تحلیل ارزهای دیجیتال 5 مرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال 5 مرداد

زمان مطالعه 2 دقیقه

بیت کوین چند صد دلار پیش از نشست پیش بینی شده FOMC، که در آن فدرال رزرو می تواند نرخ بهره را 75 واحد افزایش دهد، افزایش یافته است. در این پست به تحلیل ارزهای دیجیتال 5 مرداد می پردازیم.

تحلیل ارزهای دیجیتال 5 مرداد

پس از سقوط قیمت دیروز به زیر 21000 دلار، بیت کوین دوباره قدرت خود را به دست آورد و آن سطح را پس گرفت. اکثر آلتکوین‌ها نیز امروز سبز شده‌اند و ماتیک (MATIC) و اتریوم کلاسیک (Ethereum Classic) به‌عنوان تاثیرگذارترین عملکردها برجسته هستند.

تحلیل ارزهای دیجیتال 5 مرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال 5 مرداد

به دنبال بالاترین قیمت چند ماهه هفته گذشته که بیش از 24000 دلار بود، با اخباری مبنی بر اینکه تسلا بیشتر دارایی های بیت کوین خود را در سه ماهه دوم فروخته است، بیت کوین شروع به حرکت به سمت پایین کرد.

علیرغم اینکه در ابتدا کمی قدرت داشت و تقریباً با 23000 دلار وارد آخر هفته شدند، فروشندگان قدرت بیشتری داشتند و یک بار دیگر این دارایی را پایین آوردند. اولین کاهش عمده قیمت در صبح روز دوشنبه رخ داد که بیت کوین به 22000 دلار سقوط کرد.

همین سناریو در روز سه‌شنبه تکرار شد، زمانی که بیت کوین به زیر 21000 دلار سقوط کرد تا به پایین‌ترین حد هفتگی خود برسد. بیت کوین در حال حاضر به این افت واکنش خوبی نشان داد و در حال حاضر چند صد دلار بالاتر از این خط قرار دارد.

با این حال، این دارایی به احتمال زیاد در اواخر امروز مستعد افزایش نوسانات است زیرا انتظار می رود فدرال رزرو یک بار دیگر نرخ بهره را افزایش دهد و برخی از آنها افزایش شدیدتری را پیشنهاد می کنند.

ماتیک و اتریوم کلاسیک پیشرو هستند

آلتکوین ها نیز در چند روز گذشته کمی تغییر کردند، اما اکثر آنها اکنون شروع به بهبود کرده‌اند.
اتریوم طی دو روز از بیش از 1600 دلار به کمتر از 1400 دلار رسید. با این حال، اکنون اتریوم پس از 4 درصد افزایش روزانه، نزدیک به 1500 دلار است.

تحلیل ارزهای دیجیتال 5 مرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال 5 مرداد

BNB با افزایش درصدی مشابه، 250 دلار را پس گرفته است. اگرچه ریپل، کاردانو، سولانا، دوج کوین و پولکادات کمتر رشد کردند، اما در مقیاس 24 ساعته سبز هستند.

متیک(MATIC) در یک روز 9 درصد افزایش یافته و بالای 0.8 دلار است.

از سوی دیگر، اتریوم کلاسیک بهترین عملکرد را در میان آلتکوین ها دارد. افزایش 15 درصدی ETC را به 27 دلار رسانده است.

ارزش بازار کریپتو در یک روز حدود 30 میلیارد دلار افزایش یافته است، اما همچنان در زیر خط مطلوب 1 تریلیون دلاری قرار دارد.

منبع:cryptopotato

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT