تحلیل ارزهای دیجیتال 22 تیر

تحلیل ارزهای دیجیتال 22 تیر

بیت کوین (BTC) برای پنجمین روز متوالی سقوط کرد و به حدود 19700 دلار رسید. در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز حدود 2.13% دیگر کاهش یافته و اکنون با قیمت 19488 دلار ترید می شود. ارزش بازار بیت کوین نیز امروز تا حدود 372 میلیارد دلار کاهش یافته است. برخی تحلیلگران بر این باورند که سقوط اخیر بیت کوین به زیر 20000 دلار نشان می دهد که این سطح دیگر یک حمایت بحرانی نیست. در این پست به تحلیل ارزهای دیجیتال 22 تیر می پردازیم.

تحلیل ارزهای دیجیتال 22 تیر

شاخص ترس و طمع در بازار کریپتو نیز همچنان روی عدد 16 و منطقه «ترس شدید» قرار دارد.

تحلیل ارزهای دیجیتال 22 تیر

تحلیل ارزهای دیجیتال 22 تیر

شرکت تجزیه و تحلیل داده های بلاک چین گلاسنود (Glassnode) در گزارشی نوشت: دارندگان بلندمدت بیت کوین در این برهه هم زیان واقعی و هم ضررهای شناور و تحقق نیافته را تجربه کرده و احتمالاً فشار فروش زیادی را احساس می کنند. وقتی نسبت سود خروجی مصرف شده دارندگان بلندمدت (LTH-SOPR) بالاتر از عدد 1 باشد، به معنای دریافت سود خاصل توسط این سرمایه گذاران است.

ولی در حال حاضر، LTH-SOPR عدد 0.67 را نشان می دهد که پایین‌ترین میزان از ژانویه 2019 (دی 97) تاکنون می باشد، به این معنی که متوسط ​​دارندگان بلندمدت دارایی خود را با ضرر 33 درصدی می‌فروشند.

در طول بازارهای نزولی قبلی، دارندگان بلندمدت بیش از 34 درصد از موجودی ارزها را با ضرر در اختیار داشتند در حالی که این رقم برای دارندگان کوتاه مدت فقط 3 تا 4 درصد بود. ولی در حال حاضر سرمایه‌گذاران کوتاه‌مدت 16.2 درصد از موجودی بازار را در اختیار دارند، که نشان می‌دهد قبل از اینکه بازار بتواند از کف خارج شود، توکن‌های بیشتری باید بین دارندگان بلندمدت توزیع شوند.

تحلیل آلتکوین ها 22 تیر

همانطور که روز گذشته گفتیم، به دنبال اصلاح عمیق قیمت بیت کوین، بخش زیادی از بازار کریپتو بار دیگر در مسیر ریزش قرار گرفت و دستاوردهای هفته گذشته به تدریج از دست رفت. این روند امروز نیز تاحدودی در بازار مشاهده می شود. برای مثال، اتریوم طی یک هفته گذشته 6.08 درصد از ارزش خود را از دست داده و با افت 2.66 درصدی در تایم فریم روزانه با قیمت 1056 دلار معامله می شود.

بایننس کوین از دیروز تغییر محسوسی نداشته و همچنان در منطقه 223 دلاری در نوسان است. ریپل، کاردانو، سولانا و دوج کوین نیز با درصد کاهشی مشابه همچنان در منطقه قرمز به سر می برند.

در این میان، برخی از ارزهای رمزنگاری شده مثل LEO (0.22 %)، ALGO (1.22%)، QNT (1.53%)، AAVE (1.04%) و HT (1.18%) کم کم به منطقه سبز وارد شده اند.

در نهایت، ارزش کل دارایی های رمزنگاری امروز به 872.410 میلیارد دلار رسیده و چیرگی بیت کوین معادل 42.7 درصد است.

منبع: coindesk

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT