بیت کوین ۶۸ هزار دلاری

بیت کوین ۶۸ هزار دلاری | بالاترین صعود قیمت بیت کوین در ۴ سال اخیر

زمان مطالعه 2 دقیقه

در طول موج اخیر فشارهای خرید (فشار خرید زمانی رخ می دهد که اکثر تریدرها در حال خرید هستند، که نشان می دهد اکثریت فکر می کنند قیمت بازار افزایش خواهد یافت.) در بازار همواره در حال تحول، قیمت بیت کوین 68 هزار جهش کرد و از رکورد قبلی که در اواخر اکتبر ثبت شده بود، فراتر رفت. در این خبر به تحلیل بیت کوین ۶۸ هزار دلاری می پردازیم.

بیت کوین ۶۸ هزار دلاری

هفته آینده بزرگترین ارتقا برای بیت کوین در چهار سال اخیر انجام خواهد شد که Taproot نامیده می شود. که افزایش حریم خصوصی و کارایی، نتیجه این اتفاق خواهد بود و پتانسیلی برای قراردادهای هوشمند، که یکی از ویژگی های کلیدی بلاکچین است، را فعال می کند.

بیت کوین ۶۸ هزار دلاری

بیت کوین ۶۸ هزار دلاری

اگرچه ارتباط دادن حرکت های کوتاه مدت قیمت به هر رویداد خاص دشوار است اما برخی از تحلیلگران پیش بینی می کنند که بیت کوین و اتر هر دو در هفته های آینده به روند صعودی خود ادامه خواهند داد.

بازار کریپتو تنها در یک ماه نزدیک به 1 تریلیون دلار به ارزش خود افزوده است، زیرا بازارها از ابتدای اکتبر در حالت صعودی قرار داشته اند. دارایی های کریپتو در زمان انتشار از مرز 3 تریلیون دلار فراتر رفته بودند.

درصد عرضه بیت کوین که در سه ماه گذشته غیرفعال بوده است، به رکورد 85 درصدی خود رسیده است. این نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران در انتظار افزایش قیمت‌ها هستند و دست روی دست گذاشته اند و هیچ کاری نمی کنند. 

“The Week Onchain” در گزارش 8 نوامبر خود، ارائه‌دهنده آنالیزهای درون زنجیره‌ای Glassnode، نقطه رخ دادن این رویداد را اینگونه مشخص کرد: «سرمایه‌گذاران فقط سکه ‌های خود را خرج نمی‌کنند».

“دارندگان بلند مدت” کسانی هستند که به مدت 12 ماه هیچ بیت کوینی را جابجا نکرده‌اند و جزو برترین انباشته‌کنندگان سکه هستند – آدرس‌ها روزانه فقط 6500 بیت کوین جابه‌جا می‌کنند.

با توجه به سهم کم سابقه ی عرضه که در اختیار صرافی های متمرکز 12.9 درصدی است، به نظر نمی رسد روند انباشت کند شود. در عین حال، BTC های بیشتری در گاوصندوق های امن ذخیره می شوند.

علیرغم فعالیت کم، خروجی های بزرگ مبادلات و هزینه کردن های استراتژیک نسبتاً متوسط ​​توسط دارندگان با تجربه، بازار احتمالا هنوز در مرحله انباشت است.

منبع: اف ایکس 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT