنوعی

ویرایشگرهای عکس هوش مصنوعی: Luminar Neo (ویندوز، macOS)

نکات مثبت Luminar Neo:

. هوش مصنوعی به طور قانونی در کل برنامه یکپارچه است

. برای عکاسان طراحی شده است، بنابراین کنترل زیادی بر روی شدت اعمال هر افکت دارید

معایب Luminar Neo:

. برای یک برنامه مستقل متمرکز بر عکس بسیار گران است

Luminar Neo یکی از اولین برنامه‌های ویرایش عکس بود که همه چیز را به هوش مصنوعی وارد کرد. و از بین همه برنامه‌های موجود در این لیست، عمیق‌ترین ادغام هوش مصنوعی را در کل برنامه دارد. البته ویژگی‌های سرفصل، مانند تقویت با هوش مصنوعی (که به طور خودکار تن، کنتراست و رنگ را تنظیم می‌کند) و جایگزینی آسمان هوش مصنوعی (که واقعاً کار می‌کند، مخصوصاً با آسمان‌های خاکستری منفجر یا خسته‌کننده) وجود دارد.

اما پس از آن همه لمس های کوچکتر وجود دارد. Luminar Neo به طور خودکار موضوع تصویر شما را تشخیص می دهد و از پیش تنظیمات مناسب را به عنوان نقطه شروع پیشنهاد می کند. برش AI به طور کلی بدون نزدیک شدن به سوژه شما، کار خوبی در حذف عناصر اضافی انجام می دهد. و ویژگی‌هایی مانند تنظیمات چهره و پوست با هوش مصنوعی روی نواحی مربوطه تصویر تمرکز می‌کنند و به سرعت به شما امکان می‌دهند کارهایی مانند روشن کردن چشم‌های سوژه‌تان را برای جلب توجه بیشتر به آن‌ها یا کاهش رنگ پوست براق انجام دهید.

Luminar Neo تقریباً منحصراً یک برنامه برای عکاسان یا افرادی است که واقعاً واقعاً به گرفتن سلفی با کیفیت بالا اهمیت می دهند. در نتیجه، کنترل زیادی بر نحوه اعمال افکت‌های مختلف دریافت می‌کنید. در اینجا واقعاً هیچ جادوی با یک کلیک وجود ندارد: برای هر ابزار، یک نوار لغزنده دریافت می‌کنید، بنابراین می‌توانید میزان شدت ویرایش‌ها را کنترل کنید تا مطمئن شوید که عکس‌هایتان آنطور که می‌خواهید به نظر می‌رسند. این یک گردش کار عالی و متعادل را ایجاد می‌کند: هوش مصنوعی به شما امکان می‌دهد سریع کار کنید، بدون اینکه چیزها را زیاد جلو ببرید.

به طور عجیبی، Luminar Neo تنها اپلیکیشن موجود در این لیست است که بدون ویژگی های هوش مصنوعی آن نمی تواند وجود داشته باشد. آنها بسیار جدایی ناپذیر از کل تجربه هستند. در حالی که می‌توانید ویرایش‌های ساده‌ای انجام دهید، و اغلب می‌خواهید تغییرات نهایی را انجام دهید، ویرایش یک عکس بدون اتکا به هوش مصنوعی در مقطعی تقریبا غیرممکن است.

قیمت گذاری Luminar Neo: از 9.95 دلار در ماه برای طرح Explore. از 14.95 دلار در ماه برای برنامه Pro که شامل ویژگی های اضافی مبتنی بر هوش مصنوعی مانند حذف نویز و ارتقاء مقیاس است.

بهترین برنامه طراحی با ویرایشگر عکس هوش مصنوعی

ویرایشگرهای عکس هوش مصنوعی: Canva (وب، iOS، اندروید)

نکات مثبت Canva:

. طراحی فوق العاده قدرتمند مبتنی بر الگو با ویژگی های اضافی هوش مصنوعی

. تا حد زیادی ساده ترین ابزار برای ایجاد طرح های دنیای واقعی مانند پست های رسانه های اجتماعی، رزومه ها و دعوت نامه ها

معایب Canva:

. ابزارهای ویرایش تصویر به خوبی برنامه های اختصاصی نیستند

در طول سال گذشته، Canva مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را معرفی کرده است که برنامه‌ای را که قبلاً یک برنامه طراحی مبتنی بر قالب عالی بود، حتی بهتر کرده است. همیشه برای ایجاد سریع همه چیز، از دعوت‌نامه گرفته تا پست‌های اینستاگرام، عالی بوده است، و ویژگی‌های هوش مصنوعی کارها را آسان‌تر می‌کنند.

در اینجا خلاصه ای کامل از ویژگی های اصلی هوش مصنوعی Canva آورده شده است، اما ما چند مورد از نکات برجسته آزمایش خود را به شما ارائه می دهیم:

. Text to Image یک هوش مصنوعی مولد است که می توانید از آن برای اضافه کردن هر آنچه که می خواهید (مانند پاندای مهمانی بالا) به طرح های خود استفاده کنید.

. Magic Eraser فورا اشیاء ناخواسته را از تصاویر شما حذف می کند. به اندازه اجرای فتوشاپ قابل اعتماد نیست، اما برای کارهای پاکسازی ساده به اندازه کافی خوب است.

. Magic Edit از یک هوش مصنوعی مولد مشابه به عنوان Text to Image استفاده می کند تا به شما امکان می دهد عناصر هر تصویر را جایگزین کنید. آیا می خواهید یک کیک معمولی را به کیک شکلاتی بهتر تغییر دهید؟ مهمان من باش.

. Magic Design فرآیند ایجاد را تغییر می دهد. شما با عنصر طراحی خود شروع می کنید، یک نمایه رنگ، حالت و چند گزینه دیگر را انتخاب می کنید و Canva به طور خودکار چند گزینه الگو ایجاد می کند. دعوتنامه بالا را اینگونه طراحی کردم.

با کمال تعجب، ویژگی‌های هوش مصنوعی Canva هرگز احساس نمی‌کنند که در آن جا کفشی وجود داشته باشد – و چه استفاده از آن‌ها یا نه، همچنان یک برنامه طراحی باورنکردنی است. اما اگر می‌خواهید گزینه‌های چیدمان مبتنی بر هوش مصنوعی را آزمایش کنید و پانداهای مهمانی را با اعلان‌های نوشته شده تولید کنید، می‌توانید این کار را نیز انجام دهید.

قیمت گذاری Canva: رایگان با دسترسی محدود به ابزارهای هوش مصنوعی. از 12.99 دلار در ماه برای Pro با ابزارهای بیشتر هوش مصنوعی و محدودیت های استفاده بالاتر.

بهترین ویرایشگر عکس آنلاین هوش مصنوعی با استفاده آسان

ویرایشگرهای عکس هوش مصنوعی: Pixlr (وب، iOS، اندروید)

نکات مثبت Pixlr:

. مقرون به صرفه و از طریق هر مرورگری حتی بدون ثبت نام در دسترس است

. برنامه‌های هوش مصنوعی را از هم جدا می‌کند تا استفاده از قسمت‌هایی که می‌خواهید آسان باشد

معایب Pixlr:

. کمی خشن تر از برخی از برنامه های دیگر در این لیست است

تعداد انگشت شماری از برنامه های وب ویرایش و طراحی عکس فریمیوم وجود دارد که همگی دارای ویژگی های مشابه هستند. بر اساس آزمایش ما، Pixlr بهترین پیشنهادات هوش مصنوعی را دارد. و حتی بدون آنها، یک ویرایشگر تصویر مفید، با استفاده آسان و قابل اعتماد است که ارزش بررسی را دارد.

یکی از موارد مورد علاقه ما در مورد Pixlr این است که به جای جمع کردن همه ویژگی ها در یک برنامه، آنها را به Pixlr E، Pixlr X، Photomash، Remove Bg و Batch Editor جدا می کند – حتی اگر ویژگی های هوش مصنوعی در هر کدام تقریباً مشابه باشد.

. Pixlr X یک ابزار طراحی مبتنی بر قالب شبیه Canva با یک تولید کننده تصویر هوش مصنوعی قابل استفاده است.

. Pixlr E یک ویرایشگر تصویر به سبک فتوشاپ است. مناسب است و ویژگی‌های هوش مصنوعی (مانند انتخاب خودکار سوژه و حذف شی) نسبتاً خوب عمل می‌کنند.

. Photomash به طور مشابه از انتخاب موضوع هوش مصنوعی برای ایجاد “جادو با یک کلیک” استفاده می کند – این برنامه ای است که می توانید در تصویر بالا مشاهده کنید.

. Remove Bg از همان فناوری برای برش سوژه ها استفاده می کند و گزینه هایی را برای تغییر دادن چیزها در اختیار شما قرار می دهد که بسیار مفید است.

. Batch Editor به شما امکان می دهد همان ویرایش ها را روی یک سری از تصاویر انجام دهید. این ابزار مفید دیگری است، اگرچه در زمینه هوش مصنوعی کمبود زیادی دارد.

در واقع، Photomash و Remove Bg بخش‌های برجسته ویرایش عکس با هوش مصنوعی Pixlr هستند، زیرا استفاده از هر دو بسیار آسان است، و در آزمایش من، کار بسیار خوبی برای برش دادن سوژه‌های آسان و ناخوشایند انجام داد.

چیز دیگری که Pixlr برای آن در نظر گرفته است، قیمت آن است. این یکی از ارزان‌ترین برنامه‌های ویرایشگر عکس هوش مصنوعی است و می‌توانید از نسخه محدودی از اکثر ویژگی‌های هوش مصنوعی در طرح رایگان استفاده کنید.

قیمت Pixlr: رایگان برای استفاده محدود از هوش مصنوعی. از 7.99 دلار در ماه برای Premium با همه ویژگی ها.

بهترین ویرایشگر عکس هوش مصنوعی موبایل

لنز (iOS، Android)

جوانب مثبت Lensa:

. به خوبی با پرتره ها و سلفی ها برخورد می کند

. رایگان برای ذخیره یک عکس در روز

معایب Lensa:

. ویرایش تصاویر در یک صفحه نمایش کوچک به ندرت به اندازه استفاده از لپ تاپ یا سایر صفحه نمایش های بزرگ موثر است

Lensa احتمالاً بیشتر به دلیل ویژگی Magic Avatar خود شناخته شده است، که یک مدل Stable Diffusion را با استفاده از مجموعه‌ای از سلفی‌ها برای تولید مجموعه‌ای از پرتره‌های هوش مصنوعی حواس‌پرور آموزش می‌دهد. این بخش دقیقاً همانطور که توضیح داده شد کار می کند، اگرچه مطمئن نیستم که به طور جدی به عنوان ویرایش عکس به حساب بیاید. با این حال، بقیه ویژگی‌های هوش مصنوعی لنز برای قرار دادن آن در این لیست به عنوان بهترین گزینه موبایل کافی است.

دارای ابزار Magic Retouch است که می‌تواند به‌طور خودکار پرتره‌ها را با ظاهر صبحگاهی، روزی، بیرون رفتن یا ظاهری کامل Glam شناسایی و تنظیم کند. کار می کند و نتایج به مراتب بهتر از آن چیزی است که به نظر می رسد، به خصوص اگر آرایش می کنید. همچنین دارای ابزارهای کمتری برای روتوش پوست، صورت و آرایش مبتنی بر هوش مصنوعی است که می تواند به شما در تنظیم دقیق موارد کمک کند.

در مورد سایر ویژگی‌ها: پیشنهاد فیلتر با هوش مصنوعی راه خوبی برای پیمایش چند ده گزینه بود. AI Eraser بهتر از سایر برنامه هایی بود که ما آزمایش کردیم، اگرچه هنوز با Photoshop فاصله زیادی دارد. ابزارهای «برش پس‌زمینه» و «تعویض آسمان» هر دو حتی با تصاویر چالش ‌برانگیز، کار بسیار خوبی انجام می‌دهند، و ما واقعاً گزینه‌هایی را که می‌توانید به جای آن رها کنید، دوست داریم.

علاوه بر همه اینها، ابزارهای ویرایش تصویر معمولی، سبک‌های هنری، جلوه‌ها و هر چیز دیگری به خوبی هر برنامه‌ای هستند که ما در یک برنامه تلفن همراه استفاده کرده‌ایم. این لنز را به یک بسته کاملاً کامل با یک مدل قیمتی جالب تبدیل می کند. در طرح رایگان، همه ویژگی‌ها را به صورت رایگان دریافت می‌کنید — اما فقط می‌توانید یک تصویر در روز ذخیره کنید. پس از آن، باید برای اشتراک پولی ثبت نام کنید. اگر فقط گاهی از برنامه استفاده می کنید، فوق العاده سخاوتمندانه است – در غیر این صورت، یک اشتراک تلفن همراه نسبتاً گران است.

قیمت گذاری Lensa: رایگان برای ذخیره یک تصویر در روز. از 2.99 دلار در هفته یا 4.99 دلار در ماه؛ آواتارهای جادویی یک خرید جداگانه از 3.99 دلار است.

در مورد ژنراتورهای هنری هوش مصنوعی چطور؟

ابزارهای بالا همگی برای ویرایش تصویر و عکس ساخته شده اند. اما برخی از بزرگ‌ترین نام‌ها در تولید تصویر هوش مصنوعی می‌توانند از هوش مصنوعی برای ویرایش عکس نیز استفاده کنند. در اینجا چند نمونه آورده شده است:

. با DALL·E 2، می‌توانید نقاشی داخلی (جایی که بخشی از تصویر را پاک می‌کنید و از هوش مصنوعی برای پر کردن شکاف استفاده می‌کنید) و نقاشی بیرونی (جایی که یک تصویر موجود را گسترش می‌دهید) انجام دهید.

. با Midjourney، می‌توانید کوچک ‌نمایی کنید (به‌طور خودکار محتوای تصویر بیشتری ایجاد کنید)، در حین افزودن یک درخواست اضافی، کوچک‌نمایی کنید، یا حرکت دهید (تصویر خود را در جهت خاصی گسترش دهید).

. با Stable Diffusion (از طریق برنامه DreamStudio)، می‌توانید نقاشی‌های درونی و بیرونی نیز انجام دهید – اما صادقانه بگوییم، بهتر است از DALL·E 2 استفاده کنید، که در گزینه‌های ویرایش آن کمی منسجم‌تر به نظر می‌رسد.

بنابراین اگر فقط با ویرایش عکس با هوش مصنوعی بازی می‌کنید تا احساس کنید که چگونه کار می‌کند، یک مولد هنر هوش مصنوعی کاملاً این کار را انجام می‌دهد. اما اگر در مورد ویرایش عکس خود جدی هستید، باید یک ویرایشگر عکس اختصاصی هوش مصنوعی را از لیست بالا انتخاب کنید.

انتظار داشته باشید ویرایشگرهای عکس هوش مصنوعی به سرعت تغییر کنند

ما در ابتدای راه تعداد زیادی از ویژگی‌های هوش مصنوعی هستیم که در برنامه‌های ویرایش عکس ادغام می‌شوند. چیزهایی مانند Generative Fill and Remove Tool فتوشاپ نسبت به یک تولیدکننده معمولی متن به تصویر چشمگیرتر هستند زیرا به خوبی با تصاویر واقعی ادغام می شوند. این در مورد خلق چیزی از تخیل شما نیست. این در مورد داشتن قدرت تغییر عناصر بزرگ یک عکس با چند ضربه کلید است.

انتظار داشته باشید که برخی از این ویژگی‌ها و برنامه‌ها در چند سال آینده بسیار قدرتمندتر شوند و انتظار داشته باشید ویرایشگرهای عکس هوش مصنوعی بیشتری وارد صحنه شوند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT