ارزهای دیجیتال ۳ خرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال ۳ خرداد

زمان مطالعه 2 دقیقه

طی ۲۴ ساعت گذشته سناریوی تکراری را در بازار ارزهای رمزنگاری شده شاهد بودیم. پس از معاملات ساید روزهای گذشته، رمز ارز اول بازار در روزهای پایانی هفته پایین تر از مارک ۳۰ هزار دلار در نوسان بود. یکشنبه بعد از ظهر  گاوها بار دیگر به میدان بازگشتند و توانستند این دارایی را به سمت سطوح بالاتر هدایت کند. در نتیجه این تلاش، قیمت بیت کوین از این مارک روانی گذشت و به بالاترین سطح چند روز اخیر خود در حدود ۳۰ هزار و ۶۰۰ دلار رسید. در این پست به تحلیل ارزهای دیجیتال ۳ خرداد می پردازیم.

تحلیل ارزهای دیجیتال ۳ خرداد

هرچند درست مشابه با آنچه طی یکی دو هفته گذشته شاهد بودیم، قیمت بار دیگر در این منطقه شکست خورد و در عرض چند ساعت با از دست دادن حدود ۲ هزار دلار، به حدود ۲۹ هزار دلار بازگشت.

ارزهای دیجیتال ۳ خرداد

ارزهای دیجیتال ۳ خرداد

در حال حاضر بیت کوین توانسته است اندکی از ارزش از دست رفته خود را بازیابد. ولی همچنان با سه درصد کاهش در تایم فریم روزانه در منطقه قرمز به سر می برد. در نتیجه این تغییرات ارزش بازار رمز ارز برتر بازار به حدود ۵۶۰ میلیارد دلار رسیده است.

ارزهای دیجیتال ۳ خرداد

ارزهای دیجیتال ۳ خرداد

درست همانند بیتکوین بیشتر کوین های جایگزین بازار امروز شاهد اصلاح قیمت بودند. اتریوم با افت ۴درصدی در تایم فریم روزانه، به تراز ۲۰۰۰ دلار نزدیک شده و در این مسیر پیشگام است.
ریپل، پولکادات و دوج کوین همگی میزان کاهش مشابهی را تجربه کرده‌اند. در حالیکه بایننس کوین نسبت به دیروز تغییرات بسیار اندکی را شاهد بوده است.

در این میان کاهش بیشتر در میان ارزهایی مثل کاردانو، سولانا، شیبا و آوالانچ مشهود است. گفتنی است که AVAX با ۹ درصد کاهش در طی یک روز به زیر ۳۰ دلار و سقوط کرده است.
در همین زمان ارزش تجمعی بازار ارزهای رمزنگاری شده بار دیگر تا مرز ۱.۲۶۰ تریلیون دلار کاهش پیدا کرده است.

منبع: cryptopotato

امتیاز 5/5 - از 15 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT