سایت خارجی ساخت رزومه

معرفی ۵ سایت خارجی ساخت رزومه بدون واترمارک

زمان مطالعه 6 دقیقه

از محدودیت های رزومه سازان آنلاین خسته شده اید؟ این سازندگان رایگان، ویرایش و بارگیری های نامحدود، بدون واترمارک یا هزینه های اندک را ارائه می‌دهند. در این مقاله به بررسی ۵ سایت خارجی ساخت رزومه بدون واترمارک می پردازیم.

اینترنت پر از رزومه سازهای رایگان با ویژگی های منحصر به فرد است. اما کمی عمیق تر شوید و دقت کنید. برخی از سازندگان رزومه شما را وادار می کنند برای دانلود رزومه پولی پرداخت کنید یا یک واترمارک روی آن قرار دهند. برخی دیگر تعداد دانلودها را محدود می‌کنند، و تعدادی از آنها محدودیتی برای تعداد دفعاتی که می‌توانید آن را ویرایش کنید، قرار می‌دهند. سپس مسئله حریم خصوصی وجود دارد. این مسئله ناعادلانه است.

سایت خارجی ساخت رزومه

خوشبختانه، برخی از سازندگان رزومه رایگان عالی چنین هزینه های پنهانی ندارند. در عوض، آنها شما را با نکات رزومه نویسی راهنمایی می‌کنند، از هوش مصنوعی برای بهینه سازی رزومه برای شرح شغل استفاده می‌کنند و حتی به شما اجازه می‌دهند یک نمایه کامل برای خود بسازید.

  1. سایت Wozber (وب): رزومه ساز با نکات رزومه نویسی

سایت خارجی ساخت رزومه

سایت خارجی ساخت رزومه

Wozber یک برنامه وب است که گام به گام شما را راهنمایی می کند تا رزومه ای بنویسید که استخدام کنندگان متوجه آن شوند. شما می‌توانید از بین 20 قالب مختلف یکی را انتخاب کنید، ظاهر هر کدام را سفارشی کنید و چندین CV در نمایه خود ایجاد کنید.

این برنامه رزومه را به هفت دسته اصلی تقسیم می‌کند: جزئیات شخصی، تجربه، تحصیلات، مهارت ها، زبان ها، گواهینامه ها و خلاصه. همانطور که شروع به پر کردن هر بخش می‌کنید، نوار کناری بهترین نکات رزومه نویسی را ارائه می‌کند تا به شما کمک کند بفهمید چه چیزی باید بنویسید و چگونه آن را بنویسید. به عنوان مثال، هنگام فهرست کردن دستاوردها، استفاده از افعال برای شروع جملات پیشنهاد شده است.

Wozber همچنین شامل یک نرم افزار داخلی ATS (سیستم ردیابی متقاضی) بهینه سازی است. شرح شغلی را به این اضافه کنید که بررسی می کند آیا رزومه شما توسط یک سیستم ATS انتخاب می شود یا خیر. با این حال، این ویژگی تنها سه اسکن رایگان ATS را ارائه می دهد و برای استفاده بیشتر باید هزینه پرداخت کنید.

چنین محدودیت های پنهانی برای نحوه دانلود CV ها از برنامه وجود ندارد. حتی می‌توانید قبل از ذخیره کردن یک PDF با فرمت منظم، آنها را سفارشی کنید.

  1. سایت Reactive Resume (وب): رزومه ساز رایگان سازگار با حریم خصوصی

سایت خارجی ساخت رزومه

سایت خارجی ساخت رزومه

Reactive Resume یکی از بهترین رزومه سازهای آنلاین برای ایجاد یک CV زیبا و قابل اشتراک گذاری است. این برنامه به حفظ حریم خصوصی اهمیت می دهد و تاکید می‌کند که داده های شما همیشه متعلق به شما خواهد بود. همچنین بدون آگهی است و به شما امکان می‌دهد چندین رزومه در یک نمایه ایجاد کنید. می‌توانید بدون ثبت نام آن را امتحان کنید، اما اگر می‌خواهید داده های خود را برای آینده ذخیره کنید، باید وارد شوید.

این برنامه شش قالب اصلی را ارائه می دهد که میتوانید آنها را با فونت ها، رنگ ها و عناصر تخصصی سفارشی کنید. شما میتوانید موقعیت هر عنصر را با توجه به “بلوک” قرار داده شده در آن تغییر دهید که کاملاً قابل تنظیم است. این برنامه به شما امکان می‌دهد تا یک رزومه آزمایشی را بارگذاری کنید تا ایده ای در مورد کارهایی که می‌توانید انجام دهید و الهام گرفتن برای CV خود داشته باشید.

Reactive Resume از وارد کردن داده های رزومه فعلی شما از یک فایل JSON یا LinkedIn پشتیبانی می کند. همچنین، می‌توانید رزومه تمام شده خود را به صورت PDF، بدون هیچ گونه واترمارک یا محدودیتی صادر کرده و آن را به عنوان یک فایل JSON صادر کنید.

این برنامه برای هر رزومه یک URL ایجاد می کند تا بتوانید آن را به صورت آنلاین با هر کسی به اشتراک بگذارید. هنگامی که رزومه خود را به روز می‌کنید، لینک به طور خودکار به روز می‌شود.

  1. سایت Coffee Code Club (وب): رزومه ساز ساده و قابل تنظیم بدون ثبت نام

سایت خارجی ساخت رزومه

سایت خارجی ساخت رزومه

اگر می‌خواهید به سرعت یک رزومه ساده ایجاد کنید تا با کسی به اشتراک بگذارید، Coffee Code Club گزینه پیشنهادی ماست. شما حتی نیازی به صرف زمان برای ثبت نام برای یک حساب کاربری ندارید. شما می‌توانید تمام کار را به صورت ناشناس انجام دهید – اگر در مورد اشتراک گذاری داده های خصوصی خود به صورت آنلاین حساس هستید بسیار عالی است.

این برنامه دارای فیلدهای معمولی است که در هر رزومه ساز می‌بینید، مانند نمایه و هدف، تجربه، تحصیلات و اطلاعات اضافی. Coffee Code Club از زبان Markdown پشتیبانی می‌کند.

با تکمیل اطلاعات، یک پیش نمایش زنده از رزومه خود را مشاهده خواهید کرد. فقط یک الگو در اینجا وجود دارد، اما استاندارد و پذیرفته شده جهانی است. پس از اتمام کار، آن را به صورت PDF دانلود کنید، و رزومه شما آماده است. اگر در Coffee Code Club ثبت نام کنید، می‌توانید رزومه خود را برای بعد ذخیره کنید و چندین رزومه بسازید.

  1. سایت ResumeMaker.Online (وب): رزومه ساز ساده برای موبایل

سایت خارجی ساخت رزومه

سایت خارجی ساخت رزومه

بسیاری از رزومه سازهای آنلاین برای مرورگرهای دسکتاپ ساخته شده اند، بنابراین ResumeMaker.Online (RMO) با رابط کاربری سازگار با موبایل خود به کمک کاربران می‌آید. شما می‌توانید کل رزومه خود را از طریق تلفن خود بسازید.

CV بسیار ابتدایی است اما دارای چند ویژگی جالب است. می‌توانید عناصری مانند انواع جزئیات تماس یا تاریخ تولد یا ملیت را وارد کنید. همچنین می‌توانید مهارت های خود را به صورت یک خط ساده یا با دایره ها یا میله ها برای نشان دادن سطح مهارت خود انتخاب کنید. می‌توانید سبک، اندازه و رنگ فونت را انتخاب کنید و پس از آماده شدن یک PDF رایگان دانلود کنید.

RMO نیازی به ثبت نام ندارد و می‌توانید بلافاصله جزئیات را تکمیل کنید. اگر می‌خواهید رزومه خود را برای بعد ذخیره کنید، به عنوان یک فایل محلی در رایانه شما بارگیری می‌شود که می‌توانید با مراجعه مجدد به وبسایت، آن را بارگیری کنید. هیچ اطلاعاتی به صورت آنلاین در سرورهای RMO ذخیره نمی‌شود.

  1. سایت Rhubarb (وب، کروم): رزومه های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی، سفارشی سازی شده برای آگهی های شغلی

سایت خارجی ساخت رزومه

سایت خارجی ساخت رزومه

شرکت ها از هوش مصنوعی برای اسکن رزومه شما با ATS استفاده می‌کنند، پس چرا نباید از هوش مصنوعی برای مقابله با آن استفاده کنید؟ Rhubarb یک رزومه ساز آنلاین رایگان است که رزومه شما را با پیشنهادات یادگیری ماشین هوشمند پر می کند و سپس رزومه شما را برای هر آگهی شغلی آنلاین سفارشی می کند.

Rhubarb شما را در هر مرحله از ساخت یک CV با یک ویژگی تکمیل خودکار راهنمایی می کند. این تکمیل خودکار به شما امکان می‌دهد با پیشنهاد مواردی که استخدام کنندگان به دنبال آن هستند، نقاط مهم موجود در رزومه خود را بهبود ببخشید. برای هر نقطه در CV شما، سه گزینه را پیشنهاد می‌کند که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید و سپس ویرایش کنید. هوش مصنوعی را به عنوان نقطه شروعی برای دریافت پیشنهادات در مورد بهبود رزومه خود در نظر بگیرید و سپس آن را به قول خودتان سفارشی کنید.

در حال حاضر، افزونه کروم با Indeed، Greenhouse، Lever، Workable و LinkedIn کار می‌کند. هر آگهی شغلی در این وبسایت ها را تجزیه و تحلیل می‌کند و آن را به حساب Rhubarb شما وارد می‌کند و سپس مهارت ها و صلاحیت های شما را با شرح شغل مطابقت می‌دهد. حتی می‌توانید به صورت دستی عناصری را انتخاب کنید که مطابقت دارند و آنها را تغییر دهید تا یک CV سفارشی برای آن درخواست شغلی ایجاد کنید.

در پایان، با انتخاب نکاتی که برای این شغل مهم است، یک CV متناسب با یک درخواست شغلی خاص دریافت خواهید کرد. برای شکست دادن ربات های ATS، مطمئناً نظر استخدام کننده شما را جلب می‌کند.

رزومه شما چقدر باید باشد؟

شما اکنون ابزارهای آنلاین و رایگان برای ساختن یک رزومه را دارید، اما این شما هستید که باید تصمیم بگیرید آن رزومه چقدر باشد. به عنوان یک قانون سرانگشتی، یک رزومه هرگز نباید بیشتر از دو صفحه باشد، هیئت کارشناسان در مورد اینکه آیا رزومه یک صفحه ای بهتر است یا یک رزومه دو صفحه ای، در حال بحث هستند.

بهترین توصیه برای این موضوع از Daily Muse می‌آید، که می‌گوید هدف شما باید این باشد که همه چیز را در یک صفحه قرار دهید. با این حال، هنگامی که صفحه را به بهترین نحو ویرایش و کوچک کردید و دوباره طراحی کردید، آن وقت و تنها پس از آن، رفتن به صفحه دوم مشکلی ندارد.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT