ارز شیبا دوج

معرفی ارز شیبا دوج | خرید شیبا دوج | ویژگی های توکن SHIBDOGE

زمان مطالعه 3 دقیقه

امروزه ارزهای رمزنگاری شده در همه جا رایج است، اما در سال 2022 بحث بزرگی پیرامون دو مورد از محبوب ترین میم کوین ها یعنی شیبا اینو و دوج کوین وجود دارد. هر دو بر اساس سگ‌های میم اینترنتی هستند، بنابراین محبوبیت آنها به شدت افزایش یافت. حال ارز شیبا دوج نام و بهترین ویژگی های این دو رمز ارز بسیار محبوب را با هم ترکیب می کند که در این مقاله قصد داریم به بررسی آن بپردازیم. در این مقاله به بررسی ارز شیبا دوج (SHIBDOGE) می پردازیم.

ارز شیبا دوج 

ShibaDoge اولین توکن ابزار مبتنی بر جامعه است که توسط نهنگ‌های Shiba و Dogecoin ایجاد شده است که برای منافع بیشتر هر دو جامعه گرد هم می‌آیند.

ارز شیبا دوج بر بستر بلاک چین اتریوم راه اندازی شده و بر اساس استاندارد های ERC-20 طراحی شده است. این توکن در 24 دسامبر 2021 با مجموع عرضه 420 سکستیلیون توکن راه اندازی شد که 50 درصد از کل عرضه بلافاصله سوزانده شد، و با توجه به اینکه بازتاب هایی در هر کیف پول، از جمله کیف پول سوخته وجود دارد، شیبا دوج یک توکن کاهش تورم خودکار است.

ارز شیبا دوج

ارز شیبا دوج

تیم توسعه دهنده این پروژه معتقدند مهم‌ترین چیزی که می‌توانند برای جامعه خود ارائه کنند، یک اکوسیستم غیرمتمرکز است که برای متحد کردن جوامع در کریپتو، حوزه دیفای و وب۳ ساخته شده است.

همچنین ارز شیبا دوج با بهره گیری از ویژگی های Web3 و امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) ارزش بیشتری را به اکوسیستم می دهد تا سرمایه گذاران در یک بازار نوظهور و رو به رشد با محصولات و پروژه‌های منحصربه‌ فرد که بر روی اکوسیستم ShibaDoge ساخته شده‌اند، شرکت کنند.

ماموریت شیبا دوج در نهایت ادغام جوامع پشت شیبا اینو و دوج کوین است. مجموع ارزش بازار هر دو ارز در حال حاضر بالای 40 میلیارد دلار است و بیش از 5 میلیون دارنده توکن را نشان می دهد.

ویژگی های توکن SHIBDOGE 

برخی از ویژگی های ارز شیبا دوج عبارت است از:

عدم تسلط نهنگ ها

کیف پول‌ها به 1% از کل عرضه موجود محدود می‌شوند و همچنان خرید را تشویق می‌کنند، زیرا به ارزش بازار بیشتر می‌رسند.

تورم زا

ارز شیبا دوج (SHIBDOGE) یک توکن کاهش تورم خودکار است که با هر معامله خرید و فروش عرضه را کاهش می دهد. این امر با کاهش عرضه در طول زمان، ارزش را افزایش می دهد.

توقف خودکار ربات های بدافزار

ربات‌ها مطمئناً REKT را دریافت خواهند کرد. بنابراین تیم پشتیبانی آن توصیه می کند از طریق هیچ قرارداد رسمی که از قبل در کانال رسمی تلگرام اعلام نشده است توکن SHIBDOGE را خریداری نکنید.

راه اندازی بازار NFT شیبا دوج

براساس رود مپ این پروژه، در سه ماه دوم سال 2022 بازار توکن های غیر قابل تعویض (NFT) راه اندازی خواهد شد.

استیکینگ توکن های غیر مثلی 

یکی از ابزارهای متعددی که توسط NFT ها ارائه می شود، امکان استیکینگ NFT های شما برای کسب توکن های اضافی SHIBDOGE است. مقدار جوایز شما مستقیماً با مقدار NFT هایی که در آن استیک می کنید و همچنین عوامل نادر و منحصر به فرد بودن NFT در ارتباط است.

جزئیات بیشتر توکنومیک در سه ماهه اول سال 2022 منتشر خواهد شد و در وایت پیپر منعکس خواهد شد.

خرید ارز شیبا دوج 

از آنجایی که SHIBDOGE یک دارایی جدید است، هنوز در پلتفرم های اصلی فهرست نشده است. به همین منظور در صورتی که تصمیم دارید آن را خریداری کنید می توانید از طریق صرافی غیرمتمرکز یونی سوآپ که میزبان توکن های ERC-20 است آن را خریداری کنید.

ارز شیبا دوج

ارز شیبا دوج

حال تنها کافی است ارز اتریوم را به یکی از کیف پول های سازگار مانند متامسک یا تراست ولت انتقال دهید.

امتیاز 5/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

3 دیدگاه

  1. محمد گفت:

    سلام…شیبا دوج تیم قوی وفعالی داره بدون شک نیمه دوم 2022 منفجر خواهد شد…

  2. علی گفت:

    سلام امیدوارم شیبادوج اینده خوبی داشته باشه

  3. حسن گفت:

    شیبا دوج ما میلیاردر خواهد کرد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT