تحصیل در آمریکا

بهترین شهرهای آمریکا جهت تحصیل

زمان مطالعه 3 دقیقه

با وجود اینکه مهاجرت به آمریکا خصوصا در شرایط کنونی بسیار مشکل شده است، اما هنوز هم بسیاری از افراد شانس خود را با روش مهاجرت از طریق ویزای تحصیلی امتحان می کنند. اما با توجه به تفاوت ارزشی که میان دلار و ریال وجود دارد، آیا می توان از پس هزینه های تحصیل در آمریکا و یا حتی زندگی در ایالت های مختلف آن برآمد؟! در این مقاله همراه ما باشید تا با بهترین شهرهای دانشجویی آمریکا آشنا شوید.

تحصیل در آمریکا

آمریکا یکی از کشورهای خارجی است که بسیاری از دانشگاه های برتر در سطح جهان را با رتبه زیر ۱۰۰ در خود جای داده است. همین مسئله باعث شده است که بسیاری از افرادی که قصد ادامه تحصیل در کشورهای خارجی را دارند، امریکا را به عنوان یکی از اولین گزینه های مهاجرتی خود قرار دهند. هرچند که هزینه های مهاجرت به آمریکا و زندگی در این کشور زیادتر از کشورهای اروپایی است، اما هنوز هم این کشور جهان اول برای بسیاری از افراد نهایت آمال و آرزوهایشان در نظر گرفته می شود.

معرفی بهترین شهرهای دانشجویی آمریکا

سن دیگو (San Diego)

این شهر را نه تنها می توان در لیست بهترین شهرهای دانشجویی آمریکا بلکه جهان در نظر گرفت! چرا که علاوه بر این که میزبان بهترین دانشگاه های امریکا است، سطح بالایی از کیفیت زندگی را در اختیار شهروندان خود قرار می دهد. پس اگر می خواهید علاوه بر تحصیل، کمی هم تفریح داشته باشید، بهتر است این شهر ساحلی را انتخاب نمایید.

پیتسبورگ (Pittsburgh)

این شهر که در شمال شرق ایالت پنسیلوانیا قرار داده شده است، دانشگاه Carnegie Mellon را که دارای رتبه جهانی ۲۷ است، در خود جای داده است. جالب است بدانید که به دلیل بالا بودن کیفیت سطح زندگی در این شهر، چیزی حدود ۲۳ درصد از دانشجویان بین المللی در این شهر زندگی می کنند.

آتلانتا (Atlanta)

بر اساس رتبه بندی هایی که اخیرا در رابطه با بهترین شهرهای دانشجویی آمریکا انجام شده است، این شهر توانسته رتبه ۶۲ جهانی را به خود اختصاص دهد. پس اگر به هنر ، موسیقی، تاریخ، فرهنگ و … علاقه دارید، این شهر بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

واشنگتن (Washington DC)

واشنگتن را می توان علاوه بر این که پایتخت امریکا است را به عنوان یکی از مهمترین شهرهای امریکا در نظر گرفت. چرا که در رتبه بندی های انجام شده از لحاظ شاخص کیفیت زندگی، این شهر توانسته است که رتبه ۶۰ جهانی را به خود اختصاص دهد. این شهر به عنوان یکی از شهرهای تاریخی امریکا در نظر گرفته می شود که دانشگاه های College Park و Maryland نیز در آن قرار دارند.

فیلادلفیا (Philadelphia)

این شهر نیز با رتبه ۵۸ جهانی در لیست بهترین شهرهای دانشجویی آمریکا در نظر گرفته می شود. پس اگر قصد مهاجرت به آمریکا را دارید و قصد دارید در یکی از بهترین دانشگاه های جهان تحصیل کنید، بهتر است که دانشگاه Pennsylvania با رتبه ۱۹ جهانی را در این شهر انتخاب نمایید.

تحصیل در آمریکا
تحصیل در آمریکا

شیکاگو (Chicago)

یکی از مهمترین نکات مثبتی که در رابطه با این شهر وجود دارد این است که ۱۰ دانشگاه برتر در جهان مانند Chicago را در خود جای داده است.

سانفرانسیسکو (San Francisco)

اگر قصد مهاجرت به آمریکا را دارید، San Francisco می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد، چرا که ۴ مورد از بهترین دانشگاه ها مانند Stanford را در خود جای داده است. اگر به جدیدترین مسائل در حوزه تکنولوژی و فناوری علاقه دارید، حتما این شهر را در لیست خود قرار دهید.

لس آنجلس (Los Angeles)

لس آنجلس یکی از بهترین شهرهای دانشجویی آمریکا است خصوصا برای افرادی که به مسائل مربوط به حوزه صنعت علاقه زیادی دارند. جالب است بدانید که این شهر به دلیل رشد و فعالیتی که در زمینه های مختلف داشته است، به عنوان “پایتخت خلاق جهان” نیز شناخته می شود!

نیویورک (New York)

اگر می خواهید بعد از پایان دوره تحصیلی تان در آمریکا اقامت داشته باشید، بهترین انتخاب نیویورک خواهد بود. از دید دانشجویانی که در این شهر زندگی کرده اید، New York را می توان با رتبه ۱۱ در لیست بهترین شهرهای دانشجویی آمریکا قرار داد.

خدمات اول پرداخت

اول پرداخت ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین ویژه دانشجویان، برنامه نویسان، فریلنسرها و سایر کاربران ایرانی است که شامل:

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، پرداخت هزینه هاست، شارژ حساب وب مانی،فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

 

امتیاز 5/5 - از 6 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT