تکنیکال آوی (AAVE) 3 خرداد

تحلیل تکنیکال آوی (AAVE) 3 خرداد

زمان مطالعه 2 دقیقه

جفت ارز AAVE/USDT طی نه ماه گذشته در یک الگوی کانال موازی ، کاهش یافته است. این رمزارز در کل از مرز 260 دلاری شروع به کاهش کرد و در نتیجه آن ، به خط روند حمایتی کانال رسید. آیا این کف حمایتی می تواند مومنتوم مورد نیاز برای آغاز یک روند صعودی را تامین کند؟ در این پست به تحلیل تکنیکال آوی (AAVE) 3 خرداد می پردازیم.

تحلیل تکنیکال آوی (AAVE) 3 خرداد

تکنیکال آوی (AAVE) 3 خرداد

تکنیکال آوی (AAVE) 3 خرداد

قیمت AAVE در 5 آوریل (16 فروردین) از خط روند مقاومت این الگوی کانال نزولی عقب نشینی کرد. در اثر آن ، این آلت کوین به سطح روانی 150 دلاری سفوط کرد. این سطح روانی  ، روند نزولی AAVE را  تا حدی متوقف کرد.

در نهایت ، مقاومت خریداران در 30 آوریل (10 اردیبهشت) به پایان رسید و این سطح حمایتی را نیز از دست دادند. با تداوم احساسات خرسی گسترده در بازار رمزارزها، قیمت AAVE به میزان 53 درصد کاهش یافت و به خط روند حمایتی خود رسید.

درنهایت ،چرخه خرسی ناشی از الگوی کانال نزولی به پایان رسید و نوبت به خریداران رسید.   قیمت AAVE از خط روند حمایتی بازیابی شد و 42 درصد افزایش یافت.

قیمت AAVE در حال حاضر با قیمت  99.15 دلار معامله می شود و ممکن است به زودی به سطح مقاومت فوری خود در 115 دلار را برسد. اگر خریدار موفق شوند از این مقاومت عبور کنند ، قیمت AAVE به میزان 30 درصد رشد خواهد کرد.

از سوی دیگر، در صورتی که کندلی قاطع منجر به عقب نشینی و ریجکت AAVE از مرز 100 دلاری شود ، این رمزارز را ممکن است در مسیر کاهش به سمت سطح 70 دلاری قرار دهد.

شاخص های تکنیکال

SMA های مهم (20، 50، 100 و 200) به فروشندگان کمک می کنند تا روند بازیابی AAVE را محدود کنند. این رمزارز در حال حاضر با فشار عرضه در SMA 20 روزه مواجه است. علاوه بر آن، الگوی کراس خرسی SMA 50 و 100 روزه فروشندگان را امیدوار حفظ کرده است.

با این حال، اندیکاتور ADX حاکی از کاهش قابل توجه مومنتوم خرسی در بازار است.

سطوح مقاومتی: 115 دلار و 137 دلار
سطوح حمایتی: 96 دلار و 80 دلار

منبع: coingape

امتیاز 5/5 - از 22 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT