تحلیل ارزهای دیجیتال ۴ اردبهشت ۱۴۰۳

تحلیل ارزهای دیجیتال ۴ اردبهشت ۱۴۰۳

زمان مطالعه 7 دقیقه

بیت کوین و آلت کوین ها به دنبال هاوینگ بیت کوین صعودی شده اند. آیا سقف های جدید در راه هستند؟ در این پست به تحلیل ارزهای دیجیتال ۴ اردبهشت ۱۴۰۳ می پردازیم.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال

تحلیل ارزهای دیجیتال ۴ اردبهشت ۱۴۰۳

شاخص (SPX) هفته گذشته 3.05 درصد سقوط کرد زیرا امیدها برای کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو ایالات متحده به دلیل افزایش نرخ تورم کاهش یافت. در مقایسه، بیت کوین در هفته گذشته تنها 1.1 درصد کاهش یافت که نشان می دهد، پادشاه ارزهای دیجیتال قصد دارد قدرت نمایی کند.
چارلز ادواردز، بنیانگذار سرمایه گذاری Capriole در یک پست X گفت که هزینه برق خام بیت کوین به ازای هر بلاک استخراج شده 77400 دلار است. او اضافه کرد که قیمت بیت کوین تنها برای چند روز در هر چهار سال کمتر از “هزینه برق” باقی می ماند، به این معنی که بیت کوین با “قیمت بسیار پایین” معامله می شود.
بیت کوین احتمالاً در چند روز آینده در یک روند بدون حرکت نوسان داشته باشد زیرا گاوها و خرس ها برای برتری با آن مبارزه می کنند. اگر بیت کوین در کوتاه مدت در یک روند نامشخص نوسان داشته باشد، ممکن است خریداران را به سمت آلتکوین های انتخابی جذب کند که ممکن است حرکت صعودی خود را از سر بگیرند.

شاخص SPX

شاخص S&P 500 در چند روز گذشته در حال اصلاح بوده است که نشان می دهد گاوها برای ذخیره سود عجله دارند.

شاخص SPX

تحلیل ارزهای دیجیتال ۴ اردبهشت ۱۴۰۳

میانگین های متحرک یک تقاطع نزولی را تکمیل کرده اند و شاخص قدرت نسبی (RSI) نزدیک به منطقه اشباع فروش است که نشان می دهد خرس ها قدرت را در دست دارند. یک حمایت جزئی در 4920 وجود دارد که از آنجا ممکن است شاخص شاهد یک بازگشت باشد.

اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (5104) کاهش یابد، احتمال نزول به سطح اصلاحی فیبوناچی 38.2 درصدی 4821 افزایش می یابد. اگر قیمت بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه باشد، این دیدگاه منفی در کوتاه مدت باطل خواهد شد. سپس ممکن است این جفت به 5225 افزایش یابد.

شاخص دلار آمریکا (DXY)

شاخص دلار آمریکا (DXY) از میانگین‌ های متحرک بالا رفت و در 10 آوریل به بالای مقاومت 105 صعود کرد و یک الگوی مثلث صعودی را تکمیل کرد.

گاوها به خرید خود ادامه دادند و مقاومت 106 را به راحتی کاهش دادند. این امر زمینه را برای یک افزایش قیمت تا 108 فراهم می کند، جایی که انتظار می رود خرس ها دوباره دفاعی قوی داشته باشند. اگر قیمت از 108 به شدت پایین بیاید، نشان می دهد که خرس ها به شدت از این سطح دفاع می کنند. سپس ممکن است این شاخص به 105 کاهش یابد.

اولین نشانه ضعف، کاهش قیمت به زیر سطح شکست 105 خواهد بود. اگر این سطح از بین برود، نشان می دهد که شکست ممکن است تله گاوی بوده باشد. سپس ممکن است شاخص به خط روند صعودی نزول کند.

تحلیل بیت کوین (BTC) ۴ اردبهشت

خرس‌ها در تلاشند تا رالی صعودی بیت کوین را در میانگین متحرک نمایی 20 روزه (65858 دلار) متوقف کنند، اما گاوها تمایلی به تسلیم ندارند.

تحلیل بیت کوین (BTC) ۴ اردبهشت

تحلیل بیت کوین (BTC) ۴ اردبهشت

صاف شدن متحرک نمایی 20 روزه و RSI نزدیک به نقطه میانی نشان می دهد که فشار فروش در حال کاهش است. اگر خریداران با سرمایه گذاری در بیت کوین، قیمت را بالاتر از میانگین متحرک ساده 50 روزه (67511 دلار) برسانند، جفت BTC/USDT می تواند تا 73777 دلار افزایش یابد.

اگر خرس‌ها بخواهند کنترل را در دست بگیرند، باید به سرعت قیمت را به زیر حمایت 60775 دلاری برسانند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، این جفت ممکن است اصلاح عمیق تری را به سطح 61.8% فیبوناچی اصلاحی 54298 دلار آغاز کند.

تحلیل اتریوم (ETH) ۴ اردبهشت

اتریوم به میانگین متحرک نمایی 20 روزه (3234 دلار) رسیده است که نشان می دهد گاوها در تلاش برای بازگشت هستند.

تحلیل اتریوم (ETH) ۴ اردبهشت

تحلیل اتریوم (ETH) ۴ اردبهشت

میانگین متحرک نمایی 20 روزه در حال کاهش است و RSI درست زیر سطح میانی قرار دارد که نشان دهنده تعادل بین عرضه و تقاضا است. اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی 20 روزه کاهش یابد، جفت ETH/USDT ممکن است تا 3056 دلار کاهش یابد. این یک حمایت ضروری برای گاوها برای دفاع است، زیرا در صورت تسلیم شدن، هدف بعدی می تواند 2850 دلار باشد.

در روند صعودی، وقفه بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه، خریداران را برای خرید اتریوم با بهترین قیمت تشویق خواهد کرد. این جفت ممکن است به SMA 50 روزه (3481 دلار) و بعداً به 3679 دلار افزایش یابد. شکست بالاتر از این مقاومت نشان می دهد که اصلاح ممکن است به پایان رسیده باشد.

تحلیل بایننس کوین (BNB) ۴ اردبهشت

BNB در 20 آوریل به بالای میانگین متحرک نمایی 20 روزه (568 دلار) رسید و راه را برای صعود احتمالی به مقاومت پیش رو در 635 دلار باز کرد.

تحلیل بایننس کوین (BNB) ۴ اردبهشت

تحلیل بایننس کوین (BNB) ۴ اردبهشت

گاوها و خرس ها احتمالا شاهد نبردی سخت نزدیک به 635 دلار خواهند بود. اگر گاوها با خریداری بایننس کوین قدرت روند را به دست بگیرند، جفت BNB/USDT می تواند مرحله بعدی روند صعودی را تا 692 دلار آغاز کند و پس از آن به هدف الگوی 775 دلار صعود کند.

در عوض، اگر قیمت به شدت از مقاومت کاهش یابد، این نشان می‌دهد که خرس‌ها تمایلی برای تسلیم شدن ندارند. این ممکن است این جفت را برای مدتی بیشتر بین 495 تا 635 دلار نگه دارد.

تحلیل سولانا (SOL) ۴ اردبهشت

سولانا به میانگین متحرک نمایی 20 روزه (156 دلار) رسیده است، جایی که احتمالاً با مقاومت شدید خرس ها روبرو خواهد شد.

تحلیل سولانا (SOL) ۴ اردبهشت

تحلیل سولانا (SOL) ۴ اردبهشت

اگر قیمت از میانگین‌های متحرک پایین بیاید، نشان می‌دهد که احساسات منفی باقی می‌ ماند و معامله‌ گران با هر رالی صعودی برای فروش اقدام می کنند. سپس قیمت می تواند به سمت حمایت قوی در 126 دلار کاهش یابد. شکستن زیر این سطح می‌تواند شرایط را برای سقوط به 100 دلار فراهم کند.

از سوی دیگر، اگر قیمت بالاتر از میانگین های متحرک ادامه پیدا کند، نشان می دهد که گاوها خرید ارزان سولانا در حال بازگشت هستند. سپس جفت SOL/USDT تلاش خواهد کرد تا مقاومت پیش رو 205 دلار افزایش یابد.

تحلیل ریپل (XRP) ۴ اردبهشت

رشد قیمت ریپل به میانگین متحرک نمایی 20 روزه (0.54 دلار) رسیده است که نشان دهنده خرید قوی گاوها در سطوح پایین تر است.

تحلیل ریپل (XRP) ۴ اردبهشت

تحلیل ارزهای دیجیتال ۴ اردبهشت ۱۴۰۳

خرس‌ها احتمالاً مقاومت سختی در متحرک نمایی 20 روزه خواهند داشت. اگر قیمت به شدت از سطح فعلی کاهش یابد، خرس‌ ها سعی می‌ کنند قیمت را به منطقه حمایتی 0.46 تا 0.41 دلار بکشانند.

در مقابل، اگر خریداران با خرید سریع ریپل قیمت را بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه قرار دهند، نشان می دهد که جفت XRP/USDT ممکن است برای چند روز دیگر در محدوده بزرگ بین 0.46 و 0.74 دلار به معامله ادامه دهد.

تحلیل تون کوین (TON) ۴ اردبهشت

تون کوین در چند روز گذشته نزدیک به خط حمایت الگوی کانال صعودی معامله می شود.

تحلیل تون کوین (TON) ۴ اردبهشت

تحلیل تون کوین (TON) ۴ اردبهشت

شکست گاوها در شروع یک بازگشت قوی از متحرک نمایی 20 روزه (6 دلار) نشان دهنده عدم خرید تهاجمی در سطوح فعلی است که خطر شکست زیر کانال را افزایش می دهد. اگر این اتفاق بیفتد، فروش می‌تواند تسریع شود و جفت TON/USDT می‌تواند حرکت نزولی به SMA 50 روزه (4.90 دلار) را آغاز کند.

زمان برای گاو ها رو به پایان است. برای جلوگیری از کاهش، آنها باید به سرعت قیمت را به بالای 6.50 دلار برسانند. ممکن است این جفت ارز تا 7.23 دلار و بعداً به خط مقاومت صعود کند.

تحلیل دوج کوین (DOGE) ۴ اردبهشت

دوج کوین در میانگین متحرک نمایی 20 روزه (0.16 دلار) با مقاومت مواجه شده است، اما یک نشانه مثبت این است که گاوها با خریداری دوج کوین هنوز قدرت روند را در دست دارند.

تحلیل دوج کوین (DOGE) ۴ اردبهشت

تحلیل دوج کوین (DOGE) ۴ اردبهشت

جفت DOGE/USDT احتمالاً از میانگین متحرک بالاتر می رود و به خط روند نزولی می رسد. این یک سطح حیاتی برای دفاع خرس ها است، زیرا شکستن بالاتر از آن نشان می دهد که روند نزولی قیمت ممکن است پایان یافته باشد. سپس این جفت می تواند یک رالی را تا 0.21 دلار و متعاقباً تا 0.23 دلار آغاز کند.

از طرف دیگر، اگر قیمت به شدت از میانگین‌ های متحرک یا خط روند نزولی کاهش یابد، نشان می‌ دهد که خرس‌ ها همچنان در قدرت را در دست دارند. در این صورت فروشندگان سعی می کنند قیمت را به 0.14 دلار و سپس به 0.12 دلار کاهش دهند.

تحلیل کاردانو (ADA) ۴ اردبهشت

کاردانو به میانگین متحرک نمایی 20 روزه (0.52 دلار) رسیده است که سطح مهمی است و باید مراقب آن بود. در این صورت خرس ها احتمالاً با قدرت از این سطح دفاع می کنند.

تحلیل کاردانو (ADA) ۴ اردبهشت

تحلیل کاردانو (ADA) ۴ اردبهشت

اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی 20 روزه کاهش یابد، جفت ADA/USDT می تواند بار دیگر به 0.46 دلار کاهش یابد. جهش قوی از سطح 0.46 دلار نشان می دهد که فاز اصلاحی ممکن است به پایان رسیده باشد. این امر رشد قیمت به بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه را بهبود می بخشد و خرید کاردانو با نرخ مناسب توسط گاو ها را به همراه دارد. سپس ممکن است جفت به 0.57 دلار و بعداً به 0.63 دلار صعود کند.

در مقابل، اگر قیمت به شدت کاهش یابد و به زیر 0.46 دلار برسد، این نشان می‌دهد که خرس‌ ها در کنترل باقی می‌مانند. این جفت ممکن است پس از آن به حمایت حیاتی در 0.40 دلار سقوط کند.

cointelegraph

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT