تحلیل ارزهای دیجیتال 14 تیر

تحلیل ارزهای دیجیتال 14 تیر

زمان مطالعه 2 دقیقه

پس از پایان یافتن ماه ژوئن (9  تیر) که بدترین ماه معاملاتی بیت کوین در بیش از یک دهه گذشته بود، این ارز دیجیتال با افزایش بیش از 2000 دلاری به بالاترین قیمت چند روزه خود یعنی کمی کمتر از 21000 دلار، نوسانات بیشتری را تجربه کرد. هرچند این جهش مدت زیادی دوام نیاورد و اندکی بعد این دارایی به زیر 20000 دلار بازگشت. سپس روزهای آخر هفته را با آرامشی غیرمعمولی در حالی ناحیه 19000 دلار سپری کرد. در این پست به تحلیل ارزهای دیجیتال 14 تیر می پردازیم.

تحلیل ارزهای دیجیتال 14 تیر

تحلیل ارزهای دیجیتال 14 تیر

تحلیل ارزهای دیجیتال 14 تیر

جدا از یک جهش کوتاه به بالای 19500 دلار، این دارایی سه روز بعد را عموماً در همین منطقه گذراند. در اواخر روز گذشته، رمزارز اول بازار شروع به افزایش کرد و به بالاترین سطح روزانه خود در حدود 20400 دلار (در Bitstamp) رسید.

در حال حاضر، بیت کوین چند صد دلار از ارزش خود را دوباره از دست داده و در حدود 20000 دلار ایستاده است. ارزش بازار آن نیز اکنون حدود 385 میلیارد دلار و دامیننس آن 42.3 درصد است.

به گزارش پلتفرم تحلیلی گلاسنود (Glassnode)، احتمالاً با حذف دلالان بازار بیت کوین به کف قیمت خود رسیده است. در گوشه دیگر از جهان، پس از استعفای ناگهانی وزیر اقتصاد آرژانتین، مردم به سمت استیبل کوین ها هجوم آوردند که منجر به ایجاد اختلاف قیمت قابل ملاحظه ای در آنها شد.

تحلیل آلتکوین ها 14 تیر

کوین های جایگزین نیز که طی چند روز گذشته مانند بیت کوین شرایط نسبتاً آرامی را سپری کردند، اکنون یکپارچه سبزپوس شده اند.

تحلیل ارزهای دیجیتال 14 تیر

تحلیل ارزهای دیجیتال 14 تیر

اتریوم با افزایش قابل توجه 9 درصدی خود در این مسیر پیشتاز است. در نتیجه این تغییر، دومین رمزارز بزرگ بازار حدود 100 دلار در یک روز افزایش یافته به 1150 دلار رسیده است. قیمت بایننس کوین (BNB) از دیروز حدود 7 درصد افزایش یافته است و پس از چند روز گذشته نوسان زیر تراز 220 دلار اکنون به بالای 230 دلار رسیده است. سولانا هم با درصد مشابهی افزایش در تایم فریم روزانه با قیمت 35 دلار ترید می شود.

ریپل، کاردانو، دوج کوین، پولکادات، ترون و شیبا اینو همگی جهش های کمتری را در منطقه مثبت شاهد بوده اند، در حالی که MATIC با 14 درصد افزایش به بالای 0.5 دلار رسیده است.

برخلاف کل بازار، رمزارز لئو (LEO) از دیروز حدود 2.16% از ارزش خود را از دست داده و اکنون با قیمت 5.57 دلار دست به دست می شود. SNX دیگر ارز ریزشی امروز بازار، 2.91% کاهش را تجربه کرده و به 2.67 دلار رسیده است.

در نهایت، ارزش تجمعی کل بازار کریپتو در یک روز 50 میلیارد دلار افزایش یافته و اکنون بیش از 900 میلیارد دلار است.

منبع: cryptopotato

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT