ایجاد ترند برای SHIB

ایجاد ترند برای SHIB توسط نهنگ اتریوم، تیم فوتبال برزیلی و Edge

زمان مطالعه 2 دقیقه

طبق گزارش‌ها، شیبا اینو (SHIB) در مدت کوتاهی از زمان راه‌اندازی آن در سال 2020، خود را در ذهن هودلر های کریپتو جا انداخته است. علیرغم اینکه یک توکن میم است، قدم‌های زیادی در روند قیمت گذاشته است و بسیاری از مردم آن را در اختیار دارند. در این پست به ایجاد ترند برای SHIB توسط نهنگ اتریوم، تیم فوتبال برزیلی و Edge می پردازیم.

ایجاد ترند برای SHIB 

تجزیه و تحلیل ها نشان می دهد که بیش از 90٪ از جهان در حال آماده شدن برای پذیرش SHIB به صورت متفاوتی هستند. با پشتیبانی گسترده جامعه، توکن SHIB توسط بسیاری از فروشندگان معروفی که از رمزارز برای مقاصد پرداخت استفاده می کردند، پذیرفته شد.

BitPay توییت کرد که Edge Wallet پروتکل BitPay را در 7 ژوئن(17 خرداد) پیاده سازی کرد و به مشتریان خود اجازه داد ارزهای دیجیتال را به صورت آنلاین و در فروشگاه خرج کنند. از جمله این ارزهای دیجیتال SHIB است. بدین وسیله، کاربران Edge در بیش از 100 کشور اکنون می توانند از SHIB برای پرداخت استفاده کنند.

علاوه بر این، در زمینه دیگری از پذیرش شیبا، WhaleStats پست کرد که نهنگ ETH به نام “BlueWhale0159”  حدود 187 میلیارد توکن SHIB به ارزش 1,985,940 دلار خریداری کرده است. این شواهدی است که نشان می دهد بسیاری از آنها توکن های SHIB را برای تجارت و همچنین به عنوان یک روش معامله نگه می دارند یا می خرند.

سائوپائولو اف سی، یک باشگاه فوتبال برزیل اخیراً اعلام کرد که پذیرش SHIB برای فروش بلیط را آغاز کرده است. این باشگاه فوتبال سایر ارزهای دیجیتال را نیز برای پرداخت از طریق Bitpay و Bitso می پذیرد.

به طور خلاصه، خرید و پذیرش توکن های SHIB توسط معامله گران و همچنین شرکت های محبوب باعث شده است که این رمزارز مورد حمایت بیشتری قرار گیرد. علیرغم قرمز بودن نمودار، بسیاری از کاربران SHIB این سکه را خریداری کرده اند و یک “منطقه خریدار” ایجاد کرده اند. در حال حاضر، توکن در 24 ساعت گذشته با افت 1.43 درصدی به قیمت 0.00001057 دلار معامله می شود. جالب اینجاست که تیم شیبا اینو نوشته است که یک کندل سبز بزرگ در انتظار این توکن است.

منبع:coinquora

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT