JPMorgan یک مدیر اجرایی از PayPal را استخدام کرد

JPMorgan یک مدیر اجرایی از PayPal را استخدام کرد

زمان مطالعه 2 دقیقه

Peggy Mangot در این ماه به این بانک ملحق شد تا تیمی را که مسئول طراحی و توسعه استراتژی فین‌تک در بانک تجاری JPMorgan Chase است، رهبری کند. JPMorgan یک مدیر اجرایی از پی پال را استخدام کرد.

Peggy Mangot مدیر سابق پی پال در این ماه به عنوان رئیس بخش مشارکت های فین تک برای بانک تجاری این شرکت به جی پی مورگان چیس پیوست. جی پی مورگان اعلام کرد که Mangot که در این ماه به بانک ملحق شد، طبق حساب کاربری خود در لینکدین، تیمی را رهبری می‌کند که مسئول طراحی، توسعه و هدایت استراتژی مشارکت فین‌تک و بانک تجاری است.

Peggy Mangot

Peggy Mangot

Sue Dean رئیس راه حل های پرداخت بانکداری تجاری JPMorgan Chase در بیانیه ای گفت: “ما از اینکه پگی در راس این کار مهم قرار دارد هیجان زده هستیم.” پگی با سابقه دو دهه کارکردن با فین‌تک‌ها در پرداخت‌های مصرف‌کننده و B2B تخصص زیادی را بدست آورده است.

این بانک گفت که Mangot در سانفرانسیسکو مستقر است و به Stephen Markwell که استراتژی محصول پرداخت را در بانک تجاری JPMorgan رهبری می کند، گزارش کار می دهد، نقشی که شامل مشارکت های فین تک است.

منگوت پس از تقریباً دو سال همکاری در PayPal Ventures به عنوان رهبر سرمایه‌گذاری‌های جهانی در حوزه فین‌تک، تجارت، زیرساخت‌ها و ارزهای دیجیتال به بانک مستقر در شهر نیویورک می‌پیوندد و کار خود را آغاز میکند.

شعبه پی پال در سن خوزه اخیراً در حال عقب نشینی در برنامه های رشد و کاهش نیروی کار در سراسر جهان و کاهش هزینه ها است.

Mangot قبل از پیوستن به PayPal معاون ارشد نوآوری در Wells Fargo بود و یک تیم توسعه Greenhouse (یک برنامه مدیریت پول که بانک در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی کرد) رهبری کرد.

به گزارش CNBC این اپلیکیشن برای کاربران جوان و کارمندان قراردادی طراحی شده بود و با ولز فارگو (Wells Fargo) شرکت هلدینگ خدمات مالی و بانکداری آمریکایی رقابت می کرد. ولز فارگو پذیرش کاربران برای Greenhouse را در سال 2020 متوقف کرد.

Mangot علاوه بر اینکه قبلاً در غول فناوری گوگل نیز نقش اجرایی داشت، در سال 2015 استارتاپ سرمایه گذاری SparkGift را قبل از اینکه توسط Stockpile خریداری شود، تأسیس کرد.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT