تحلیل ارزهای دیجیتال 23 مرداد

زمان مطالعه 2 دقیقه

قیمت بیت کوین (BTC) دیروز از مقاومت 24000 دلاری گذشت و با ادامه این حرکت صعودی، به سطح فعلی خود در حدود 24590 دلار رسید. ارزش بازار این دارایی دیجیتال نیز با افزایشی دیگر، از مرز 470 میلیارد دلار گذشت. به این ترتیب، دستاورد هفتگی این ارز به حدود 7.03 درصد رسید. در این پست به تحلیل ارزهای دیجیتال 23 مرداد می پردازیم.

تحلیل ارزهای دیجیتال 23 مرداد

در همین حال، بازارهای سنتی هفته گذشته را با رشدی مثبت به پایان رساندند، به طوری که شاخص‌های میانگین صنعتی داوجونز (DJIA)، S&P 500 و نزدک به ترتیب 0.61، 1.12 و 0.85 درصد افزایش را در آخرین روز معاملات تجربه کردند. گستره این رالی در حدی بود که حدود 70 درصد از سهام لیست شده در بورس اوراق بهادار نیویورک و نزدک، با قیمتی بالاتر بسته شدند.

تحلیل ارزهای دیجیتال 23 مرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال 23 مرداد

افزون بر این، قیمت نفت خام 2.6 درصد و گاز طبیعی 1.17 درصد کاهش یافت در حالی که قیمت طلا، 0.53 درصد افزایش را شاهد بود.

گفتنی است که شاخص و ترس و طمع بازار پس از گذشت 17 هفته، سرانجام دیروز از منطقه “ترس” خارج و به منطقه “خنثی” وارد شد. این معیار اکنون عدد 41 را نشان می دهد.

تحلیل آلتکوین ها 23 مرداد

علاوه بر ادامه روند افزایش قیمت اتریوم، سایر آلتکوین ها نیز با پیروی از این دارایی در مسیر رشد قرار گرفته اند. اتر اکنون با قیمت ۲۰۰۳ دلار، موفق شده است مقاومت روانی 2000 دلار را پشت سر بگذارد. بایننس کوین نیز در همان سطوح قیمت دیروز، در حدود تراز 329 دلار در نوسان است.

تحلیل ارزهای دیجیتال 23 مرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال 23 مرداد

افزایش اخیر قیمت، باعث شد ارزش بازار کاردانو برای اولین بار از ماه ژوئن (خرداد) از مرز 19 میلیارد دلار گذشته و به رقم فعلی 19.860 میلیارد دلار برسد. با این تغییر، ریپل با سرمایه 18.96 میلیارد دلاری، جایگاه ششم بازار را به ADA واگذار و به رتبه هفتم تنزل کرد.

در کنار سایر آلتکوین های بزرگ بازار، شیبااینو با جهش ۲۲.۲٪ در 24 ساعت گذشته، بهترین عملکرد را از خود نشان داده و با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۵ دلار ترید می شود. چلیز (CHZ) هم با جهش 14.80 درصدی در بین آلتکوین های کوچکتر بازار متمایز شده و به حدود 0.18 دلار رسیده است.

در نهایت، ارزش تجمعی بازار کریپتو امروز به حدود 1.181 تریلیون دلار رسیده و سهم بیت کوین از آن، تا مرز 39.8 درصد کاهش یافته است.

این مطلب صرفا جهت نمایش اطلاعات و وضعیت پروژه‌های موجود در بازار ارزهای دیجیتال  است و به معنای پیشنهاد سرمایه‌گذاری یا تایید پروژه موردنظر از سمت سایت اول پرداخت نیست. 

منبع: cryptopotato

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT