تکنیکال ApeCoin در 14 تیر

تحلیل تکنیکال ApeCoin در 14 تیر

زمان مطالعه 2 دقیقه

رمزارز ApeCoin(APE) در 24 ساعت گذشته ، 13 درصد افزایش یافته و شواهد در نمودار آن حاکی از تداوم روند صعودی است. افزایش اخیر قیمت APE منجر به عبور آن از خط روند نزولی دو ماهه شده است که نشان دهنده بازگشت گاوها است. در این پست به تحلیل تکنیکال ApeCoin در 14 تیر می پردازیم.

تحلیل تکنیکال ApeCoin در 14 تیر

تداوم روند صعودی به همین راحتی نیست. قیمت ApeCoin ملزم است که بر سد مقاومت فوری در 5.02 دلار غلبه کند. این سطح برای تداوم روند صعودی APE ، بسیار مهم است. با عبور موفق APE از این مانع ، سازندگان بازار این امکان را خواهند داشت که این آلتکوین را به بالای سطح 5.59 دلاری برسانند تا نقدینگی باقی مانده در این سقف های برابر را جمع آوری کنند.

در صورتی که مومنتوم گاوی پایدار حفظ شود ، احتمال زیادی وجود دارد که APE به مسیر خود ادامه دهد و سطح مقاومت 6.09 دلاری را مجددا مورد امتحان قرار دهد. در مجموع، این روند صعودی منجر به صعود 20 درصدی APE می شود.

تکنیکال ApeCoin در 14 تیر

تکنیکال ApeCoin در 14 تیر

صرف نظر از دورنگار گاوی در قیمت ApeCoin، سرمایه گذاران باید توجه داشته باشند که تداوم روند صعودی به شدت منوط به عبور از مقاومت 5.02 دلاری است. حتی پس از آن، هیچ تضمینی وجود ندارد که روند صعودی ، قیمت را به بالای سطح 5.59 دلاری برساند.

علاوه بر آن، اگر قیمت بیت کوین پیش از اینکه APE به مرز 5.02 دلار برسد ،کاهش یابد ، کار گاوها سخت تر خواهد شد. بدترین سناریو ، این خواهد بود که ApeCoin با کندلی چهار ساعته زیر سطح 4.28 دلاری، بسته شود. در این صورت ، قیمت به کف پایین تری از کف های نوسانی 25 ژوئن(4 تیر) ، میرسد.

در چنین شرایطی، APE می تواند 13 درصد سقوط کند و در راستای یافتن یک حمایت پایدار به سطح 3.78 دلاری عقب نشینی کند.

منبع: FXSTREET

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT