سایت های استخدام و کاریابی در انگلستان

بهترین سایت های استخدام و کاریابی در انگلستان در سال 2023

زمان مطالعه 10 دقیقه

بهترین سایت های شغلی انگلیس راهی آسان را برای یافتن فرصت های شغلی جدید به صورت آنلاین ارائه می دهند. سایت های استخدام و کاریابی در انگلستان را در ادامه معرفی کرده ایم.

با این سایت ها می‌توانید بهترین فرصت‌ها را ببینید و کارفرمایان می‌توانند تمام اطلاعات و رزومه شما بررسی کنند. سایت های کاریابی فرصت های شغلی تمام وقت، پاره وقت، فریلنسری و حتی دورکاری را ارائه می دهند.

1.سایت های استخدام و کاریابی در انگلستان: سایت Indeed

یکی از بزرگترین و معتبرترین سایت های کاریابی

مزایا

دیتابیس بزرگ

طراحی واضح

ویژگی های مختلف

معایب

خیلی جذاب نیست

Indeed در واقع یکی از بزرگترین سایت های کاریابی در دنیا است. این سایت از سال 2004 فعالیت دارد و بیش از 250 میلیون بازدید کننده ماهانه دارد و میزبان 200 میلیون CV است. این شرکت ادعا می کند که در هر ثانیه ده شغل به سایت اضافه می شود.

پایگاه عظیم کاربران و تعداد زیاد فرصت های شغلی به این معنی است که شما می‌توانید تقریباً در هر صنعتی در Indeed کار پیدا کنید، و طیف گسترده‌ای از فرصت‌های شغلی تمام وقت، پاره وقت، فریلنسری و دورکاری را خواهید یافت.

وقتی Indeed را باز می‌کنید، با یک رابط کاربری به سبک جستجو مواجه می‌شوید. جستجو مشاغل آسان است. فقط عنوان و مکان را وارد کنید و نتایج را ببینید. همچنین می‌توانید نتایج خود را بر اساس حقوق، دسته شغل، شرایط تحصیلی و جزئیات دیگر فیلتر کنید، بنابراین می‌توانید به راحتی نتایج خود را محدود کنید. در این بخش، Indeed بهتر از سایر سایت های کاریابی است.

می‌توانید نمایه‌ای تنظیم کنید و سابقه کاری و تحصیلی، مهارت‌ها، مدارک و رزومه خود را به آن اضافه کنید. شما می توانید یک روزمه یا CV را آپلود کنید، هشدارهایی را برای مشاغل و کلمات کلیدی خاص تنظیم کنید، و کارفرمایان نیز می توانند مشاغل را به صورت رایگان پست کنند. شما می‌توانید برای بسیاری از مشاغل مستقیماً در Indeed درخواست دهید و کارفرمایان می‌توانند این فرآیند را برای دریافت تمام اطلاعات مورد نیاز خود سفارشی کنند.

این سایت دارای یک ابزار مقایسه حقوق است تا ببینید واقعاً چقدر باید درآمد داشته باشید. Indeed اپلیکیشن مخصوص به خود را دارد و مقالات زیادی در مورد کاریابی و زندگی کاری برای کمک به بهبود مهارت و میزان موفقیت شما ارائه داده است. این سایت طراحی مدرن خاصی ندارد، اما دارای یک پایگاه داده عظیم از لیست مشاغل و مجموعه ای از ویژگی ها است.

2.سایت های استخدام و کاریابی در انگلستان: سایت Glassdoor

ایده آل برای بررسی فرهنگ شرکت قبل از درخواست کار

مزایا:

رایگان برای جویندگان کار

پایگاه داده عظیمی از کارفرمایان

بخش نظرات

معایب:

استفاده از آن ساده نیست

Glassdoor تنها سایت کاری نیست که نظرات کارکنان فعلی و سابق در مورد شرکت ارائه می کند، اما این سایت در این رویکرد پیشگام بوده و تاکید بیشتری بر بخش نظرات نسبت به بسیاری از رقبای خود دارد. این یک سیستم هوشمند است و شما می توانید اطلاعات خوبی در مورد یک شرکت به عنوان یک کارفرما به دست آورید و اگر با فرهنگ سازمانی آنها مطابقت داشته باشید، می توانید برای کار درخواست دهید.

Glassdoor همچنین اطلاعات زیادی را در مورد حقوق و دستمزد ارائه داده است. بنابراین می‌توانید ببینید که یک کارفرما حقوق قابل قبولی را پرداخت می کند یا خیر. همچنین می‌توانید اطلاعات دقیقی درباره مزایا و روش‌های مصاحبه شرکت ها پیدا کنید.

شرکت ها بر اساس عملکرد کلی و حقوق، فرهنگ، فرصت ها و تعادل بین کار و زندگی امتیاز می گیرند. در نتیجه می‌توانید با اگاهی بیشتری نسبت به سایر سایت‌های کاریابی شغل خود را پیدا کنید.

Glassdoor نسبت به سایر سایت های کاریابی دارای فیلترهای بهتری برای محدود کردن نتایج جستجو است. بنابراین به راحتی می‌توان نتایج جستجو را بررسی کنید.

اگر به دنبال شغلی در انگلیس هستید و اطلاعات دقیقی از شرکت ها و کارفرما می خواهید از Glassdoor استفاده کنید. این سایت این دیدگاه بی‌نظیری از مزایا و مشکلات یک شرکت ارائه می‌دهد. اما توجه داشته باشید که استفاده از این سایت پیچیده است، بنابراین مدتی طول می کشد تا با حجم عظیمی از داده ها و نظرات موجود آشنا شوید.

3.سایت LinkedIn

یک شبکه اجتماعی برای فرصت های شغلی حرفه ای

مزایا:

استفاده رایگان

تعاملات اجتماعی زیاد

لیست مشاغل زیاد

معایب:

نسخه پولی ویژگی های بیشتری دارد

طراحی قدیمی

LinkedIn شبکه اجتماعی اصلی برای حرفه ای ها است و یک سایت عالی کلیدی برای جستجو شغل در انگلیس است. لینکدین فقط در انگلیس بیش از 30 میلیون کاربر دارد و فرصت های شغلی زیادی در همه صنایع ارائه می دهد.

لینکدین یک شبکه اجتماعی است، بنابراین می‌توانید مقالاتی ارسال کنید، با همکاران چت کنید، ارتباطات جدید برقرار کنید. همچنین می‌توانید نتایج جستجو را بر اساس نوع شغل، تجربه مورد نیاز و دسته شغلی فیلتر کنید. شما می‌توانید برای فرصت های شغلی زیادی مستقیماً در سایت درخواست دهید. در واقع نمایه لینکدین شما می تواند به عنوان رزومه عمل کند. همچنین امکان آپلود رزومه نیز وجود دارد.

در لینکدین می توانید ببینید که چند نفر برای هر موقعیت درخواست داده اند و آیا قبلا با این شرکت در تماس بوده اید یا خیر. لینکدیم علاوه بر ابزارهای شبکه‌های اجتماعی و آگهی‌های شغلی ویژگی‌های دیگری نیز دارد که شامل تست‌های ارزیابی، رزومه ساز و کمک برای آماده‌سازی مصاحبه است. می توانید مقالات، گروه ها و رویدادها را نیز در این پلتفرم بیابید.

استفاده از لینکدین رایگان است اما برای دریافت ویژگی های بیشتر طرح پولی را خریداری کنید.LinkedIn Premium Career 24.99 پوند در ماه هزینه دارد و اطلاعات بیشتری در مورد لیست مشاغل، اطلاعات مربوط به حقوق، گزینه های پیام رسانی بیشتر و جزئیات بیشتر در مورد کارفرما و شرکت ها به شما می دهد. شما همچنین می توانید خود را تبلیغ کنید.

همچنین می‌توانید برای طرح های Premium Business، Sales Navigator Pro، و Recruiter Lite پول بیشتری بپردازید. این طرح ها به شما اطلاعات بیشتر در مورد کسب و کارها، جستجوی بهتر، ابزارهای استخدام و فروش و پیام‌های ماهانه بیشتری را می‌دهد.

لینکدین یک سایت ضروری برای افرادی است که می خواهند در انگلیس شغل پیدا کنند، و ویژگی‌های اجتماعی آن برای شبکه‌سازی فوق‌العاده است.

4.سایت Reed

یک سایت متمرکز در بریتانیا با گزینه های آموزشی خوب

مزایا:

پایگاه داده مناسب

گزینه های جستجوی عالی

مشاوره شغلی فراوان

معایب:

برای جویندگان کار بین المللی مناسب نیست

Reed یکی از سایت های کاریابی شغلی اصلی انگلیس است. این سایت نزدیک به 300000 فهرست شغلی دارد و می‌توان آنها را در هر بخش شغلی اصلی یافت.

می‌توانید مشاغل را بر اساس بخش، منطقه و موضوعات پرطرفدار جستجو کنید. همچنین می توانید از فیلترهای مختلفی برای محدود کردن نتایج جستجو استفاده کنید. این سایت نسبت به سایر سایت های کاریابی گزینه های فیلتر بیشتری دارد..

شما می توانید از عملکرد Easy Apply برای سریع و ساده کردن برنامه ها استفاده کنید. همچنین می توانید CV خود را آپلود کنید، داده های زیادی را به نمایه خود اضافه کنید، کاور لترها را آپلود کنید، یک بیانیه شخصی بنویسید و حتی بخشی را اضافه کنید که جزئیات را نشان می دهد.

Reed همچنین یک مرکز مشاوره شغلی است و تکنیک های مصاحبه و مقالاتی را ارائه می دهد. این سایت میزبان ده ها هزار دوره آموزشی در صدها رشته مختلف است. بسیاری از دوره ها هزینه دارند و همه آنها توسط شرکت های شخص ثالث ارائه می شوند، اما می توانید در پایگاه داده دوره ها جستجو کنید تا فرصت هایی برای دریافت گواهینامه حرفه ای، کمک از معلمان یا دوره های دارای تخفیف را پیدا کنید.

Reed ممکن است از نظر تعداد فرصت های شغلی با برخی از سایت‌های بزرگ رقابت نکند، اما دارای ویژگی‌های زیادی است که به افراد جویای کار کمک زیادی می‌کند.

5.سایت TotalJobs

گزینه های فیلتر هوشمند یافتن شغل مناسب شما را آسان تر می کند

مزایا:

گزینه های فیلتر عالی

تعداد زیادی مقاله

دارای اپلیکیشن

معایب

طراحی گیج کننده

سایت های دیگر لیست مشاغل بیشتری دارند

TotalJobs معمولاً بیش از یک چهارم میلیون شغل در انگلیس را ارائه است. صفحه اصلی آن جامع است و در کادر جستجوی معمولی می‌توانید مشاغل پیشنهادی را ببینید و شغل های مناطق مختلف، بخش‌ها و شرکت‌های مختلف بررسی کنید.

شما می توانید مشاغل پاره وقت و مبتدی را در این سایت پیدا کنید. هنگامی که برای شغلی جستجو می کنید، می توانید با فیلتر نتایج را محدود کنید. می توانید انتخاب کنید که چگونه می خواهید به محل کار بروید و مدت زمان رفت و آمد شما چقدر طول می کشد و حقوق را بر اساس نرخ سالانه، روزانه و ساعتی فیلتر کنید.

همچنین می‌توانید از یک برنامه برای درخواست سریع مشاغل تنها با یک کلیک استفاده کنید. شما می‌توانید در آزمون‌هایی شرکت کنید تا مهارت‌های خود را نشان دهید.

TotalJobs دارای فهرست گسترده ای از مقالات مشاوره شغلی، قالب رزومه و کاور لتر و مشاوره در مورد رفاه در محل کار است. این سایت همچنین مجموعه‌ای از دوره‌های آموزشی مختلفی را ارائه می دهد. البته در این سایت نمی توانید به اندازه سایت‌هایی مانند Reed یا LinkedIn دوره‌های آموزشی را پیدا کنید. TotalJobs یک اپلیکیشن نیز دارد، اما رابط کاربری آن بسیار شلوغ و پیچیده است.

6.سایت های استخدام و کاریابی در انگلستان: سایت CV-Library

یکی از محبوب ترین سایت های کاریابی شغلی انگلستان

مزایا:

فرصت های شغلی زیاد

دوره آنلاین زیادی

پروفایل پریمیوم

معایب:

بزرگترین شبکه نیست

CV-Library یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های کاریابی در انگلیس است و در حدود یک چهارم میلیون فرصت شغل از بیش از 10000 شرکت مختلف را ارائه داده است.شرکت‌هایی مانند Lotus، Sky، Ocado و Games Workshop همگی از این سایت برای استخدام استفاده می‌کنند.

با فیلترهای مختلف می توانید نتایج جستجو را محدود کنید و هشدارهای ایمیلی تنظیم کنید تا فرصت ها را از دست ندهید.

آگهی‌های شغلی ساده هستند و CV-Library دارای یک سیستم کاربردی مفید با یک کلیک است، بنابراین ارسال درخواست برای فرصت های شغلی کار ساده ای است.

بخش نمایه در CV-Library ساده است. به راحتی می توانید CV خود را آپلود کنید، جزئیات اولیه را اضافه کنید و یک بیانیه شخصی کوچک بنویسید تا مهارت های خود را نشان دهید. ما توصیه می کنیم گزینه Premium Profile که هزینه آن 9.99 پوند برای سی روز خدمات است، خریداری کنید.

این ارتقا به این معنی است که شما در سایت به عنوان نمایه برتر و یک برند خاص در پایگاه داده سایت و در فهرست شده اید و یک بررسی رزومه رایگان نیز دریافت خواهید کرد.

CV-Library دارای راهنمای حقوق و دستمزد است، بنابراین می‌توانید میانگین حقوق ده‌ها شغل پرطرفدار را ببینید و مقالات مشاوره شغلی زیادی را بخوانید. CV-Library همچنین با Be-a Education همکاری کرده است و صدها دوره در صنایع مختلف از زیبایی و منابع انسانی گرفته تا آموزش و حسابداری ارائه می دهد.

چندین دوره رایگان در این سایت وجود دارد اما بیشتر دوره ها دارای هزینه هستند. با این وجود دوره های زیادی با قیمت های تخفیفی در دسترس هستند.

CV-Library نسبت به سایر سایت های کاریابی ویژگی خاصی ندارد که خود را متمایز کند، اما دارای فرصت‌های شغلی فراوان، تمرکز بر فرصت های شغلی انگلستان و طراحی سایت بسیار ساده است.

7.سایت های استخدام و کاریابی در انگلستان : سایت Adzuna

مزایا:

استفاده عالی از داده ها و الگوریتم ها

پست های آموزنده

رایگان

معایب:

فقط برای برخی از صنایع مناسب است

چند ویژگی اضافی

Adzuna یکی از نوآورانه‌ترین سایت‌های کار در انگلیس است و استفاده از آن در سراسر دنیا رایگان است. این شرکت معمولاً بیش از یک میلیون شغل در سایت دارد و رویکردی مبتنی بر داده را برای بهبود جستجوهای شغلی با الگوریتم‌های خاص مورد استفاده قرار می‌دهد.

هنگامی که فهرستی از نتایج جستجو را دریافت کردید، می توانید بر اساس فیلترهایی مانند حقوق، مکان، دورکاری نتایج را محدود کنید. گزینه جستجوی پیشرفته امکان قرار دادن یا حذف برخی از کلمات را در کنار بسیاری از تنظیمات دیگر فراهم می کند.

اگر شغلی حقوق و دستمزد را ذکر نکرده باشد، Adzuna از الگوریتم خود برای تخمین حقوق بر اساس نقش‌ها، مکان و سایر داده ها استفاده می‌کند. Adzuna ادعا می کند که تخمین های آن معمولاً تا 10٪ دقیق است، بنابراین اگر شرکت حقوق را مشخص نکرده باشد، حداقل ایده ای در مورد حقوق دریافتی خواهید داشت. همچنین می توانید به پایگاه حقوق و دستمزد سایت در بخش اختصاصی سایت دسترسی داشته باشید. Adzuna آمارهای حقوق و دستمزد مربوط به صنایع و مناطق مختلف را ارائه می دهد.

Adzuna هشدارهای ایمیلی را برای شما ارسال می کند و فرصت های شغلی را براساس CV، نمایه و سابقه شغلی به شما پیشنهاد می دهد. وبلاگ Adzuna همچنین منبع عالی برای مقالات و مشاوره های حرفه ای است.

در زمینه های دیگر این سایت کمی ابتدایی است. شما می توانید رزومه خود را در نمایه خود آپلود کنید، اما نمی توانید اطلاعات بیشتری اضافه کنید. همچنین نمی توانید مستقیماً برای مشاغل موجود در سایت درخواست دهید. Adzuna ویژگی های اضافی زیادی مانند آزمون های مهارتی ندارد و نتایج جستجوی آن مملو از تبلیغات است.

با این حال این یک سایت رایگان است و ویژگی های زیادی از جمله نتایج جستجوی الگوریتم‌محور و پایگاه داده بزرگ مشاغل، تخمین‌های دستمزد را ارائه می دهد. در حالت کلی ارزش امتحان کردن را دارد.

8.سایت های استخدام و کاریابی در انگلستان: سایت Monster

یک سایت کاریابی ساده و مبتنی بر جستجو

مزایا:

استفاده آسان

می تواند رزومه های شرکت های خاصی را مسدود کند

تعداد زیاد لیست های شغلی

معایب:

ویژگی های زیادی ندارد

Monster یکی از بزرگ‌ترین و شناخته‌شده‌ترین سایت‌های کار در انگلیس است و پایگاه داده وسیعی از جویندگان کار، فرصت‌های شغلی و کارفرمایان دارد. همچنین یکی از ساده‌ترین سایت‌های کار در انگلیس است، بنابراین اگر فردی مبتدی هستید به راحتی می توانید فرصت های شغلی را پیدا کنید.

سایت Monster’s UK به طور معمول بین یک تا دو میلیون موقعیت شغلی در دسترس دارد و در هر صنعت و سطحی از کسب و کار، از مشاغل ابتدایی و معمولی گرفته تا موقعیت های اجرایی را ارائه می دهد. همچنین دارای مقالات و ویدیوهای زیادی با مشاوره شغلی و یک اپلیکیشن است.

این سایت مانند یک موتور جستجو عمل می کند، بنابراین راه اندازی آن آسان است و می توانید هشدارهای شغلی را تنظیم کنید، رزومه خود را از طریق دراپ باکس یا گوگل درایو یا مایکروسافت وان درایو آپلود کنید.

شما همچنین می توانید نمایه خود را پنهان کنید، بنابراین کارفرمای فعلی شما نمایه شما را نخواهد دید. همچنین اگر کارفرما آن گزینه را فعال کرده باشد، می‌توانید در سایت درخواست دهید. در غیر این صورت به یک وب‌سایت استخدام شخص ثالث هدایت خواهید شد.

در حالت کلی Monster کمی ابتدایی است. در مقایسه با سایر سایت‌های بزرگ گزینه‌های کمتری برای فیلتر کردن نتایج جستجو دارد، بنابراین محدود کردن نتایج جستجوی شما دشوارتر است. همچنین شما فقط می توانید جزئیات اولیه را نیز به نمایه خود اضافه کنید.

Monster ممکن است بیشترین ویژگی‌ها را نداشته باشد، اما ساده و دارای پایگاه داده بزرگی از فهرست‌های شغلی است، بنابراین ارزش امتحان کردن را دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT