خرید اکانت پریمیوم skillshare

خرید اکانت پریمیوم skillshare

زمان مطالعه 4 دقیقه

خرید اکانت پریمیوم skillshare به شما این امکان را می‌دهد که به آموزش‌های متعددی دسترسی پیدا کنید و حتی به صورت آفلاین کلاس‎ها را در سیستم خود ذخیره سازی کرده و مشاهده نمایید. در واقع آموزش‎های این پلتفرم به افراد کمک می‌کند تا زندگی خود را بهبود بدهند. برای پرداخت در سایت skillshare از لینک زیر می توانید ثبت سفارش نمایید:

خرید اکانت skillshare

خرید اکانت پریمیوم skillshare

سرویس skillshare اسکیل شیر یک سایت آمریکایی است که در زمینه آموزش و یادگیری خدمات زیادی ارائه می‌دهد. زمانی که بحث آموزش در میان است، قطعاً باید به دنبال منابع خوب باشید، تا بتوانید از این منابع مانند سوخت موشک استفاده کرده و با سرعت بیشتری پیشرفت کنید.

وب سایت اسکیل شیر Skillshare از وب سایت‌های بسیار قدرتمند در زمینه تدریس است که از بهترین مدرسان برای آموزش‌ها استفاده کرده است. آموزشگاه قرار گرفته در این وب سایت ده‌ها برابر از شرکت در کلاس‌های دانشگاه و آموزشگاه‌ها مفیدتر است. چرا که این آموزش‌ها پروژه محور بوده و دانشجویان و آموزش پذیر نمی‌توانند در دسته بندی‌های گسترده این سایت شرکت کنند و متناسب با نیاز شخصی خود آموزش‌ها را انتخاب نمایند.

یک راه کم خرج برای تقویت مهارت‌ها به شکل اصولی و حرفه‌ای است. در این وبسایت امکان دیدن آموزش‌های ویدئویی برای پیشرفت بیشتر در کسب و کارهای مختلف وجود دارد و حتی می‌توانید به عنوان فعالیت‌های جانبی و سرگرمی نیز از این وبسایت استفاده کنید. به همین سبب خرید اکانت Skillshare روز به روز بیشتر می‌شود. چرا که پرداخت هزینه اشتراک اکانت به نسبت آموزش‌های متعدد و متنوع مناسب است.

در واقع اسکیل شیر به افراد کمک می‌کند تا هیچگاه یادگیری را متوقف نکند و هر روزه با تماشای ویدیوهای آموزشی مهارت‌های متعددی را یاد بگیرند. البته این وبسایت بیشتر بر روی خلاقیت تمرکز کرده؛ اما با ارائه دوره های مختلف شرایط خوبی برای آموزش محتواهای کاربردی فراهم کرده است.

مباحث آموزشی در اسکیل شیر

در صورتی که تمایل به استفاده از خدمات بی نظیر این وبسایت دارید، پس از خرید اکانت Skillshare با سه دسته بندی کلی از آموزش‌ها مواجه می‌شوید که شامل موارد ذیل است:

خرید اکانت پریمیوم skillshare

خرید اکانت پریمیوم skillshare

دسته بندی خلق کردن

تمامی آموزش هایی که باید یک محصول جدید خلق و طراحی شود در این دسته بندی قرار می‌گیرد که از مهمترین آنها می‌توان به ساخت انیمیشن، نویسندگی، ساخت فیلم و ویدئو، طراحی گرافیک، عکاسی، تصویرسازی و طراحی رابط کاربری، تجربه کاربری، توسعه وب و بسیاری از موارد این چنین را شامل می‎‌شود.

دسته بندی ساختن

تمام شاخه‌هایی که به کسب و کار و تجارت ارتباط پیدا می‌کنند در این زیرگروه قرار می‌گیرند که از مهمترین آنها می‌توان به تحلیل کردن بیزینس‌ها یا گوگل آنالیتیکس، توانایی کارآفرینی، آموزش رهبری و مدیریت یک تیم، بازاریابی و مارکتینگ و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد.

دسته بندی پیشرفت کردن

تمام موضوعاتی که مربوط به سبک زندگی و راه های افزایش خلاقیت و پیشرفت شخصی است، در این لیست قرار می‎گیرند که از مهمترین آنها می‌توان به سبک زندگی و بهره وری فردی اشاره کرد.

به طور کلی از مهمترین مباحث آموزشی موجود در این وب سایت که مورد توجه بیشتری قرار گرفته، می‌توان به دوره های فتوشاپ، دوره آموزش سئو، دوره طراحی وب سایت، دوره‌های برنامه نویسی، دوره‌های افتر افکت، دوره‌های پریمیر، دوره رشد در اینستاگرام، دوره‌های انیمیشن سازی، گرافیک و خوانندگی اشاره کرد.

ویژگی‌های اکانت Skillshare

تنوع ویدئوهای آموزشی از ویژگی‌های منحصر به فرد اسکیل شیر محسوب می‌شود. در واقع این وبسایت یک چهارچوب مشخص و یکسان برای مدرسان ندارد و هر مدرس متناسب با نوع درس و مطالب می‌تواند آموزش‌های خود را برنامه ریزی کند. برخی از آموزش‌ها نیاز به ضبط ویدیوهای 50 ساعته و حتی بیشتر دارند، اما برخی از آموزش‌ها تنها در 10 دقیقه ارائه می‌گردند.

در واقع با خرید اکانت Skillshare به تمام ویدیوهایی که به صورت اورجینال در اسکیل شیر قرارگرفته دست پیدا می‌کنید که این ویدئوها شامل ویدئوهای مدرسین و حتی ویدیوهای کاربران می‌گردد و هیچ محدودیتی برای باز کردن هر کدام از ویدئوها نیست.

ویدئوهای اورجینال که با همکاری پلتفرم‌های مشهور آموزشی مانند Patreon ساخته می‌شوند که کیفیت بالایی دارند و مدرسین آن از شناخته شده‌ترین افراد انتخاب می‌شوند. سعی کنید ابتدا برای دریافت هر آموزشی این ویدئوها را در نظر بگیرید.

برخی از مهمترین ویژگی‌های اکانت Skillshare عبارتند از:

دسترسی به بیشتر از ۲۶ هزار دوره تنها با خرید اکانت پریمیوم برای شما مهیا می‌گردد.
امکان دریافت مباحث آموزشی در دسته بندی مختلف برای راحتی کار کاربران یکی دیگر از ویژگی‌های آن است.
تمامی ویدیوها را بدون محدودیت می‌توانید با کیفیت بالایی تماشا کنید.
می‌توانید آموزش‌ها را در گوشی‌های اندروید و ios و یا سیستم خود دانلود کرده و بدون نیاز به اینترنت دائم به شکل آفلاین آنها را مشاهده نمایید.
حتی امکان طراحی یک دوره و تدریس آن را به دست می‌آورید.

قیمت اکانت Skillshare

با ورود به وب سایت اسکیل شیر متوجه می‌شوید که تمام آموزش‌های قرار گرفته در این وبسایت رایگان نبوده و نیاز به پرداخت حق اشتراک ماهانه دارد و برای بهره مند شدن از آنها باید اقدام به خرید اکانت Skillshare نمایید. پس از خرید اکانت، دسترسی شما به تمام آموزش‌ها امکان پذیر بوده و می‌توانید در زمینه های متنوع و متفاوت آموزش ها را مشاهده کنید.

بیشتر آموزش‌هایی که در این وبسایت قرار گرفته، مبتنی بر تعامل متمرکز است و هدف اصلی آن یادگیری می‌باشد؛ به همین جهت به صورت پروژه محور ارائه می‌گردد.

قیمت اکانت Skillshare با توجه به نحوه پرداخت آن متفاوت است؛ چرا که پس از اقدام به خرید اکانت با دو نوع شرایط پرداخت مواجه می‌شوید.

قیمت اکانت با پرداخت ماهانه
با تهیه اشتراک ماهانه باید حداقل ۱۹ دلار برای هر ماه بپردازید.

قیمت اکانت با پرداخت سالانه
با تهیه اشتراک سالانه می‌توانید با پرداخت ۹۹ دلار تا حد زیادی هزینه های مربوط به خرید اشتراک را کاهش دهید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT