بهترین ماینر لایت کوین

بهترین ماینر لایت کوین برای ماین کردن LTC

زمان مطالعه 6 دقیقه

کسب درآمد از ماین کردن بیت کوین یا اتریوم کار دشواری است، اما آیا می توان لایت کوین را در خانه ماین کرد؟ در این مقاله به معرفی بهترین ماینر لایت کوین می پردازیم.

بهترین ماینر لایت کوین

ماین کردن لایت کوین (LTC) یک راه عالی برای استفاده از کامپیوتر خود برای کسب درآمد است. این ارز دیجیتال یکی از ساده ترین ارزهای دیجیتال برای ماین کردن در خانه است. همچنین نسبت به بسیاری از آلتکوین های دیگر نوسانات کمتری دارد.

تقریباً هر کسی می تواند اقدام به ماین کردن کریپتوکارنسی ها کند. برای ماین کردن لایت کوین به سخت افزار ماینینگ و نرم افزار مورد نیاز لایت کوین نیاز دارید. این مقاله به بررسی بهترین نرم افزارها و سخت افزارها برای ماین کردن لایت کوین می پردازد.

بهترین سخت افزار ماینینگ LTC

برای ماینینگ سودآور لایت کوین، به تجهیزات سخت افزاری نیاز دارید: یک ماینر ASIC. و علاوه بر این برای ماین کردن LTC به کامپیوتری نیاز دارید که بتواند با آن سخت افزار و نرم افزار مناسب کار کند. لایت کوین، مانند اتریوم و بیت کوین، دیگر با استفاده از یک CPU ساده ماین نمی شود. ماینرهای ASIC قدرت هش بالاتری دارند، نصب آسانی دارند و بهترین سخت افزار ماینینگ LTC محسوب می شوند. در ادامه بهترین ماینرهای ASIC لایت کوین آورده شده است.

سری های Antminer

Antminer ها سخت افزار قدرتمندی هستند که در درجه اول برای ماین کردن کریپتوکارنسی ساخته شده اند. برای مثال Antminer L3++ یکی از محبوب ترین و مقرون به صرفه ترین ASIC ها است.

تجهیزات ماینینگ الگوریتم Scrypt می توانند لایت کوین را با نرخ هش 580 مگاهرتز بر ثانیه با مصرف برق 942 وات ماین کنند. توجه داشته باشید که اگر به سخت افزار قدرتمند دسترسی ندارید، همیشه می توانید با ماینینگ ابری LTC را ماین کنید. 

راه اندازی این دستگاه با اندازه کوچک آسان است و آن را به انتخابی ایده آل برای ماین کردن LTC در خانه تبدیل می کند. یک ماینر جدید حدود 1550 دلار قیمت دارد، اگرچه می توانید Antminer های دست دوم یا بازسازی شده را با قیمت های نسبتا پایین تری خریداری کنید. با این حال، ASIC های قدیمی تر، با کاهش قابلیت های پردازش، مصرف انرژی بیشتری دارند و باعث می شوند کسب سود سخت تر شود.

ماینر FutureBit Apollo LTC Pod

LTC Pod یک ماینر مستقل است که برای کار کردن به یک کامپیوتر نیاز ندارد. ماینر Scrypt برای کاربر خانگی طراحی شده است. دارای یک هیت سینک آلومینیومی سفارشی با پتک کاری سرد است که برای کاربرد های خنک کنندگی بی نظیر است. همچنین دارای سرعت فن کم است و یکی از ساکت ترین ماینرهای ASIC است. به علاوه، گرمای زیادی مانند ASIC سنتی تولید نمی کند.

این ماینر تا 135 مگا ساعت در ثانیه با مصرف برق تا 200 وات، عملکرد Scrypt را بالا می برد. این باعث می شود در مناطقی که برق گران است انتخاب خوبی باشد.

نسخه استاندارد LTC Pod با جدیدترین Batch 3 که از Full Litecoin Node پشتیبانی می کند، حدود 375 دلار قیمت دارد. علاوه بر این، این ماینر قابل ارتقا است و می توان با ارتقاء بُرد مجددا از آن استفاده کرد.

بهترین نرم افزار ماینینگ لایت کوین

بعد از تهیه سخت افزار ماینینگ مناسب، مرحله بعدی نرم افزار ماینینگ لایت کوین است. به خاطر داشته باشید که اگر با استفاده از ماینر ASIC ماینینگ می کنید، سخت افزار شما احتمالاً با نرم افزار ماینینگ از پیش نصب شده عرضه می شود.

برنامه های ماینینگ زیادی وجود دارد که به شما در زمینه ماین کردن موثر LTC کمک می کنند، و برخی از آنها دارای ویژگی های منحصر به فردی مانند کیف پول های کریپتوکارنسی اختصاصی هستند. در اینجا سه ​​مورد از محبوب ترین گزینه ها آورده شده است.

ماینر Cgminer 

بهترین ماینر لایت کوین

بهترین ماینر لایت کوین

Cgminer یک نرم افزار رایگان برای ماین کردن لایت کوین است و بهترین ماینر لایت کوین موجود است. این نرم افزار محبوب با سیستم عامل های مختلفی از جمله لینوکس، ویندوز و macOS سازگار است.

این برنامه منبع باز است و بررسی کدهای نرم افزار را برای ماینرها آسان می کند. از ویژگی های آن می توان به قابلیت های رابط کاربری از راه دور، اورکلاک و نظارت اشاره کرد.

ماینر ASIC، GPU و FPGA بسیار قابل تنظیم است و از طریق یک رابط کاربری خط فرمان کار می کند. این نرم افزار دارای دستورات صفحه کلید ساده برای تغییر تنظیمات، مانند تشخیص سخت افزار جدید، فعال کردن حالت verbose (حالتی که تمامی دستوراتی که در حال اجرا شدن هستند، به نمایش در می آیند.) و کنترل سرعت فن است. همچنین دارای منویی برای شناسایی بلاک های جدید به همراه یک پایگاه داده کوچک برای سناریوهای Longpoll ناموفق است.

Download: Cgminer for Windows, Mac, and Linux

ماینر MultiMiner

بهترین ماینر لایت کوین

بهترین ماینر لایت کوین

MultiMiner یک نرم افزار ساده برای ماین کردن LTC با یک رابط گرافیکی واضح و شفاف است. دانلود و استفاده از این برنامه رایگان است. راه اندازی این نرم افزار بسیار آسان است، و با لینوکس و macOS سازگار است و برای ویندوز بسیار مطلوب و ایده آل است. علاوه بر این، این برنامه دارای راهنمای عالی Getting Started است که به شما در فرآیند راه اندازی تجهیزات و شروع ماینینگ کمک می کند.

پس از راه اندازی، نرم افزار به طور خودکار دستگاه های ماینینگ را اسکن می کند و جزئیاتی مثل استخر مورد استفاده، میانگین قدرت هش و سودآوری را جدول بندی می کند. علاوه بر این، MultiMiner به شما این امکان را می دهد تا از راه دور به ریگ های ماینینگ (تجهیزاتی که برای ماین کردن ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار می گیرد.) خود دسترسی داشته باشید و بر آنها نظارت داشته باشید. با این نرم افزار می توانید ریگ های MultiMiner را در این شبکه پیکربندی، نظارت و کنترل کنید.

این نرم افزار ماینر به شما این امکان را می دهد که به راحتی ریگ های استخراج از جمله ASIC، GPUS و FPGA را تغییر دهید. علاوه بر این، به شما این امکان را می دهد تا استراتژی ماینینگ خود را انتخاب کنید و به طور خودکار کریپتوکارنسی با کمترین سختی ماینینگ یا سودآورترین را ماین می کند.

Download: MultiMiner for Windows, Mac, and Linux

ماینر EasyMiner

بهترین ماینر لایت کوین

بهترین ماینر لایت کوین

EasyMiner یکی دیگر از نرم افزارهای رایگان و منبع باز برای ماین کردن لایت کوین است. این برنامه کم حجم دارای یک رابط گرافیکی با کاربری آسان است که نمایشی آماری از عملیات شما ارائه می دهد.

این نرم افزار تجزیه و تحلیل و آمار لحظه ای نیز ارائه می دهد. می توانید پارامترهایی مانند نرخ هش، درآمد و کل سهام در ساعت گذشته را مشاهده کنید.

EasyMiner روی ماشین های x86، x86-64 بهترین عملکرد را دارد و از پروتکل های ماینینگ getwork و Stratum پشتیبانی می کند. اولین باری که این نرم افزار را اجرا می کنید، در حالت “MoneyMaker” قرار می گیرد و بلافاصله یک کیف پول لایت کوین ایجاد می کند و به شما این امکان را می دهد تا خیلی سریع ماینینگ را شروع کنید.

در عین حال که این برنامه با در نظر گرفتن کاربران GPU و CPU طراحی شده است، اما کریپتوها را با استفاده از سخت افزار پیشرفته تر نیز ماین می کند. که به شما این امکان را می دهد تا ماینرهای خود را برای ماینینگ انفرادی یا اتصال به استخرهای ماینینگ خارجی پیکربندی کنید. همچنین از امنیت درجه نظامی برای محافظت از کریپتوکارنسی شما استفاده می کند.

Download: EasyMiner for Windows 

یک ماینر لایت کوین بگیرید و همین امروز شروع به کسب درآمد کنید

ماین کردن لایت کوین می تواند یک راه بسیار خوب برای کسب درآمد باشد. هنگام انتخاب سخت افزار ماینینگ برای استفاده، آنالیز کامل هزینه و مزایا، یک راه عالی برای تعیین این است که آیا بهتر است این سخت افزار را بخرید یا بر روی ماینینگ ابری سرمایه گذاری کنید.

به عنوان مثال، قبل از شروع ماینینگ لایت کوین، باید هزینه های راه اندازی و به کار گیری ماشین ها را با خروجی ها هم تراز کنید، و فراموش نکنید که مصرف برق خود را نیز در نظر بگیرید. ماین کردن لایت کوین اگر راه اندازی مناسبی داشته باشید می تواند سودآورتر هم شود.

هنگام سازماندهی تنظیمات خود، هزینه برق و تهویه مناسب را در نظر بگیرید. اگر می خواهید لایت کوین داشته باشید، اما نمی خواهید به سراغ ماینینگ بروید، همیشه می توانید این ارز دیجیتال را با استفاده از برنامه های کریپتوکارنسی معامله کنید. و برای جمع آوری درآمدهای به دست آمده خود از ماینینگ، کافی است کیف پول لایت کوین شخصی خود را دانلود و راه اندازی کنید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT