هتل های کشتی کروز جام جهانی

قطر 2022: هتل های کشتی کروز جام جهانی برای هواداران حاضر در قطر 2022

زمان مطالعه 5 دقیقه

قطر 2022 قرار است به میلیون‌ها هوادار حاضر در مسابقاتش فرصت یک زندگی لوکس را ارائه دهد تا از اقامت خود در سرزمین جام جهانی فوتبال با اسکان در یکی از دو کشتی لنگر انداخته در آب ‌های خلیج فارس لذت ببرند. هتل های کشتی کروز جام جهانی را در ادامه معرفی کرده ایم.

خرید با ویزا کارت

رزرو هتل جام جهانی

در ادامه این راهنما قصد داریم تا همه اطلاعات را در مورد این تجربه هیجان انگیز بررسی کنیم. قطر 2022 به عنوان میزبان جام جهانی فوتبال با ارائه جنبه ‌های متعددی که برای اولین بار به طرفداران فوتبال ارائه می‌ شود، در حال آماده‌ سازی امکانات منحصر به فردی است که حاضران خود را شگفت زده کند و اکثر این امکانات تنها به لطف شرایط جغرافیایی و فرهنگی کشور قطر در دسترس هستند.

آیا شما هم در مورد لذت بردن از روزهای بین مسابقات در یکی از دو هتل کشتی کروز کنجکاو هستید؟

آسیا 20 سال پیش با میزبانی کره و ژاپن از هفدهمین دوره این رویداد بزرگ، جام جهانی را جشن گرفته بود اما این اولین باری خواهد بود که جام جهانی فوتبال در کشوری متعلق به خاورمیانه برگزار می شود. همچنین، هرگز جهان شاهد جام جهانی نبوده است که در این ماه های سال برگزار شود.

جام جهانی قطر 2022 قرار است با ادغام هیجان و تفریح با جشن ‌های کریسمس و سال نو، حس شادی بخش مسابقات اصلی فوتبال را از 20 نوامبر تا 18 دسامبر به هواداران ارائه دهد.

هتل های کشتی کروز: روشی جدید برای اقامت در جام جهانی فوتبال قطر 2022

در نوامبر 2019، کمیته عالی قطر (SC) در پی انتشار توافق با شرکت MSC Cruises اعلام کرد که قصد دارد به هواداران حاضر در جام جهانی فوتبال امکان اقامت در دو کشتی کروز خود را ارائه دهد.

این کشتی های شناور در طول سال 2022 به عنوان دو هتل شناور طرح ریزی و سازماندهی شده بودند.این دو کشتی در مجموع می تواند 4000 کابین با منظره ای چشم گیر از خط افق خلیج غربی را به مهمانان خود ارائه دهند. این کشتی ها در آب های خلیج فارس در بندر دوحه لنگر انداخته اند.

حسن الثوادی، دبیرکل شورای عالی امنیت، در خصوص این اطلاعیه اظهار داشت :

“ما از همکاری با MSC Cruises که امکانات اقامتی منحصر به فردی را برای طرفداران در سال 2022 ارائه کرده است، خرسندیم.

ما مطمئن هستیم که طرفدارانی که از سرتاسر جهان به قطر می آیند از چشم انداز کشتی کروز و منظره شگفت انگیز خلیج غربی هیجان زده خواهند شد و دسترسی سریع به تمامی ورزشگاه ها و هواداران نیز امکان پذیر می باشد.

دو کشتی کروز موجود برای اسکان در قطر 2022

کشتی‌های MSC، اروپا و پوزیا، کشتی هایی هستند که مهمانان جام جهانی فوتبال می توانند در آنها اسکان داشته باشند. اولین کشتی در سن نازار فرانسه به طور خاص برای این پروژه ساخته شد و از آخرین فناوری برای سازگاری با محیط زیست استفاده می کند.

امکان جا به جایی بین هتل‌ های کشتی کروز در اسکله بندر دوحه و استادیوم‌ ها و بقیه جاذبه‌ های قطر 2022 به لطف اتوبوس‌ های شاتل که هواداران را به زیرساخت‌ های حمل ‌و نقل کشور میزبان مانند دوحه می ‌برد، فراهم شده است و توسط SC تضمین می ‌شود. با استفاده از مترو نیز طرفداران می توانند آزادانه و سریع به هر کجا که می خواهند دسترسی پیدا کنند.

ویژگی های هتل کشتی کروز MSC Europa

طبق بیانیه ای وب سایت MSC انتشار کرده است :

“کشتی کروز اروپا اولین کشتی با سوخت گاز طبیعی مایع در ناوگان MSC Cruises است، زمانی که این کشتی در اسکله دوحه است، با این سوخت کار خواهد کرد و محیط زیست دوست ترین سوخت دریایی موجود در دنیا است که مورد استفاده قرار گرفته است و با استفاده از این فناوری انتشار گازهای گلخانه ای به حداقل خواهد رسید.”

کسانی که از این فرصت برای اقامت در طول جام جهانی فوتبال قطر 2022 استفاده می کنند، از ویژگی های باورنکردنی که اروپا ارائه می دهد، مانند 13 سالن غذاخوری، وای فای رایگان در مناطق عمومی و کارکنانی که به چند زبان زنده دنیا مسلط هستند و سایر امکانات و ویژگی های دیگر بهره مند خواهند شد.

از دیگر امکانات موجود در این کشتی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

-طولانی ترین سرسره خشک در دریا

-شش استخر و 14 جکوزی

– مرکز آبگرم و سلامتی

– سالن بدنسازی کاملا مجهز

-چندین غذاخوری، بار و امکانات تفریحی و سرگرمی

-اتاق بازی کودکان

-مرکز کنفرانس

ویژگی های هتل کشتی کروز MSC Poesia

این کشتی لوکس با امکانات اقامتی متنوعی مانند کابین ‌هایی با منظره اقیانوس و کابین ‌هایی با بالکن یا حتی سوئیت‌ ها، می‌تواند انتخاب مناسبی برای کسانی باشد که می ‌خواهند در طول اقامت خود تجربه لذتبخشی را کسب کنند و فضای آرامبخشی را در اختیار داشته باشند.

یکی از ویژگی‌های خاص Poesia زمین‌های بسکتبال و تنیس آن است، بنابراین، لذت بردن از یک بازی دوستانه و تماشای افق زیبای آسمان خلیج فارس در حالی شور و هیجان مسابقات جام جهانی شما را فرا گرفته است، می تواند لحظاتی رویایی را برای هر فردی تداعی کند.

سایر امکانات موجود در این کشتی عبارت اند از :

-سه استخر

-پرده سینما کنار استخر

– مرکز آبگرم و سلامتی

-زمین تنیس و بسکتبال

– چندین بار ناهار خوری و امکانات تفریحی سرگرمی

-نزدیک به سوق واقف و موزه هنرهای اسلامی و مرکز دوحه

چه زمانی و چگونه در هتل های کشتی کروز قطر 2022 کابین رزرو کنیم؟

شما می توانید، از طریق وب سایت آژانس رسمی اسکان جام جهانی 2022 قطر، کابین خود را در این کشتی های منحصر به فرد رزرو کنید تا شگفت انگیزترین تجربه اقامت را برای خود تضمین نمایید.

قیمت های هر کابین به کشتی کروز و نوع کابینی که انتخاب می کنید بستگی خواهد داشت. بنابراین در صورتی که علاقه‌مند به رزرو اتاق هستید، عجله کنید تا این تجربه اقامتی بی نظیر را از دست ندهید.

امتیاز 2.3/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT