پیش بینی ۳ برابر شدن قیمت فلوکی

پیش بینی ۳ برابر شدن قیمت فلوکی

زمان مطالعه 2 دقیقه

فلوکی اینو طی روز گذشته افزایش قابل توجهی در قیمت خود مشاهده کرد. در میان افزایش قیمت 15درصدی ثبت شده توسط ارز FLOKI، یک تحلیلگر بازار ارز دیجیتال افزایش 3 برابری قیمت را پیش بینی می کند. در این پست به بررسی پیش بینی ۳ برابر شدن قیمت فلوکی می پردازیم.

پیش بینی ۳ برابر شدن قیمت فلوکی

فلوکی اینو (FLOKI)، یک ارز رمزنگاری شده معروف مبتنی بر سگ‌ ها که در بالای بلاک چین اتریوم کار می‌ کند، امروز توجه سرمایه‌ گذاران قابل توجهی را به خود جلب کرد زیرا قیمت آن تقریباً 15 درصد افزایش یافت. این سیر صعودی قیمت برای FLOKI که همراه با ذخیره‌ ای از شاخص‌ های صعودی است، خوش‌ بینی بازار را در میان فعالان بازار کریپتو در سراسر جهان تقویت کرد.
در میان افزایش قیمت خیره کننده ای که فلوکی اینو آغاز کرد، یک تحلیلگر بازار کریپتو بیشتر دیدگاه های حیاتی را در مورد پویایی بازار فعلی توکن میم مورد توجه قرار داد. پس از پستی که امروز در X به اشتراک گذاشته شد، موجی از خوش‌ بینی معامله‌ گران و سرمایه‌ گذاران بازار کریپتو را به جنون کشاند و انتظار سود بیشتر برای توکن را داشتند.

به نظر می رسد آخرین به روز رسانی کاپیتان فایبین، تحلیلگر بازار کریپتو، امواج صعودی را برافروخته است که به دور FLOKI در سراسر دریای وسیع کریپتوها می چرخد. در پستی که امروز در X به اشتراک گذاشته شد، تحلیلگر توجه را به تصویر فلوکی از جدا شدن از الگوی پرچم صعودی در نمودار بازه زمانی روزانه خود جلب کرد و احساسات مثبت را به توکن میم مبتنی بر سگ تزریق کرد.

قابل‌توجه، الگوی پرچم صعودی نشان‌ دهنده تثبیت مختصری در یک روند صعودی برای توکن و به دنبال آن یک سیر صعودی قیمت است. این تحلیلگر همچنین اضافه کرد: “به نظر می رسد قیمت فلوکی اینو 2 الی 3 برابر شود” که نشان دهنده ادامه حرکت صعودی است.

این اظهارات تحلیلگر، که در بحبوحه افزایش قیمت قابل توجه 15 درصدی که توسط FLOKI آغاز شد، ظاهر شد، امروز توکن را بیشتر به سمت صعودی سوق داد.

روند قوی فلوکی اینو

در همین حال، قیمت توکن فلوکی اینو در 24 ساعت گذشته شاهد افزایش 15.74 درصدی بود و در حال حاضر با قیمت 0.000196 دلار معامله می شود. پایین ترین و بالاترین قیمت آن در 24 ساعت به ترتیب 0.000168 دلار و 0.0002052 دلار است.

سود باز فلوکی اینو 41.28 درصد افزایش یافت و به 16.66 میلیون دلار رسید، در حالی که حجم معاملات مشتقات 218.42 درصد افزایش یافت و به 178.31 میلیون دلار رسید. این داده‌ها بر روند صعودی بازار برای فلوکی اینو تاکید می‌ کند و احساسات مثبت را در بازار بیشتر می‌ کند، زیرا سرمایه‌ گذاران علاقه‌ مندی بیشتری به این دارایی نشان می‌ دهند.

در همین حال، شایان ذکر است که اگر فشار خرید بیشتر در بازار حاکم شود، اظهارات تحلیلگر به طور بالقوه می تواند محقق شود. انحلال برای FLOKI در مجموع به 48.78 هزار دلار رسید که علاوه بر کاهش فشار فروش تاکید می کند. این یک سناریوی خوشبینانه برای فلوکی اینو در آینده ترسیم می کند و احساسات صعودی بازار را در مورد عملکرد قیمت توکن تحریک می کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT