بهترین سایت خرید دامنه

بهترین سایت خرید دامنه در سال 2023

زمان مطالعه 18 دقیقه

می‌خواهید یک وبسایت جدید بسازید؟ آیا به کمک نیاز دارید؟ به دنبال بهترین سایت خرید دامنه هستید؟

اگر بله، پس شما در مقاله درست قرار گرفتید! وقتی به دنبال یافتن کمک در اینترنت هستید، راه های زیادی پیدا خواهید کرد که ممکن است شما را گیج کند. داشتن یک ایده عالی و نداشتن مکانی برای اجرای آن آزاردهنده است. یافتن یا ثبت دامنه نیز بسیار دشوار است زیرا گزینه های زیادی در دسترس است. ما فهرستی دقیق از ثبت کننده های دامنه که فکر می‌کنیم عالی هستند و می‌توانند به شما کمک کنند تهیه کرده‌ایم. جزئیات هر پلتفرم برای شما مناسب است تا بتوانید از میان مجموعه ای از گزینه های موجود، یکی را که بیشتر برای شما مناسب است انتخاب کنید.

اگر تازه کار هستید، یکی از مواردی که باید از آن مفهوم داشته باشید دامنه است. سپس ثبت کنندگان دامنه. خب در قدم اول بررسی کنیم که آنها چه هستند و چگونه کار می‌کنند؟

نام دامنه:

اصطلاحات دامنه و نام دامنه به جای هم استفاده می‌شوند. به زبان ساده، Domain اساساً نام منحصر به فردی است که پس از علامت «@» در آدرس های ایمیل و نام منحصر به فردی که پس از «www.» در وبسلیت ها قرار می‌گیرد. Domain Name نام وبسایت است. تفاوت این دو می‌تواند در این باشد که یکی نام آن چیز است و دیگری خود آن چیز.

ثبت دامنه و نحوه کار آنها؟

یک سازمان غیرانتفاعی وجود دارد که عمدتاً سیستم نام دامنه را مدیریت می‌کند. این سازمان به عنوان “شرکت اینترنتی برای اسامی و شماره های اختصاص داده شده یا ICANN” نامگذاری شده است. این سازمان به عنوان یک دفترچه تلفن اینترنتی، آدرس های IP را مدیریت می‌کند و سپس آن آدرس های IP را با نام دامنه تطبیق می‌دهد. هر دامنه سطح بالا (TLD) توسط برخی از ثبت دامنه های رسمی اداره می‌شود. این رجیستری ها بیشتر با ثبت کنندگان کار می‌کنند. سپس آن ثبت کنندگان نام دامنه را به مردم و وبسایت های آنها ارائه می‌دهند. شما نمی‌توانید یک نام دامنه برای همیشه در اختیار داشته باشید. در عوض، می‌توانید آنها را برای مدتی اجاره کنید. ثبت کننده هایی وجود دارند که توسط ICANN معتبر هستند. این ثبت کننده ها می‌توانند به شما در یافتن، ثبت نام و سپس مدیریت نام دامنه کمک کنند. در هر زمان فقط یک نفر می‌تواند دامنه ثبت کند. هنگامی که دامنه را ثبت می‌کنید، ثبت کننده رجیستری را به روز می‌کند. آنها استفاده از یک حساب کاربری را به شما پیشنهاد می‌کنند. از این حساب می‌توانید دامنه را تمدید و مدیریت کنید.

چرا به یک نام دامنه نیاز دارید؟

داشتن یک نام دامنه یک قانون سخت و سریع برای حضور در وب نیست. اما به کنترل هویت آنلاین وبسایت شما و محتوایی که پست می‌کنید کمک می‌کند. اگر در حال ساختن برندی از کسب و کار خود هستید، نام دامنه ضروری است.

بهترین ثبت کننده دامنه 2023:

ما فهرستی دقیق از همه بهترین ثبت کننده های دامنه با رتبه بالا در ۲۰۲۳ آماده کرده‌ایم. این موارد عبارتند از:

1.بهترین سایت خرید دامنه Hostinger:

این شرکت در سال 2011 تاسیس شد. این شرکت در تلاش است تا خدمات میزبانی را به سایر وبسایت ها و صاحبان مشاغل ارائه دهد تا زندگی آنها را آسان کند. این شرکت به عنوان یک سرویس میزبانی وب رایگان راه اندازی شد و امروز نیز به عنوان ارائه دهنده نام دامنه برای تعدادی از وبسایت ها و ایمیل ها کار می‌کند.

Hostinger یک پلتفرم بزرگ است که تعدادی خدمات را برای مدیریت وب سایت شما ارائه می‌دهد. تنوع ویژگی ها بسیار زیاد است. از خرید ساده دامنه تا ساخت یک فروشگاه آنلاین متغیر است. آنها همچنین به شما قالب هایی برای ساخت وبسایت ارائه می‌دهند. پهنای باند نامحدود و امکانات ذخیره سازی، ابزار هوش مصنوعی و گواهینامه SSL. آنها به شما اجازه می‌دهند دامنه بخرید و سپس آنها را انتقال دهید. می‌توانید آنها را به این پلتفرم یا از این پلتفرم انتقال دهید. آنها دارای برنامه های میزبانی با 30 روز ضمانت بازگشت وجه و تیم پشتیبانی مشتری بسیار پاسخگو هستند

این پلتفرم برای کسب و کارهای کوچک یا کسب و کارهای جدید که به دنبال قیمت های کمتر هستند، بهترین است زیرا بسیار مقرون به صرفه است. ما آن را به همه صاحبان سایت یا وبلاگ که مبتدی هستند توصیه می‌کنیم زیرا همه ویژگی هایی را که ممکن است به آنها نیاز داشته باشند، دارد.

2. HostPapa:

این یکی در سال 2006 در کانادا تاسیس شد. بنیانگذار و سپس مدیران ارشد این پلتفرم بیش از 70 سال تجربه ترکیبی در خدمات میزبانی وب داشتند. HostPapa مقرون به صرفه است و برای مبتدیانی که به دنبال میزبانی مشترک هستند عالی است. همچنین یکی از ارائه دهندگان خوب نام دامنه در اینترنت است.

HostPapa یک ارائه دهنده خدمات وب است که به عنوان یک ثبت کننده دامنه نیز کار می‌کند. این پلتفرم به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق حساب های ایمیل حرفه ای که به طور خاص به نام دامنه آنها مرتبط هستند، ایمیل ارسال کنند. دامنه های مختلفی وجود دارد که کاربران می‌توانند از بین آنها انتخاب کنند. آنها دارای قالب های سازگار با موبایل هستند که می‌توانند در چند دقیقه به ساختن وبسایت شما کمک کنند. خدمات میزبانی وب آنها دارای سرعت خوب، گواهینامه SSL رایگان و سرورهای با کارایی بالا هستند.

همانطور که در بالا ذکر شد، این پلتفرم برای مشاغل کوچک و فریلنسرها یا کارآفرینان جذاب تر است. هزینه پایین آن دلیل اصلی این امر است. اگر تصمیم به خدمت به مشاغل کوچک دارید، این می‌تواند شروع خوبی برای شما باشد.

3.بهترین سایت خرید دامنه SiteGround:

SiteGround در سال 2004 راه اندازی شد و به عنوان یکی از پرکاربردترین و باارزش ترین سایت هایی است که افراد با شنیدن “میزبان وب” به آن فکر می‌کنند. در کنار آن، یک ثبت کننده دامنه عالی نیز هست. امروزه این شرکت حدود 600 کارمند دارد.

ثبت دامنه SiteGround گزینه خوبی برای شماست. همچنین یک پلتفرم میزبانی وب است. میزبانی وب و ثبت دامنه SiteGround برای هر کاری که کاربر باید انجام دهد مراحل بسیار آسانی دارد. هنگامی که نوبت به ثبت نام دامنه جدید می‌رسد، فرآیند بسیار آسانی دارد. شما می‌توانید یک نام دامنه را قبل یا بعد از خرید یک حساب میزبانی وب خریداری کنید. بسته های میزبانی وب آنها نیز عالی هستند. پشتیبانی مشتری نیز درجه یک است. نکاتی در هنگام تنظیم حساب شما وجود دارد که می‌تواند برای مبتدیان بسیار گیج کننده باشد. اینجا جایی است که از خدمات پشتیبانی مشتری درجه یک آنها استفاده می‌کنید.

آنها بیشتر برای صاحبان مشاغل کوچک که تجربه زیادی در این زمینه ندارند یا در این زمینه جدید هستند توصیه می‌شود. آنها همچنین توسعه دهندگان را هدف قرار می‌دهند. کسانی که می‌خواهند وبسایت خود را به سرعت رشد دهند، می‌توانند این مسیر را نیز قابل اعتماد بیابند.

4. Domain.com:

Domain.com در سال 1998 تاسیس شد. آنها خدماتی مانند راه حل های میزبانی وب و ارائه دهندگان نام دامنه و غیره را ارائه می‌دهند. اکنون به یکی از بزرگترین ارائه دهندگان میزبانی وب و نام دامنه تبدیل شده است. در حال حاضر حدود 1.2 میلیون وبسایت در سراسر جهان را تامین می‌کند.

Domain.com سرعت و قابلیت اطمینان بالایی دارد. آنها ویژگی های حریم خصوصی بسیار خوبی دارند، اما این ویژگی ها هزینه اضافی دارند. آنها همچنین خدمات میزبانی وب را ارائه می‌دهند، بنابراین می‌توانید هر دو ویژگی را زیر یک سقف بیابید. حریم خصوصی دامنه یک افزونه در فرآیند ثبت است و باید هزینه آن را جداگانه پرداخت کنید. انتقال دامنه نیز بسیار آسان است و قیمت نقل و انتقالات چیزی است که باید حتی قبل از خرید دامنه به آن نگاهی بیندازید. حفاظت از حریم خصوصی WHOIS، طراحی وب، خدمات بازاریابی، سازنده وب سایت، ایمیل تجاری، گواهینامه SSL و غیره برخی از افزونه های این برنامه هستند.

این پلتفرم کاملا مقرون به صرفه است و یکی از مقرون به صرفه ترین ارائه دهندگان نام دامنه در نظر گرفته می‌شود. برای افراد موفق، کارآفرینان، مشاغل کوچک و مشاغل متوسط ​​عالی است.

5.بهترین سایت خرید دامنه NameCheap:

Namecheap در سال 2000 با ارائه بهترین و مقرون به صرفه ترین دامنه ها شروع به کار کرد. پس از آن، آنها ویژگی هایی مانند امنیت، میزبانی و مدیریت را اضافه کردند.

همانطور که از نام آن پیداست، این پلتفرم یک گزینه مقرون به صرفه برای ثبت دامنه و حتی میزبانی وبسایت است. آنها گزینه های حفظ حریم خصوصی خوبی نیز دارند، زیرا WhoisGuard از اطلاعات شخصی کاربر محافظت می‌کند و این امنیت برای همه برنامه های دامنه توسط پلتفرم رایگان است. همچنین دارای گواهینامه های SSL، VPN و Premium DNS برای امنیت است. شما همچنین می‌توانید یک دامنه را به راحتی به خارج از پلتفرم انتقال دهید. اگر دامنه حداقل 60 روزه باشد و حدود 60 روز هم منتقل نشده باشد، کاربر می‌تواند تصمیم به ترک NameCheap بگیرد. همچنین دارای یک معامله بسته با میزبانی وب و ثبت دامنه است. این معامله همچنین دارای افزونه هایی از جمله ایمیل، ویژگی های امنیتی، میزبانی وردپرس و غیره است.

رابط کاربری آسان آن یک گزینه عالی برای مبتدیان است. در نظر داشته باشید که نرخ بسیار پایین و ویژگی های خوبی دارد که ممکن است در همان ابتدای کسب و کار به آن نیاز داشته باشید.

6. GoDaddy:

GoDaddy در سال 1997 راه اندازی شد. علاوه بر اینکه یک سرویس میزبانی عالی است، بهترین و بزرگترین ثبت کننده دامنه در جهان نیز به حساب می‌آید که افراد را تشویق می‌کند تا هر آنچه را که در رویای اینترنت هستند ایجاد کنند.

GoDaddy در زمینه حریم خصوصی سفارشی بهترین گزینه در نظر گرفته می‌شود. گزینه های حفظ حریم خصوصی خوب هستند اما حفاظت WHOIS بخشی از خرید دامنه نیست و شما باید آن را جداگانه خریداری کنید. دارای سه سطح حفاظت از دامنه است. همه این سطوح شامل حفاظت WHOIS است، اما قیمت گذاری به دامنه ای که انتخاب می‌کنید بستگی دارد. سرویس انتقال دامنه نیز سهولت را ارتقا می‌دهد. خدمات افزودنی آنها شامل امنیت وبسایت، حفاظت از حریم خصوصی، سازنده وبسایت، ایمیل و آنلاین خواهد بود. پشتیبانی مشتری از پلتفرم نیز خوب است. همچنین اگر به دنبال میزبانی وردپرس هستید، می‌توانید یک نصب با یک کلیک برای وردپرس دریافت کنید.

از آنجایی که بسیار مقرون به صرفه است، مایلیم آن را به مشاغل کوچک یا مشاغلی که توسط افراد یا کارآفرینان و غیره اداره می‌شوند توصیه کنیم.

7. Name.com:

Name.com در سال 2003 تاسیس شد و از آن زمان تاکنون در این زمینه فعالیت می‌کند. آنها در دنور، کلرادو مستقر هستند. این شرکت تیم بسیار دوستانه ای دارد. شما می‌توانید با یک بار نگاه کردن به وبسایت آنها این ایده را دریافت کنید. آنها در رضایت مشتری نیز بسیار هستند.

Name.com ویژگی هایی مانند خدمات میزبانی، گواهی SSL، Google Workspace و غیره را ارائه می‌دهد. می‌توانید دامنه ها را به صورت انبوه ثبت کنید. قیمت نقل و انتقالات نیز مقرون به صرفه است. آنها ابزارهای ساخت وبسایت نیز دارند تا بتوانید سفر آنلاین خود را از این پلتفرم شروع کنید.

این پلتفرم از وبسایت های با هر اندازه پشتیبانی می‌کند، دارای گواهینامه SSL رایگان، فضای ذخیره سازی نامحدود و بسیاری از گزینه های دیگر نیز هست. آنها برنامه های میزبانی وردپرس دارند که فضای ذخیره سازی و پهنای باند نامحدودی را ارائه می‌دهند. آنها برای امنیت نیز پشتیبان گیری روزانه دارند. قیمت ها نیز کاملا مقرون به صرفه است. آنها رضایت مشتری را فراهم می‌کنند و بنابراین انتخاب آن برای کار شما می‌تواند ایده خوبی باشد.

Name.com برای مبتدیان عالی است زیرا استفاده از آن بسیار آسان است و تقریباً برای تمام مشکلات شما هنگام شروع کار راه حل هایی دارد. این پلتفرم یکی از موارد مورد علاقه در هنگام انتخاب ثبت کنندگان دامنه در نظر گرفته می‌شود.

8.بهترین سایت خرید دامنه IONOS:

Ionos در سال 1988 تاسیس شد و در حال حاضر تحت مالکیت United Internet است. این یک میزبان وب عالی است و در کنار این، ویژگی های اضافی برای رشد وبسایت شما دارد. آنها همچنین نام های دامنه خوبی را برای تجارت شما ارائه می‌دهند.

IONOS یک گزینه عالی برای کسانی است که بودجه محدودی دارند. قیمت گذاری این پلتفرم ساده است و شما لازم نیست هزینه های اضافی را که ذکر نشده است پرداخت کنید. افزونه های رایگان نیز دارد. این شامل گواهینامه های SSL برای امنیت و حفاظت از حریم خصوصی است. رابط کاربری به نوعی پیچیده است و شامل یک منحنی یادگیری با استفاده از آن است. همچنین در مقایسه با سایر رقبا که دارد مدرن نیست. خرید نام دامنه از طریق پلتفرم نیز بسیار آسان است. فرآیند کاملاً ساده و مستقیم است. پشتیبانی مشتری نیز عالی است و 24 ساعت شبانه روز کار می‌کند.

از آنجایی که این پلتفرم بسیار مقرون به صرفه است، ما آنها را به هر کسی که به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی کرده یا صاحب یک کسب و کار کوچک است، توصیه می‌کنیم.

9. Google Domains:

گوگل در سال 2005 به یک ثبت کننده نام دامنه تبدیل شد. اما دامنه های گوگل از طریق آزمایش بتا در سال 2015 به صورت عمومی راه اندازی شدند و مرحله بتا در سال 2022 به پایان رسید. این شرکت در حال حاضر از حدود 300 دامنه سطح بالا پشتیبانی می‌کند.

Google Domains به شما در ثبت دامنه های جدید کمک می‌کند. همچنین می‌توانید از سایر ثبت کننده ها به دامنه های موجود منتقل کنید. آنها با خرید شما به صورت رایگان از حریم خصوصی محافظت می‌کنند. استفاده و مدیریت داشبورد بسیار آسان است. همچنین برای بسیاری از کاربران کاملاً آشنا است زیرا گوگل نیمی از جهان را به عنوان کاربر خود در اختیار دارد. نکته مثبت دیگر این است که می‌توانید از طریق حساب Google موجود خود کار کنید. آنها دارای احراز هویت دو مرحله ای برای حساب Google شما نیز هستند. ارسال ایمیل تا 100 نام مستعار است. علاوه بر این، می‌توانید دامنه و زیر دامنه را نیز ارسال کنید. Google به شما یکپارچه سازی ها و تأییدیه هایی که با سرویس های دیگر کار می‌کنند ارائه می‌کند.

دامنه های گوگل تمام ویژگی هایی را دارند که ممکن است از یک ثبت کننده دامنه نیاز داشته باشید، اما برای شرکت هایی است که مشکل مالی ندارند. بسیاری از شرکت ها و افراد می‌گویند که می‌توانند جایگزین های ارزان تری نیز برای این پلتفرم پیدا کنند.

10. Hover:

Hover در سال 2008 تأسیس شد. این شرکت با ادغام حدود سه پروژه ثبت دامنه مختلف که قبلاً متعلق به شرکت بود به وجود آمد. این شرکت در تورنتو، کانادا مستقر است. آنها بیشتر بر روی نام دامنه و خدمات ایمیل تمرکز می‌کنند.

Hover بسیار کاربرپسند و ساده است. ثبت دامنه بدون سر و صداهای دیگر با این پلتفرم بسیار آسان است. یکی دیگر از ویژگی های Hover ، Hover Connect است که امکان اتصال به سرویس هایی مانند Etsy، Facebook و غیره را فراهم می‌کند. آنها محافظت WHOIS را تقریباً با تمام دامنه های سطح بالا ارائه می‌دهند. به راحتی می‌توانید دامنه خود را به Hover منتقل کنید. تنها چیزی که نیاز دارید این است که دامنه جدیدتر از 60 روز باشد و در 60 روز گذشته منتقل نشده باشد. این پلتفرم همچنین تخفیف هایی را برای خرید دامنه به صورت عمده ارائه می‌دهد. قابلیت ایمیل یکی دیگر از ویژگی هایی است که میتوان آن را جداگانه خریداری کرد. این پلتفرم برای رضایت مشتری کار می‌کند.

Hover یک بازی خوب برای افراد و سازمان ها در نظر گرفته می‌شود. کمی گران‌تر از سایر ثبت کنندگان در نظر گرفته می‌شود، بنابراین برای سازمان های بزرگتری که می‌توانند این پلتفرم را خریداری کنند، بهترین است.

11.بهترین سایت خرید دامنه 101domai :

101domain یکی دیگر از گزینه های این لیست است. این شرکت در سال 2007 تاسیس شد. آنها ادعا می‌کنند که بهترین تجربه ثبت دامنه را با قیمت های پایین ارائه می‌دهند. یکی از بزرگترین انتخاب دامنه ها را دارد. آنها همچنین میزبانی وبسایت را ارائه می‌دهند.

اگر به دنبال میزبانی وبسایت و ثبت دامنه تحت یک سقف هستید، 101domain یک گزینه عالی است. ویژگی های میزبانی آنها شامل پهنای باند نامحدود، گواهینامه رایگان SSL، کنترل پنل Plesk، سازنده وبسایت و تضمین 99.99% آپتایم می‌باشد. استفاده از این پلتفرم نیز بسیار آسان است. آنها ثبت دامنه انبوه و ثبت دامنه آسان را ارائه می‌دهند. همچنین برخی از دامنه های خود را در لیست فروش دارند. برای مدیریت دامنه نیز عالی است. ثبت دامنه سریع انجام می‌شود و در صورت وجود تاخیر زمانی حداکثر 1 ساعت طول می‌کشد. WHOIS بخشی از خرید دامنه نیست و شما باید آن را جداگانه خریداری کنید.

از آنجایی که قیمت ارزان است، می‌تواند گزینه خوبی برای مشاغل جدید و کوچک یا صاحبان وبسایت باشد. ویژگی های کلی پلتفرم نیز عالی هستند و میزبانی وبسایت شما را نیز فراهم می‌کنند.

12. Network Solutions:

Network Solutions شرکتی است که یکی از ارائه دهندگان پیشرو نام دامنه و ارائه دهندگان راه حل وبسایت است. این پلتفرم حدود 30 سال تجربه دارد. آنها ادعا می‌کنند که متخصصان باتجربه ای دارند که با شما کار می‌کنند و می‌خواهند خواسته های وبسایت شما را برآورده کنند.

Network Solutions پلتفرمی است که مقرون به صرفه است. ویژگی عجیب این پلتفرم این است که به کاربران این امکان را می‌دهد که دامنه ای را که خریداری کرده اند تا 100 سال قفل کنند. حریم خصوصی WHOIS در خرید بسته دامنه نیست، اما در صورت نیاز می‌توانید آن را جداگانه خریداری کنید. آنها انتقال دامنه و تمدید یک ساله را به صورت رایگان ارائه می‌دهند. آنها دارای خدمات افزودنی مانند مدیریت دامنه، ساخت وبسایت، پرداخت های آنلاین، میزبانی وبسایت، ایمیل، ابزارهای بازاریابی SEO، گواهی SSL، امنیت سایبری کسب و کارهای کوچک و غیره هستند. این پلتفرم همچنین دارای پشتیبانی مشتری است که همیشه آماده است تا به شما کمک کند.

Network Solutions پلتفرمی است که هر آنچه را که برای وبسایت خود نیاز دارید ارائه می‌دهد. اگر می‌توانید قیمت های این پلتفرم را بپردازید، به سراغش بروید و یک بار آن را بررسی کنید. برای مشاغل کوچک عالی است.

13.بهترین سایت خرید دامنه Porkbun:

Porkbun شرکتی است که در سال 2014 تاسیس شد. این شرکت در شروود ایالات متحده آمریکا واقع شده است. همچنین یکی از شرکت های شناخته شده در این زمینه است. آنها ادعا می‌کنند که سه چیز با ارزش ترین در صنعت هستند. متفاوت، آسان و مقرون به صرفه

Porkbun ۵۰۰ پسوند مختلف برای نام دامنه ارائه می‌دهد که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید. همه پسوندهای دامنه محبوب توسط کاربران قابل انتخاب هستند. آنها رابط کاربری بسیار آسانی دارند و می‌توانید دامنه ها را زیر یک سقف خریداری و تمدید کنید. WHOIS در اکثر خریدها گنجانده شده است. خدمات الحاقی شامل میزبانی وب، میزبانی ایمیل، سازنده وبسایت، بازار، میزبانی ثابت، لینک، میزبانی وردپرس، سی پنل و غیره است. رابط کاربری بسیار آسان و ساده است. قیمت ها بسیار مقرون به صرفه است. ثبت دامنه آنها می‌تواند برای برخی از بهترین ثبت کنندگان دامنه رقابت ایجاد کند.

این شرکت برای وبسایت های کوچک و مبتدیان بهترین گزینه شناخته می‌شود زیرا استفاده از آن آسان است و بسیار مقرون به صرفه است. همچنین تعدادی ویژگی دیگر را ارائه می‌دهد که ممکن است به شما کمک کند.

14. Shopify:

Spotify اساساً یک پلتفرم تجارت الکترونیک است که به راحتی امکان ساخت یک فروشگاه آنلاین را فراهم می‌کند. آنها اساسا یک ارائه دهنده خدمات میزبانی نیستند اما بیشتر برنامه های آنها دارای ویژگی های میزبانی عالی است و به همین دلیل در لیست ذکر شده است. آنها همچنین در یکی از بهترین ارائه دهندگان نام دامنه قرار دارند.

اگر به دنبال فروشگاه آنلاین هستید، بهترین ثبت کننده دامنه محسوب می‌شود. گاهی اوقات قیمت از سایر پلتفرم ها بالاتر می‌رود اما به طور کلی مقرون به صرفه است. هزینه های تمدید نیز معقول است. Shopify شامل حفاظت از حریم خصوصی WHOIS در تمام خریدهای ثبت دامنه است، برخلاف بسیاری از پلتفرم های دیگر که هزینه اضافی برای آن دریافت می‌کنند. شما به راحتی می‌توانید یک دامنه را به یا از Shopify انتقال دهید. برای انتقال دامنه به آن، باید واجد شرایط بودن آن را بررسی کنید و برای انتقال دامنه از Shopify فقط باید چند کلیک ساده انجام دهید. دارای خدمات افزودنی مانند طراحی وب، میزبانی وب، ایمیل، عملکرد خرید آنلاین و غیره است.

Shopify برای شرکت های کوچک و شرکت های جدید بهترین است زیرا مقرون به صرفه است. سازمان های بزرگ نیز می‌توانند در صورتی که نیازهایشان را برآورده کند، به سراغ آن بروند. شما از خدمات آن لذت خواهید برد و وقتی نوبت به ارائه خدمات به مشتریان می‌رسد عالی است. این یکی از دلایل اصلی شهرت آن است.

15.بهترین سایت خرید دامنه Dynadot:

این شرکت در سال 2002 توسط یک مهندس نرم افزار تاسیس شد. از آنجایی که مالک آن اهل مزرعه بود، می دانست دقیقاً چه کاری انجام دهد. تمرکز این شرکت بر مهندسی و طراحی برتر است. آنها همچنین دارای نرم افزار میزبانی هستند که پایدار، سریع و آسان برای استفاده است.

Dynadot قیمت شفاف و معقولی دارد. طراحی سایت نیز ساده است. این گزینه خوبی برای هاست است اما در مورد ثبت دامنه چگونه است؟ در آن نیز عالی است. صدها دامنه سطح بالا (TLD) برای ارائه به شما دارد. بنابراین شما می‌توانید از بین گزینه های متنوع انتخاب کنید. ما مطمئن هستیم که آنها هر آنچه که شما نیاز دارید را خواهند داشت. حفاظت از حریم خصوصی WHOIS به خرید دامنه اضافه شده است. آنها همچنین دارای احراز هویت دو مرحله ای با تمام حساب ها هستند. آنها اجازه انتقال دامنه را می‌دهند و فرآیند بسیار ساده است. برخی دیگر از خدمات الحاقی این پلتفرم عبارتند از سازنده وبسایت رایگان، دامنه، میزبانی وب، امنیت SSL و میزبانی ایمیل را حذف کنید.

این پلتفرم کاملا مقرون به صرفه است و گزینه خوبی برای مشاغل کوچک است. اما منحنی یادگیری دارد، بنابراین نمی توان آن را به مبتدیان توصیه کرد.

16.بهترین سایت خرید دامنه OVH:

OVH اساسا یک ارائه دهنده خدمات مبتنی بر ابر است. در کنار آن به عنوان یک ثبت کننده دامنه نیز عمل می‌کند. این شرکت عمدتاً صاحب سرورهایی مانند سرورهای اختصاصی، سرورهای مجازی، ابرهای خصوصی میزبانی شده و ابرهای عمومی است. آنها بیش از 1.4 میلیون مشتری (حدود نیمی از جمعیت نوادا) دارند.

OVH به عنوان ثبت کننده دامنه شماره 1 در اروپا در نظر گرفته می‌شود. قیمت به پوند است زیرا این پلتفرم مستقر در بریتانیا است. نام دامنه با یک آدرس ایمیل رایگان، یک پسوند امنیتی سیستم نام دامنه، مدیریت DNS و یک Whois Obfuscator ارائه می‌شود. استفاده از وبسایت آسان است و پنل مدیریت دامنه آن نیز بسیار مناسب است. برخی از ویژگی های آنها مانند مدیریت رابط و پشتیبانی در مکان کاربر متفاوت است که ممکن است برای کاربرانی که خارج از بریتانیا هستند مشکل ساز باشد. این پلتفرم میزبانی وبسایت را نیز ارائه می‌دهد. پشتیبانی مشتری نظرات متفاوتی دارد اما خدمات کلی خوب است.

این پلتفرم عمدتاً برای مشاغل بزرگ و با تجربه است. این ویژگی برای مشاغل جدید یا کوچک پشتیبانی نمی‌کند.

17. NameSilo:

NameSilo در سال 2010 تاسیس شد و در فینیکس، آریزونا مستقر است. این شرکت به رکورد 3 میلیون دامنه فعال در سال 2021 دست یافت. آنها همچنین از طریق طرح های فروش خود از مشاغل پشتیبانی می‌کنند. این یکی همچنین میزبان وب و ارائه دهنده نام دامنه است.

NameSilo به خاطر دامنه های ارزان و رابط کاربری آسانش معروف است. شما می‌توانید دامنه ها را خریداری کنید، می‌توانید آنها را انتقال دهید و حتی می‌توانید آنها را در بازار NameSilo دوباره بفروشید. ویژگی های رایگانی در خرید دامنه وجود دارد. شامل حریم خصوصی WHOIS، ابزارهای مدیریت DNS و غیره است. آنها همچنین دارای امکانات میزبانی وب هستند که ابزارهای ساخت وبسایت را همراه با ایمیل به صورت رایگان ارائه می‌دهند. گواهینامه SSL و تضمینی 99.99% آپ تایم از ویژگی های سرویس هاست است. قیمت بسیار ارزان است. این رابط می‌تواند به راحتی توسط مبتدیان استفاده شود. تجربه کلی این پلتفرم هنگام بررسی خوب است.

این پلتفرم برای دامنه داران، صاحبان مشاغل کوچک، فروشندگان یا طراحان وب بهترین کاربری را دارد. قیمت ها کاملاً ارزان هستند و بنابراین می‌توانند به راحتی برای گروه افراد ذکر شده مقرون به صرفه باشند.

18.بهترین سایت خرید دامنه Enom.com:

Eno.com یک ثبت کننده دامنه نمایندگی فروش است به این معنی که به کاربران خود اجازه می‌دهد دامنه ها را خریداری کنند و سپس آن دامنه ها را به مشتریان خود بفروشند. این بخشی از “Rightside” است که یک شرکت خدمات نام دامنه معروف است. آنها اجازه ثبت، توسعه و کسب درآمد از نام های دامنه را می‌دهند. آنها حدود 6.5 میلیون مشتری از بیش از 150 کشور دارند.

اگر مایل به فروش مجدد دامنه ها برای کسب و کار خود هستید، Enom.com بسیار مناسب است. از طریق پلتفرم می‌توانید دامنه ها را بخرید یا بفروشید. علاوه بر این، دارای گواهینامه ایمیل یا SSL نیز برای ارائه است. آنها همچنین خدمات میزبانی وب و میزبانی ایمیل را ارائه می‌دهند. آنها دامنه های سطح بالایی دارند که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید. می‌توانید دامنه ها، ایمیل ها یا گواهینامه SSL را از طریق Enom.com بفروشید. پشتیبانی مشتری نظرات متفاوتی دارد و همچنین پیچیدگی هایی وجود دارد که ممکن است در طول فرآیند ثبت دامنه رخ دهد که ممکن است برای مبتدیان آسان نباشد.

این پلتفرم قیمت های منصفانه ای ارائه می‌دهد و می‌تواند بیشتر توسط آن دسته از مشاغلی که مایل به فروش مجدد دامنه هستند استفاده شود. از کسب و کارهای جدید نیز در این زمینه حمایت می‌کند.

19. Cloudflare Registrar:

Cloudflare یک ثبت کننده دامنه است که در سال 2009 تاسیس شد. یکی از بزرگترین شبکه ها است و بر امنیت مشتریان خود در برابر حملات مختلف تمرکز دارد. امنیت یکی از دغدغه های اصلی این شرکت است. این پلتفرم قیمت های عمده فروشی را ارائه می‌کند و هیچ هزینه یا نشانه گذاری در راه ندارد.

Cloudflare Registrar نام های دامنه ای را ارائه می‌دهد که امن و ارزان هستند. هیچ هزینه پنهانی نیز وجود ندارد. این نسخه همچنین دارای یک نسخه رایگان است که ویژگی هایی مانند گواهینامه SSL، CDN و غیره را ارائه می‌دهد. آنها دارای صدها نام دامنه سطح بالا هستند. همچنین از چندین کاربر پشتیبانی می‌کند. همچنین می‌توانید دامنه های انبوه را انتقال دهید. آپتایمی که ارائه می‌دهد 100٪ است. دارای فناوری Argo است که بر امنیت تمرکز دارد و بسیار قابل اعتماد است. این پلتفرم ثبت دامنه را با قیمت عمده ارائه می‌دهد. به همین دلیل است که اکثر خریداران آن را به شدت توصیه می‌کنند.

Cloudflare پلتفرمی است که برای تجارت الکترونیک، مؤسسات دانشگاهی، خدمات مالی، خدمات بازی، مراقبت های بهداشتی و غیره مناسب است. قیمت ها ارزان هستند و بنابراین هر کسی می‌تواند از آن استفاده کند، حتی یک مبتدی یا صاحب کسب‌وکار کوچک.

20.بهترین سایت خرید دامنه BigRock:

BigRock در سال 2009 تاسیس شد و راه حل های حضور در وب را برای مشاغل، حرفه ای ها و افراد ارائه می‌دهد. اکنون بیش از 10 سال تجربه دارد. علاوه بر ثبت دامنه، یک شرکت میزبانی نیز می‌باشد. بیش از 6 میلیون دامنه در سراسر جهان را دارد. دفتر مرکزی آن در بمبئی، هند است و یک شرکت خصوصی است.

BigRock یکی از آن پلتفرم هایی است که خدمات میزبانی را در کنار ثبت نام دامنه نیز ارائه می‌دهد. راه حل های میزبانی که ارائه می‌دهد کم هزینه هستند‌. شما می‌توانید نام دامنه خود را از چندین گزینه خریداری کنید. آنها 30 روز ضمانت بازگشت وجه دارند. پشتیبانی مشتری 24/7 به مدت 365 روز در سال در دسترس است. این تیم همچنین در پشتیبانی فنی کمک می‌کند. پشتیبانی چت آنها برخورد مناسبی دارند.

این پلتفرم برای مشاغل کوچک، حرفه ای ها، افراد و مشاغل جدید بهترین در نظر گرفته می‌شود زیرا استفاده از آن آسان و مقرون به صرفه است.

بهترین سایت خرید دامنه: نتیجه

لیستی که در بالا ذکر شد یک لیست مفصل برای شماست تا بهترین ثبت کننده دامنه را برای خود انتخاب کنید. این می‌تواند برای یک تجارت فروش مجدد یا برای یک وب سایت جدید باشد. جزئیات به شما کمک می‌کند تا به دنبال چیزی که به دنبال آن هستید بروید. انتخاب یک ثبت کننده دامنه مناسب می‌تواند گام مهمی برای برند یا کسب و کار شما باشد. بنابراین، وقت گذاشتن و جستجوی بهترین مورد چیزی است که باید به دنبال آن بروید. برخی از شرکت ها برای فروش مجدد، برخی برای مشاغل کوچک یا جدید و برخی برای سازمان های بزرگ بهتر هستند. انتخاب مناسب به شما بستگی دارد و امیدواریم این مقاله به شما کمک کند. بهترین شانس!

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT