هاستینگ دروپال

بهترین هاستینگ دروپال 2023

زمان مطالعه 9 دقیقه

بهترین ارائه دهندگان هاستینگ دروپال، برای ساده و آسان کردن هاست وب سایت دروپال شما با خیال راحت، ایمن و قابل اعتماد.

دروپال (در تب جدید باز می شود) یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا (CMS (در تب جدید باز می شود) است، یک راه حل نرم افزاری که می تواند به شما کمک کند تا یک وب سایت حرفه ای را با سهولت ایجاد کنید، شبیه به خدمات سازنده وب سایت (بازشده در تب جدید).

نصب پیش‌ فرض دروپال کاملاً ساده است، اما هزاران ماژول الحاقی موجود می‌توانند به شما کمک کنند تا نصب وانیلی دروپال را به یک شاهکار ارائه داده تبدیل کنید. از دوستانه‌تر کردن سایت برای بازدیدکنندگان گرفته تا بهبود رتبه‌بندی موتور جستجو، تقریباً برای همه چیز یک ماژول دروپال وجود دارد.

بهترین ارائه دهندگان هاستینگ دروپال کدامند؟

چرا می توانید به TechRadar اعتماد کنید ما ساعت ها صرف آزمایش هر محصول یا خدماتی می کنیم که بررسی می کنیم، بنابراین می توانید مطمئن باشید که بهترین ها را می خرید. درباره نحوه آزمایش ما بیشتر بدانید.

دو روش اساسی برای استقرار وب سایت دروپال وجود دارد. اولین مورد این است که خودتان هاست آن باشید. این فرآیند بسیار پیچیده تر و درگیرتر است و نه تنها شامل جستجوی سخت افزار مناسب برای استقرار سرور شما نمی شود، بلکه از نگهداری و نگهداری آن نیز اطمینان حاصل می کند. شما همچنین باید مسئولیت اعمال وصله های امنیتی، به روز رسانی و ایمن سازی اجزای ضروری مانند PHP و غیره را بر عهده بگیرید. حتی پس از همه اینها، مسئولیت سیستم عامل و همچنین سایر نرم افزارهای نصب شده روی سرور بر عهده شماست. ، و باید از ایمنی و امنیت داده های خود اطمینان حاصل کنید.

گزینه جایگزین این است که راه حل هاستینگ وب را انتخاب کنید (در تب جدید باز می شود)، به طوری که وظیفه راه اندازی و نگهداری سرور توسط متخصصان انجام می شود. خوشبختانه، خدمات بسیاری وجود دارد که در هاستینگ دروپال تخصص دارند.

ما همچنین بهترین هاستینگ وردپرس را لیست کرده ایم.

1. SiteGround

جیب پسند با ویژگی های عالی

دلایل خرید

+پشتیبانی عالی

+تخصص در دروپال برای کمک به مدیریت افزونه ها و پیکربندی

+30 روز برگشت پول

+انتخاب مکان مرکز تاریخ

دلایلی برای اجتناب

-طرح StartUp فقط برای وب سایت های جدید مناسب است

– کنترل پنل غیر استاندارد

-بدون دامنه رایگان

SiteGround مجموعه ای از ویژگی های خاص دروپال را ارائه می دهد که باید برای اکثر کاربران جذاب باشد، صرف نظر از آشنایی یا تجربه قبلی آنها با دروپال. SiteGround علاوه بر ارائه نصب رایگان با یک کلیک دروپال، از تخصص دروپال نیز برخوردار است و می‌توانید برای مشاوره در مورد پیکربندی بهینه تنظیمات دروپال و همچنین کمک در مورد افزونه‌ها و تم‌ها، از خدمات پشتیبانی آن استفاده کنید.

نه تنها این، SiteGround همچنین تمام استقرارهای دروپال را بر روی سرورهای خود نظارت می کند. اگر آسیب‌ پذیری اصلی شناسایی شود، SiteGround حتی قبل از انتشار اصلاحات توسعه، اصلاحات اهرم سرور را به کار می‌گیرد.

StartUp Plan فضای ذخیره سازی 10 گیگابایتی را فراهم می کند و تعداد بازدیدکنندگان ماهانه را به 10000 محدود می کند. در حالی که فضای ذخیره‌سازی ممکن است ناکافی به نظر برسد، می‌توانید وب‌سایت‌های پیچیده دروپال را با هزینه کمتری راه‌اندازی کنید. با این وجود، می‌توانید برنامه‌های GrowBig یا GoGeek را انتخاب کنید که به ترتیب فضای ذخیره‌سازی 40/20 گیگابایتی را فراهم می‌کنند و بازدیدکنندگان ماهانه را به 100000/25000 محدود می‌کنند.

در حالی که اکثر هاست های وب یک پلتفرم استاندارد مانند cPanel (در تب جدید باز می شود) برای کمک به مدیریت وب سایت شما ارائه می دهند، SiteGround راه خود را با پنل Site Tools سفارشی پیش می برد. اگر تجربه قبلی با cPanel داشته باشید، ممکن است کمی به آن عادت کنید، اما جایگزین SiteGround اگرچه متفاوت است، اما به هیچ وجه پایین نیست.

SiteGround با موانع کم ورود، همراه با پیشنهادات رایگان بی‌شمار، خود را برای کسب‌وکارهای جدید و کوچکی که به دنبال ایجاد یک پلتفرم آنلاین با دروپال هستند، قرار داده است.

علاوه بر ارائه خدمات قوی، SiteGround همچنین دارای پشتیبانی 7/24 مشتری است که می تواند از طریق تلفن یا چت زنده باشد و حتی می توانید پشتیبانی ایمیل مبتنی بر بلیط را انتخاب کنید. در حالی که زمان پاسخ در مورد تلفن و چت زنده تقریباً آنی است، برای ایمیل ها، ارائه دهنده میزبان تلاش می کند ظرف 10 دقیقه پاسخ دهد.

2. A2 Hosting

تمرکز قوی روی عملکرد

دلایل خرید

+ درایوهای SSD

+شما می توانید مکان سرور خود را انتخاب کنید

+30 روز ضمانت بازگشت وجه

+ مهاجرت رایگان سایت

+ 99.9٪ تعهد زمان به روز

دلایلی برای اجتناب

-پشتیبان گیری خودکار رایگان فقط در طرح های متوسط ​​و پریمیوم

بدون اکانت ایمیل رایگان در طرح راه اندازی

A2 Hosting برنامه‌های مشترکی را ارائه می‌دهد که ارزان‌ترین برنامه‌هایی که دیده‌ایم نیستند، اما شما در ازای پول خود پول زیادی دریافت می‌کنید و کاربران با تجربه از بسیاری از ویژگی‌ها و ترفندهای بهینه‌سازی عملکرد شرکت قدردانی خواهند کرد.

هر یک از این طرح‌ها همچنین شامل انواع پیشنهادات A2 مانند HackScan Protection رایگان برای مسدود کردن هک‌ها قبل از اینکه به وب‌سایت و داده‌های شما آسیب برسانند، همراه با محافظت در برابر حملات brute force و حفاظت DDoS (در تب جدید باز می‌شود).

اگرچه Startup Plan با 100 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی SSD، گواهینامه رایگان SSL (در تب جدید باز می‌شود)، مهاجرت رایگان به سایت و تعدادی پیشنهاد دیگر بسیار وسوسه‌انگیز به نظر می‌رسد، بهتر است با برنامه‌های Turbo Boost یا Turbo Max، برنامه‌های پریمیوم، بهتر باشید. اگر می خواهید عملکردی از وب سایت دروپال خود داشته باشید. با این برنامه‌های پریمیوم، A2 Hosting رتبه‌بندی سئو بالاتر، بارگذاری صفحه تا 20 برابر سریع‌تر، درایوهای NVMe و ویژگی‌های مختلف دیگری را ارائه می‌دهد که برای عملکرد مناسب هستند.

در حالی که A2 Hosting دارای یک شبکه پشتیبانی قوی است، برنامه های پریمیوم همچنین یک خط ارتباط مستقیم با کارشناسان دروپال در کارکنان ارائه می دهند، در صورتی که برای پیکربندی یا استقرار به کمک نیاز داشته باشید. همراه با پشتیبان‌گیری خودکار رایگان و بازیابی آسان داده‌ها، به راحتی می‌توان فهمید که چرا این طرح‌های سطح بالا برای کسب‌وکارها و حرفه‌ای‌ها به طور یکسان معنادار است. در واقع، دروپال خود برنامه های توربو هاستینگ A2 را توصیه می کند.

3. InMotion Hosting

هاستینگ پر از ویژگی با پشتیبانی عالی

دلایل خرید

+پشتیبانی عالی

+ فضای ذخیره سازی SSD رایگان

+ ایمیل نامحدود

+ دامین رایگان

+ نصب کننده 1 کلیک کنید

+ VPS مدیریت شده

دلایلی برای اجتناب

-طرح های پشتیبان باید جداگانه خریداری شوند

-عملکرد نسبتا ضعیف در خارج از ایالات متحده

– مراکز داده واقع در ایالات متحده آمریکا

اگرچه InMotion Hositng هاستینگ مشترک و اختصاصی را نیز ارائه می دهد (در تب جدید باز می شود)، برنامه های هاستینگ VPS را برای دروپال توصیه می کند. اگر یک برنامه 6 ماهه یا بیشتر را انتخاب کنید، InMotion دامین رایگان را برای سال اول نیز ارائه می دهد. هر یک از برنامه های مدیریت شده VPS همچنین شامل مهاجرت رایگان سرور، پنل های کنترل cPanel و WHM، ایمیل نامحدود، گواهینامه رایگان SSL، آدرس IP اختصاصی، 90 روز ضمانت بازگشت وجه و موارد دیگر است.

InMotion همچنین نظارت کاملی بر وب سایت شما از طریق داشبورد ارائه می دهد و به لطف در دسترس بودن بالا، از حداکثر زمان آپدیت وب سایت خود اطمینان حاصل می کنید که امکان افزونگی سخت افزاری در زمان واقعی را فراهم می کند. ارائه‌دهنده هاستیتنگ همچنین محتوای اختصاصی دروپال محوری را ایجاد می‌کند که پیکربندی، بهینه‌سازی تا استقرار را پوشش می‌دهد تا به شما کمک کند بیشترین بهره را از پلتفرم ببرید.

اما بزرگترین ایراد هاستیتنگ InMotion مکان های مرکز تاریخ آن است که محدود به ایالات متحده است و این واقعیت است که شما باید یک برنامه پشتیبان را جداگانه خریداری کنید. با افزایش روزافزون ارائه دهندگان هاستینگ که تعداد مراکز داده را در سراسر قاره ها گسترش می دهند، پیشنهادات محدود InMotion به این معنی است که هر چه از مرکز داده دورتر باشید، عملکرد ضعیف تر می شود. این ممکن است نگرانی عمده ای به نظر نرسد، به خصوص برای وب سایت های کوچکتر یا وب سایت هایی با ترافیک محدود، اما می تواند برای وب سایت های بزرگ با هزاران کاربر پراکنده در سراسر وب کشنده باشد.

با InMotion Hosting باید از طرح پشتیبان به عنوان یک افزونه اضافی با قیمت 2 دلار در ماه استفاده کنید، اگر می‌خواهید پشتیبان‌گیری خودکار خارج از سرور، برنامه‌ریزی پشتیبان‌گیری، ایجاد/بازیابی نسخه پشتیبان با یک کلیک و غیره داشته باشید. بسیاری از این ویژگی‌ها برای رایگان توسط اکثر ارائه دهندگان هاست در برنامه های هاستیتنگ میان رده یا پریمیوم آنها.

هاستیتنگ VPS بسیار گرانتر از هاستیتنگ مشترک است، اما منابع بیشتری را ارائه می دهد. به عنوان مثال، حتی ارزانترین برنامه هاستیتنگ VPS مدیریت شده InMotion Hosting پهنای باند 4 ترابایت و فضای دیسک 45 گیگابایتی را در اختیار شما قرار می دهد، اما با 2 گیگابایت رم و 2 هسته پردازنده. در حالی که فضا و پهنای باند تقریباً برای همه انواع وب سایت ها کافی است، CPU و RAM چیزهای زیادی را برای دلخواه باقی می گذارند.

4. GreenGeeks

هاستینگ دروپال سازگار با محیط زیست

دلایل خرید

+ 300٪ جبران توان با انرژی های تجدید پذیر

+ ویژگی های فراوان

+ مراکز داده ایالات متحده، کانادا و اتحادیه اروپا

+ ارزش عالی

دلایلی برای اجتناب

– هزینه راه اندازی با هاستینگ اشتراکی با صورتحساب ماهانه

– محتوای زیادی در سایت پشتیبانی وجود ندارد

-پشتیبانی تلفنی 7/24 نیست

GreenGeeks هاستینگ مشترک و همچنین هاستینگ VPS مدیریت شده را ارائه می دهد. این یکی از شناخته شده ترین ارائه دهندگان هاستینگ سازگار با محیط زیست با تمام ویژگی هایی است که انتظار دارید مانند نصب با یک کلیک، پشتیبان گیری خودکار، استقرار امنیتی، پشتیبانی 7/24 و موارد دیگر.

با تعداد زیادی افزونه، دروپال می‌تواند برای ساخت انواع مختلف وب‌سایت، از وبلاگ‌های ساده گرفته تا ژورنال‌های عکس گرفته تا وب‌سایت‌های شرکتی مورد استفاده قرار گیرد. مدیریت همه این انواع مختلف وب سایت ها با رابط مدیریت گرافیکی دروپال می تواند کمی سخت باشد، زیرا در حالی که رابط کاربری گرافیکی انتخاب وظایف و گزینه های مورد نظر را آسان می کند، به شما اجازه نمی دهد آنها را به سرعت اجرا کنید. اینجاست که Drush، یک پوسته خط فرمان دروپال، کار یک مدیر دروپال را آسان می کند. Drush می تواند انجام یک پاکسازی داخلی، نصب جدید دروپال، نصب و فعال کردن ماژول ها، یا ایجاد کاربر و موارد دیگر را برای شما آسان کند.

در حالی که SiteGround یکی از معدود ارائه دهندگان هاستینگ است که Drush را خارج از جعبه ارائه می دهد، می توانید به راحتی Drush را در برنامه های GreenGeeks نصب کنید. GreenGeeks همراه با برنامه های هاستینگ مشترک خود، هاستینگ VPS مدیریت شده را نیز ارائه می دهد. این وب سایت جزئیات بسیار بیشتری در مورد برنامه های هاستینگ VPS نسبت به هاستینگ اشتراکی ارائه می دهد. به عنوان مثال، در حالی که برنامه های هاستینگ اشتراکی 50 گیگابایت فضای ذخیره سازی را در طرح Lite ارائه می دهد، هیچ اشاره ای به اینکه آیا این حافظه SSD است یا خیر وجود ندارد. شما باید مشخصات مراکز داده را جستجو کنید، یا صفحه هاستینگ استاندارد را برای چنین جزئیاتی جستجو کنید.

صفحه هاستینگ اختصاصی دروپال تنها ترفند دیگری برای بازاریابی برنامه های هاستینگ مشترک استاندارد است. GreenGeeks هیچ گونه بهینه سازی خاص دروپال مانند حافظه پنهان سرور، مرحله بندی سایت، یا سایر موارد اضافی پیشرفته تر را که بسیاری از ارائه دهندگان هاستینگ دیگر مانند هاستینگ A2 به صورت رایگان ارائه می کنند، ارائه نمی دهد.

5. Glowhost

راه حل هاستینگ حرفه ای برای مقیاس پذیری

دلایل خرید

+ مهاجرت رایگان

+ دامنه رایگان

+ نصب کننده 1 کلیک کنید

+دراش

+91 روز ضمانت بازگشت وجه

دلایلی برای اجتناب

-انتخاب مرکز داده فقط برای هاستینگ اختصاصی موجود است

– جزئیات کمی در مورد ویژگی های طرح های مختلف

Glowhost تعدادی طرح هاستینگ مختلف ارائه می دهد، اما برنامه هاستینگ مشترک آن باید برای اکثر صاحبان وب سایت دروپال کافی باشد. این طرح حداقل با 1 کلیک نصب دروپال، مهاجرت رایگان، نام دامین رایگان، امکان نصب Drush برای مدیریت نصب دروپال و دسترسی به کارشناسان دروپال برای عیب یابی نصب شما و پاسخ به هرگونه سؤال دیگری که ممکن است داشته باشید، ارائه می دهد.

ارائه دهنده هاستینگ برای اطمینان از 100% آپتایم زحمت زیادی کشیده است و به اندازه کافی از عملکرد و سرعت سرورهای خود اطمینان دارد تا 91 روز ضمانت بازگشت پول بدون سوال ارائه دهد. ارائه دهنده هاستینگ همچنین اطمینان می دهد که تمام سوالات شما در عرض 20 دقیقه پاسخ داده می شود، چه از طریق تلفن، چه از طریق ایمیل و چه از طریق ارسال بلیط.

همه برنامه‌ها شامل فضای ذخیره‌سازی SSD می‌شوند و Glowhost همچنین برای انجام پشتیبان‌گیری منظم و سخت‌افزار اضافی، علاوه بر استقرار مکانیسم‌های امنیتی مختلف مانند فایروال، راه‌حل‌های ضد هرزنامه و غیره، برای ارائه تجربه‌ای بی‌دردسر، زحمت می‌کشد.

اگر کسب‌وکاری هستید که به دنبال گسترش دسترسی آنلاین خود هستید، باید از رتبه‌بندی رسانه‌های اجتماعی و موتورهای جستجو استفاده کنید. Glowhost طیف وسیعی از افزونه‌ها را ارائه می‌دهد، مانند مدیریت رسانه‌های اجتماعی، موتور جستجو و بسته شروع رسانه‌های اجتماعی، و غیره. اگر مورد اول را انتخاب کنید، Glowhost خود اکانت‌های توییتر و فیس‌بوک کسب‌وکار شما را مدیریت می‌کند و روزانه دو پست اضافه می‌کند تا فالوورهای شما را درگیر کند.

همچنین می‌توانید از مزیت چت آنلاین برای حل سریع هرگونه سؤالی که ممکن است در مورد همه ویژگی‌های برنامه‌های مشترک داشته باشید، استفاده کنید. این حتی ممکن است ضروری باشد زیرا وب‌سایت Glowhost از نظر اطلاعات در مورد تمام ویژگی‌های هر طرح معین، به ویژه در مقایسه با هاستینگ A2 یا سایر خدماتی که جزئیات بسیار بیشتری را ارائه می‌کنند، بسیار کم است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT