بهترین سایت های کاریابی انگلستان

بهترین سایت های کاریابی انگلستان در سال 2022

زمان مطالعه 12 دقیقه

فرصت های شغلی جدیدی را با این وبسایت ها پیدا کنید. سایت های کاریابی در بریتانیا، یافتن فرصت های شغلی و مشاغل جدید را به صورت آنلاین ساده تر می‌کنند. بهترین سایت های کاریابی انگلستان را بشناسید.

خرید با پی پال

نقد درآمد ارزی

اگر به دنبال بهترین سایت های کاریابی در انگلستان هستید، جای درستی آمده اید. استفاده از سایت های مناسب به این معنی است که می‌توانید بهترین فرصت ها را ببینید و کارفرمایان می‌توانند تمام اطلاعات مرتبط با شما را در یک جا مشاهده کنند.

این وبسایت ها دارای یک کتابخانه عظیم از فهرست ها هستند و بهترین مشاغل تمام وقت، پاره وقت و مشاغل آزاد را پوشش می‌دهند.

هرگز راه بهتری برای یافتن شغل جدید در اینترنت وجود نداشته است، اما بازار کار هیچوقت به اندازه امروز رقابتی نبوده اثت. قابل درک است که از تعداد سایت ها و حجم زیاد لیست های شغلی دلهره داشته باشید.

اینجاست که ما به کمک شما می‌آییم. ما بهترین سایت های کاریابی در بریتانیا را انتخاب کرده‌ایم تا بدانید از کجا باید جستجو کنید. توضیح داده‌ایم که چه چیزی آنها را برجسته می‌کند.

بهترین سایت های شغلی انگلستان در سال 2022 به طور کامل:

1.Indeed

بهترین سایت های کاریابی انگلستان

بهترین سایت های کاریابی انگلستان

یکی از بزرگترین و معتبرترین پلتفرم های شغلی

دلایل استفاده:

  • لیست های عظیم
  • طراحی مستقیم
  • دارای ویژگی های اضافی بسیار

دلایل اجتناب:

  • خیلی پر زرق و برق نیست

Indeed یکی از بزرگترین سایت های شغلی در این سیاره است. اعداد و ارقام مربوط به آن قابل توجه است: از سال 2004 وجود داشته و بیش از 250 میلیون بازدید کننده ماهانه دارد و میزبان 200 میلیون رزومه است. این شرکت ادعا می‌کند که در هر ثانیه ده شغل به سایت اضافه می‌شود.

پایگاه عظیم کاربران و تعداد زیاد فهرست های شغلی به این معنی است که می‌توانید تقریباً در هر صنعتی در Indeed کار پیدا کنید. طیف گسترده ای از فرصت های شغلی تمام وقت، پاره وقت و از راه دور را در کنار قراردادها خواهید یافت.

وقتی Indeed را باز می‌کنید، با یک رابط کاربری به سبک موتور جستجو مواجه می‌شوید. جستجو برای مشاغل آسان است – فقط عنوان و مکان را در آن قرار دهید و نتایج زیادی را مشاهده خواهید کرد. همچنین می‌توانید نتایج خود را بر اساس حقوق، دسته شغل، شرایط تحصیلی و بسیاری از جزئیات دیگر فیلتر کنید، بنابراین می‌توانید به راحتی نتایج خود را محدود کنید. در این بخش، Indeed بهتر از سایر سایت ها است.

می‌توانید نمایه ای تنظیم کنید که تاریخچه کاری و تحصیلی، مهارت ها، گواهینامه ها و موارد دیگر را شرح دهد و می‌توانید CV خود را آپلود کنید. می‌توانید هشدارهایی را برای مشاغل و کلمات خاص تنظیم کنید، کارفرمایان نیز می‌توانند مشاغل را به صورت رایگان پست کنند. شما می‌توانید برای بسیاری از مشاغل مستقیماً در Indeed درخواست دهید. کارفرمایان می‌توانند این فرآیند را برای دریافت اطلاعات مورد نیاز خود سفارشی کنند.

ویژگی های اضافی بسیاری در Indeed وجود دارد. این سایت دارای یک ابزار مقایسه حقوق و دستمزد است تا ببینید واقعاً چقدر باید درآمد داشته باشید. Indeed اپلیکیشن مخصوص به خود را دارد که تطبیق پذیری را به جستجوی شغل شما اضافه می‌کندگ همچنین مقالات زیادی در مورد کاریابی و زندگی کاری دارد که می‌تواند به بهبود مهارت و میزان موفقیت شما کمک کند.

طراحی مدرن ندارد، اما دارای یک لیست عظیم از مشاغل و مجموعه ای چشمگیر از ویژگی ها است.

2. Glassdoor

بهترین سایت های کاریابی انگلستان

بهترین سایت های کاریابی انگلستان

ایده آل برای بررسی شرکت ها قبل از درخواست

دلایل استفاده:

  • رایگان برای جویندگان کار
  • پایگاه داده عظیمی از کارفرمایان
  • گزارش های بررسی شرکت

دلایل اجتناب:

  • استفاده از آن چندان ساده نیست

Glassdoor تنها سایت کاری نیست که بررسی های شرکت را از کارکنان فعلی و سابق ارائه می‌دهد، اما این سایت پیشگام این رویکرد بوده و تاکید بیشتری بر بررسی های شرکت نسبت به رقبای خود دارد.

Glassdoor یک سیستم هوشمند است. شما می‌توانید بینش باورنکردنی در مورد خوب یا بد بودن یک شرکت به عنوان یک جویای کار به دست آورید. اگر با فرهنگ سازمانی آنها مطابقت داشته باشید، می‌توانید ایده بهتری به دست آورید.

Glassdoor همچنین مقدار زیادی اطلاعات حقوقی و دستمزد دارد، بنابراین می‌توانید ببینید که آیا شرکت حقوق مطابق بازار را ارائه می‌دهد یا خیر. می‌توانید اطلاعات دقیقی درباره مزایا و مصاحبه آنها را بررسی کنید. شرکت ها بر اساس عملکرد کلی و حقوق، فرهنگ، فرصت ها و تعادل بین کار و زندگی امتیاز می‌گیرند.

این رویکرد به این معنی است که می‌توانید با دانش بیشتری نسبت به سایر سایت های کاریابی درخواست های شغلی ارسال کنید. محبوبیت Glassdoor به این معنی است که میلیون ها فهرست شغلی در هر زمان را خواهید یافت.

Glassdoor گزینه های فیلتر بهتری را نسبت به سایت‌های رقیب دارد، بنابراین به راحتی می‌توان نتایج جستجو را بررسی کرد. در جای دیگر یک ماشین حساب حقوق و توانایی اضافه کردن CV خود را به نمایه خود خواهید یافت.

اگر به دنبال شغلی در بریتانیا هستید و نسبت به بسیاری از سایت های کاریابی اطلاعات بیشتری می‌خواهید، باید از Glassdoor استفاده کنید. Glassdoor اطلاعات بی نظیری از جوانب مثبت و منفی یک شرکت ارائه می‌دهد. اما توجه داشته باشید که استفاده از آن پیچیده و دشوار است، بنابراین مدتی طول می‌کشد تا با حجم عظیمی از داده ها و نظرات موجود آشنا شوید.

3. LinkedIn Jobs

بهترین سایت های کاریابی انگلستان

بهترین سایت های کاریابی انگلستان

یک شبکه اجتماعی برای تمام افراد جویای کار

دلایل استفاده:

  • استفاده رایگان
  • توانایی های اجتماعی عالی
  • تعداد زیادی لیست مشاغل

دلایل اجتناب:

  • ردیف های پولی، ویژگی های بهتری دارند
  • طراحی قدیمی

LinkedIn شبکه اجتماعی اصلی برای حرفه ای ها است. جای تعجب نیست که یک انتخاب کلیدی برای جستجوی شغلی در بریتانیا است. تنها در بریتانیا بیش از 30 میلیون کاربر دارد و مملو از لیست مشاغل در هر صنعتی است که می‌توانید تصور کنید.

LinkedIn یک شبکه اجتماعی است، بنابراین می‌توانید مقالاتی ارسال کنید، با همکاران چت کنید، ارتباطات جدید برقرار کنید و ببینید آیا در شرکت هایی که تمایل دارید کار کنید، وضعیت چگونه است.

می‌توانید فهرست های شغلی را با مجموعه ای چشمگیر از فیلترها، مانند نوع شغل، تجربه مورد نیاز و امکان کار از راه دور محدود کنید. می‌توانید برای تعداد زیادی از آنها مستقیماً در سایت درخواست دهید. همچنین در صورت نیاز به ارسال سند اصلی، امکان آپلود رزومه شما وجود دارد.

لیست ها به وضوح نشان می‌دهند که آیا قبلاً با این شرکت تماس داشته اید، و می‌توانید ببینید که چند نفر برای هر موقعیت درخواست داده اند. علاوه بر ابزارهای شبکه های اجتماعی و آگهی های شغلی، ویژگی های دیگری نیز وجود دارد‌ لینکدین دارای تست های ارزیابی، سازنده رزومه و کمک برای آماده سازی مصاحبه است. می‌توانید مقالات، گروه ها و رویدادها را نیز بیابید.

استفاده از آن و اعمال آن برای مشاغل در لینکدین رایگان است، اما ارزش آن را دارد که به یکی از گزینه های پولی سایت ارتقا دهید. LinkedIn Premium Career ۲۴.۹۹ پوند در ماه هزینه دارد و اطلاعات بیشتری در مورد لیست مشاغل، حقوق اضافی، گزینه های پیامرسانی گسترده و جزئیات در مورد افرادی که برای هر شغل درخواست داده اند به شما می‌دهد.

همچنین می‌توانید برای اشتراک های Premium Business، Sales Navigator Pro، و Recruiter Lite هزینه بیشتری بپردازید که به شما اطلاعات کسب‌وکار، جستجوی بهتر، ابزارهای استخدام و فروش را می‌دهد.

لینکدین یک سایت حیاتی برای هر کسی است که می‌خواهد در بریتانیا کار پیدا کند. ویژگی های اجتماعی آن به این معنی است که برای شبکه سازی نیز عالی است. مطمئناً می‌توانید شغلی را در لینکدین به صورت رایگان پیدا کنید، اما اگر می‌خواهید جستجوی کار خود را به حداکثر برسانید، ارتقاء پولی را توصیه می‌کنیم.

4. Reed

بهترین سایت های کاریابی انگلستان

بهترین سایت های کاریابی انگلستان

یک سایت متمرکز در بریتانیا با گزینه های آموزشی خوب

دلایل استفاده:

  • پایگاه داده شایسته
  • گزینه های جستجوی عالی
  • مشاوره شغلی مناسب

دلایل اجتناب:

  • برای جویندگان کار بین المللی مناسب نیست

Reed یکی از پایگاه های شغلی اصلی بریتانیا است. این سایت در زمان نگارش تقریباً 300000 فرصت شغلی دارد و می‌توان آنها را در هر بخش شغلی یافت.

اگر مطمئن نیستید از چه عباراتی برای جستجو استفاده کنید، می‌توانید مشاغل را بر اساس بخش، منطقه و موضوعات پرطرفدار مرور کنید. می‌توانید مشاغل را بر اساس عوامل متعددی فیلتر کنید، از جمله گزینه های نادر، مانند اینکه آیا شغل برای یک فارغ التحصیل جدید مناسب است یا خیر. در اینجا گزینه های فیلترینگ بیشتر از هر سایت دیگری وجود دارد.

می‌توانید از تابع Easy Apply برای بررسی سریع و ساده سازی برنامه ها استفاده کنید. می‌توانید رزومه خود را آپلود کنید، داده های زیادی را به نمایه خود اضافه کنید، نامه هایی را آپلود کنید، یک بیانیه شخصی بنویسید و حتی بخشی را اضافه کنید که جزئیات آن را نشان می‌دهد. دقیقا همان چیزی که شما به دنبال آن هستید. Reed همچنین دارای یک برنامه است تا این قابلیت را در دسکتاپ یا لپتاپ شما ارائه دهد.

در سوی دیگر، Reed یک مرکز مشاوره شغلی با الگوهای رزومه و الگوهای نامه پوششی، توصیه های تخصصی مصاحبه و مقالاتی برای آمادگی ارائه می‌کند. این سایت همچنین میزبان ده ها هزار دوره آموزشی در صدها موضوع مختلف است. بسیاری از دوره ها هزینه دارند و همه آنها توسط شرکت های شخص ثالث ارائه می‌شوند، می‌توانید در پایگاه داده دوره ها را جستجو کنید تا فرصت هایی برای دریافت گواهینامه حرفه ای یا دوره های دارای تخفیف پیدا کنید.

Reed ممکن است از نظر تعداد با برخی از سایت های بزرگ رقابت نکند، اما دارای طیف درخشانی از ویژگی ها است که به هر جستجوی شغلی کمک می‌کند.

5. TotalJobs

بهترین سایت های کاریابی انگلستان

بهترین سایت های کاریابی انگلستان

فیلتر های هوشمند یافتن شغل مناسب را آسان تر می‌کند

دلایل استفاده:

  • گزینه های فیلترینگ عالی
  • انبوهی از مقالات
  • دارای اپلیکیشن

دلایل اجتناب:

  • طراحی شلوغ و گیج کننده
  • مشاغل بیشتری در جاهای دیگر موجود است

TotalJobs معمولاً دارای بیش از ۲۵۰ هزار فرصت شغلی در بریتانیا است. صفحه اصلی آن جامع است: می‌توانید مشاغل توصیه شده را ببینید و برگه هایی را که مشاغل موجود در مناطق، بخش ها و شرکت های مختلف را برجسته می‌کنند، ورق بزنید.

می‌توانید مشاغل پاره وقت و ساده را ببینید. وقتی شغلی را جستجو می‌کنید، می‌توانید فیلتر های عالی و خلاقانه را ببینید – می‌توانید نحوه سفر به محل کار و مدت زمان رفت و آمدتان را انتخاب کنید. حقوق را بر اساس نرخ سالانه، روزانه و ساعتی فیلتر کنید.

می‌توانید از یک سیستم کاربردی با یک کلیک برای دسترسی سریع به مشاغل استفاده کنید. همچنین می‌توانید در آزمون هایی شرکت کنید تا مهارت های خود را برجسته کنید و برآوردهای حقوقی دریافت کنید. TotalJobs دارای فهرست گسترده ای از مقالات مشاوره ای در کنار الگوهای رزومه و مشاوره در مورد رفاه در محل کار است. این سایت همچنین مجموعه‌ای از دوره های آموزشی در دسترس دارد، اگرچه به اندازه سایت هایی مانند Reed یا LinkedIn نمی‌توانید دوره‌های آموزشی را پیدا کنید. TotalJobs یک برنامه نیز دارد.

6. CV-Library

بهترین سایت های کاریابی انگلستان

بهترین سایت های کاریابی انگلستان

یکی از محبوب ترین پلتفرم های شغلی در بریتانیا

دلایل استفاده:

  • هشدارهای شغلی چشمگیر
  • تعداد زیادی دوره آنلاین
  • گزینه های نمایه پریمیوم

دلایل اجتناب:

  • بزرگترین شبکه نیست

CV-Library یکی از بزرگ‌ترین سایت های کاریابی در بریتانیا است و در هر زمان می‌توانید تا ۲۵۰ هزار شغل از بیش از 10000 شرکت پیدا کنید. در هر صنعت، انتخاب های زیادی وجود دارد، شرکت هایی مانند Lotus، Sky، Ocado و Games Workshop همگی از این سایت برای یافتن کارکنان استفاده می‌کنند.

با گزینه های فیلترینگ قوی و نتایج ساده می‌توانید فهرست های شغلی را ذخیره کنید. هشدارهای ایمیلی را تنظیم کنید تا اطمینان حاصل کنید که هرگز فرصتی را از دست نخواهید داد.

آگهی های شغلی ساده هستند و CV-Library دارای یک سیستم کاربردی است، بنابراین ارسال یک برنامه به موقعیت احتمالی آسان است.

بخش نمایه در CV-Library ساده است – می‌توانید رزومه خود را آپلود کنید، جزئیات اولیه را اضافه کنید و یک بیانیه شخصی کوچک بنویسید تا مهارت های خود را برجسته کنید. ما توصیه می‌کنیم گزینه Premium Profile را که هزینه آن 9.99 پوند برای یک ماه است، خریداری کنید. این ارتقا به این معنی است که شما در سایت به عنوان نمایه برتر، با نام تجاری خاص در پایگاه داده سایت و در برنامه های شغلی،فهرست شده اید و همچنین یک بررسی رزومه رایگان دریافت خواهید کرد.

CV-Library یک راهنمای حقوق و دستمزد دارد، بنابراین می‌توانید میانگین حقوق ده ها شغل محبوب را ببینید، و مقالات مشاوره شغلی زیادی وجود دارد. CV-Library همچنین با Be-a Education همکاری کرده است تا صدها دوره در انواع صنایع مختلف از زیبایی و منابع انسانی گرفته تا آموزش و حسابداری ارائه دهد. برای این دوره ها به غیر از تعداد انگشت شماری از گزینه های رایگان، باید هزینه اضافی بپردازید.

CV-Library ویژگی های وسیعی ندارد که بتواند در برابر سایت های برتر شغلی قد علم کند، اما دارای فرصت‌های شغلی فراوان، تمرکز بر انگلستان و طراحی بسیار واضح است.

7. Adzuna

بهترین سایت های کاریابی انگلستان

بهترین سایت های کاریابی انگلستان

یک پلتفرم متمرکز بر داده برای یافتن شغل مناسب

دلایل استفاده:

  • استفاده عالی از داده ها و الگوریتم ها
  • پست های وبلاگ آموزنده
  • رایگان

دلایل اجتناب:

  • فقط برای برخی از صنایع مناسب است
  • ویژگی های اضافی محدود

Adzuna یکی از نوآور ترین سایت های کاریابی مستقر در بریتانیا برای سراسر جهان است. اگر می‌خواهید جستجوی کار خود را توربو شارژ کنید و رویکرد متفاوتی در پیش بگیرید، قطعاً ارزش استفاده را دارد. استفاده از آن نیز رایگان است.

این شرکت بیش از یک میلیون شغل در سایت دارد و رویکردی مبتنی بر داده را برای بهبود جستجوهای شغلی با الگوریتم های سفارشی برای کمک به مطابقت بیشتر مورد استفاده قرار می‌دهد. هنگامی که لیستی از نتایج جستجو را دریافت کردید، می‌توانید بر اساس فیلدهای معمولی مانند حقوق، مکان، امکان کار از راه دور و دسته فیلتر کنید. گزینه جستجوی پیشرفته امکان گنجاندن یا حذف برخی از کلمات را در کنار تنظیمات دیگر فراهم می‌کند.

اگر شغلی حقوق و دستمزد را فهرست نکرده باشد، Adzuna از الگوریتم خود برای تخمین حقوق بر اساس شغل های دیگر، اماکن و سایر داده ها استفاده می‌کند. Adzuna ادعا می‌کند که تخمین های آن خطای ۱۰ درصدی دارد. بنابراین اگر شرکت مشخص نکرده باشد، حداقل ایده ای از آنچه یک شغل ارائه می‌دهد خواهید داشت.

همچنین می‌توانید به پایگاه حقوق و دستمزد سایت در بخش اختصاصی سایت دسترسی داشته باشید. Adzuna آمارهای حقوق و دستمزد مربوط به صنایع مختلف را ارائه می‌دهد. Adzuna همچنین می‌تواند هشدارهای ایمیلی را برای شما ارسال کند و لیست های شغلی را بر اساس رزومه، نمایه و سابقه مرور شغل شما توصیه کند. وبلاگ Adzuna همچنین منبعی عالی برای مقالات و مشاوره های حرفه ای است.

در سایت چیزهای زیادی برای دوست داشتن وجود دارد، اما در زمینه های دیگر این سایت کمی ابتدایی است. شما می‌توانید رزومه خود را در نمایه خود آپلود کنید، اما نمی‌توانید اطلاعات بیشتری اضافه کنید. Adzuna ویژگی های اضافی زیادی مانند آزمون های مهارتی ندارد و نتایج جستجوی آن مملو از تبلیغات است.

با این حال، این یک سایت رایگان است و هنوز هم چیزهای زیادی در آن وجود دارد، از نتایج جستجوی الگوریتم محور و پایگاه داده عظیم مشاغل گرفته تا تخمین های دستمزد و داده های فراوان. بعید است که این سایت اولین انتخاب شما برای جستجوی شغل در بریتانیا باشد، اما ارزش بررسی را دارد.

8. Monster

بهترین سایت های کاریابی انگلستان

بهترین سایت های کاریابی انگلستان

یک پلتفرم شغلی ساده و مبتنی بر جستجو

دلایل استفاده:

  • استفاده آسان
  • می‌تواند شرکت های خاصی را مسدود کند
  • تعداد زیادی لیست

دلایل اجتناب:

  • جزئیات زیاد نیست
  • برخی از ویژگی ها را ندارد

Monster یکی از بزرگ‌ترین و شناخته شده ترین سایت های کاریابی در بریتانیا است و پایگاه داده وسیعی از جویندگان کار، فرصت ها و کارفرمایان دارد. همچنین یکی از ساده ترین سایت های کاریابی برای استفاده است. بنابراین همیشه ارزش وقت شما را در طول جستجوی شغل خواهد داشت. اگر با فناوری راحت نیستید، بهترین انتخاب است.

سایت Monster’s UK به طور معمول بین یک تا دو میلیون موقعیت شغلی در دسترس دارد. این سایت دارای لیست مشاغل در هر صنعت و در هر سطحی از کسب و کار، از مشاغل ابتدایی و معمولی گرفته تا موقعیت های اجرایی است. همچنین دارای مقالات و ویدیوهای زیادی با مشاوره شغلی است. دارای برنامه ای است که به شما امکان می‌دهد در حال حرکت به جستجوی شغل بپردازید.

این سایت مانند یک موتور جستجو عمل می‌کند، بنابراین راه اندازی آن آسان است. می‌توانید هشدارهای شغلی را تنظیم کنید، CV خود را از رایانه، Dropbox، Google Drive یاMicrosoft OneDrive آپلود کنید. شما همچنین می‌توانید نمایه خود را پنهان کنید، بنابراین کارفرمای فعلی شما نمی‌بیند که شما به دنبال کار هستید یا خیر. اگر کارفرما آن گزینه را فعال کرده باشد، می‌توانید در سایت درخواست دهید، در غیر این صورت، به یک وبسایت استخدام شخص ثالث هدایت خواهید شد.

کمی که در سایت بچرخید متوجه می‌شوید کهMonster کمی ابتدایی است. در مقایسه با سایت های بزرگ، گزینه های کمتری برای فیلتر کردن دریافت می‌کنید، بنابراین محدود کردن نتایج جستجوی شما دشوارتر است. فهرست های شغلی در مقایسه با سایر سایت ها اطلاعات زیادی ندارند. شما فقط می‌توانید جزئیات اولیه را به نمایه خود اضافه کنید.

Monster ممکن است طیف وسیعی از ویژگی ها را نداشته باشد، اما نرم، ساده و دارای پایگاه داده عظیمی از فهرست های شغلی است. بنابراین باید همچنان در لیست جستجوی شغل در بریتانیا جایگاهی کسب کند.

کدام سایت شغلی برای شما بهتر است؟

هنگامی که تصمیم می‌گیرید از کدام سایت شغلی استفاده کنید، ابتدا در نظر بگیرید که آیا آنها چیزی را که به دنبال آن هستید پوشش می‌دهند یا خیر. اگرچه وبسایت های ملی وجود دارند، اما وبسایت های محلی نیز وجود دارند که ممکن است به شما خدمات بهتری ارائه دهند. علاوه بر وبسایت های شغلی عمومی، وبسایت های ویژه تری نیز مانند برنامه نویسی در دسترس هستند، بنابراین توجه داشته باشید که سایت های تخصصی ممکن است برای شما مفیدتر از وبسایت های شغلی عمومی باشند و از آنها غافل نشوید.

چگونه بهترین سایت های کاریابی را آزمایش کردیم؟

برای آزمایش بهترین سایت های شغلی، ابتدا یک حساب کاربری در سایت شغلی مربوطه راه اندازی کردیم، سپس این سرویس را آزمایش کردیم تا ببینیم چقدر می‌توان از آن برای یافتن طیف وسیعی از مشاغل مختلف، چه در سطح ملی و چه محلی استفاده کرد. هدف فقط این نبود که کدام یک بیشترین کمبود را دارد، بلکه این بود که کدام یک از آنها بیشتر مرتبط است. ما همچنین ابزارهای دیگری را که ممکن است مفید باشند، مانند سازندگان رزومه داخلی بررسی کردیم.

سخن پایانی در مورد وبسایت های شغلی انگلستان

بهترین سایت های کار در بریتانیا صدها هزار فرصت را برای هر کارجوی مشتاق فراهم می‌کنند. همچنین گزینه های فیلترینگ و جستجوی عالی دارند تا بتوانید با فهرست های مرتبط و دقیق تر مطابقت داشته باشید.

برخی از این سایت ها به کاربران اجازه می‌دهند به شبکه های اجتماعی بپیوندند که می‌تواند برای شبکه سازی و ایجاد ارتباط در محل کار جدید بسیار ارزشمند باشد. این باعث می‌شود در شغل جدید، کمتر از گذشته احساس تنهایی کند.

بعضی از سایت های شغلی دوره ها و مشاوره های شغلی، برخی دیگر آزمون هایی دارند. برخی دارای نظرات شرکت هستند، تا بتوانید قبل از ارسال درخواست، درباره کارفرمای احتمالی خود تحقیق کنید.

در مورد بهترین سایت های کاریابی در بریتانیا مطالبی را در بالا بررسی کردیم. اکنون شما جمع بندی ما را خوانده اید، فقط باید بهترین سایت را بارگیری کنید و جستجوی خود را شروع کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT