خرید از سایت SVGator

خرید از سایت SVGator | خرید اکانت SVGator

زمان مطالعه 6 دقیقه

دنیای انیمیشن محتوای آنلاین در طول سال ها به طور قابل توجهی تغییر کرده است. فلش (و فناوری های مشابه مانند Macromind Director) زیربنای آغاز وب مدرن بود، اما زمانی که پشتیبانی از Flash لغو شد، فرمت فایل SWF از بین رفت. با ورود SVGator به صحنه، به سرعت به امروز بروید. با SVG فرمت برداری مدرن انتخابی، SVGator یکی از بهترین و ساده ترین راه ها را برای متحرک سازی قالب در اختیار شما قرار می دهد. برای خرید از سایت SVGator می توانید از سایت زیر ثبت سفارش نمایید:

خرید با پی پال

خرید از سایت SVGator

SVGator یک ویرایشگر انیمیشن SVG آنلاین می باشد که با VueJS ایجاد شده و برای ساده کردن روش متحرک سازی گرافیک های برداری مقیاس پذیر (یا SVG) طراحی شده است. هدف اعلام شده این شرکت، مستقر در سان فرانسیسکو، این هست که “انیمیشن های SVG را حتی برای کاربران غیر فنی قابل دستیابی کند، بنابراین استفاده گسترده از انیمیشن های SVG در وب را تشویق می کند.”

خرید از سایت SVGator

خرید از سایت SVGator

در شرایط عادی، برای متحرک کردن فایل‌ های SVG، ممکن است مجبور باشید مقداری کدنویسی، شاید در جاوا اسکریپت یا جاوا، برای دستکاری ریاضی تعیین خطوط در یک فایل SVG یا جابجایی آنها در یک صفحه وب انجام دهید. SVGator همه اینها را با ایجاد یک برنامه وب با خط زمانی و آهنگ های فریم کلیدی ساده کرده است، به این معنی که می توانید موقعیت همه عناصر گرافیکی برداری را در یک صحنه تنظیم نمایید و آنها را در یک دارایی قابل پخش جاسازی شده کامپایل کنید.

این یک فایل برای استفاده در صفحات وب و برنامه های تلفن همراه در اختیار شما قرار می دهد. گزینه های جدید صادرات موبایل این کار را بسیار آسان می نماید و انیمیشن های سبک وزن و مقیاس پذیر را برای برنامه های تلفن همراه ایجاد می کند.

موتور نوستالژیک وکتور

تمام صحبت های ما در مورد فلش در حال حاضر به یک دلیل است. به نظر ما، SVGator بسیار شبیه آن اسب کار قدیمی انیمیشن برداری می باشد. این یک ابزار انیمیشن برداری بردار فریم کلیدی هست که به جای پیکسل، خطوط صاف را متحرک می کند. این بدان معنی است که انیمیشن های تمام شده شما مقیاس پذیر هستند و می توانند در هر اندازه ای بدون افت کیفیت پخش شوند.

با شروع نرم افزار، با صحنه های نمایشی روبرو می شوید که به شما کمک می کند وارد جریان کار شوید. رابط شامل یک میدان بازی است که انیمیشنی را که می‌ سازید نشان می‌ دهد و در زیر یک جدول زمانی وجود دارد که پیشرفت اشیاء روی صفحه را در طول زمان نشان می‌ دهد. در سمت چپ ستونی از ابزار ها برای دستکاری اشکال روی صفحه نمایش و کتابخانه دارایی هایی که ایجاد کرده اید وجود دارد.

 

خرید از سایت SVGator

خرید از سایت SVGator

 

می‌ توانید فایل‌ های SVG خود را (که با هر برنامه طراحی برداری مانند Illustrator یا Inkscape ایجاد شده‌ اند) وارد نمایید یا اشکال خود را از ابتدا ترسیم کنید.

خرید از سایت SVGator

خرید از سایت SVGator

 

طراحی در SVGator مانند استفاده از هر ویرایشگر برداری است، منحنی‌ های bezier با دسته‌ هایی که می‌ توانید آن‌ ها را برای ایجاد منحنی‌ های صاف کامل تنظیم کنید. همچنین می توانید وزن و رنگ خط را مطابق با سلیقه و کیفیت خط خود تغییر دهید، مانند خط تیره یا نقطه. اگر از هر برنامه برداری استفاده کرده اید، ماهیت دوم خواهد بود.

خرید از سایت SVGator

خرید از سایت SVGator

این ابزار یک برنامه وب آنلاین می باشد، بنابراین چیزی برای نصب وجود ندارد. تمام اقدامات در یک مرورگر انجام می شود. این برای بهره وری شگفت انگیز هست، زیرا به این معنی است که شما به معنای واقعی کلمه می توانید در هر مرورگری در هر کامپیوتری در هر کجای دنیا بنشینید و به کار خود ادامه دهید، گویی پشت میز خود در خانه نشسته اید. روی لپ‌تاپ و دسکتاپ کار می‌ کند، و اگرچه ما آن را امتحان نکرده‌ ایم، تصور می‌ کنیم حتی می‌ توانید از آن در تبلت استفاده نمایید.

خرید از سایت SVGator

خرید از سایت SVGator

متحرک سازی با SVGator آسان است: شکل ها را روی صفحه بکشید، فریم های کلیدی را برای آن اشکال تنظیم کنید و به فریم کلیدی بعدی بروید. شکل ها را به شکل جدید خود تنظیم نمایید و یک فریم کلیدی دیگر تنظیم کنید. هنگامی که انیمیشن را پخش می کنید، اشکال به آرامی از یک موقعیت به موقعیت دیگر متحرک می شوند.

مهمتر از همه، این فقط یک کتابخانه انیمیشن برش و چسباندن پر از تنظیمات از پیش تعیین شده نیست – یک نرم افزار حرفه ای مناسب از انیمیشن است. این بدان معنا نیست که ابزار های مفیدی برای تقویت مهارت های انیمیشن شما به ارتفاعات جدید ندارد.

خرید از سایت SVGator

خرید از سایت SVGator

با افزایش سطوح در طرح‌ های پرداخت، اقدامات بیشتری برای انجام روی اشکال خود دریافت می‌ نمایید. آنها این اقدامات را “انیماتور” می نامند. در سطح آزاد، می‌ توانید اشکال خود را در موقعیت، مقیاس، لنگر انداختن و چرخاندن قرار داده و کدورت آنها را تغییر دهید. این انیمیشن اولیه است. تا یک سطح به سطح Lite، می‌ توانید تغییر شکل، کج کردن، پر کردن و استروک را نیز انجام دهید، و اینها همه تنظیمات متحرک هستند. این به انیمیشن های شما انعطاف بیشتری می بخشد. در نهایت در ردیف Pro، می‌ توانید تمام کار هایی که تاکنون ذکر شد را انجام داده و ویژگی‌ های تعاملی را به انیمیشن‌ های خود اضافه کنید و این امکان را به شما می‌ دهد که عملیات موس را روی انیمیشن‌ های خود برای ساخت رابط یا تجسم داده‌ های پویا و موارد مشابه انجام دهید.

خرید از سایت SVGator

خرید از سایت SVGator

همچنین در سطح حرفه ای، شما به یک کتابخانه دارایی با دارایی های گرافیکی دسترسی دارید تا به شما کمک کند تا انیمیشن های خود را با سبک و سرعت بسازید.

تنها نقطه ضعف نرم‌ افزاری که می ‌توانیم ببینیم این است که لایه های رایگان و پایین ‌تر در انواع عملیاتی که می ‌توانید انجام دهید محدود است، اما این لزوماً به دو دلیل یک مشکل نیست. اولاً، شما می توانید کار های زیادی را با عملیات اساسی و کمی خلاقیت انجام دهید، و ثانیاً، طبقات واقعاً با توجه به آنچه دریافت می نمایید، گران نیستند.

سطوح دسترسی در SVGator

SVGator یک نرم افزار فوق العاده است. ما عاشق این هستیم که چگونه وارد شدن به آن آسان می باشد، و انجام کارهای ساده برای ماهر شدن زمان نمی برد. اما عمق‌ هایی نیز در آن وجود دارد، بنابراین با کمی تمرین می‌توانید خیلی سریع به مجموعه مهارت‌ های خود بیفزایید. این گزینه ها برای صادرات تلفن همراه علاوه بر هر چیز دیگری یک امتیاز است.اینکه از الگویی که به آن عادت کرده ایم استفاده می کند را دوست داریم. خط زمانی، و این واقعیت که بسیار شبیه فلش به نظر می رسد و کار می کند، که مدت زیادی از آن استفاده کردیم، فقط یک لذت است.

 

SVGator نه تنها قدرتمند است، بلکه نسبتاً مقرون به صرفه می باشد. هنگامی که تصمیم می گیرید هزینه استفاده از نرم افزار را پرداخت نمایید، طرح های مختلفی وجود دارد. اول، طرح رایگان وجود دارد که به شما امکان می دهد تا همیشه از نرم افزار استفاده کنید اما با چند محدودیت. در حالی که متوجه می ‌شوید که چگونه کار می ‌کند، می ‌توانید صادرات گرافیک ثابت نامحدود، حداکثر سه صادرات انیمیشن در هر ماه تقویم و جدول زمانی انیمیشن با مدت زمان حداکثر 10 ثانیه انجام دهید. مجموعه اولیه کمک کننده های انیمیشن گنجانده شده است.

 

مرحله بعدی به اصطلاح Lite Tier است که با پرداخت 11 دلار در ماه (132 دلار صورتحساب سالانه)، به شما امکان می دهد محصول انیماتورهای پیشرفته، صادرات استاتیک نامحدود، 10 صادرات انیمیشن در ماه و مدت زمان انیمیشن تا یک دقیقه را صادر کنید. شما همچنین کمک های انیمیشن پایه و پیشرفته را دارید. در نهایت، Pro وجود دارد که با 19 دلار در ماه (یا 228 دلار در سال) کل معامله، همه چیز را به صورت رایگان و LITE، به علاوه صادرات نامحدود انیمیشن تا پنج دقیقه، دسترسی به کتابخانه دارایی ها، همه گزینه های تعاملی، و کنترل سرعت انیمیشن و لینک ها.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT