پیدا کردن بهترین سرورهای Discord

بهترین روش برای پیدا کردن بهترین سرورهای Discord

زمان مطالعه 6 دقیقه

در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین راه‌ها برای پیدا کردن بهترین سرورهای Discord  که با علایق شما مطابقت دارند بپردازیم.

پرداخت در Discord

پیدا کردن بهترین سرورهای Discord

Discord  کار خود را تحت عنوان یک برنامه چت صوتی برای گیمرها آغاز کرد. با این حال با گذشت زمان به یک پلتفرم محبوب برای میزبانی انجمن های مبتنی بر متن هم تبدیل شده است. سرورهای Discord  برای همه‌ی سلیقه ها،مانند بازی، فیلم، موسیقی و چیزهای دیگر در دسترس است. برای یافتن این انجمن های Discord، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به جست و جو بپردازید.

اما اینکه از کجا شروع کنید چندان ساده نیست. علاوه بر این، اگر در استفاده از این برنامه تازه کار هستید، ممکن است در مورد اینکه از کجا شروع به فعالیت کنید کمی گیج شده باشید. در همین راستا ما چند راه برای یافتن بهترین سرورهای Discord گردآوری کرده ایم.

چگونه بهترین سرور های Discord را با استفاده از فهرست راهنمای Discord Server پیدا کنیم؟

پیدا کردن بهترین سرورهای Discord

پیدا کردن بهترین سرورهای Discord

چه از نسخه دسکتاپ دیسکورد استفاده کنید چه از برنامه تلفن همراه، می‌توانید با نگاهی به منوی سمت چپ آنها را پیدا کنید. روی نماد قطب نما کلیک کنید تا دایرکتوری رسمی سرور Discord باز شود.

صفحه اصلی این دایرکتوری تعدادی از محبوب ترین سرورهای Discord مانند سرور رسمی Fortnite، سرور Genshin Impact و سرور رسمی Minecraft را به شما نمایش می دهد. این سرورها صدها هزار عضو دارند و از بزرگ ترین سرورهای Discord  می باشند. می توانید به هر یک ازآنها ملحق شوید یا هر یک از دسته های دیگر را در منوی سمت چپ بررسی کنید.

پیدا کردن بهترین سرورهای Discord

پیدا کردن بهترین سرورهای Discord

برای پیدا کردن سرورهای Discord با موضوع خاص، از نوار جستجو استفاده کنید.  حتی می‌توانید در برخی از سرورهای Discord شطرنج و پوکر بازی کنید.  اگر چیزی نظر شما را جلب کرد، می‌توانید قبل از پیوستن به یک سرور، آن را بررسی کنید.

چگونگی یافتن سرورهای Discord با استفاده از وبسایت Disboard

پیدا کردن بهترین سرورهای Discord

پیدا کردن بهترین سرورهای Discord

روش دیگر برای یافتن بهترین سرورهای Discord استفاده از وبسایت Disboard.org است. Disboard لیستی از سرورهای Discord را بر اساس موضوعات مختلف، از جمله بسیاری از بازی ها، انیمه و مانگا، گرد آوری کرده است. همچنین سرورهای Discord را برای موضوعاتی مانند موسیقی، فناوری، فیلم، میم و نقش آفرینی فهرست می کند.

برای یافتن سرور Discord، به پایین اسکرول کنید و فهرست راهنمای Disboard را با استفاده از دسته ها و برچسب های محبوب در صفحه اصلی مرور کنید. دسته ها با رنگ آبی کم رنگ و برچسب های محبوب با رنگ سبز فهرست شده اند. روی یک موضوع کلیک کنید تا لیستی از سرورهای Discord مربوط به آن موضوع نمایش داده شود.

هنگامی که روی یک موضوع کلیک می کنید، اطلاعات بیشتری مانند نام آن، رتبه بندی، مرور کاربران، توضیحات سرور و تعداد افرادی که در حال حاضر آنلاین هستند، می توانید مشاهده کنید. همچنین اگر سرور تنها مناسب برای گروه سنی بزرگسالان باشد، پرچمی برای نشان دادن زبان سرور و نماد NSFW خواهید دید.

پیدا کردن بهترین سرورهای Discord

پیدا کردن بهترین سرورهای Discord

همچنین می توانید برای جستجوی سرورهای مرتبط با موضوع، عبارتی را به نوار جستجو اضافه کنید. برای مرور نظرات کاربران درباره انجمن ها، روی « Reviews» در بالا کلیک کنید تا رتبه‌بندی های سرورهای Discord را ببینید. سپس، زمانیکه سرور مورد علاقه خود را پیدا کردید، برای پیوستن روی آن کلیک کنید.

چگونگی پیوستن به سرورهای Discord با استفاده از وبسایت DiscordMe

پیدا کردن بهترین سرورهای Discord

پیدا کردن بهترین سرورهای Discord

یکی دیگر از مراکز معتبر برای یافتن سرور های دیسکورد  Discord.me است. این سایت به جوامع با محوریت انیمه علاقه دارد، اما فهرست های زیادی برای موضوعاتی مانند بازی، سرگرمی و اجتماعی نیز وجود دارد.

برای یافتن سرور Discord، می‌توانید محبوب ترین سرورها را از صفحه اصلی پیدا کنید، یا می‌توانید از کشوی « Categories» برای جستجو بر اساس دسته‌بندی استفاده کنید. روی نام یک دسته کلیک کنید تا به لیستی از سرورهای برتر Discord در آن دسته دسترسی پیدا کنید.

برای کسانی که می خواهند بدانند چگونه با استفاده از این سایت به سرورهای تصادفی Discord ملحق شوند، Random Server در منوی سمت چپ شما را به یک سرور تصادفی Discord از دایرکتوری می برد. این ویژگی برای یافتن سرورهای Discord ناشناخته‌ای که شاید هرگز نمی توانستید آن را پیدا کنید و یک تجربه جدید، بسیار عالی است.

پیدا کردن بهترین سرورهای Discord

پیدا کردن بهترین سرورهای Discord

هنگامی که روی نام سرور کلیک کردید، اطلاعاتی در مورد محتوای آن و یک بنر مشاهده خواهید کرد. در مرحله بعد، روی Join Server کلیک کنید تا به صفحه دعوت Discord بروید. برای دسترسی به سرور می توانید از این صفحه استفاده کنید.

چگونه سرورهای Discord  اختصاص یافته به اینفلوئنسرهای محبوب خود را پیدا کنیم؟

راه دیگر برای یافتن سرورهای Discord این است که به دنبال سرورهایی باشید که توسط وبسایت های مورد علاقه شما یا اینفلوئنسرهای فعال در این زمینه اجرا می شوند. حتی می‌توانید سرور Discord خود را ایجاد کنید.

به عنوان مثال، انجمن فناوری Linus Tech Tips، سرور Discord با اطلاعاتی در مورد سخت افزار، بازی و موارد دیگر دارد. سایت های دیگر دارای انجمن های انحصاری برای گروه های خاص هستند، مانند حامیان Patreon.

بسیاری از استریمرهای Twitch سرور Discord  دارند. جستجوی این سرورها می تواند راهی سرگرم کننده برای یافتن سرورهای پر جمعیت دیگری باشد که به بازی های موردعلاقه شما علاقمند هستند. به علاوه، نگاه کردن به سایت هایی که دائما بازدید می‌کنید ممکن است یکی از راه های یافتن انجمن های Discord باشد.

چگونه سرورهای خصوصی Discord را پیدا کنیم؟

علاوه بر سرورهای عمومی Discord، سرورهای خصوصی نیز در دیسکورد وجود دارد که عضویت در آنها نیاز به دعوت نامه دارند. شما می توانید دعوت به سرورهای خصوصی را در توییتر، فیسبوک و سایر شبکه های اجتماعی پیدا کنید.

این سرورها معمولاً بین 50 تا 500 کاربر دارند، بنابراین بسیار کوچک تر از سرور های بزرگ و عمومی Discord هستند. همچنین این مسئله به این معنی است که فعالیت به نسبت کمتری هم در این سرور ها انجام می شود، اما در عوض می توانند یک جامعه با کیفیت تر باشند. اگر سرورهای بزرگ چندان جذابیتی برای شما ندارند، ممکن است سرور خصوصی کوچک‌تر برای شما مناسب باشد.

پیدا کردن بهترین سرورهای Discord

پیدا کردن بهترین سرورهای Discord

اگر هدف شما یافتن سرور Discord برای گیمینگ می باشد، Reddit نیز مکانی عالی برای جستجو است. لینکی مانند http://discord.gg/GlobalOffensive شما را به صفحه فرود انجمن می برد. (در این مورد، پیوند به انجمن Counterstrike: Global Offensive اشاره می کند). برای پیوستن به سرور، روی Accept Invite کلیک کنید.

هنگامی که به سرور Discord ملحق شدید، قوانین و دستورالعمل ها را بررسی کنید. برخی از سرورهای خصوصی از شما می خواهند که قبل از دسترسی به سرور، یک پیام ارسال کنید یا تأیید کنید که قوانین را مطالعه کرده اید.

سرورهای بزرگ را به روش‌های قدیمی پیدا کنید.

همیشه بهترین راه برای یافتن سرورهای Discord  نمی تواند جست و جو در وبسایت Discord  باشد. روش هایی که در این مقاله برای یافتن سرورهای Discord  معرفی کردیم، راه حل های هوشمندانه تری می باشند. تقریباً برای هر موضوعی که فکرش را بکنید سرورهایی وجود دارد. شما می توانید از هر یک از این روش ها استفاده کنید تا بفهمید چگونه به دنبال سرور Discord مناسب خود بگردید.

کسانی که به دنبال جوامع جدید می گردند از شنیدن اینکه Discord هر روز گسترده تر و متنوع تر می شود خوشحال خواهند شد. با استفاده از این روش ها می توانید افراد هم فکر و هم سلیقه ی خود را پیدا کنید و در گفتگوهایی که به موضوع آن علاقه دارید شرکت کنید.

امتیاز 3.7/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT