فعالیت بایننس در ترکیه

فعالیت بایننس در ترکیه | اولین سرویس مشتریان کریپتو در ترکیه

زمان مطالعه 2 دقیقه

طبق داده‌های موجود، ۷ درصد از مشتریان ترکیه از طریق مرورگرهای دسکتاپ خود به پلتفرم اصلی بایننس مراجعه می‌کنند. افزایش این مشتریان کریپتو در ترکیه باعث شد تا بایننس اولین سرویس مشتریان خود را در این کشور راه‌اندازی کند. در این خبر به بررسی فعالیت بایننس در ترکیه می پردازیم.

فعالیت بایننس در ترکیه

بایننس بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال از نظر حجم معاملات، به تازگی اعلام کرد که قصد دارد مرکز سرویس مشتریان خود را در کشور ترکیه راه‌اندازی کند. البته این اولین حضور بایننس در این کشور نیست. چرا که این صرافی دو سال پیش کشور ترکیه را به عنوان یکی از میزبانان سرویس‌های جدید خود در خصوص خدمات ارزهای دیجیتال انتخاب کرد.

از جمله دلایل بایننس برای ورود به بازار ترکیه، افزایش حجم معاملاتی است که در این کشور رخ می‌دهد. طبق داده‌هایی که در وبسایت SimilarWeb منتشر شده، بیش از ۷ درصد از کاربرانی که از طریق دسکتاپ وارد سایت بایننس می‌شوند، از کاربران ترکیه هستند. حال بایننس قرار است سرویس مشتریان خود را با پشتیبانی ۲۴ ساعته از طریق اپلیکیشن را برای کاربران ترکیه فراهم کند.

در صورت موفقیت بیشتر در زمینه تست‌های سرویس‌های مختلف در کشور ترکیه، بایننس خود را برای گسترش سرویس‌های کریپتویی در دنیا آماده خواهد کرد.

اولین سرویس مشتریان کریپتو در ترکیه

چانگ‌پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس، در مصاحبه خود در هفته بلاکچین پاریس، در خصوص گسترش پشتیبانی از مشتریان توسط این صرافی گفت:

ما پشتیبانی متنی از مشتریان خود را فراهم کرده‌ایم. در نظر داریم در آینده این سرویس را برای همه کشورها از طریق تلفن نیز ایجاد کنیم.

بر اساس این گزارش، بایننس سرویس پشتیبانی از مشتریان در ترکیه را فقط از طریق اپلیکیشن فراهم خواهد کرد. هدف از این کار جلوگیری از هرگونه موارد کلاهبرداری از طریق دیگر روش‌های اتصال و ارتباط به سایت بایننس اعلام شده است. با این سرویس جدید، مشتریان برای درخواست کمک به اپلیکیشن مراجعه می‌کنند و با آن‌ها تماس گرفته خواهد شد.

منبع: Cointelegraph

امتیاز 5/5 - از 5 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT