سایت Domestika

معرفی سایت Domestika | پلتفرم یادگیری آنلاین برای افراد خلاق

زمان مطالعه 4 دقیقه

امروزه دوره های آنلاین بسیار خوبی برای یادگیری همه چیز از ریاضیات پایه گرفته تا برنامه نویسی پیچیده وجود دارد. اما کمتر پلتفرمی وجود دارد که دوره های خلاقانه ارائه دهد. سایت Domestika دوره‌های زیاد و با کیفیت بالا در زمینه های موضوعات خلاقانه مانند Adobe Illustrator، تکنیک‌های آبرنگ و حتی مکرومه بافی ارائه داده است.

معرفی سایت Domestika

Domestika یک پلتفرم یادگیری آنلاین برای افراد خلاق است که دوره های پولی نرم افزار، صنایع دستی، تصویرسازی و غیره را ارائه داده است. این پلتفرم اولین بار بیش از یک دهه پیش در اسپانیا شروع به فعالیت کرد، اما از آن زمان به بعد دفتر مرکزی خود را به سانفرانسیسکو منتقل کرد.

چیزی که این پلتفرم را منحصر به فرد می کند، تمرکز زیاد بر خلاقیت است. مطمئناً دوره های آموزشی در مورد پایتون و برنامه نویسی وب مانند دوره هایی که در Udemy یا Coursera وجود دارد در Domestika نیز موجود است، اما اکثر دوره ها در این پلتفرم در مورد موضوعات و کارهای خلاقانه است.

یکی دیگر از ویژگی های مهم این پلتفرم کیفیت فوق العاده بالای دوره ها است. همه دوره های Domestika به خوبی تولید شده و با کیفیت بالا هستند. هر دوره توسط یک متخصص در صنعت خود تدریس می شود و فیلمبرداری و تولید توسط متخصصان خود Domestika انجام می شود.

اکثر دوره‌های آموزشی در این پلتفرم به زبان اسپانیایی هستند، اما زیرنویس‌هایی به زبان‌های انگلیسی، پرتغالی و آلمانی دارند. این می‌تواند برای برخی افراد یک نقطه ضعف بزرگ باشد، اما از آنجایی که بسیاری از دوره‌های Domestika بیشتر با نشان دادن تا گفتن تدریس میشوند، می‌توانید به راحتی با زیرنویس‌ها کنار بیایید. بعلاوه، می توانید با هنرمندان جدیدی از سراسر جهان روبرو شوید. در سال 2021 دوره های انگلیسی بسیار زیادی در این پلتفرم تولید شدند.

سایت Domestika

سایت Domestika

دوره های به زبان انگلیسی در Domestika

از آنجایی که این شرکت در اسپانیا ایجاد شده است، اکثر دوره های Domestika به زبان اسپانیایی است. اما اخیراً شروع به انتشار دوره های بیشتری به زبان انگلیسی کرده است.

 شیوه کارت سایت Domestika

وقتی یک حساب رایگان Domestika ایجاد کردید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک دوره را جستجو کنید و آن را خریداری کنید و تا همیشه به آن دسترسی خواهید داشت. هیچ محدودیت زمانی یا تاریخ انقضا برای دوره ها وجود ندارد و پس از خرید دوره، نیازی به پرداخت هزینه اشتراک یا هزینه اضافی ندارید. این ویژگی باعث می شود Domestika برای افراد پرمشغله ای که در اوقات فراغت محدود خود به یک منبع خلاقانه نیاز دارند، انتخابی عالی باشد. Domestika اکنون با هر خرید دوره گواهینامه های پایان دوره را به شما ارائه میدهد. شما می توانید آنها را چاپ کنید یا از طریق یک لینک یا کد QR به اشتراک بگذارید. این دوره ها برای وب و سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس است. درس‌ها را می‌توان در پلتفرم‌های تلفن همراه برای مشاهده آفلاین بارگیری کرد، اما این ویژگی در پلتفرم‌های دسک‌تاپ در دسترس نیست.

هزینه دوره های Domestika 

هزینه دوره های Domestika معمولا بین 10 تا 40 دلار است، بعضی از دوره ها نیز تخفیف دارند. مدت زمان یک دوره می تواند از چند ساعت تا 10 ساعت یا بیشتر باشد. با اشتراک سالانه Domestika Pro می‌توانید 20٪ تخفیف اضافی برای خرید دوره ها دریافت کنید.

معمولاً در آخر دوره یک پروژه نهایی وجود دارد که شامل همه چیزهایی است که در طی دوره یاد گرفته اید. سپس می‌توانید این پروژه‌ها را با سایر دانش‌آموزان و نمونه کارها را با کارفرمایان به اشتراک بگذارید. به علاوه، گواهی پایان دوره با امضای مربی پس از اتمام دوره به شما داده میشود. ( گواهی نامه با خرید هر دوره همراه است)

Domestika Basic چیست؟

Domestika Basics یک برنامه جدید در این پلتفرم است که هر آنچه را که باید در مورد یک نرم افزار از ابتدا بدانید را به شما آموزش می دهد. برای گذراندن این دوره ها نیازی به دانش قبلی ندارید. در حال حاضر چندین دوره Domestika Basics وجود دارد، اگرچه اکثر آنها به زبان اسپانیایی با زیرنویس انگلیسی است.

این دوره ها شامل Photoshop، Final Cut Pro، Unity، Ableton Live، Procreate و موارد دیگر است. بهترین بخش در مورد Domestika Basics این است که تعدادی دوره جداگانه را با تخفیف ارائه میدهد.

سایت Domestika

سایت Domestika

دوره های Domestika Bundles

دوره‌های Domestika Bundles چندین دوره مشابه هم هستند و معمولاً 30٪ یا 40٪ تخفیف دارند. یعنی شما میتوانید سه دوره مرتبط در مورد تصویرسازی را با قیمت حدود 25 دلار انتخاب کنید. شما همچنین می توانید با انتخاب هر 3 (یا 6) دوره، بسته (Bundle) نرم افزاری خود را ایجاد کنید. این یک راه عالی برای یادگیری یک موضوع خاص است همچنین در هزینه ها نیز صرفه جویی میشود.

مدرسین دوره های Domestika 

دوره های Domestika توسط متخصصان تدریس می شود، اما توسط کارشناسان Domestika تولید می شود. این امر کیفیت و ارزش تولید هر دوره را بسیار بالا نگه می دارد. برای اینکه یک معلم بتواند دوره ای ایجاد کند، باید ایده خود را مطرح کرده و تایید شود. اگر ایده تایید شود، شرکت Domestika تمام هزینه های تولید را پوشش می دهد.

Domestika Pro 

Domestika Pro یک اشتراک سالانه با مزایای بسیار زیاد است و شامل دوره های رایگان ماهانه تا تخفیف های اضافی است. از لحظه ای که ثبت نام می کنید، 14 روز فرصت دارید تا در صورت تغییر نظر، درخواست بازپرداخت کنید.

ویژگی های Domestika Pro شامل :

  • 20٪ تخفیف برای کلیه دوره ها
  • دوره های آزاد: هر هفته به یک دوره 7 روزه دسترسی پیدا میکنید.
  • نشان حرفه ای: یک نشان حرفه ای کوچک در کنار تصویر نمایه شما نمایش داده می شود.
  • پیام‌رسانی نامحدود: Domestika همچنین یک پلتفرم رسانه اجتماعی برای افراد خلاق است، بنابراین پیام‌رسانی راهی عالی برای جستجوی شغل یا همکاری است.
  • پشتیبانی مستقیم: یک خط کمک مستقیم با کارکنان پشتیبانی برای سوالات یا عیب یابی در دسترس است.

Domestika Pro معمولاً 59 دلار در سال (یا 59 یورو در سال) هزینه دارد، اما پیشنهادات ویژه ای وجود دارد که این هزینه را به 19.90 دلار در سال (یا 19.90 یورو در سال) کاهش می دهد.

Domestika چه دوره هایی ارائه میدهد؟

Domestika دوره های بسیار متنوعی را ارائه میدهد. دوره های این پلتفرم شامل 9 دسته است:

  • تصویرسازی
  • عکاسی و فیلمبرداری
  • بازاریابی و کسب و کار
  • دیزاین و طراحی
  • 3D و انیمیشن
  • مهارت
  • معماری 
  • فناوری
  • خوشنویسی و تایپوگرافی

برای استفاده از خدمات سایت Domestika می توانید از خدمات ارزی مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT