بهترین شغل در طبیعت برای کسب درآمد

29 بهترین شغل در طبیعت برای کسب درآمد

زمان مطالعه 11 دقیقه

آیا به دنبال بهترین مشاغل در طبیعت هستید؟ اگر واقعا از بودن در بیرون از خانه لذت می برید و به طبیعت اهمیت می دهید، ممکن است بخواهید شغلی در فضای باز پیدا کنید. مشاغل طبیعت به شما این امکان را می دهد که به جای اینکه در یک دفتر کار کنید، در خارج از خانه کار کنید و به شما اجازه می دهند بخشی از طبیعت باشید. چه در حال کمک به مردم برای ماهیگیری باشید، چه مطالعه… در این پست به معرفی بهترین شغل در طبیعت برای کسب درآمد می پردازیم.

نقد درآمد ارزی

بهترین شغل در طبیعت برای کسب درآمد

اگر واقعا از بودن در بیرون از خانه لذت می برید و به طبیعت اهمیت می دهید، ممکن است بخواهید شغلی در فضای باز پیدا کنید.
مشاغل طبیعت به شما این امکان را می دهد که به جای اینکه در یک دفتر کار کنید، در خارج از خانه کار کنید و به شما اجازه می دهند بخشی از طبیعت باشید.
چه در حال کمک به مردم برای ماهیگیری باشید، چه به عنوان یک دانشمند حیات وحش در مورد حیوانات مطالعه کنید، یا به عنوان یک مهندس راه های جدیدی برای کمک به محیط زیست ارائه دهید، مشاغل در طبیعت می توانند واقعاً رضایت بخش باشند و تفاوت بزرگی ایجاد کنند.

بهترین شغل در طبیعت برای کسب درآمد

بهترین شغل در طبیعت برای کسب درآمد

در زیر بهترین مشاغل در طبیعت آورده شده است.

1. پارکبان

اگر عاشق فضای باز و طبیعت هستید، پارکبان بودن می تواند رویای شما محقق شود.
یک پارکبان در مکان هایی مانند پارک های ملی کار می کند. آنها از جنگل ها، کوه ها و دریاچه ها مراقبت می کنند و روزهای خود را در فضای باز می گذرانند و به حیوانات کمک می کنند و طبیعت را برای بازدیدکنندگان زیبا نگه می دارند.
این شغل چیزی فراتر از یک پیاده روی در پارک است. شما ممکن است مردم را در تورها راهنمایی کنید، به سوالات پاسخ دهید و گاهی اوقات به یافتن کوهنوردان گمشده کمک کنید. شما باید چیزهای زیادی در مورد پارک بدانید و عمیقاً به طبیعت اهمیت دهید.
حقوق پارکبان از حدود 30000 دلار شروع می شود و می تواند بیشتر شود.

2. دانشمند حفاظت

اگر عاشق طبیعت هستید و می خواهید از آن محافظت کنید، به این فکر کنید که یک دانشمند حفاظت از طبیعت باشید. آنها در خارج از منزل کار می کنند، حیات وحش مطالعه می کنند و به سبز نگه داشتن سیاره کمک می کنند.
دانشمندان حفاظت از محیط زیست نقش بزرگی در مراقبت از دنیای ما ایفا می کنند و وظیفه آنها مطالعه گیاهان، حیوانات و زیستگاه ها برای درک نحوه کار همه آنها با هم است. سپس، آنها طرح هایی برای حفاظت از این منابع طبیعی ارائه می کنند.

3. عکاس طبیعت

یکی از پرطرفدارترین مشاغلی که شامل طبیعت و سفر می شود عکاس طبیعت است.
وقتی بزرگ شدم، تبدیل شدن به یک عکاس در فضای باز در واقع یکی از رویاهای من بود.
عکاسان طبیعت از فضای باز عکس می گیرند. می‌توانید برای مجلات (مانند «نشنال جئوگرافیک»)، وب‌سایت‌ها، گروه‌های حفاظت، یا حتی سایت‌های عکس سهام (مانند گتی ایماژ) کار کنید. برخی از عکاسان طبیعت برای کسب درآمد عکس های خود را می فروشند. شما ممکن است در جنگل های دور، کوه ها یا حتی پارک محلی خود کار کنید.
عکاسی از طبیعت یک زمینه رقابتی است، بنابراین برای متمایز شدن به عکس های منحصر به فرد با کیفیت بسیار بالا نیاز دارید. شما باید نحوه استفاده از لنزها و تجهیزات مختلف مانند سه پایه را بدانید. و، شما می خواهید تمرین زیادی برای گرفتن عکس از حیات وحش و صحنه های طبیعی داشته باشید.

4. زیست شناس دریایی

اگر عاشق اقیانوس و موجودات آن هستید، زیست شناس دریایی بودن ممکن است برای شما مناسب باشد.
زیست شناسان دریایی کارهای مهمی مانند مطالعه اشکال کوچک حیات در آب، مانند باکتری ها و گیاهان کوچک انجام می دهند. آنها همچنین بررسی می‌کنند که اقیانوس چگونه تغییر می‌کند و این ممکن است چه معنایی برای آینده سیاره ما داشته باشد.
وقتی در مدرسه هستید، مهم است که روی کلاس های علوم تمرکز کنید. وقتی به کالج رسیدید، این شانس را خواهید داشت که بیشتر در مورد زندگی دریایی بیاموزید. به علاوه، زیست‌شناس دریایی بودن می‌تواند هزینه خوبی داشته باشد. به طور متوسط، شما می توانید حدود 66350 دلار در سال یا بیشتر درآمد داشته باشید.

5. راهنمای Fly-fishing

اگر ایده کار در خارج از خانه را دوست دارید و به ماهیگیری علاقه دارید، در نظر بگیرید که یک راهنمای ماهیگیری باشید. آنها روز خود را در رودخانه می گذرانند و به دیگران در صید ماهی و لذت بردن از طبیعت کمک می کنند.
وظیفه اصلی راهنمای فلای ماهیگیری این است که به مردم یاد دهد چگونه ماهی پرواز کنند و/یا آنها را به مناطقی ببرند که بتوانند ماهی بگیرند.
مناطق پرطرفدار فلای فیشینگ در سرتاسر جهان به طور مداوم به راهنمای پرواز ماهیگیری نیاز دارند. بنابراین، ممکن است بتوانید مشاغل راهنمایی را در مکان های شگفت انگیزی مانند آلاسکا، مونتانا و کلرادو پیدا کنید.

6. زیست شناس حیات وحش

بهترین شغل در طبیعت برای کسب درآمد

بهترین شغل در طبیعت برای کسب درآمد

زیست شناسان حیات وحش حیوانات و نحوه تعامل آنها با محیط خود را مطالعه می کنند. آنها همچنین ممکن است تعداد حیوانات را ردیابی کنند تا ببینند تعداد آنها چقدر است، گزارش هایی در مورد یافته های حیات وحش بنویسند، و به اطمینان از ایمن بودن حیوانات در هنگام ساخت ساختمان ها یا جاده های جدید کمک کنند.
آنها بیرون در جنگل ها یا پارک ها یا در داخل آزمایشگاه کار می کنند.

7. مهندس محیط زیست : بهترین شغل در طبیعت برای کسب درآمد

مهندسان محیط زیست از علوم و ریاضیات استفاده می کنند تا دریابند که چگونه با آلودگی و سایر مشکلات (مانند تغییرات آب و هوا) که به طبیعت آسیب می زند، مقابله کنند.
آنها خلاق هستند و از ابزارها و فن آوری استفاده می کنند تا راه حل هایی ارائه دهند که مطمئن شوند آبی که می نوشیم تمیز است، هوایی که تنفس می کنیم تازه است و مکان هایی که گیاهان و حیوانات در آن زندگی می کنند ایمن هستند.
8. معمار منظر

معماران منظر، پارک ها، باغ ها و فضاهای بیرونی را طراحی و ایجاد می کنند که شهرها و شهرها را به مکان های زیباتری برای زندگی و بازدید تبدیل می کند.
معماران منظر معمولاً برای شروع این حرفه به مدرک معماری منظر نیاز دارند.
به طور متوسط، معماران منظر حدود 50000 دلار در سال درآمد دارند، اما آنها می توانند بیش از 100000 دلار در سال درآمد کسب کنند.

9. زمین شناس

زمین شناسان زمین را مطالعه می کنند و تاریخ آن را درک می کنند. این شغل می‌تواند شما را به مکان‌های مختلف، از اکتشافات در اعماق دریا گرفته تا کوه‌نوردی‌های بلند ببرد.
کار یک زمین شناس شامل بررسی سنگ ها، فسیل ها و سایر مواد طبیعی برای یادگیری در مورد گذشته و شیمی سیاره است، زیرا این به پیش بینی تغییرات آینده و یافتن منابعی مانند نفت و مواد معدنی کمک می کند.
برای تبدیل شدن به یک زمین شناس، معمولاً به مدرک لیسانس در زمین شناسی یا علوم محیطی نیاز دارید. برخی از زمین شناسان دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند که می تواند منجر به فرصت های شغلی بیشتر و دستمزد بالاتر شود.

10. دانشمند محیط زیست

دانشمندان محیط زیست روز خود را صرف یافتن چگونگی رفع مشکلات زیست محیطی می کنند، مانند آزمایش هوا و آب برای اطمینان از تمیز بودن آن، یا ارائه طرح هایی برای محافظت از حیوانات و خانه هایشان.

11. هیدرولوژیست

هیدرولوژیست ها درباره چگونگی حرکت آب در سراسر و زیر زمین تحقیق می کنند و حتی سیل را پیش بینی می کنند.
برای تبدیل شدن به یک هیدرولوژیست، معمولاً برای شروع به مدرکی در زمینه ای مانند علوم محیطی نیاز دارید. بر اساس اداره آمار کار ایالات متحده، هیدرولوژیست ها سالانه حدود 85000 دلار درآمد دارند.

12. آتش نشان Wildland

آتش نشانان وحشی با آتش در مکان هایی مانند جنگل ها، علفزارها و پارک ها مبارزه می کنند. آنها درختان، حیوانات و حتی خانه های مردم را نجات می دهند.
آتش نشانان یک شغل چالش برانگیز و در عین حال مهم دارند. هر روز چیز متفاوتی به ارمغان می آورد. گاهی اوقات، آنها از ابزارهایی برای قطع درختان و جلوگیری از گسترش آتش استفاده می کنند. در مواقع دیگر، آنها ممکن است با هلیکوپترها برای رسیدن به آتش در مکان های دشوار کار کنند.
این روزها آتش سوزی های جنگلی بیشتر و بیشتر می شود، بنابراین نیاز شدیدی به آتش نشانان وجود دارد. با این حال، این یک کار بسیار دشوار است، جایی که باید از سلامت جسمانی خوبی برخوردار باشید.

13. جنگلبان

جنگلبانان با درختان کار می کنند و به حفظ سلامت و زیبایی جنگل ها کمک می کنند.
جنگل بانان از جنگل های دولتی و خصوصی مراقبت می کنند تا به نفع اقتصاد، تفریح و حفاظت باشند. آنها نوع، مقدار و مکان درختان را پیگیری می کنند و ارزش آنها را مشخص می کنند. آنها برای خرید درختان مذاکره می کنند و برای به دست آوردن آنها قرارداد می بندند.
آنها همچنین تصمیم می گیرند که چگونه از خانه های حیات وحش، رودخانه ها، کیفیت آب و خاک محافظت کنند و از قوانین زیست محیطی پیروی کنند. آنها برای کاشت درختان جدید برنامه ریزی می کنند، از درختان مراقبت می کنند تا مطمئن شوند که خوب رشد می کنند و تصمیم می گیرند که چه زمانی بهتر است آنها را قطع کنند.

14. گیاه شناس

گیاه شناسان که به عنوان دانشمندان گیاه شناس نیز شناخته می شوند، جنبه های مختلف گیاهان و محصولات را برای بهبود رشد و سلامت آنها مطالعه می کنند. آنها در مورد پرورش، چگونگی رشد گیاهان، چگونگی تولید بیشتر آنها و نحوه مدیریت آنها تحقیق می کنند.
آنها همچنین به خاک نگاه می کنند تا ترکیب شیمیایی، فیزیکی و بیولوژیکی آن و چگونگی تأثیر آن بر رشد گیاه را درک کنند. برخی از گیاه شناسان خاک ها را طبقه بندی و نقشه برداری می کنند و بررسی می کنند که چگونه روش های مختلف کشاورزی بر سلامت خاک و محصول تأثیر می گذارد.
گیاه شناسان می توانند برای یک سازمان دولتی، حفاظت از طبیعت، غیرانتفاعی و غیره کار کنند.

15. تکنسین توربین بادی

تکنسین‌های توربین‌های بادی روی فن‌های غول‌پیکری که در مزارع یا تپه‌ها می‌بینید کار می‌کنند (مطمئنم که قبلاً اینها را دیده‌اید؛ آنها عظیم هستند!). وظیفه آنها این است که مطمئن شوند که در وضعیت خوبی هستند تا باد را به برق برای خانه ها و مشاغل مردم تبدیل کنند.
انتظار می رود تعداد مشاغل برای تکنسین های توربین بادی از سال 2022 تا 2032 به میزان 45 درصد افزایش یابد که بسیار سریعتر از میانگین همه مشاغل است.

16. متخصص انرژی خورشیدی

متخصصان انرژی خورشیدی با فناوری خورشیدی کار می کنند تا از نیروی خورشید برق تولید کنند.
متخصصان انرژی خورشیدی اطلاعات زیادی در مورد نحوه عملکرد پنل های خورشیدی دارند و به برنامه ریزی پروژه های بزرگ انرژی خورشیدی، انتخاب تجهیزات مناسب و یافتن بهترین مکان برای نصب پنل های خورشیدی کمک می کنند.
آنها ممکن است تنظیمات پنل خورشیدی را به صاحبان خانه و مشاغل بفروشند، یا حتی سعی کنند کل جامعه را به انرژی خورشیدی تبدیل کنند.

17. درختکار

درختکاران از درختان مراقبت می کنند تا به آنها کمک کنند زندگی طولانی و سالم داشته باشند.
درختکاران از درختان بالا می روند، از ابزارهای برقی استفاده می کنند و از رشد خوب درختان مطمئن می شوند. اگر درختی مریض باشد، آنها متوجه می شوند که چه چیزی اشتباه است و چگونه آن را تعمیر کنند.

18. کشاورز ارگانیک

اگر عاشق کار در بیرون هستید و به این فکر می کنید که غذا از کجا می آید، به فکر تبدیل شدن به یک کشاورز ارگانیک باشید. به عنوان یک کشاورز ارگانیک، می توانید غذا را بدون استفاده از مواد شیمیایی پرورش دهید.
19. مشاور کمپ

اگر از گذراندن وقت در فضای باز لذت می برید و عاشق طبیعت هستید، مشاور کمپ ممکن است یکی از بهترین شغل های تابستانی برای شما باشد. این نیز یکی از مشاغل ابتدایی ساده در طبیعت برای شروع است.
روزهای یک مشاور کمپ می تواند با فعالیت های سرگرم کننده مانند پیاده روی، شنا و کاردستی پر شود.

20. جانورشناس

اگر به دنبال شغل در طبیعت و حیوانات هستید، ممکن است یک جانورشناس انتخاب برتر باشد.
من می دانم که برای بسیاری از بچه ها مانند خودم، جانورشناس شدن و کار در باغ وحش شغلی در طبیعت بود که من واقعاً می خواستم.
جانورشناسان حیوانات و حیات وحش را مطالعه می کنند تا بفهمند از کجا آمده اند، چگونه رفتار می کنند، بیماری ها، ژنتیک و عملکرد زندگی آنها. برخی بر روی تحقیق و مدیریت حیات وحش تمرکز می کنند. آنها داده های موجودات زنده را جمع آوری و تجزیه و تحلیل می کنند تا ببینند چگونه زیستگاه های زمین و آب تحت تأثیر استفاده انسان قرار می گیرند.
ممکن است در باغ وحش، اداره، آزمایشگاه یا سازمان های دولتی کار کنید.

21. محقق میدانی

یک محقق میدانی محیط را بررسی و مطالعه می کند.
وظیفه اصلی آنها یادگیری گیاهان، حیوانات و مکان هایی است که در آنها زندگی می کنند. آنها در حین کار میدانی خود یادداشت برداری می کنند، عکس می گیرند و گاهی نمونه هایی را جمع آوری می کنند. آنها همچنین ممکن است از ابزارهایی برای اندازه گیری مواردی مانند دما و کیفیت آب استفاده کنند.

22. نقشه بردار

نقشه برداران در خارج از منزل مشغول به کار می شوند و نقش مهمی در پروژه های ساخت و ساز و نقشه برداری دارند. آنها از ابزارهایی مانند GPS، لیزر و ربات ها برای اندازه گیری دقیق زمین استفاده می کنند.
کار اصلی آنها این است که بفهمند خطوط املاک کجا هستند و به ایجاد نقشه هایی کمک کنند که سازندگان و معماران از آن استفاده می کنند تا مطمئن شوند همه چیز متناسب است و در مکان مناسب است.
اخیراً با شخصی آشنا شدم که گفت تمام زندگی خود نقشه‌بردار بوده و به تازگی بازنشسته شده است. آنها در مورد همه جاهایی که به آنها سفر کرده بودند صحبت می کردند، و به نظر می رسید که یک حرفه طبیعت گردی عالی باشد.

23. راهنمای ماجراجویی

به عنوان یک راهنما، ممکن است سفرهایی را در انواع مختلف ماجراجویی انجام دهید. شما می توانید در سفرهای پیاده روی، سفرهای کمپینگ، دره نوردی، صخره نوردی، رفتینگ و غیره تخصص داشته باشید.
شما ممکن است برای یک شرکت راهنمای محلی کار کنید، یا ممکن است شرکت راهنمای خود را باز کنید.
این می تواند یک راه عالی برای حضور در طبیعت، تفریح و ملاقات با افراد جدید باشد، همه اینها در عین حال درآمدزایی است.

24. راهنمای تور : بهترین شغل در طبیعت برای کسب درآمد

اگر عاشق طبیعت هستید و از نشان دادن زیبایی های فضای باز به دیگران لذت می برید، تبدیل شدن به یک راهنمای تور می تواند شغل مناسبی برای شما باشد. به عنوان یک راهنمای تور، می توانید تورها را هدایت کنید و دانش خود را در مورد منطقه خود با بازدیدکنندگان از سراسر جهان به اشتراک بگذارید.

25. مربی اسکی

مربیان اسکی با آموزش اسکی به مردم برای گذراندن روزهای خود در پیست ها دستمزد دریافت می کنند. و لازم نیست برای شروع این کار یک اسکی باز حرفه ای باشید – این چیزی است که می توانید با آموزش در حین کار آموزش ببینید.

26. مربی در فضای باز

یک مربی در فضای باز کسی است که به مردم نشان می دهد چگونه با خیال راحت و مسئولانه از فضای باز لذت ببرند.
مربیان فضای باز می توانند در مکان های مختلف مانند جنگل ها، پارک ها و حتی مناطق دور افتاده کار کنند. دفتر آنها ممکن است مسیری در کوهستان یا اردوگاهی در نزدیکی یک دریاچه زیبا باشد.

27. مسئول بهداشت محیط

وظیفه اصلی یک افسر بهداشت محیط این است که مطمئن شود مکان هایی که افراد در آن کار می کنند ایمن هستند و به محیط زیست آسیب نمی رسانند.
آنها مکان های مختلف، از دفاتر گرفته تا کارخانه ها را بررسی می کنند و به دنبال هر چیزی می گردند که ممکن است خطرناک باشد.

28. مدیر حیات وحش

یک مدیر حیات وحش از حیوانات مراقبت می کند و از داشتن مکانی امن برای زندگی مطمئن می شود.
کار آنها شامل مراقبت از خانه های حیوانات به نام زیستگاه و ردیابی حیوانات و اطمینان از سلامت آنها است.
آنها در بسیاری از مکان‌های مختلف مانند پارک‌ها، جنگل‌ها یا حتی مناطق حفاظت شده حیات وحش کار می‌کنند.

29. مدافع بهداشت عمومی

یک حامی بهداشت عمومی اطمینان حاصل می کند که همه افراد دارای محیطی سالم برای زندگی هستند. آنها با انواع افراد کار می کنند تا به محافظت از مکان هایی که دوست دارند، مانند پارک ها و رودخانه ها، از آلودگی و سایر آسیب ها کمک کنند.
برای مثال، آنها ممکن است با رهبران جامعه همکاری کنند تا بهترین راه‌ها را برای تمیز نگه داشتن هوا و آب بیابند، اطلاعات مهم بهداشتی را با مردم به اشتراک بگذارند، و به وضع قوانینی کمک کنند که از طبیعت محافظت کند.
این نوع مشاغل را معمولاً می توان در سازمان های غیرانتفاعی یا در بخش خصوصی، مانند حفاظت از محیط زیست یا در بخش خصوصی حفاظت، برای حل مسائل زیست محیطی یافت.

سوالات متداول
در زیر به سوالات رایج در مورد چگونگی پیدا کردن بهترین مشاغل در طبیعت پاسخ داده شده است.

کدام شغل برای دوستداران طبیعت بهتر است؟
برای دوستداران طبیعت، پارکبان بودن شغل رویایی است. آنها می توانند روزهای خود را در فضای باز بگذرانند، زیبایی پارک های طبیعی را حفظ کنند و به بازدیدکنندگان در مورد حفاظت از این مناطق ارزشمند آموزش دهند. بسیاری از مشاغل شگفت‌انگیز دیگر نیز در طبیعت وجود دارد، مانند تبدیل شدن به یک عکاس طبیعت، یک زیست‌شناس دریایی، یک راهنما یا یک زمین‌شناس.

پردرآمدترین شغل در طبیعت چیست؟
اگر بتوانید کسب و کار خود را در زمینه طبیعت راه اندازی کنید، این ممکن است بهترین راه برای کسب بیشترین درآمد در طبیعت باشد، مانند راه اندازی یک کسب و کار عکاسی از طبیعت یا یک شرکت راهنمای خارج از منزل. اگر به دنبال پردرآمدترین شغل در طبیعت هستید، دانشمند شدن ممکن است بهترین راه برای کسب بیشترین درآمد باشد.

بهترین مشاغل در طبیعت بدون مدرک کدامند؟
برای بدست آوردن شغل طبیعت، نیازی به دانشمند بودن ندارید. بهترین مشاغل در طبیعت بدون مدرک ممکن است شامل عکاس طبیعت، راهنمای فضای باز، نقشه بردار و مربی اسکی باشد.

آیا مشاغلی با تمرکز بر حیوانات و طبیعت وجود دارد؟
بله، مشاغلی وجود دارد که به شما امکان می دهد هم با حیوانات و هم با طبیعت کار کنید، مانند متخصصان توانبخشی حیات وحش که از حیوانات آسیب دیده مراقبت می کنند یا مربیان محیط زیست که در مورد حفاظت از حیات وحش آموزش می دهند.

کدام شغل حیات وحش بیشترین درآمد را دارد؟
مشاغلی مانند زیست شناس حیات وحش و جانورشناس معمولاً بیشترین درآمد را در بخش حیات وحش دارند. حقوق می تواند به تجربه و موقعیت مکانی بستگی داشته باشد، اما میانگین حقوق سالانه معمولاً حدود 60000 دلار به بالا است.

چه مشاغلی شامل طبیعت و سفر می شود؟
اگر به سفر و کار در طبیعت علاقه مند هستید، ممکن است بخواهید یک زیست شناس میدانی یا راهنمای اکوتوریسم شوید. این مشاغل نیاز به سفر به زیستگاه های طبیعی مختلف دارند و امکان کار عملی با محیط را فراهم می کنند. گزینه دیگر این است که عکاس طبیعت شوید و برای عکس گرفتن به سفر بروید.

makingsenseofcents

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT