بهترین مکان ها برای غذا خوردن در قطر

بهترین مکان ها برای غذا خوردن در قطر در طول جام جهانی 2022

زمان مطالعه 6 دقیقه

انتظار می رود امسال هواداران زیادی برای حضور در جام جهانی و تشویق تیم های مورد علاقه خود به قطر سفر کنند. هواداران همچنین می توانند به راحتی بلیط، هتل و تمام نیازهای سفر خود را از طریق بسته های سفر جام جهانی رزرو کنند. بهترین مکان ها برای غذا خوردن در قطر را در طول جام جهانی بشناسید.

شارژ حساب پی پال

خرید با ویزا کارت

قطر برخی از منحصربه‌فردترین و جذاب‌ترین رستوران‌ها را دارد تا با فرهنگ و غذاهای متمایز خود، سلیقه همه را مطابقت دهد.

اگر برای جام جهانی 2022 به قطر سفر می کنید و به این فکر می کنید که کجا غذا بخورید، این مکان های معروف را ببینید تا بهترین طعم های قطر را تجربه کنید.

بهترین مکان ها برای غذا خوردن در قطر: بازار ادویه در هتل W

سرآشپز Jean-Georges Vongerichten با طعم‌های ارزشمند منطقه با تغییری کاملاً مدرن، غذاخوری‌ها را به هیجان می‌آورد. این منو بهترین غذاهای خیابانی معتبر از سراسر منطقه را نشان می دهد. در اینجا می‌توانید برخی از بهترین سوشی‌ها و ساشیمی‌ها را امتحان کنید و به دنبال آن میگوی خوشمزه، ماهی تمپورا و سبزیجات را امتحان کنید.

هزینه متوسط برای دو نفر: QAR600 (تقریبا)

هاکاسان دوحه در خیابان رجیس

با یک منطقه نشیمن در فضای باز و سالن استراحت منحصر به فرد. این رستوران با گزینه‌های بی‌شماری برای برانچ و شام، یک تجربه غذاخوری درجه یک را نوید می‌دهد. اردک پکن، دیم سام، گوشت گوزن به سبک مغولی و مابو توفو باید امتحان کنید. برای ارضای هوس دندان شیرین خود، از میان دسرهای مختلف موجود مانند پارفی فندق، شکلات شیری، سوربت، دیگ لیمو، بستنی و نیمه فردو نارگیل را انتخاب کنید.

میانگین هزینه برای دو نفر: QAR700 (تقریباً)

بهترین مکان ها برای غذا خوردن در قطر: Three Sixty at The Torch

این رستوران گردان که در 47th Hoor واقع شده است، شبیه هیچ رستوران دیگری نیست و در آسمان خراش 300 متری The Torch at Qatar’s Aspire Zone واقع شده است. رستوران Three Sixty در دوحه یک تجربه غذاخوری پیچیده را برای شما فراهم می کند و در عین حال منظره ای پانوراما از شهر را نیز ارائه می دهد. غذاهای شاه میگو، ماهی مرکب و خرچنگ از غذاهای دریایی لذیذی هستند که باید در آن ها سرو کنید. به غیر از غذاهای دریایی، فراموش نکنید که دسرهای الهی مانند چیزکیک مخملی قرمز، کیک شکلاتی گرم، امضای ام علی و تیرامیسو را امتحان کنید.

هزینه متوسط برای دو نفر: QAR650 (تقریبا)

IZU در ماندارین اورینتال

سرآشپز ایزو آنی با سفرهای مدیترانه ای خود در سراسر اسپانیا، فرانسه، انگلستان و خاورمیانه یک منوی شش غذا را معرفی کرده است. روبه روی میدان معروف شهر مشایرب، IZU مجموعه کاملی از غذاهای لذیذ فرانسوی، از جمله Croque monsieur را دارد.

کروکت‌های خرچنگ و میگو، دنده‌های کوتاه گوشت گاو آهسته آهسته و استیک واگیو را امتحان کنید، و برای دسر، می‌توانید به بار ژلاتو بروید یا Pain Perdu، Tarte Tatin، موس شکلاتی و سایر خوراکی‌های خوش طعم را امتحان کنید.

BOHO Social

برای تجربه آشپزی چندحسی با غذاهای قاره آمریکا، آسیا و اروپای جنوبی از BOHO Social دیدن کنید. این رستوران دنج بوهمیایی بالای باشگاه ساحلی کاتارا قرار دارد و داستانی از فرهنگ‌ها و غذاهای متفاوت را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. BOHO Social مقصد نهایی غذای راحتی است، از فیله گوشت گاو دودی روی آجی آماریلو فتوچینی تند گرفته تا تخم مرغ، برگر تا پاستا. این رستوران ممکن است خاطرات مکانی عالی را که زمانی به آن سفر کرده اید، زنده کند.

هزینه متوسط برای دو نفر: QAR325 (تقریبا)

IDAM اثر آلن دوکاس

برای چشیدن طعم غذاهای فوق العاده مدیترانه ای معاصر فرانسوی با پیچ و تاب عربی، به IDAM بروید. این رستوران که در بالای هور موزه هنر اسلامی قرار دارد، فضای داخلی زیبایی دارد و چشم‌اندازی از افق دوحه دارد. خود را در سه منوی جداگانه ناهار، چای بعد از ظهر، و شام بنوشید و توصیه‌شده‌ترین غذا را امتحان کنید – Alain Ducasse’s Cookpot، که شامل هفت سبزی کم‌ادویه است.

آیا علاقه مند به تقویت مهارت های آشپزی خود هستید؟ در این صورت، می توانید در کلاس های مستر آشپزی که در اینجا برگزار می شود و برای کودکان و بزرگسالان برگزار می شود، حداکثر با حداکثر 6-8 نفر شرکت کنید.

هزینه متوسط برای دو نفر: 1200 QAR (تقریبا)

میکونوس در اینترکنتیننتال دوحه

از طعم یونان در بهترین رستوران مدیترانه ای قطر – میکونوس، در InterContinental قطر لذت ببرید. غذاهای تازه آماده شده را میل کنید: سالاد یونانی، برگ درخت انگور، موساکا و پنیر ساگاناکی برای جشن گرفتن عصر خود در حالی که در فضای آرامش بخش و یک تجربه ناهار خوری بی نظیر لذت می برید. در همین حال، سالن استراحت در فضای باز یک مکان ایده آل در کنار استخر برای آرامش و غوطه ور شدن در مناظر خواب آور دریای عرب است.

میانگین هزینه برای دو نفر: QAR500 (تقریبا)

قطر همچنین دارای یک صحنه پر رونق غذاهای خیابانی است که شامل محبوب ترین کامیون های غذا در شهر است. در اینجا برخی از مکان‌های غذای خیابانی و مراکز محلی فوق‌العاده وجود دارد که مطمئناً می‌خواهید هنگام بازدید از قطر برای جام جهانی 2022 امتحان کنید:

Exit55

Exit55 تجربه غذاهای خیابانی آمریکا را به ارمغان آورده است و نسخه آمریکایی پیش غذا، برگر مرغ و گوشت گاو، حلقه پیاز، سیب زمینی سرخ شده، دسر و نوشیدنی را سرو می کند. کامیون های مواد غذایی Exit55 را می توان در چهار مکان یافت: خلیفه

استادیوم بین المللی، باشگاه ورزشی قطر، باشگاه ورزشی وکره Wakrahو باشگاه ورزشی دحیل Duhail.

هزینه متوسط برای دو نفر: QAR105 (تقریبا)

Mashawi Al Arabi

شاورما یکی دیگر از غذاهای خیابانی محبوب در خاورمیانه است و از نوارهای بدون استخوان مرغ یا گوشت گاو که روی سیخ گردان کبابی می شود درست می شود. مشاوی العربی یک شرکت مشترک ترکی است که در منطقه فرودگاه قدیمی قطر واقع شده است و یک مکان ثابت برای عاشقان شاورما است. در اینجا می توانید بهترین مواد اولیه و انواع شاورما را ببینید.

میانگین هزینه برای دو نفر: QAR60 (تقریبا)

خیابان بیکر

اگر عاشق دسرها هستید، حتماً از این کامیون غذا دیدن کنید. خیابان بیکر در Aspire Zone در قطر برخی از بهترین کرم کارامل، جام گدازه، شکلات داغ و فلت سفید را سرو می کند. اگر به چیز سالم‌تری علاقه دارید، می‌توانید کاسه‌های گرانولا و شیک‌های پروتئین بلوبری آن‌ها را امتحان کنید. آنها همچنین انواع غذاهای دیگر و همچنین غذاهای ایتالیایی و اروپایی را سرو می کنند.

ابو شریحا

از سوق واقف در قطر دیدن کنید و برخی از بهترین غذاهای لذیذ عربی را با قیمت مناسب امتحان کنید، مانند فلافل، فول مودماس و حمص در ابوشریحا. سوق واقف به غیر از خرید و حیاط جذاب، غذاهای لذیذ و خوش طعمی دارد و رستوران‌ها و مؤسسات محلی غذاهای خوشمزه سرو می‌کنند.

میانگین هزینه برای دو نفر: QAR60 (تقریبا)

بهترین مکان ها برای غذا خوردن در قطر: XFire

در XFire، واقع در النصر، لوسیل و الوکره در قطر، طعم و غذای آسیایی/مغولی الهام گرفته از طعم و مزه و غذای مغولی را امتحان کنید. این مکان دارای طیف گسترده ای از نودل ها و غذاهای پرفروش است: دینامیت میگو، بال مرغ BBQ، Build Your Own X Fire و مرغ مغولی. اینها را از از X Fire Specials موجود در منو انتخاب کنید.

میانگین هزینه برای دو نفر: QAR60 (تقریبا)

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT