کارت PayPal Cashback

معرفی کارت PayPal Cashback جدید برای مشاغل کوچک

زمان مطالعه 5 دقیقه

PayPal Business Cashback Mastercard یکی از کارت های اعتباری بازرگانی پیشرو است که بدون کارمزد سالانه و ۲٪ بازگشت نقدی برای همه خریدها بدون محدودیت قابل کسب است. این ‌کارت به صاحبان کسب‌وکار های کوچک کمک می‌کند هنگام خریدهای تجاری پاداش دریافت کنند. در این خبر به بررسی کارت PayPal Cashback می پردازیم.

کارت PayPal Cashback

PayPal امروز اعلام کرد که در حال گسترش مجموعه پیشنهادات اعتباری خود است تا یک کارت اعتباری تجاری جدید برای پاسخگویی بهتر به نیازهای مالی روزمره مشتریان کوچک ارائه کند. مستر کارت PayPal Business Cashback که توسط وب‌بانک صادر شده و توسط شبکه مسترکارت پشتیبانی می‌شود، اولین کارت اعتباری تجاری است که از طریق PayPal ارائه می‌شود. این کارت هیچ کارمزد سالانه ندارد و به دارندگان کارت با 2٪ بازگشت نقدی در تمام خریدها بدون سقف درآمد، پاداش می‌دهد، که آن را در میان بالاترین ارزش پاداش برگشت نقدی موجود قرار می دهد.

 PayPal Business Cashback Mastercard راه ساده ای را برای کسب و کارها ارائه می دهد تا هم برای هزینه های روزمره و هم هزینه هایی که ممکن است به طور غیرمنتظره ایجاد شوند پرداخت کنند. این در حالی است که در تمام خریدها پاداش بازگشت نقدی دریافت می کنند. کسب‌وکار های تأیید شده از طریق یک کارت مجازی که به طور خودکار در حساب PayPal کسب‌وکار ادغام می‌شود، دسترسی فوری به اعتبار اختصاص داده شده فراهم می‌شود و به‌عنوان یک روش پرداخت برای بازرگانان در دسترس است. جزئیات حساب و هزینه از طریق حساب تجاری PayPal دارنده کارت به راحتی قابل دسترسی است.

کسب و کارهای کوچک به مجموعه ای از ابزارها نیاز دارند تا هزینه های کسب و کار روزمره خود را به شیوه ای انعطاف پذیر تامین کنند. طبق نظرسنجی اعتباری کسب و کارهای کوچک که توسط بانک فدرال انجام شد، کارت های اعتباری دومین شکل متداول تامین مالی مورد نیاز کسب‌وکارهای کوچک بودند.

برناردو مارتینز، معاون وام‌دهی PayPal، گفت:

«از آنجایی که صاحبان کسب‌وکار های کوچک همچنان از چالش های دو سال گذشته بهبود می‌یابند، داشتن گزینه های تأمین مالی متعدد برای رفع نیازهای سرمایه شان مهم‌تر از همیشه است. مستر کارت PayPal Business Cashback ارزش بیشتر، انتخاب بیشتر و انعطاف پذیری بیشتری را برای بازرگانان جهت مدیریت امور مالی کسب‌وکارشان فراهم می‌کند و یکی از بهترین خدمات موجود در کارت های اعتباری تجاری بدون کارمزد سالانه امروزی را ارائه می‌دهد. این راه حل جدید، تعهد PayPal برای حمایت از کسب‌وکار های کوچک را ادامه می‌دهد. ارائه گزینه هایی برای کمک به مدیریت هزینه های روزانه عملیات کسب و کارشان هدف PayPal است.”

Mastercard Cashback Business PayPal در همکاری با شرکت Concerto Card مستقر در آستین، WebBank و Mastercard ایجاد شد تا به بازرگانان PayPal دسترسی به یک کارت اعتباری با کیفیت بالا، با ارزش بالا و کوچک ارائه دهد. مزایای دارنده کارت عبارتند از:

  • 2٪ بازگشت نقدی برای همه خریدها بدون محدودیت در بازپرداخت به دست آمده یا محدودیت
  • بدون هزینه سالانه
  • بدون کارمزد تراکنش خارجی
  • APR رقابتی برای خریدهای مختلف از 13.99٪ – 29.99٪
  • کارت مجازی که می‌تواند بلافاصله پس از تأیید، هنگام تسویه حساب بازرگانان با PayPal، علاوه بر کارت فیزیکی بدون تماس استفاده شود.
  • کارت های رایگان کارمند با شماره حساب جداگانه
  • مزایای مسترکارت پیشرفته، از جمله 2 سال ضمانت تمدید خرید، محافظت از تلفن همراه، دسترسی به تخفیف ها از طریق Easy Savings™ و پیشنهادات تجاری دیجیتال Mastercard
  • ویژگی های امنیتی پیشرفته، از جمله Mastercard ID Theft Protection™ و Zero Liability
  • صورت حساب تلفیقی برای حذف گزارش های هزینه و بازپرداخت 
  • ادغام در پلتفرم تجاری PayPal برای دسترسی به تراکنش ها، موجودی ها، اعتبار موجود و پاداش ها

 برای استفاده در بیش از 90 میلیون مکان تجاری در سراسر جهان در دسترس است، به عبارت دیگر در هر جایی که Mastercard پذیرفته شود.

شری هیموند، معاون اجرایی Mastercard بهDigital Partnerships ، گفت: “کسب و کارهای کوچک نیرویی چندبرابر برای اقتصاد ما هستند و اطمینان از دسترسی آنها به ابزارها و راه حل های دیجیتالی که از رشد آنها را پشتیبانی می کند، بسیار مهم است. مستر کارت PayPal Business Cashback برای حمایت از صاحبان مشاغل کوچک در انجام عملیات روزانه طراحی شده است. با همراهی فناوری پرداخت های پویا و انعطاف پذیر با جوایز و منابع قانع کننده، ما مفتخریم که با PayPal همکاری کنیم تا ارزش فوق العاده ای به صاحبان مشاغل کوچک در ایالات متحده ارائه کنیم.”

دان دانکن، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران شرکت کنسرتو کارت، می‌گوید: “مأموریت PayPal برای دموکراتیک کردن خدمات مالی برای همه – کسب‌وکارها و مصرف کنندگان – با استراتژی شرکتی Concerto همسو است. هدف ما این است که ابزارهای لازم برای موفقیت کسب و کارها را فراهم کنیم و مستر کارت PayPal Business Cashback به هر دو شرکت کمک می کند تا ماموریت های مربوطه خود را پیش ببرند.”

جیسون لوید، رئیس و مدیر عامل WebBank، گفت: “ارائه اعتبار برای کسب‌وکارهای کوچک برای مدیریت نیازهایشان، یکی از حوزه های اصلی تمرکز WebBank است. ما از فرصت همکاری با شرکت PayPal، Mastercard و Concerto Card برای در دسترس قرار دادن PayPal Cashback Business Mastercard برای مشاغل کوچک قدردانی می کنیم.”

PayPal به حمایت از کسب و کارهای کوچک با ارائه راه های بیشتری برای پذیرش پرداخت ها، رشد کسب و کار آنها و دسترسی به راه حل های تامین مالی، از جمله سرمایه در گردش، وام های تجاری PayPal و در حال حاضر PayPal Cashback Business Mastercard ادامه می دهد.

PayPal Business Cashback Mastercard توسط WebBank و طبق مجوز Mastercard International صادر می‌شود و توسط شرکت Concerto Card خدمات ارائه می‌دهد. Mastercard یک علامت تجاری ثبت شده است و طراحی علامت تجاری توسط Mastercard International Incorporated است.

وام دهنده PayPal و سرمایه در گردش PayPal WebBank، عضو FDIC است.

درباره PayPal 

PayPal بیش از 20 سال است که در خط مقدم پرداخت دیجیتال در حال فعالیت است. پلتفرم PayPal با استفاده از فناوری برای راحت تر، مقرون به صرفه تر و ایمن تر کردن خدمات مالی و تجارت، بیش از 400 میلیون مصرف‌کننده و بازرگان را در بیش از 200 بازار برای پیوستن و پیشرفت در اقتصاد جهانی توانمند می‌سازد.

خرید با پی پال

درباره Mastercard (NYSE: MA)

مسترکارت یک شرکت فناوری جهانی در صنعت پرداخت است. ماموریت آتها اتصال و قدرت بخشیدن به اقتصاد دیجیتال فراگیر است که تراکنش ها را ایمن، ساده، هوشمند و در دسترس می‌کند. با استفاده از داده ها و شبکه های امن، به مؤسسات مالی، دولت ها و کسب‌وکار ها کمک می‌کند تا بیشترین پتانسیل خود را درک کنند.

خرید با ویزا و مستر

 درباره کنسرتو

شرکت Concertocars یک شرکت پیشرو در فناوری است که بر توسعه برنامه های کارت اعتباری برای برندهای نوآور متمرکز شده است. این شرکت خلاقیت را با فناوری ترکیب می کند تا برنامه هایی را ارائه دهد که برای هیجان انگیز کردن مشتریان طراحی شده اند. تیم مدیریت دارای چندین دهه تجربه در ایجاد و مدیریت برخی از بزرگترین برنامه های کارت اعتباری هستند. کنسرتو در آستین، تگزاس ساخته شده است.

درباره وب بانک

WebBank یک بانک صنعتی است که دفتر مرکزی آن در سالت لیک سیتی، یوتا قرار دارد. WebBank از زمان تأسیس در سال 1997، بیش از 150 میلیارد دلار تأمین مالی کرده است. WebBank صادرکننده ملی محصولات اعتباری مصرف کننده و کسب‌وکارهای کوچک از طریق پلتفرم های شریک (برند) است که شامل خرده فروشان، تولیدکنندگان، شرکت‌های مالی و فناوری مالی است. بانک یک بازیگر پیشرو در فضای وامدهی دیجیتال است که از طریق تامین مالی تعبیه شده با پلتفرم های شریک، نوآوری در محصولات مالی را هدایت می‌کند. WebBank در طیف گسترده ای از فعالیت های بانکی از جمله محصولات وام های مصرفی و تجاری، خطوط اعتباری چرخشی، کارت های اعتباری، صدور کارت با برچسب خصوصی، تامین مالی مجدد خودکار و غیره مشارکت دارد. بانک سرمایه ای را در قالب وام با پشتوانه دارایی و سایر تسهیلات اعتباری به پلتفرم های شریک، صندوق های اعتباری و سایر وام دهندگان با تمرکز هدفمند بر دارایی های مالی تخصصی ارائه می‌دهد. بانک همچنین از طریق شرکت National Partners، ارائه دهنده پیشرو محصولات مالی حق بیمه تجاری است.

منبع : newsroom.paypal-corp

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT