ابزار برتر Teleprompter مبتنی بر وب

8 ابزار برتر Teleprompter مبتنی بر وب

زمان مطالعه 6 دقیقه

اگر به دنبال یک ابزار تله پرومتر برای کمک به خواندن بی‌وقفه هنگام فیلم‌برداری هستید، در این مقاله هشت مورد از بهترین گزینه های مبتنی بر وب آورده شده است. ابزار برتر Teleprompter مبتنی بر وب را بشناسید.

چه در یک جلسه زنده صحبت کنید و چه در حال ضبط ویدیو باشید، حفظ اسکریپت منطقی نیست. به خصوص زمانی که چندین ابزار تله پرومتر به صورت آنلاین در دسترس هستند که به راحتی در مرورگر شما کار می کنند.

با استفاده از این ابزارها می‌توانید بدون اینکه خطوط خود را به خاطر بسپارید، با دوربین تماس چشمی داشته باشید. در این مقاله هشت ابزار تله پرومتر آنلاین برای خواندن و ضبط آورده شده است.

1. ابزار برتر Teleprompter مبتنی بر وب: Promptr

Promptr

Promptr

Promptr یک ابزار تله پرومتر آنلاین بدون سر و صدا است. فقط وبسایت را در مرورگر خود باز کنید، اسکریپت را وارد کنید و بدون ثبت نام شروع کنید.

با حالت تاریک و رابط کاربری تمیز، تمرکز بر روی متن را آسان می کند و تمام عوامل حواس پرتی را از بین می برد. برای اطمینان از اینکه می‌توانید به راحتی بخوانید، Promptr از گزینه های قالب بندی مختلف پشتیبانی می کند. می‌توانید رنگ، تراز و اندازه متن را تغییر دهید.

برای برجسته کردن بخش های مهم، می‌توانید رنگ فونت را تغییر دهید، مورب کنید و زیر آنها خط بکشید. Promptr بسته به نحوه خواندن شما از هر دو نمای آینه ای و عادی پشتیبانی می کند. به طور مشابه، گزینه ای برای تنظیم سرعت متن وجود دارد.

این ابزار به عنوان یک پروژه شخصی ساخته شده است و استفاده از آن کاملا رایگان است. به طور خلاصه، این یک ابزار تله پرومتر ساده و رایگان است. بدون اینکه شما را با ویژگی های غیر‌ضروری غرق کند، کار را عالی انجام می‌دهد.

2.ابزار برتر Teleprompter مبتنی بر وب: Veed

Veed

Veed

Veed مجموعه ای از ابزارها برای ساده سازی فرآیند ایجاد ویدیو- از ضبط، ویرایش و اشتراک گذاری ویدیوها است. یکی از این ابزارها تله پرومتر آنلاین است.

Veed teleprompter یک ابزار اتوکیو کامل است که با استفاده از آن دیگر نیازی به برنامه های دیگر ندارید. علاوه بر نمایش و پیمایش متن، می‌تواند ویدیوی شما را از طریق وبکم ضبط کند یا از صفحه نمایش ضبط کند.

دارای حالت فقط صوتی است، بنابراین می‌توانید صدای خود را ضبط کنید. اگر در یک جلسه آنلاین مطلبی ارائه میدهید، می توانید از طرح بندی آن برای ارائه اسلایدها و ویدیو استفاده کنید.

برای سهولت در خواندن، سرعت اسکرول خودکار را می توان بین 2x و -2x تنظیم کرد. به همین ترتیب، گزینه ای برای تغییر اندازه و رنگ متن وجود دارد. Veed وظایف پس از ضبط را نیز ساده می کند و به شما امکان می دهد زیرنویس اضافه کنید و فیلم ها را ویرایش کنید.

استفاده از Veed برای ضبط ویدیوهای کوتاه رایگان است، اگرچه یک واترمارک اضافه می کند. اگر می خواهید ویدیوهای بیش از 10 دقیقه ضبط کنید، باید به یک برنامه پولی ارتقا دهید که از 12 دلار در ماه شروع می شود.

3.ابزار برتر Teleprompter مبتنی بر وب: Teleprompter Online

Teleprompter Online

Teleprompter Online

Teleprompter Online با نامی کاملاً توصیفی، یک ابزار رایگان و ساده است که کار را به خوبی انجام می دهد. دارای یک رابط کاربری نامرتب با صفحه سیاه است که خواندن را آسان می کند.

Teleprompter Online مدت زمان صحبت خطوط وارد شده را نشان می‌دهد. به شما امکان می دهد سرعت اسکرول و در نتیجه مدت زمان ضبط را تنظیم کنید.

Teleprompter Online به شما امکان می دهد صدا را از طریق میکروفون ضبط کنید، اگرچه هیچ ویژگی داخلی برای ضبط ویدیو وجود ندارد. از هشت زبان مختلف از جمله انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی و هندی پشتیبانی می کند.

4. Speakflow

Speakflow

Speakflow

Speakflow یک تله پرومتر آنلاین برای تیم ها است. مانند Veed، می‌توانید با استفاده از آن فیلم ضبط کنید. این ابزار به لطف دو حالت مختلف اسکرول خواندن را بسیار آسان تر می‌کند. حالت اول به صورت خودکار متن را اسکرول می کند، در حالی که حالت جریان به شما گوش می دهد و متن را در حین صحبت کردن حرکت می دهد.

Speakflow به شما امکان می دهد متن را به روش های مختلف قالب بندی کنید تا تمرکز بهتری داشته باشید. می‌توانید اسکریپت ها را ذخیره و سازماندهی کنید، از هم تیمی های خود دعوت کنید تا آنها را ویرایش کنند و پس از آماده شدن، ویدیو را ضبط کنید. Speakflow مبتنی بر وب است و بین دستگاه ها همگام سازی می‌شود.

ارائه بدون درز را فعال می کند، زیرا می.توانید متن، عرض، تراز و سرعت را تنظیم کنید. به طور مشابه، حالت های Overlay و Mirror تجربه ضبط را بیشتر می‌کنند.

یک طرح رایگان با ویژگی های محدود دارد. طرح های پرداختی ۲، 10 و 15 دلار در ماه هزینه دارند. اما با توجه به تمام ویژگی هایی که ارائه می‌دهد، ارزش آن را دارد.

5.ابزار برتر Teleprompter مبتنی بر وب: ZaCue

ZaCue

ZaCue

برای کسانی که به دنبال یک تله پرومتر آنلاین ساده و رایگان هستند، ZaCue انتخاب دیگری است. این ابزار از شما می‌خواهد متن را جایگذاری/تایپ کنید، سرعت و تنظیمات دیگر را تنظیم کنید و درخواست کننده را راه‌اندازی کنید.

برخی از تنظیماتی که می‌توانید انجام دهید عبارتند از اندازه قلم، اندازه صفحه و رنگ پس زمینه. می‌توانید سرعت اسکرول و تایمر را تنظیم کنید تا قبل از شروع کار خود را آماده کنید. از حالت آینه ای نیز پشتیبانی می کند.

یک ویژگی ساده و در عین حال مفید این است که می‌توانید درخواست کننده را با میانبرهای صفحه کلید، ماوس یا کنترل های صفحه لمسی کنترل کنید. چیزی که شاید کمبودش احساس شود این است که هیچ راهی برای برجسته کردن بخش های خاصی از متن وجود ندارد.

حتی یک تله پرومتر ساده مانند این یک برنامه عالی برای غلبه بر ترس شما از صحبت کردن در جمع است.

6. EasyPrompter

EasyPrompter یک ابزار تله پرومتر آنلاین با ویژگی های غنی است. یک ویژگی نسبتا مفید حالت دو صفحه نمایش است که به شخص دیگری اجازه می‌دهد ضبط را کنترل کند.

جالب تر از آن، می‌توانید تله پرومتر را از طریق تلفن هوشمند بدون نصب و فقط با اسکن یک کد QR کنترل کنید. در صورت قطع شدن اتصال، می‌تواند به صورت آفلاین کار کند، مشروط بر اینکه قبلاً وارد وبسایت شده باشید.

می توانید میانبرهای صفحه کلید خود را برای کنترل درخواست کننده تنظیم کنید. خود تله پرومتر نیز بسیار قوی است و همه ویژگی ها مانند قالب بندی، متن برگردانده، تنظیم سرعت و کنتراست بالا را ارائه می‌دهد. این به شما امکان می دهد مکث ها و نشانگرها را برای تجربه خواندن روان تر اضافه کنید.

اکثر ویژگی های پیشرفته برای حساب های EasyPrompter Pro در دسترس هستند که ماهیانه 9.99 دلار هزینه دارد. حتی اگر نمی‌خواهید حساب کاربری را ارتقا دهید، نسخه رایگان بازهم عالی است.

7.ابزار برتر Teleprompter مبتنی بر وب: Teleprompter Mirror

Teleprompter Mirror دارای ابزار های تله پرومتر برای تلفن همراه و دسکتاپ و البته یک ابزار تله پرومتر مبتنی بر وب است.

این ابزار آنلاین یک ابزار نسبتاً ساده است که به راحتی کار را انجام می دهد. گزینه هایی برای تنظیم تراز، رنگ فونت، اندازه قلم، گفتار و اندازه متن وجود دارد. با استفاده از این ابزار می‌توانید صفحه را به صورت عمودی و افقی معکوس کنید.

یک تله پرومتر آنلاین دیگر در وبسایت آن وجود دارد که می تواند صدای شما را نیز ضبط کند. هر دو ابزار کاملا رایگان هستند.

8. Free Online Teleprompter by Gecko Tribe

Free Online Teleprompter by Gecko Tribe

Free Online Teleprompter by Gecko Tribe

شاید ساده ترین و بی دردسرترین ابزار موجود در لیست، Teleprompter رایگان آنلاین توسط Gecko Tribe باشد.

دارای چهار گزینه تنظیم است: سرعت، اندازه قلم، عرض متن و موقعیت شروع. اگر از آینه شکاف پرتو استفاده می کنید، حالت آینه را روشن کنید. محتوا را در آن جایگذاری کنید و شما آماده هستید.

هنگام خواندن، می‌توانید از میانبرهای صفحه کلید برای کنترل درخواست کننده و حتی تغییر مواردی مانند سرعت، عرض یا اندازه متن استفاده کنید. همانطور که از نام آن پیداست، استفاده از آن رایگان است و نیازی به ثبت نام ندارد.

خواندن و ضبط بدون دردسر با ابزار Teleprompter

به لطف ویژگی های پیشرفته و رابط کاربری بصری، این تله پرومترهای آنلاین می توانند خواندن را برای شما بسیار آسان تر کنند. برخی از اینها دارای یک گزینه داخلی برای ضبط صدا و فیلم هستند.

این ابزارهای تله پرومتر آنلاین واقعاً ابزارهای مفیدی برای اکثر مردم هستند. اما اگر از علاقه مندان به DIY هستید و اغلب به یک تله پرومتر نیاز دارید، شاید ارزش ساختن خود را داشته باشد.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT