تحلیل ارزهای دیجیتال 12 مرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال 12 مرداد

زمان مطالعه 3 دقیقه

بیت کوین (BTC) از روز گذشته در یک مسیر اصلاح نزولی قرار گرفته و تا زیر مارک 23 هزار دلار کاهش یافت. در حال حاضر، وضعیت تاحدود تغییر کرده و رمزارز اول بازار با 0.73% افزایش دوباره به منطقه سبز وارد شده و با قیمت 23.011 دلار معامله می شود. اگر کندل امروز در قلمرو منفی بسته شود، پنجمین روز متوالی از کاهش قیمت بیت کوین را شاهد خواهیم بود. در این پست به تحلیل ارزهای دیجیتال 12 مرداد می پردازیم.

تحلیل ارزهای دیجیتال 12 مرداد

تغییرات اخیر، ارزش بازار بیت کوین را به 439.89 میلیارد دلار رسانده و دامیننس آن اکنون معادل 41.2% است. شاخص ترس و طمع در بازار کریپتو نیز امروز با اندکی افزایش به عدد 34 رسیده و در منطقه ترس قرار گرفته است.

تحلیل ارزهای دیجیتال 12 مرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال 12 مرداد

در همین حال، اندیکاتور میانگین محدوده واقعی (ATR) حرکات قیمت بیت کوین نیز در این دوره کاهش یافته است، که نشان می دهد بیت کوین در وضعیتی نسبتاً فشرده معامله می شود. حجم کم معاملات به علاوه محدود شدن دامنه معاملات می تواند نشان دهنده عدم اطمینان در میان معامله گران باشد. این وضعیت می‌تواند نشان دهد که سرمایه‌گذاران رویکردی بلاتکلیف و منتظر را در پیش گرفته‌اند.

تحلیل ارزهای دیجیتال 12 مرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال 12 مرداد

در بازارهای سنتی، میانگین صنعتی داوجونز 0.9% و شاخص های نزدک کامپوزیت و S&P 500 به ترتیب 0.5% و 0.7% کاهش را در یک روز به ثبت رسانده اند. افزون بر این، بازده اوراق 10 ساله و دو ساله خزانه داری ایالات متحده در معکوس ترین حالت خود طی بیش از 20 سال گذشته قرار گرفته است. اهمیت وارونگی این شاخص در این است که از نظر تاریخی در ایالات متحده، وارونگی منحنی بازده اغلب 12 تا 18 ماه قبل از رکود اقتصادی رخ داده است.

تحلیل ارزهای دیجیتال 12 مرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال 12 مرداد

پس از اینکه قیمت بیت کوین برای اولین بار از 28 جولای (6 مرداد) تاکنون، به زیر تراز 23000 دلار رسید، گاوها تلاش کرده اند این دارایی را به سمت سطوح بالاتر هدایت کنند. تلاش خریداران طی یک ساعت گذشته به نتیجه رسیده و رمزارز اول بازار اکنون در منطقه سبز قرار گرفته است. آلتکوین ها نیز به پیروی از این حرکت، سعی می کنند زیان های اندکی که اخیراً تجربه کرده اند را جبران کنند.

تحلیل آلتکوین ها 12 مرداد

اتریوم به عنوان دومین ارز رمزنگاری شده بزرگ بازار، در 24 ساعت گذشته عملکرد بهتری نسبت به رهبر خود نشان داده و با رشد 3.53 درصدی به حدود 1643 دلار رسیده است. بایننس کوین (4.24%) نیز اکنون با قیمت 288 دلار ترید می شود. کاردانو با 2.55 درصد افزایش به بالای 50 سنت بازگشته و دوج کوین (1.39%) در حدود 0.67 دلار ایستاده است.

در این میان، ریپل (0.26-%) و سولانا (4.56-%) دو رمزارز بزرگی هستند که امروز شاهد افت قیمت بوده اند و به ترتیب با قیمت 0.37 دلار و 38.48 دلار معامله می شوند.

ایپ کوین با جهش 14 درصدی خود در تایم فریم روزانه عملکرد خوبی نسبت به بقیه نشان داده است ولی Optimism با جهش 16 درصدی خود در صدر جدول برندگان امروز بازار قرار گرفته است. لیدو دائو (LDO) با حدود 15 درصد افزایش در رتبه بعد قرار دارد.

در نتیجه تحولات اخیر، ارزش بازار کل دارایی های رمزنگاری شده به حدود 1.068 تریلیون دلار رسیده است.

منبع: coindesk

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT