پلتفرم Kushki

پلتفرم Kushki میزان ۱۰۰ میلیون دلار جمع آوری کرد

زمان مطالعه < 1 دقیقه

 پلتفرم Kushki، یک پلت فرم پرداخت مستقر در اکوادور، 100 میلیون دلار از منابع مالی سری B جمع کرده و ارزشش به 1 میلیارد دلار (تک شاخ) رسیده است.

جمع آوری 100 میلیون دلار توسط پلتفرم Kushki

بر اساس بیانیه روز چهارشنبه، این دور شامل سرمایه گذارانی مانند Kaszek Ventures، SoftBank Latin America Fund و Dila Capital می شود.

آرون شوارتسکف، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران، در بیانیه ای گفت: «رسیدن به این نقطه عطف در زمان عدم اطمینان اقتصادی تاریخی، نشان دهنده کیفیت و انعطاف کل تیم ما و استعداد عظیم آمریکای لاتین است که در منطقه وجود دارد.»

خط تولید اصلی کوشکی شامل زیرساخت هایی برای تسهیل ارسال، دریافت و پردازش پرداخت های دیجیتال در سطح جهانی برای مشاغل در سراسر منطقه آمریکای لاتین است. این شرکت گفت که از این بودجه برای تسریع در پذیرش این زیرساخت استفاده خواهد کرد. در حال حاضر تنها در پنج کشور منطقه فعالیت می کند.

این خبر در حالی منتشر می شود که سرمایه گذاران همچنان به سرمایه گذاری در فین تک ها در منطقه آمریکای لاتین ادامه می دهند. ماه گذشته، داک فین‌تک برزیلی ۱۱ میلیون دلار به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار جذب کرد. علاوه بر این، بازیگران ارزهای دیجیتال همچنان با پلتفرم معاملاتی Huobi که صرافی رمزنگاری Bitex را خریداری می کند و تتر اخیراً یک استیبل کوین جدید متصل به پزوی مکزیک راه اندازی کرده است، به طور فعال به منطقه نگاه می کنند.

منبع:coindesk

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT