تحلیل ارزهای دیجیتال 6 مرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال 6 مرداد

زمان مطالعه 2 دقیقه

برخلاف افزایش بهره قبلی فدرال رزرو، بیت کوین این بار افزایش یافت و بیش از 2000 دلار در ساعت اضافه شد تا بالاترین قیمت هفتگی را ثبت کند. با افزایش اتریوم بالاتر از 1600 دلار و سودهای بیشتر از پولکادات، اتریوم کلاسیک، یونی سواپ و دیگر ارزها، آلتکوین‌ها نیز در مقیاس روزانه به خوبی سبز هستند. در این پست به تحلیل ارزهای دیجیتال 6 مرداد می پردازیم.

تحلیل ارزهای دیجیتال 6 مرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال 6 مرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال 6 مرداد

پس از تعطیلات آخر هفته نسبتاً آرام که در آن بیت کوین عمدتاً حدود 23000 دلار بود، هفته با چند کاهش قیمت قابل توجه آغاز شد. اولی اوایل دوشنبه انجام پذیرفت که شاهد کاهش 1000 دلاری بود و سپس دومی، 24 ساعت بعد، همانند حرکت قبلی عمل کرد.
به این ترتیب، بیت کوین به زیر 21000 دلار کاهش یافته و به پایین ترین سطح هفتگی رسید. سپس این دارایی تا حدودی بهبود یافت و حدود 21000 دلار بود، اما جامعه انتظار داشت یک روز پرنوسان دیگر پس از آخرین جلسه فدرال رزرو ایالات متحده که شب گذشته برگزار شد، اتفاق بیفتد.

در واقع نوسانات قیمت اتفاق افتاد، اما برخلاف برخی نمونه‌های قبلی، در واقع سودهایی را برای بیت کوین به همراه داشت. بیت کوین تقریباً بلافاصله به 22000 دلار افزایش یافت و به بالاترین سطح 6 روزه خود ادامه داد و قیمت آن طی چند ساعت به 23000 دلار رسید.
با این حال، این حرکت منجر به لیکویید شدن 400 میلیون دلار شد و همچنین ارزش بازار آن به 440 میلیارد دلار افزایش یافت.

تحلیل آلتکوین ها 6 مرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال 6 مرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال 6 مرداد

همانطور که معمولا در روزهای معاملاتی بسیار پرنوسان برای بیت کوین اتفاق می افتد، اکثر آلتکوین ها با نوسانات حتی بیشتر واکنش نشان دادند.
اتریوم از نظر سود روزانه از آلتکوین های دیگر بهتر عمل کرد. شاید با توجه به آخرین تحولات در ارتقاء اتریوم، اتر بیش از 10٪ افزایش یافته و بالای 1600 دلار است.

بایننس کوین 6 درصد رشد کرده و نزدیک به 270 دلار است. کاردانو، ریپل، سولانا، دوج کوین، متیک ،شیبا اینو و آولانچ نیز سودهایی را به همراه داشتند.
اتریوم کلاسیک و یونی سواپ بهترین عملکردها را در بین آلتکوین ها داشتند و ارزش کلی بازار کریپتو پس از افزایش روزانه 100 میلیارد دلاری، ارزش 1 تریلیون دلاری را پس گرفت.

منبع:cryptopotato

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT