خرید از سایت Skillshare

خرید از سایت Skillshare | خرید اکانت Skillshare

زمان مطالعه 2 دقیقه

سایت Skillshare، یک وبسایت آمریکایی است که بسیار مشابه سایر سایت‌های آموزشی مثل لیندا، کورسرا، یودمی و … بوده و به تولید ویدئوهای آموزشی دروس و مهارت‌های مختلف می‌پردازد. هدف اصلی این سرویس آموزش به صورت پروژه محور می‌باشد. برای خرید از سایت Skillshare می توانید از لینک زیر ثبت سفارش نمایید:

خرید از سایت Skillshare

خرید از سایت Skillshare

وبسایت Skillshare یک پلتفرم مناسب برای دانشجویان یا کسانی که به دنبال یادگیری مهارت هستند و مدرسان یا کسانی در آموزش مهارتی خاص تخصص دارند، می باشد. این پلت فرم در سال 2010 ایجاد شد و در آن زمان تنها 25 دوره آموزشی داشت. در حالی که امروزه هزاران دوره آموزشی در این سایت قرار دارد و پیشرفت این پلتفرم همچنان ادامه دارد.

خرید از سایت Skillshare

خرید از سایت Skillshare

اسکیل شیر هم دارای کلاس های رایگان است و هم کلاس های پولی. دانشجویان و مهارت آموزان می توانند یا پرداخت اشتراک ماهانه دسترسی نا محدود به همه ی کلاس های این سایت داشته باشند و یا به صورت رایگان از برخی از کلاس ها استفاده نمایند و مدرسان می توانند بدون پرداخت هزینه کلاس های خود را با استفاده از این سیستم به اشتراک بگذارند و درآمد کسب کنند.

خرید اکانت Skillshare

از نظر یک دانشجو، شما می توانید با حداقل یا بدون هزینه برای افزایش مهارت خود دسترسی پیدا کنید و از نظر یک مدرس، برای هر دقیقه تماشای ویدئو های آموزشی خود حقوق دریافت کنید.

مزایای استفاده از SkillShare

SkillShare از معتبرترین برگزارکننده‌های دوره‌های آموزشی می‌باشد که بسیاری از دوره‌های آن توسط بهترین اساتید و رهبران آن صنعت تدریس می‌شود. از جمله مزایای SkillShare می‌توان به این نکته اشاره داشت که این سرویس بیش از سایر پلتفرم‌های مشابه بر روی تعاملات گروهی و آموزش پروژه‌محور تمرکز داشته و کیفیت آموزشی بالایی را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

خرید از سایت Skillshare

خرید از سایت Skillshare

چرا برای آموزش از SkillShare استفاده کنیم؟

  • ‏دسترسی به تمامی دوره‌ها و منابع دروس
  • قابلیت دانلود آموزش‌ها و امکان دسترسی آفلاین به آن‌ها
  • قابلیت استفاده در نسخه‌های اندروید و ios
  • آسان و قابل استفاده برای افراد مسلط به زبان انگلیسی
  • تشکیل کارگاه‌های آموزشی آنلاین
امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT