تحلیل کاردانو ۳۱ اردیبهشت

تحلیل کاردانو ۳۱ اردیبهشت | کاردانو نیم دلار

زمان مطالعه 2 دقیقه

قیمت کاردانو (ADA) در نهایت به سطح ۰/۵ دلاری که مدت ها منتظرش بودیم رسید. تحلیلگران این صنعت که مدتی است ADA را ردیابی می‌کنند، به جامعه کریپتو هشدار می‌دهند که ۰/۵ دلار قیمتی است که ADA می‌تواند در آن سقوط کند. اکنون قیمت کاردانو نیم دلار شد؛ همینک باید منتظر چه اتفاقی باشیم ؟ در این پست به تحلیل کاردانو ۳۱ اردیبهشت می پردازیم.

تحلیل کاردانو ۳۱ اردیبهشت

تحلیل کاردانو ۳۱ اردیبهشت

تحلیل کاردانو ۳۱ اردیبهشت

با نگاهی به نمودار ۶ ساعته برای ADA/USDT، متوجه می‌شویم که قیمت ADA در حدود ۰/۵ دلار تثبیت شده است. همانطور که در نمودار ۶ ساعته مشاهده می شود، سه تلاش برای شکست به سمت بالا انجام شد، اما هر سه ناموفق بود.

با این حال، یک مثلث صعودی در نمودار ۶ ساعته تشکیل شده که این یک علامت صعودی است. اگر قیمت ADA از سطح مقاومت تعیین شده در مثلث صعودی (۰/۶ دلار) خارج شود، می‌توانیم در کوتاه مدت شاهد افزایش قیمت به ۰/۸ دلار باشیم.

با نگاهی به تمام اتفاقاتی که در اکوسیستم ADA روی می‌دهد، منصفانه است که بگوییم ADA بسیار کمتر از آنچه که باید ارزش‌گذاری شده است زیرا قیمت ADA بازتاب واقعی رشد در حال وقوع در این اکوسیستم نیست.

اطلاعات منتشر شده توسط IntoTheBlock نشان می‌دهند که در ۱۹ آوریل (۳۰ فروردین)، این شبکه در مجموع ۳/۲۶۸ میلیون هولدر داشته، در حالی که در ۱۹ می (۲۹ اردیبهشت)، این رقم به ۳/۳۳ میلیون نفر رسیده است. افزایش سریع تعداد کیف‌پول‌ های دارای ADA در طول ماهی رخ داد که در آن علاقه سرمایه‌گذران به این ارز دیجیتال به سرعت در حال افزایش است.

داده‌های IntoTheBlock همچنین نشان می‌دهند که قبل از فروپاشی ترا، کیف‌پول‌های کوچک دارایی‌های خود در ADA را بیش از ۱۸۶ درصد افزایش داده و مجموعاً بیش از ۳۶ درصد از عرضه این ارز دیجیتال را در اختیار گرفتند. این افزایش بسیار نشان دهنده یک چشم انداز صعودی در مورد کاردانو است.

منبع: coinquora 

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT