بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام

بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام چه زمانی است؟

زمان مطالعه 5 دقیقه

نمیتوان یک چهارچوب کلی برای تمام شبکه های اجتماعی تصور کرد.اما از طریق آزمون و خطا میتوان بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام را پیدا کرد.

اینستاگرام یک پلتفرم عالی برای برقراری ارتباط با افراد یا گذراندن اوقات فراغت است. اما اگر به دنبال افزایش تعامل خود با فالوورهایتان هستید، آیا میدانید بهترین زمان برای انتشار پست در اینستاگرام چه زمانی است؟

فرقی نمی‌کند از اینستاگرام برای کار یا بازی استفاده کنید، زمان‌های خاصی از روز یا روزهای هفته وجود دارد که باید پست های خود را منتشر کنید تا بیشترین بازدید و لایک را دریافت کنید.

بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام

بهترین زمان برای انتشار پست در اینستاگرام

بهترین زمان برای انتشار پست در اینستاگرام

بهترین زمان روز برای پست گذاشتن در اینستاگرام به چند عامل مختلف بستگی دارد. اولاً، اینستاگرام تمایل دارد پست‌های جدیدتر را بالاتر از بقیه نمایش دهد، بنابراین بهتر است پست های خود را زمانی منتشر کنید که اکثر دنبال‌کنندگان شما آنلاین باشند.

موارد دیگری مانند لوکیشن دنبال کنندگان، اینکه آیا در طول روز کار می کنند یا خیر نیز روی این مسئله تاثیر می گذارد.

داده‌های مربوط به بهترین زمان در روز برای انتشار پست متفاوت است. با توجه به Influencer Marketing Hub، صبح های روزهای هفته (7 صبح تا 9 صبح) بهترین زمان برای منتشر کردن محتوای شما می باشد. این به این دلیل است که افراد معمولاً اکانت های خود را صبح قبل از رفتن به محل کار چک می‌کنند.

گزارش اینستاگرام از HubSpot نشان می‌دهد که بهترین زمان در روز برای پست گذاشتن در اینستاگرام ساعت 12 بعد از ظهر است. این به این دلیل است که بسیاری از افراد در تایم ناهار و نماز خود اینستاگرام را چک می‌کنند.

این ایده را در تعطیلات آخر هفته نیز میتوان اجرا کرد، زیرا مردم دیرتر از خواب بیدار می شوند.

بهترین روز هفته برای پست گذاشتن در اینستاگرام

بهترین روز هفته برای پست گذاشتن در اینستاگرام

بهترین روز هفته برای پست گذاشتن در اینستاگرام

عوامل مختلفی وجود دارند که تعیین می‌کنند کدام روز از هفته بهترین زمان برای انتشار محتوا و تعامل با فالوورهای اینستاگرام است.

بر اساس منابع متعدد، چهارشنبه ها بهترین زمان برای فعالیت در اینستاگرام هستند. احتمالا هم به این دلیل است که وسط هفته بوده و برخلاف بقیه روزهای هفته چندان روز شلوغی نیست.

طبق برآوردها یکشنبه بدترین روز هفته برای پست گذاشتن در اینستاگرام می باشد. اگر تصمیم دارید در آخر هفته‌ها محتوای خود را پست کنید، این موضوع را در نظر داشته باشید و سعی کنید این کار را به روزهای بعد موکول کنید.

صبح‌های آخر هفته، مردم تمایل بیشتری به خواب و انجام کارهای عقب افتاده خود هستند. آنها به احتمال زیاد در اواخر صبح یا اوایل بعدازظهر به چک کردن شبکه های اجتماعی خود مشغول خواهند شد.

لازم به ذکر است شما می‌توانید پست‌های خود را با برنامه‌ها زمان‌بندی کنید تا مجبور نباشید اینکار را به صورت دستی انجام دهید. استفاده از این نرم افزار ها همچنین برنامه ریزی برای پست های شما را آسان تر می کند.

مناسب ترین زمان در اینستاگرام

مناسب ترین زمان در اینستاگرام

مناسب ترین زمان در اینستاگرام

زمان‌های خاصی وجود دارد که اکثر کاربران اینستاگرام آنلاین هستند. 12 میلیون کاربر اینستاگرام در سراسر جهان مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند تا مشخص شد چه زمانی یک فالوور معمولی به احتمال زیاد آنلاین است و اینستاگرام را چک می کند.

به گفته Later، زمان های پیک اینستاگرام در سطح جهانی مانند جدول زیر می باشد:

  • Monday: 6am, 10am, and 10pm EST
  • Tuesday: 2am, 4am, and 9 am EST
  • Wednesday: 7am, 8am, and 11pm EST
  • Thursday: 9am, 12pm, and 7pm EST
  • Friday: 5am, 1pm, and 3pm EST
  • Saturday: 11am, 7pm, and 8pm EST
  • Sunday: 7am, 8am, and 4pm EST

در عین حال، تجزیه و تحلیل و بررسی فالوورهای شما با هدف اینکه چه زمانی آنها در اینستاگرام فعال هستند، یک عوامل تعیین کننده بسیار مهم برای مشخص کردن زمان ارسال پست ها در اینستاگرام خواهد بود.

این اطلاعات نه تنها به شما در حفظ فالوورهایتان کمک می کند، بلکه به شما کمک می کند که دنبال کنندگان بیشتری جذب کنید.

همچنین می‌توانید تعداد فالوورهای اینستاگرام خود را با Combin یا ابزارهای مشابه افزایش دهید.

بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام به مخاطب هدف شما بستگی دارد

بهترین زمان انتشار محتوا به مخاطب هدف شما بستگی دارد

بهترین زمان انتشار محتوا به مخاطب هدف شما بستگی دارد

بهترین زمان برای ارسال به این موضوع نیز بستگی دارد که آیا شما یک محتوای مشخص دارید یا خیر. به عنوان مثال، اگر شما یک مادر وبلاگ نویس هستید، ارسال پست در روزهای هفته و در طول روز برای شما مناسب خواهد بود.

اگر کسب‌وکاری را اداره می‌کنید و با شرکت ها و اداره جات سر و کار دارید، بعد از ساعت 5 بعدازظهر در روزهای هفته ممکن است زمان خوبی برای انتشار محتوای مورد نظر شما باشد.

در انتشار محتوا در اینستاگرام ثبات و پیوستگی داشته باشید

در انتشار محتوا در اینستاگرام ثبات و پیوستگی داشته باشید

در انتشار محتوا در اینستاگرام ثبات و پیوستگی داشته باشید

“زمان” مهم است، اما پیوستگی از زمان هم مهم تر است! هرچه به طور منظم در اینستاگرام پست منتشر کنید، احتمال بیشتری وجود دارد که افراد پست های فعلی شما را ببینند و منتظر دیدن محتوای آینده شما باشند. درست است که انتشار پست ها به صورت پیوسته امری مهم است اما در این کار زیاده روی نکنید.

همچنین مطمئن شوید که پست هایی که منتشر می کنید مورد توجه و پسند دنبال کنندگان شما قرار گرفته باشد. به عنوان مثال، اگر اهداف تجاری را دنبال می کنید، بهتر است عکس های سلفی و خانوادگی خود را در حساب شخصی اینستاگرام خود منتشر کنید.

به خاطر داشته باشید که کیفیت نیز مهم است. مردم از دیدن یک عکس تکراری خسته خواهند شد. در اینستاگرام، بهتر است محتوای با کیفیت و متفاوت در زمان‌های مناسب پست کنید.

چگونه در مورد فالوورهای اینستاگرام خود اطلاعات کسب کنیم؟

چگونه در مورد فالوورهای اینستاگرام خود اطلاعات کسب کنیم؟

چگونه در مورد فالوورهای اینستاگرام خود اطلاعات کسب کنیم؟

اگر فالوورها در محدوده جغرافیایی شما نباشند، چه کاری باید انجام دهید؟ آیا نمیدانید که مخاطبان شما چه کسانی هستند؟

اگر یک حساب تجاری در اینستاگرام دارید، پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به Insights اینستاگرام خود بیندازید. Insights اینستاگرام قابلیتی است که فقط برای پیج های بیزینسی فعال است.

این قابلیت امکانی را برای شما فراهم میکند تا شما بتوانید به راحتی آمار دقیقی از میزان نمایش پست ها در اینستاگرام را مشاهده کنید و میزان موفقیت آنها را بررسی کنید.

برای دسترسی به Insights اینستاگرام در حساب تجاری خود مراحل زیر را دنبال کنید:

  • در اپلیکیشن اینستاگرام به پروفایل خود بروید.
  • گزینه Insights را انتخاب کنید.
  • در این بخش، می توانید عملکرد پست های گذشته خود را مشاهده کنید.
  • برای دریافت اطلاعات آماری درباره فالوورهای خود، روی Total Followers کلیک کنید. این داده ها شامل شهرها، کشورها، محدوده سنی و جنسیت است.
  • در « Most Active Times»، می‌توانید بهترین زمان آنلاین بودن دنبال کنندگان خود را مشاهده کنید.

محتوای با کیفیت و تعامل مداوم برای اینستاگرام

می‌توانید از این داده‌ها برای تعیین منطقه زمانی که اکثر فالوورهای شما در آن زمان آنلاین هستند استفاده کنید و محتوای خود را در آن بازه زمانی منتشر کنید تا بهترین بازخوردها را دریافت کنید.

برای استفاده هرچه بهتر از حساب اینستاگرام، باید با مخاطبان خود تعامل داشته باشید، به طور مداوم پست منتشر کنید، از کپشن های مرتبط یا سرگرم کننده برای عکس های خود استفاده کنید، و در زمانی که دنبال کنندگان شما فعال هستند، تلاش کنید پست بگذارید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT