به‌روزرسانی Google Ads

به‌روزرسانی Google Ads: کنترل‌های برند جدید برای کمپین‌های جستجو و حداکثر عملکرد

زمان مطالعه 2 دقیقه

Google Ads محدودیت‌های نام تجاری را در کمپین‌های جستجو و حذف نام تجاری در Performance Max راه‌اندازی می‌کند تا به تبلیغ‌کنندگان کنترل بیشتری بر روی قرار دادن تبلیغات بدهد. در ادامه به‌روزرسانی Google Ads را بیشتر بررسی کرده ایم.

هایلایت

. Google Ads اکنون اجازه می دهد تا کنترل بیشتری بر قرار دادن تبلیغات داشته باشید.

. محدودیت های برند، تبلیغات تطابق گسترده را به جستجوهای برند محدود می کند.

. مستثنی‌های نام تجاری، نمایش آگهی‌ها را در مارک‌های مشخص مسدود می‌کنند.

از آنجایی که فناوری هوش مصنوعی به طور فزاینده ای نقش مهمی در تبلیغات بازی می کند، گوگل تشخیص می دهد که برندها به کنترل بیشتری بر مکان نمایش تبلیغاتشان نیاز دارند.

برای مقابله با این چالش، Google Ads دو گزینه جدید را راه اندازی کرده است:

. محدودیت‌های نام تجاری برای کلمات کلیدی مطابقت گسترده در کمپین‌های جستجو.

. حذف نام تجاری در کمپین های Performance Max.

محدودیت های برند در کمپین های جستجو

انواع تطابق گسترده کلمات کلیدی که با الگوریتم‌های پیشنهاد قیمت هوشمند Google جفت شده‌اند، می‌توانند به تبلیغات کمک کنند تا به مخاطبان مرتبط دسترسی پیدا کند و تبدیل‌به‌مشتری ایجاد کند.

با این حال، برخی از تبلیغ‌کنندگان تلاش می‌کنند تا از تطابق گسترده برای کمپین‌های نام تجاری خود استفاده کنند تا از ترافیک و کلیک‌های غیرمرتبط با نام تجاری خودداری کنند.

برای کمک به تبلیغ‌کنندگان، Google محدودیت‌های کلمه کلیدی برند را برای تطابق گسترده در سطح جهانی راه‌اندازی می‌کند.

این ویژگی به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که عبارات نام تجاری را به‌عنوان کلیدواژه‌های تطبیق گسترده تنظیم کنند، اما آنها را فقط برای نمایش تبلیغات برای جستجوهایی که شامل نام تجاری هستند محدود می‌کند.

این امر باعث می‌شود که تبلیغات در حین رعایت دستورالعمل‌های برند، به افراد بیشتری دسترسی پیدا کند و عملکرد را بهبود بخشد.

حذف نام تجاری در کمپین های حداکثر عملکرد

گوگل قبلاً اعلام کرده بود که کمپین‌های Performance Max توانایی حذف برندهای خاص را دارند.

پس از آزمایش این ویژگی، گوگل آن را در دسترس همه تبلیغ‌کنندگان قرار می‌دهد.

استثناهای برند به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد از نمایش آگهی‌هایشان در فهرست جستجو و خرید برندهای خاص انصراف دهند.

تبلیغ‌کنندگان می‌توانند نام‌های تجاری خاص را از نمایش تبلیغات خود مسدود کنند. علاوه بر این، آنها می توانند املای غلط نام تجاری یا نام تجاری خود را در زبان های دیگر مسدود کنند یا نام های تجاری رقبا را حذف کنند.

Google Ads فهرست گسترده‌ای از مارک‌های اصلی را ارائه می‌کند که تبلیغ‌کنندگان می‌توانند انتخاب کنند که حذف شوند، و تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از Google درخواست کنند هر مارکی را که در آن فهرست وجود ندارد اضافه کند.

مسدود (Block) کردن این مارک های نامربوط کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که تبلیغات فقط برای مرتبط ترین جستجوها نشان داده می شوند.

متفاوت از کلمات کلیدی منفی

ممکن است تعجب کنید که حذف برندها با کلمات کلیدی منفی چه تفاوتی دارد.

حذف نام تجاری و کلیدواژه‌های منفی ابزارهایی هستند که تبلیغ‌کنندگان برای کنترل قرار دادن تبلیغات از آن استفاده می‌کنند، اما برای اهداف متفاوتی کار می‌کنند.

حذف نام تجاری از نمایش تبلیغات در سایت ها یا برنامه های خاص جلوگیری می کند، در حالی که کلمات کلیدی منفی از نمایش تبلیغات در کنار عبارات یا عبارات جستجوی خاص جلوگیری می کنند.

اگرچه هر دو به تبلیغ‌کنندگان در محدود کردن مکان نمایش تبلیغاتشان کمک می‌کنند، اما به روش‌های منحصربه‌فردی عمل می‌کنند و عملکردهای جداگانه‌ای دارند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT