تخفیفات خرید از Namecheap

تخفیفات خرید از Namecheap به مناسبت هفته وبلاگ نویسان

زمان مطالعه 3 دقیقه

وقت آن است که وب سایت خود را راه اندازی کنید، در حال حاضر می توانید از مزایای فروش گسترده ی سایت Namecheap برای صرفه جویی در هزینه ها ی تهیه ی  domains و  host و همچنین موارد دیگر استفاده کنید! در این مقاله به تخفیفات خرید از Namecheap به مناسبت هفته وبلاگ نویسان می پردازیم.

خرید از Namecheap

تخفیفات خرید از Namecheap

اگر به فکر راه‌اندازی وب‌سایتی برای مقالات، پست‌های وبلاگ، کسب‌وکار، فروش جواهرات DIY، نجاری یا هر چیز دیگری که به آن علاقه دارید، هستید، اکنون زمان مناسبی برای این کار است، زیرا سایت Namecheap فروش بسیار گسترده‌ای دارد!

فرقی نمی کند که فقط به دنبال یک نام دامنه، ابزارهای امنیتی یا میزبانی سایت باشد، می توانید همه چیز را در این سایت پیدا کنید و در هزینه ی پروژه ی خود صرفه جویی کنید.

با طرح تخفیف سایت Namecheap به مناسبت هفته ی بلاگر در هزینه ها صرفه جویی کنید.

تخفیفات خرید از Namecheap

تخفیفات خرید از Namecheap

سایت Namecheap تقریباً برای هر چیزی که ارائه می دهد فروش گسترده ای دارد، که شامل کاهش قیمت دامنه تا 95٪، میزبانی و ایمیل تا 65٪ و حتی بیشتر، می شود. این قیمت ها تا 16 می 2022 پابرجا است.

میزان تخفیف روی نام دامنه ها

دامنه های .com: تنها 6.98 دلار در سال پرداخت کنید (50٪ تخفیف)

دامنه های .net: تنها 7.98 دلار در سال پرداخت کنید (39٪ تخفیف)

دامنه های .blog: تنها 2.98 دلار در سال پرداخت کنید (88٪ تخفیف)

دامنه های .club: تنها 1.98 دلار در سال پرداخت کنید (85٪ تخفیف)

دامنه های .me: تنها 2.98 دلار در سال پرداخت کنید (84٪ تخفیف)

دامنه های سایت: تنها 1.24 دلار در سال پرداخت کنید (95٪ تخفیف)

دامنه های .page: تنها 8.48 دلار در سال پرداخت کنید (23٪ تخفیف)

دامنه های .co.uk: تنها 5.98 دلار در سال پرداخت کنید (20٪ تخفیف)

میزان تخفیف روی هاست وردپرس

EasyWP Starter: تنها 12.13 دلار در سال پرداخت کنید (65٪ تخفیف)

EasyWP Turbo: تنها 24.77 دلار در سال پرداخت کنید (65٪ تخفیف)

EasyWP Supersonic: تنها 37.88 دلار در سال پرداخت کنید (65٪ تخفیف)

از طرف دیگر، می توانید این موارد را به صورت رایگان نیز امتحان کنید، زیرا می توانید پرداخت ماهانه را انتخاب کرده و آنها را با 0 دلار دریافت کنید. البته در آینده،(زمانی که دوره ی آزمایشی شما تمام شد) قیمت معمولی هر یک از آنها را پرداخت خواهید کرد.

میزان تخفیف روی هاست اشتراکی وردپرس

Stellar: تنها 1.38 دلار در ماه برای میزبانی ایالات متحده پرداخت کنید (61٪ تخفیف) یا 2.38 دلار در ماه برای میزبانی اتحادیه اروپا پرداخت کنید (48٪ تخفیف)

Stellar Plus: تنها 2.18 دلار در ماه برای میزبانی ایالات متحده پرداخت کنید (62٪ تخفیف) یا 3.18 دلار در ماه برای میزبانی اتحادیه اروپا پرداخت کنید (53٪ تخفیف)

سایت Namecheap همچنین ابزارهای دیگری را ارائه می دهد از جمله مواردی برای امنیت، مانند VPN و گواهینامه ی SSL، آدرس های ایمیل حرفه ای، مدیریت رسانه های اجتماعی و غیره. واقعا چه چیزی از این بهتر که، همه ی آنها تا 16 ماه می تخفیف دارند!

چگونه سایت Namecheap می تواند به شما در شروع کار کمک کند؟

تخفیفات خرید از Namecheap

تخفیفات خرید از Namecheap

یک چیز جالب در مورد سایت Namecheap این است که همه چیزهای مورد نیاز شما برای راه اندازی یک وب سایت را دارد. از جمله دامنه ها، میزبانی وردپرس، گواهی های SSL، مدیریت رسانه های اجتماعی و غیره. این ها تنها مواردی هستند  که برای ایجاد وب سایتی که با علایق شما همخوانی داشته باشد و همچنین امکان ایجاد مخاطب را به شما بدهد، نیاز خواهید داشت.

ابتدا باید یک نام دامنه را انتخاب کنید و امیدوار باشید که تا آن لحظه کسی آن را انتخاب نکرده باشد. پس از خرید دامنه، باید هاست را پیدا کنید. اکثر وب سایت ها بر روی پلتفرم وردپرس ساخته شده اند، بنابراین سایت Namecheap دارای چند گزینه ی میزبانی اختصاصی است تا بتوانید وردپرس را روی سرور خود نصب کنید و شروع به ساخت وب سایت خود کنید.

از شرایط ویژه و تخفیف های سایت Namecheap نهایت استفاده را ببرید

برای هر آنچه که نیاز دارید، یک ویژگی در سایت Namecheap وجود دارد که می توانید آن را انتخاب کرده ، هزینه ی آن را پرداخت و سپس ابزار مورد نظر خود را دریافت کنید. با فروش ویژه و پر تخفیفی که در حال حاضر این سایت ارائه داده است، زمان مناسبی است که ابزارهای مورد نیاز خود را تهیه کرده و رویای خود را در زمینه ی ایجاد یک وب سایت کاربردی، به واقعیت تبدیل کنید!

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT