تحلیل قیمت لایت کوین

تحلیل قیمت لایت کوین (LTC) | شکسته شدن رکورد قیمتی ۶ ماهه لایت کوین

زمان مطالعه 3 دقیقه

قیمت لایت کوین با افزایش قابل توجه در دو روز گذشته توانست رکورد 6 ماهه خود را بشکند. با این حال با توجه به الگوی معکوس نزولی کلاسیک در نمودار قیمت این رمز ارز امکان اصلاح وجود دارد. در این خبر به تحلیل قیمت لایت کوین (LTC) می پردازیم.

تحلیل قیمت لایت کوین 

لایت کوین (LTC) تقریباً 20 درصد افزایش روزانه را در 9 نوامبر (18 آبان) ثبت کرده است که بالاترین سطح برای LTC/USD از ماه مه 2021 بوده است.

چهاردهمین رمز ارز بزرگ از نظر مارکت کپ، در عرض سه روز کمی بیش از 25 درصد افزایش قیمت داشت به طوری که توانسته به سطوح  250 دلار دست پیدا کند. در همین حال، ارزش کل بازار ارزهای رمزپایه به نزدیک به 3 تریلیون دلار رسید که بالاترین سطح تاریخی آن است.

تحلیل قیمت لایت کوین (LTC)

تحلیل قیمت لایت کوین (LTC)

تاثیر بیت کوین بر افزایش قیمت لایت کوین

داده‌های بازار نشان می‌دهد که افزایش مداوم قیمت لایت‌کوین از حرکت‌های صعودی مشابه در قیمت ارزهای دیجیتال برتر الهام گرفته است.

به عنوان مثال، بیت کوین (BTC)، ارز دیجیتال پیشرو در جهان از نظر ارزش بازار، به رکورد جدیدی در روز سه شنبه به بالای 68500 دلار رسید. اتر (ETH) همچنین به بالاترین حد خود بالای 4840 دلار رسیده است.

تنها چند آلت کوین در 24 ساعت گذشته عملکرد بهتری در مقایسه با بیت کوین داشتند، که یکی از آنها لایت کوین است.

داده‌های ارائه‌شده توسط مساری اطلاعاتی مبنی بر افزایش مهاجرت سرمایه از بیت‌کوین به بازار لایت‌کوین منتشر کرده است.

چشم انداز تکنیکال جفت ارز بیت کوین/لایت کوین نیز حاکی از افزایش بیشتر در آینده است که بر اساس یک الگوی بازگشتی کلاسیک صعودی به نام Falling Wedge استنباط می شود.

الگوی تکنیکال Falling Wedge به صورت گسترده از بالا شروع می شوند اما با کاهش قیمت شروع به انقباض می کنند. زمانی که قیمت از خط روند بالایی Wedge بشکند، تایید صعودی به دست می‌آید. تحلیلگران معمولاً شکست را به عنوان سیگنالی برای افزایش به سمت هدف سود تفسیر می کنند که طول آن برابر با حداکثر ارتفاع Wedge است.

تحلیل قیمت لایت کوین (LTC)

تحلیل قیمت لایت کوین (LTC)

آخرین دستاوردهای لایت کوین باعث شکسته شدن قیمت آن از خط روند بالای Falling Wedge شد و چشم‌انداز صعودی بیشتر را برای تحلیلگران و معامله گران رقم زده است. با این شکست الگو، هدف سود حدود 0.006122 BTC خواهد بود.

از طرف دیگر، نمودار لایت کوین یک واگرایی نزولی بین افزایش قیمت و کاهش حجم آن در سه هفته گذشته را شناسایی کرد و تأکید کرد که حرکت شکست Falling Wedge ممکن است ضعیف‌تر شود.

یک الگوی Wedge نزولی در نمودار لایت کوین

قیمت لایت کوین، بر حسب دلار آمریکا، پس از رسیدن به 103 دلار در 20 ژوئیه، بیش از 150 درصد افزایش یافته است. اما حرکت صعودی عظیم این رمز ارز که آن را به نقره در مقایسه با طلای بیت کوین تشبیه می کنند، نیز باعث ایجاد چشم انداز معکوس نزولی شده است که نشان دهنده مکث برای صعود بیشتر و احتمال اصلاح قیمت است.

الگوی Dubbed Rising Wedge کاملاً برعکس Falling Wedge است. از پایین تر شروع می شود اما با افزایش قیمت شروع به انقباض می کند. زمانی که قیمت از خط روند پایین‌تر شکسته می‌شود و سپس سطوحی را در طول برابر با ارتفاع Wedge هدف قرار می‌دهد، تایید حرکت نزولی استنباط می‌شود.

تحلیل قیمت لایت کوین (LTC)

تحلیل قیمت لایت کوین (LTC)

بسته به سطحی که لایت کوین شکست منفی خود را از آنجا آغاز می کند، هدف Wedge ممکن است از جایی بین 117 تا 21 دلار تغییر کند.

خرید لایت کوین (LTC)

شکست قاطع بالای 250 دلار الگوی Dubbed Rising Wedge  را بی اعتبار می کند و LTC را در مسیر آزمایش 300 دلار به عنوان هدف قیمت بعدی خود قرار می دهد.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT