بهترین نرم افزارهای کنفرانس ویدئویی

7 تا از بهترین نرم افزارهای کنفرانس ویدئویی مناسب برای دورکاری

زمان مطالعه 6 دقیقه

آیا به دنبال بهترین نرم افزار کنفرانس ویدیویی برای همکاری و برقراری ارتباط از راه دور هستید؟ در این مقاله بهترین های این زمینه معرفی شده اند.

اگر دورکار هستید، احتمالاً با کنفرانس ویدیویی چندان غریبه نیستید و تا به حال آن را تجربه کرده اید. از آنجایی که در مشاغل دورکاری یکی از اصلی ترین راه های برقراری ارتباط استفاده از ابزارهای ویدئو کنفرانس می باشد، استفاده از این ابزارها برای برقراری ارتباط موثر و همکاری با همکاران شما ضروری هستند.

برای کمک به انتخاب درست، در ادامه لیستی از بهترین نرم افزارهای کنفرانس ویدیویی گردآوری شده است.

بهترین نرم افزارهای کنفرانس ویدئویی: Zoom

Zoom

Zoom

Zoom یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهایی است که به شما امکان میزبانی کنفرانس‌های صوتی و ویدیویی آنلاین، وبینارها، چت‌ و غیره را می‌دهد. با میلیون ها بار دانلود، این پلت فرم مبتنی بر فضای ابر دارای رابط کاربری ساده ای می باشد و به محبوبترین پلتفرم برای برقراری ارتباط مجازی در راستای اهداف تجاری و شخصی تبدیل شده است.

این ابزار کنفرانس ویدیویی همچنین ویژگی‌های مختلفی از جمله وایت برد، بریک‌آوت رومز، امکان ضبط، اشتراک‌گذاری صفحه و موارد دیگر را در اختیار شما قرار می‌دهد که همکاری با تیم‌ را برای شما آسان‌تر می‌کند.

Zoom دارای چهار اشتراک پولی است – Basic، Pro، Business و Enterprise.

طرح basic رایگان بوده و به شما امکان پخش ویدئو و صدا با کیفیت بالا با تعداد محدود 100 شرکت کننده و مدت زمان 40 دقیقه را ارائه می کند. در عین حال، طرح Enterprise با قیمت 19.99 دلار به شما امکان می دهد 10000 جلسه برقرار کنید که حداکثر 30 ساعت طول می کشد و ویژگی های پیشرفته تری از جمله افزایش فضای ذخیره سازی ابری و موارد دیگر را به همراه دارد.

بهترین نرم افزارهای کنفرانس ویدئویی: Google Meet

Google Meet

Google Meet

نرم‌افزار کنفرانس ویدیویی Google Meet، به دلیل رابط کاربری ساده و قابلیت دسترسی برای همه افرادی که حساب Google دارند، یکی دیگر از پلتفرم های موجود در این لیست است.

Google Meet ویژگی‌هایی همانند زوم را در اختیار شما قرار می‌دهد، از جمله وایت برد، اشتراک‌گذاری صفحه، زیرنویس‌، گزینه‌ای برای ضبط جلسات، و موارد دیگر تا به شما کمک کند جلسات خود را به بهترین نحو برگزار کنید.

این پلتفرم یک طرح رایگان، همراه با برنامه های پولی Essentials و Enterprise برای دستیابی به ویژگی های پیشرفته ارائه می کند. طرح رایگان با یک جلسه 24 ساعته و محدودیت زمانی 1 ساعته با حداکثر 100 شرکت کننده ارائه می کند. برای طرح های پولی، باید حدود 8 دلار در ماه هزینه کنید تا ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند Breakout rooms, نظرسنجی و پرسش‌پاسخ و موارد دیگر را دریافت کنید.

بهترین نرم افزارهای کنفرانس ویدئویی: Microsoft Teams

Microsoft Teams

Microsoft Teams

Microsoft Teams یک پلت فرم ارتباطی و همکاری برای کسب و کارها و سازمان ها می باشد. این نرم افزار یک فضای کاری یکپارچه برای چت، ویدئو کنفرانس، مکالمات گروهی، اشتراک گذاری فایل و موارد دیگر ارائه می کند.

این پلتفرم بستری را فراهم کرده است که می‌توانید مکالمه‌های فردی و گروهی با همکاران خود داشته باشید. در واقع، این پلتفرم یک پلتفرم پیام‌رسان مبتنی بر چت کاملاً کاربردی با ویژگی هایی همانند کنفرانس ویدیویی و صوتی است که برای جلسات اداری مناسب است. در طول جلسات، می‌توانید صفحه‌نمایش خود را به اشتراک بگذارید و از یک وایت برای نمایش بهتر توضیحات خود استفاده کنید.

این پلتفرم شامل طرح های free، Essential، Standard و Business می‌شود. نسخه رایگان تقریباً هر چیزی را که نیاز دارید برای شما ارائه می کند، از جمله چت نامحدود، جلسات تا سقف 30 ساعت، جلسات گروهی تا سقف 24 ساعت، ظرفیت۱۰۰ شرکت کننده، 5 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری و موارد دیگر.

برای ویژگی‌های بیشتر مانند افزایش فضای ذخیره‌سازی ابری تا ۱ ترابایت، افزایش مدت زمان جلسات گروهی، میزبانی وبینار، ادغام آفیس 365 و موارد دیگر، می‌توانید طرح های اشتراک ماهانه پولی که از 4 دلار تا 12.50 دلار می باشند را خریداری کنید.

بهترین نرم افزارهای کنفرانس ویدئویی: Skype

Skype

Skype

اسکایپ غالبا برای تماس های تصویری طولانی استفاده می شود. مایکروسافت با معرفی Skype Meet Now، میزبانی یا پیوستن به یک جلسه را برای هر فردی، حتی بدون حساب کاربری، ساده تر کرده است. اگر به دنبال یک تماس اداری یا ایجاد یک جلسه در سریعترین زمان ممکن هستید، این پلتفرم بهترین انتخاب برای شما است. برای شروع، فقط باید نام جلسه خود را وارد کنید و روی Create free video call کلیک کنید.

Skype یکی از بهترین جایگزین‌های رایگان zoom است که به همه ویژگی‌هایی که نیاز دارید، از جمله ضبط جلسات، پیام‌رسانی، برقراری تماس صوتی، اشتراک‌گذاری صفحه و غیره دسترسی دارد. این پلت فرم حتی به شرکت کنندگان اجازه می دهد تا با یکدیگر چت کنند، فایل ها را به اشتراک بگذارند، متن های صوتی یا تصویری ارسال کنند و پس از پایان جلسه یک نظرسنجی ایجاد کنند.

بهترین نرم افزارهای کنفرانس ویدئویی: Dialpad Meetings

Dialpad Meetings

Dialpad Meetings

Dialpad Meetings که قبلا به عنوان UberConference شناخته می شد، دارای یک رابط کاربری جذاب برای میزبانی جلسات گزدخی از راه دور شما است. این پلتفرم به شما امکان می دهد همزمان چت کنید، تماس بگیرید، کنفرانس ویدیویی و همکاری با هم تیمی های خود آنهم راه دور داشته باشید.

این نرم افزار کنفرانس ویدئویی مبتنی بر ابر، یک پلت فرم رمزگذاری شده امن برای میزبانی جلسات، به شما ارائه می کند و به شرکت کنندگان شما کمک می کند تا فوراً با یک کلیک به لینکهای دعوت شما ملحق شوند. این پلتفرم دارای یک رابط کاربری زیبا و قابل تنظیم است که شامل یک چیدمان شخصی، بک گراند، و امکان پخش موزیک تا زمانی که شرکت‌کنندگان به جلسه بپیوندند، می باشد.

علاوه بر این، جلسات Dialpad امکان ادغام با Miro، Slack، Salesforce و Google Calendar را به شما ارائه می کند تا همکاری شما با هم تیمی هایتان را ساده تر کند. نسخه رایگان این پلتفرم به شما امکان می دهد تا حداکثر 45 دقیقه میزبان جلساتی با حداکثر 10 شرکت کننده باشید. سطح business حدود 15 دلار هزینه دارد و به شما امکان می دهد تا حداکثر 5 ساعت میزبان جلساتی با حداکثر 150 شرکت کننده و برخی امکانات و ویژگی های اضافی باشید.

Webex

Webex

Webex

Webex یکی دیگر از نرم افزارهای ویدئو کنفرانس مبتنی بر ابر برای ارتباط با هم تیمی ها از راه دور می باشد. این پلتفرم یک فضای کاری ترکیبی برای برقراری ارتباط و همکاری با هم تیمی های شما از طریق پیام رسانی در کانال های سازمان یافته و جلسات صوتی و تصویری ارائه می کند.

Webex چهار طرح Free، Starter، Business و Enterprise ارائه می کند. طرح رایگان امکان برگزاری جلسه 50 دقیقه ای ، با حداکثر 100 شرکت‌کننده، چت، نظرسنجی و موارد دیگر ارائه می کند. اشتراک های پولی ماهانه از 13.50 تا 25 دلار متغیر است، شامل ویژگی‌هایی مانند جلسات 24 ساعته، با حداکثر 200 شرکت‌کننده یا بیشتر، ضبط جلسات، زیرنویس‌،تشخیص حرکات دست و موارد دیگر است‌.

علاوه بر این، Webex همچنین یکی از بهترین جایگزین‌های Zoom و Google Meet برای میزبانی وبینارها می باشد که پشتیبانی از جلسات بزرگ تا 100 هزار شرکت‌کننده را ارائه می‌دهد.

BlueJeans

BlueJeans

BlueJeans

BlueJeans یک نرم افزار کنفرانس ویدئویی برای برگزاری جلسات و وبینارها است. این پلتفرم امکان برقراری کنفرانس ویدیویی در سطح عالی را ارائه می دهد تا به شما کمک کند بهره وری خود را در محل کار افزایش دهید. BlueJeans همراه چهارطرح ارائه می شود – Standard، Pro، Enterprise و Enterprise Plus.

در طرح Standard با صرف 9.99 دلار در ماه، می‌توانید میزبانی نامحدود جلسات انفرادی و گروهی، حداکثر 5 ساعت جلسه، امکان ادغام با Outlook و Google Calendar و همه ویژگی‌های ویدئو کنفرانس، از جمله اشتراک‌گذاری صفحه را داشته باشید. امکان چت، وایت برد، حاشیه نویسی و بریک اوت نیز فراهم است. علاوه بر این، این طرح برخی از ویژگی‌های جلسه هوشمند را نیز ارائه می‌کند.

طرح های دیگر از 13.99 دلار تا 16.66 دلار هزینه در پی دارند و همه ویژگی های استاندارد را به همراه افزایش ظرفیت جلسات تا 200 شرکت کننده، و مدت زمان 25 ساعت، امکان ادغام با Slack و Microsoft Teams و موارد دیگر به شما ارائه می کند.

اینکه بخواهید با همکاران خود از راه دور ارتباط برقرار کنید یا در مورد پروژه های پیشنهادی با مشتری خود بحث کنید، این ابزارهای کنفرانس ویدیویی می تواند به شما در برقراری ارتباط بهتر کمک کند. با استفاده این ابزار ها می توانید همکاری های خود را ساده کنید، کارایی تیم خود را افزایش دهید و سریعتر به اهداف خود برسید.

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT